Ik ben mod. En hij heeft gewoon een punt hoor. Ieder met meer dan een enkele hersencel ziet dat hier niet gediscussieerd maar geschoten wordt. En dat is ooit klaar. En dat is nu.quote:Op maandag 20 april 2020 17:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Zoek lekker een ander topic op waar je kan pseudomodden. Dit topic gaat over de vlogs van BradgeTV.
Volgens mij doet hij dit bewust, zodat zijn arbeidsvermogen omlaag gaat en hij niet hoeft te werken.quote:Op maandag 20 april 2020 17:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarheid.
Als die man nou gewoon niet wil afvallen laat hem dan lekker.
Bewust gaan kijken naar wat ik eet.quote:Op maandag 20 april 2020 17:30 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Minder eten en meer bewegen? Of heb je echt een speciaal programma gevolgd?
Ik heb ook gelijk, want jouw modpunt was ook wel duidelijk zonder zijn onderstreping.quote:Op maandag 20 april 2020 17:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben mod. En hij heeft gewoon een punt hoor. Ieder met meer dan een enkele hersencel ziet dat hier niet gediscussieerd maar geschoten wordt. En dat is ooit klaar. En dat is nu.
Dan hebben we allebei gelijk. Ook goed.quote:Op maandag 20 april 2020 17:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb ook gelijk, want jouw modpunt was ook wel duidelijk zonder zijn onderstreping.
Keurig. Wat was je zwaarste moment en waar wil je heen als ik vragen mag?quote:Op maandag 20 april 2020 17:35 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Bewust gaan kijken naar wat ik eet.
Ben ongeveer 30kg afgevallen met hulp van MyFitnessPal, bewegen deed ik altijd al.
Geen idee. Weet ik nooit van te voren, komt wanneer het komt.quote:Op maandag 20 april 2020 17:37 schreef Chia het volgende:
![]()
Maar OT: wanneer is er weer nieuwe content gepland in de vorm van een vlog of stream?
Ga je niet met een vast schema werken?quote:Op maandag 20 april 2020 17:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geen idee. Weet ik nooit van te voren, komt wanneer het komt.
Ah, dus wie weet komt er toch weer een foodreview?quote:Op maandag 20 april 2020 17:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geen idee. Weet ik nooit van te voren, komt wanneer het komt.
Zo da's wel een flink buikie wat er af is dan?quote:Op maandag 20 april 2020 17:35 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Bewust gaan kijken naar wat ik eet.
Ben ongeveer 30kg afgevallen met hulp van MyFitnessPal, bewegen deed ik altijd al.
Nee, doe ik nooit. Alleen met livestreams. Meestal probeer ik die te doen rond 6-7.quote:Op maandag 20 april 2020 17:43 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ga je niet met een vast schema werken?
quote:Op maandag 20 april 2020 17:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ah, dus wie weet komt er toch weer een foodreview?
En een keer een livestream op een tijdstip dat het @leolinedance ook goed uitkomt, want als ik zijn posts hier moet geloven vangt hij altijd bot terwijl hij een fan van het eerste uur is.quote:Op maandag 20 april 2020 17:43 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ga je niet met een vast schema werken?
Kapsalontbijtquote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Morgen graag een ochtendreview van de kapsalon van admiraalgoden
Liever een review van de authentieke Admiraal schotel.quote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef Caland het volgende:
Morgen graag een ochtendreview van de kapsalon van admiraalgoden
Hoezo? Het zijn altijd mooie filmpjes.quote:Op maandag 20 april 2020 17:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]Nee, dat is voorlopig echt van de baan na deze.
Schakel ben ik nog nooit geweestquote:Op maandag 20 april 2020 17:45 schreef Treinhoer het volgende:
Als je moest kiezen welke tent beter is. Ga je dan voor de Admiraal of voor de Schakel?
Dat zal vast, maar het is wel even schluss voor overduidelijke redenen.quote:Op maandag 20 april 2020 17:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo? Het zijn altijd mooie filmpjes.
Je kan food reviews ook opschorten zonder daar ergens keiharde uitspraken over te doen hè. Dan voorkom je dat je elke 24 uur iets zegt wat tegenstrijdig is met wat je doet.quote:Op maandag 20 april 2020 17:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar het is wel even schluss voor overduidelijke redenen.
Eens, dat is boeiender dan die kapsalons, pizza's en friet.quote:Op maandag 20 april 2020 17:58 schreef ZwangerPetro het volgende:
Foodreview van een gezonde thuisbezorgdmaaltijd zou ik veel interessanter vinden dan de zoveelste review van een vette hap.
Heb je de patat al uit de koelkast gevist?quote:Op maandag 20 april 2020 17:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat zal vast, maar het is wel even schluss voor overduidelijke redenen.
Je hebt toch wel eens eten gehad van cafetaria de Schakel uit Nieuw Loosdrecht?quote:Op maandag 20 april 2020 17:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Schakel ben ik nog nooit geweest
Is dat heel speciaal?quote:Op maandag 20 april 2020 18:04 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens eten gehad van cafetaria de Schakel uit Nieuw Loosdrecht?
Z’n vorige kamer zat direct naast de snackbar. Maar hij ging altijd met thuisbezorgd bij andere snackbars bestellen ipv gewoon ff naar buiten lopenquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Z’n vorige kamer zat direct naast de snackbar. Maar hij ging altijd met thuisbezorgd bij andere snackbars bestellen ipv gewoon ff naar buiten lopen
En?quote:Op maandag 20 april 2020 17:57 schreef murp het volgende:
Ik heb trouwens een van je muziekfilmpjes gekeken
Gemak dient de mens.quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Z’n vorige kamer zat direct naast de snackbar. Maar hij ging altijd met thuisbezorgd bij andere snackbars bestellen ipv gewoon ff naar buiten lopen
En wat maakt dat uit voor dit topic en mijn vlogs? Lekker boeiend, die shit daar was fucking duur.quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Dit is toch ook 100x interessanter dan dat eeuwige gepingel op die keyboardsquote:Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Het onderwerp eten overschaduwt de muziekvlogs.
Niks mis met eten toch.quote:Op maandag 20 april 2020 18:11 schreef Buitendam het volgende:
Het onderwerp eten overschaduwt de muziekvlogs.
Ik ken een Fokker die woont boven een snackbar nog gemakkelijker. (lol)quote:Op maandag 20 april 2020 18:08 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb naast een kroeg gewoond, maar ging altijd naar een anderequote:Op maandag 20 april 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ken een Fokker die woont boven een snackbar nog gemakkelijker. (lol)
Dan ging een tussendeur open voor het eten.
Check dit: @:caland @:elan
Hee die ken ik ook.quote:Op maandag 20 april 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zelf claimt deze Fokker hier al jaren niet meer te wonen trouwens.quote:Op maandag 20 april 2020 18:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Minininiinini.quote:Op maandag 20 april 2020 18:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zelf claimt deze Fokker hier al jaren niet meer te wonen trouwens.
Je zegt zelf dat je nog nooit bij de Schakel bent geweest en iemand vraagt daarnaar en ik deel de relevante info die ik daarover heb?quote:Op maandag 20 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En wat maakt dat uit voor dit topic en mijn vlogs? Lekker boeiend, die shit daar was fucking duur.
Rustig.quote:Op maandag 20 april 2020 18:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je nog nooit bij de Schakel bent geweest en iemand vraagt daarnaar en ik deel de relevante info die ik daarover heb?
Of mogen we nou ook al niks zeggen over dingen waar je zelf over post?
Afhalen duurder dan thuisbezorgd, tikkeltje ongeloofwaardig.quote:Op maandag 20 april 2020 18:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
En wat maakt dat uit voor dit topic en mijn vlogs? Lekker boeiend, die shit daar was fucking duur.
torenhoogquote:Op maandag 20 april 2020 18:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Rustig.
Gemak dient de mens was hier het geval. Plus dat de prijzen daar gewoon torenhoog waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |