Heb je de patat al uit de koelkast gevist?quote:Op maandag 20 april 2020 17:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar het is wel even schluss voor overduidelijke redenen.
Je hebt toch wel eens eten gehad van cafetaria de Schakel uit Nieuw Loosdrecht?quote:Op maandag 20 april 2020 17:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Schakel ben ik nog nooit geweest
Is dat heel speciaal?quote:Op maandag 20 april 2020 18:04 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens eten gehad van cafetaria de Schakel uit Nieuw Loosdrecht?
Z’n vorige kamer zat direct naast de snackbar. Maar hij ging altijd met thuisbezorgd bij andere snackbars bestellen ipv gewoon ff naar buiten lopenquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Z’n vorige kamer zat direct naast de snackbar. Maar hij ging altijd met thuisbezorgd bij andere snackbars bestellen ipv gewoon ff naar buiten lopen
En?quote:Op maandag 20 april 2020 17:57 schreef murp het volgende:
Ik heb trouwens een van je muziekfilmpjes gekeken
Gemak dient de mens.quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Z’n vorige kamer zat direct naast de snackbar. Maar hij ging altijd met thuisbezorgd bij andere snackbars bestellen ipv gewoon ff naar buiten lopen
En wat maakt dat uit voor dit topic en mijn vlogs? Lekker boeiend, die shit daar was fucking duur.quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit is toch ook 100x interessanter dan dat eeuwige gepingel op die keyboardsquote:Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Het onderwerp eten overschaduwt de muziekvlogs.
Niks mis met eten toch.quote:Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Het onderwerp eten overschaduwt de muziekvlogs.
Ik ken een Fokker die woont boven een snackbar nog gemakkelijker. (lol)quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb naast een kroeg gewoond, maar ging altijd naar een anderequote:Op maandag 20 april 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken een Fokker die woont boven een snackbar nog gemakkelijker. (lol)
Dan ging een tussendeur open voor het eten.
Check dit: @:caland @:elan
Hee die ken ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zelf claimt deze Fokker hier al jaren niet meer te wonen trouwens.quote:Op maandag 20 april 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Minininiinini.quote:Op maandag 20 april 2020 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelf claimt deze Fokker hier al jaren niet meer te wonen trouwens.
Je zegt zelf dat je nog nooit bij de Schakel bent geweest en iemand vraagt daarnaar en ik deel de relevante info die ik daarover heb?quote:Op maandag 20 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En wat maakt dat uit voor dit topic en mijn vlogs? Lekker boeiend, die shit daar was fucking duur.
Rustig.quote:Op maandag 20 april 2020 18:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je nog nooit bij de Schakel bent geweest en iemand vraagt daarnaar en ik deel de relevante info die ik daarover heb?
Of mogen we nou ook al niks zeggen over dingen waar je zelf over post?
Afhalen duurder dan thuisbezorgd, tikkeltje ongeloofwaardig.quote:Op maandag 20 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En wat maakt dat uit voor dit topic en mijn vlogs? Lekker boeiend, die shit daar was fucking duur.
torenhoogquote:Op maandag 20 april 2020 18:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Rustig.
Gemak dient de mens was hier het geval. Plus dat de prijzen daar gewoon torenhoog waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |