prima tijd tochquote:
Shitquote:Op maandag 20 april 2020 18:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja leg de grap nog even uitman man man
Ik ga voortaan geen oproep meer voor je doen mbt de streamtijden![]()
Huh niks gezien over een uitkering? Jammerquote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Alles over die uitkering is weg nu. Vaak genoeg gewaarschuwd.
quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Mag het wel over eten gaan?quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Mee eens.quote:Op maandag 20 april 2020 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo goed dit
#LEAVEBRADDIEALONE!!!!!!!!!!!!!
Misschien kan je een keer duidelijke regels gaan formuleren want deze willekeur slaat nergens op.quote:Op maandag 20 april 2020 18:54 schreef Faux. het volgende:
Als je gaat sherlocken hoeveel keer iets toch gebeurt is terwijl Braddie zei dat dit niet zou gebeuren ben je zoet tot Kerstquote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Er komen geen foodreviews meer, dus dan is eten niet meer relevant.
Dat zei hij gisteren ookquote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Er komen geen foodreviews meer, dus dan is eten niet meer relevant.
Is dat voor of na de crash?quote:Op maandag 20 april 2020 19:05 schreef Nikonlover het volgende:
Speciaal voor Barbie nu de intro van oh oh cherso![]()
Sterkte barbie!
[ afbeelding ]
Hij is nog live hoor.quote:Op maandag 20 april 2020 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah kut hij is niet meer online. Vroeg me af of hij die shormapizza en de kapsalon allebei had opgegeten want da's wel heel veel voor 1 maaltijd. Ik hou het op een kapsalon met 6 kipnuggets en dan zit ik tsjokvol.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |