Ik zag wel twee doosjes in de koelkastquote:Op maandag 20 april 2020 15:58 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Al trek in koude patat en broodjes?
In de ochtend ook echtquote:
Of je nou 's ochtends ongezond eet en dan 's avonds gezond of andersom maakt toch niet zoveel uit?quote:Op maandag 20 april 2020 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de ochtend ook echt![]()
Weerzinwekkend
Qua calorien, of het feit dat in de ochtend fastfood eten ongezonder is maakt het geen verschil nee. Maar wel als het gaat om levenshouding. Ik zou me persoonlijk nogal ongemakkelijk voelen als ik tegen iemand van Thuisbezorgd goedemorgen moest zeggen, tenzij je een salade of waty broodjes tussen de middag besteld ofzo.quote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Of je nou 's ochtends ongezond eet en dan 's avonds gezond of andersom maakt toch niet zoveel uit?
Vraag of je mod mag wordenquote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Hoe verwijder ik een bericht van iemand anders?
Heey kan ik wat voor je doenquote:Op maandag 20 april 2020 16:48 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Hoe verwijder ik een bericht van iemand anders?
Mwoah, ik zou als excuus gebruiken dat ik net uit de nachtdienst kom ofzo. Ik vind trouwens de food reviews wel leuk om te kijken. Daargelaten of het gezond is of niet.quote:Op maandag 20 april 2020 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Qua calorien, of het feit dat in de ochtend fastfood eten ongezonder is maakt het geen verschil nee. Maar wel als het gaat om levenshouding. Ik zou me persoonlijk nogal ongemakkelijk voelen als ik tegen iemand van Thuisbezorgd goedemorgen moest zeggen, tenzij je een salade of waty broodjes tussen de middag besteld ofzo.
Miemiemiemiemiequote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wil dat jij met je gore poten van mij en @:superdonald af blijft.
Mediumquote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zit jij dit topic ook al te f5en
Ik denk dat het nog wel beter is om in de ochtend meer calorierijk voedsel te eten omdat je dan een langere duur heb dat je ze verbruikt.quote:Op maandag 20 april 2020 16:50 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Of je nou 's ochtends ongezond eet en dan 's avonds gezond of andersom maakt toch niet zoveel uit?
Denk niet dat braddy veel gebruiktquote:Op maandag 20 april 2020 16:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel beter is om in de ochtend meer calorierijk voedsel te eten omdat je dan een langere duur heb dat je ze verbruikt.
Bedankt vriend, voelt goed.quote:Op maandag 20 april 2020 16:53 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik wil dat jij met je gore poten van mij en @:superdonald af blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |