hier had braddie ook verantwoordelijkheid moeten nemen door te zeggen tegen de bezorger dat ie het eten op de grond moest zettenquote:Op maandag 20 april 2020 13:04 schreef Chia het volgende:
[..]
En de bezorger zet het weer niet gewoon neer, maar geeft het aan.
O ja. Lijkt me echter nauwelijks een compensatie van meerdere dubbele fastfoodversnaperingen binnen een paar dagen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Vergeet het bord met 2 porties noodles als lunch/avondeten niet.
Fixed.quote:Op maandag 20 april 2020 13:20 schreef Welvaert het volgende:
BradgeTV is het summum van ultiem eetvermaak
abboquote:
Habbo.quote:
Blijf die gast nou niet zo triest verdedigen man (zoals dom mijn comment aanpassen), als je je zoals Bradley presenteert op het openbare internet dan kan je gewoon een stortvloed aan trolls/commentaar verwachten. Het hele totaalplaatje is werkelijk te bizar voor wordenquote:
Eensquote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Blijf die gast nou niet zo triest verdedigen man (zoals dom mijn comment aanpassen), als je je zoals Bradley presenteert op het openbare internet dan kan je gewoon een stortvloed aan trolls/commentaar verwachten. Het hele totaalplaatje is werkelijk te bizar voor worden
Jiskefet is er niks bijquote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Blijf die gast nou niet zo triest verdedigen man (zoals dom mijn comment aanpassen), als je je zoals Bradley presenteert op het openbare internet dan kan je gewoon een stortvloed aan trolls/commentaar verwachten. Het hele totaalplaatje is werkelijk te bizar voor worden
Eens.quote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Wat gaat u eten vanavond?quote:
hardcore?quote:Op maandag 20 april 2020 13:35 schreef BasEnAad het volgende:
Wel HC dit, elke dag eten laten bezorgen.
Ook geen kleine donatie?quote:Op maandag 20 april 2020 13:40 schreef Welvaert het volgende:
Ja dus eigenlijk gewoon stoppen met doneren. Doneren = een goed gebaar. Gedoneerd geld = elke dag op aan junkfood. Elke dag junkfood = Bradley nog dikker en dikker. Dikker en dikker = slecht voor Bradley. Doneren = slecht voor Bradley.
Donatie in de vorm van een HelloFresh cadeaubon of zo kan wel.quote:Op maandag 20 april 2020 13:40 schreef Welvaert het volgende:
Ja dus eigenlijk gewoon stoppen met doneren. Doneren = een goed gebaar. Gedoneerd geld = elke dag op aan junkfood. Elke dag junkfood = Bradley nog dikker en dikker. Dikker en dikker = slecht voor Bradley. Doneren = slecht voor Bradley.
Morgen weer een gezonde maaltijd neem ik aan?quote:Op maandag 20 april 2020 13:45 schreef Leonos het volgende:
Hoe lang zal het duren tot een hartaanval?
Op pizza zitten ook groenten !quote:Op maandag 20 april 2020 13:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Morgen weer een gezonde maaltijd neem ik aan?
Dubbele portie noodles met een toastje leverworstquote:Op maandag 20 april 2020 13:47 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Morgen weer een gezonde maaltijd neem ik aan?
Goed idee!quote:Op maandag 20 april 2020 13:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Donatie in de vorm van een HelloFresh cadeaubon of zo kan wel.
Helaas geen duimpje deze keer.quote:Op maandag 20 april 2020 13:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]![]()
Highlight van de video:
[ afbeelding ]
Je antwoord zit al in je vraagquote:Op maandag 20 april 2020 13:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Niet om te trollen, maar zóveel eet ie toch niet? Ik eet waarschijnlijk méér als The Bradge (alleen geen junkfood) en zit op 88 kg @ 197 cm.
Bezorgtijden:quote:
Dat wil ik hem zien vloggen! Ben benieuwd hoe hij het kan verpesten 😂quote:Op maandag 20 april 2020 13:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Goed idee!
https://www.hellofresh.nl(...)eea3678dc62d6d3bd7f2
Ja hehe en iemand die weer 40 cm langer dan jou is eet misschien wel ongeveer hetzelfde als jij zou moeten eten om 160 kg te blijven wegen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:48 schreef MissionPhailed het volgende:
Niet om te trollen, maar zóveel eet ie toch niet? Ik eet waarschijnlijk méér als The Bradge (alleen geen junkfood) en zit op 88 kg @ 197 cm.
quote:Op maandag 20 april 2020 13:51 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Dat wil ik hem zien vloggen! Ben benieuwd hoe hij het kan verpesten 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |