hier had braddie ook verantwoordelijkheid moeten nemen door te zeggen tegen de bezorger dat ie het eten op de grond moest zettenquote:Op maandag 20 april 2020 13:04 schreef Chia het volgende:
[..]
En de bezorger zet het weer niet gewoon neer, maar geeft het aan.
O ja. Lijkt me echter nauwelijks een compensatie van meerdere dubbele fastfoodversnaperingen binnen een paar dagen.quote:Op maandag 20 april 2020 13:14 schreef Moira het volgende:
[..]
Vergeet het bord met 2 porties noodles als lunch/avondeten niet.
Fixed.quote:Op maandag 20 april 2020 13:20 schreef Welvaert het volgende:
BradgeTV is het summum van ultiem eetvermaak
abboquote:
Habbo.quote:
Blijf die gast nou niet zo triest verdedigen man (zoals dom mijn comment aanpassen), als je je zoals Bradley presenteert op het openbare internet dan kan je gewoon een stortvloed aan trolls/commentaar verwachten. Het hele totaalplaatje is werkelijk te bizar voor wordenquote:
Eensquote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Blijf die gast nou niet zo triest verdedigen man (zoals dom mijn comment aanpassen), als je je zoals Bradley presenteert op het openbare internet dan kan je gewoon een stortvloed aan trolls/commentaar verwachten. Het hele totaalplaatje is werkelijk te bizar voor worden
Jiskefet is er niks bijquote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Blijf die gast nou niet zo triest verdedigen man (zoals dom mijn comment aanpassen), als je je zoals Bradley presenteert op het openbare internet dan kan je gewoon een stortvloed aan trolls/commentaar verwachten. Het hele totaalplaatje is werkelijk te bizar voor worden
Eens.quote:Op maandag 20 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Wat gaat u eten vanavond?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |