Misschien had je toch eens binnen moeten lopen, want dan had je kunnen zien dat het onderaan de streep wel goedkoper is dan thuisbezorgd.quote:Op maandag 20 april 2020 18:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Rustig.
Gemak dient de mens was hier het geval. Plus dat de prijzen daar gewoon torenhoog waren.
Plus dat je volgens mij bij Thuisbezorgd ook een minimum bedrag moet besteden volgens mij (Ik woon niet in NL en ik bestel sowieso nooit eten)quote:Op maandag 20 april 2020 18:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Afhalen duurder dan thuisbezorgd, tikkeltje ongeloofwaardig.
Plus verzendkosten bij veel restaurantsquote:Op maandag 20 april 2020 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Plus dat je volgens mij bij Thuisbezorgd ook een minimum bedrag moet besteden volgens mij (Ik woon niet in NL en ik bestel sowieso nooit eten)
Ditquote:Op maandag 20 april 2020 15:41 schreef Caland het volgende:
Ga zo door met de foodreviews
Wederom hardop gelachen
Voornamelijk toen de bezorger goedemorgen zei
Ik zat maar te denken 'verzendkosten"? Maar ik neem aan dat je bezorgkosten bedoelt.quote:Op maandag 20 april 2020 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Plus verzendkosten bij veel restaurants
Ja, bezorgkosten inderdaad. Waarschijnlijk wordt het in de toekomst verzendkosten als je eten gewoon met drones wordt geleverdquote:Op maandag 20 april 2020 18:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zat maar te denken 'verzendkosten"? Maar ik neem aan dat je bezorgkosten bedoelt.
quote:Op maandag 20 april 2020 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
torenhoogIn elke snackbar betaal je gewoon hetzelfde voor een patatje hoor. Met een afwijking van tientallen centen op zijn hoogst.
Je wilde waarschijnlijk gewoon je gezicht daar niet 4 keer per week laten zien
Ja, dan worden het verzendkosten misschien.quote:Op maandag 20 april 2020 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, bezorgkosten inderdaad. Waarschijnlijk wordt het in de toekomst verzendkosten als je eten gewoon met drones wordt geleverd
Moet jij zeggenquote:Op maandag 20 april 2020 17:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Zoek lekker een ander topic op waar je kan pseudomodden. Dit topic gaat over de vlogs van BradgeTV.
Ja leg de grap nog even uitquote:
Laat dit maar zitten @ItsTheBradgeHere gewoon de streamtijden zo latenquote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef Chia het volgende:
[..]
En een keer een livestream op een tijdstip dat het @:leolinedance ook goed uitkomt, want als ik zijn posts hier moet geloven vangt hij altijd bot terwijl hij een fan van het eerste uur is.
Is ook wel vrij relevant dat er geld binnen komt.quote:Op maandag 20 april 2020 17:34 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dit bewust, zodat zijn arbeidsvermogen omlaag gaat en hij niet hoeft te werken.![]()
Hij heeft ooit geroepen dat hij mensen persoonlijk zou opzoeken als hij door hun toedoen zijn uitkering zou kwijtraken. Het is dus wel echt een dingetje voor hem om die Wajong te behouden.
Correct!quote:Op maandag 20 april 2020 17:44 schreef Chia het volgende:
[..]
En een keer een livestream op een tijdstip dat het @:leolinedance ook goed uitkomt, want als ik zijn posts hier moet geloven vangt hij altijd bot terwijl hij een fan van het eerste uur is.
Zo goed ditquote:
prima tijd tochquote:
Shitquote:Op maandag 20 april 2020 18:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja leg de grap nog even uitman man man
Ik ga voortaan geen oproep meer voor je doen mbt de streamtijden![]()
Huh niks gezien over een uitkering? Jammerquote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Alles over die uitkering is weg nu. Vaak genoeg gewaarschuwd.
quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Mag het wel over eten gaan?quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Mee eens.quote:Op maandag 20 april 2020 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo goed dit
#LEAVEBRADDIEALONE!!!!!!!!!!!!!
Misschien kan je een keer duidelijke regels gaan formuleren want deze willekeur slaat nergens op.quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Als je gaat sherlocken hoeveel keer iets toch gebeurt is terwijl Braddie zei dat dit niet zou gebeuren ben je zoet tot Kerstquote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Er komen geen foodreviews meer, dus dan is eten niet meer relevant.
Dat zei hij gisteren ookquote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Er komen geen foodreviews meer, dus dan is eten niet meer relevant.
Is dat voor of na de crash?quote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Nikonlover het volgende:
Speciaal voor Barbie nu de intro van oh oh cherso![]()
Sterkte barbie!
[ afbeelding ]
Hij is nog live hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah kut hij is niet meer online. Vroeg me af of hij die shormapizza en de kapsalon allebei had opgegeten want da's wel heel veel voor 1 maaltijd. Ik hou het op een kapsalon met 6 kipnuggets en dan zit ik tsjokvol.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |