Denk niet dat je gelukkig wordt van elke dag fastfoodquote:Op maandag 20 april 2020 21:05 schreef B300 het volgende:
Iedere dag thuisbezorgd voor braad, uitkering klinkt zo gek nog niet
En dan de knoflooksaus vooral zeker?quote:Op maandag 20 april 2020 21:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Die ik besteld had was echt met liefde gemaakt ja. Geen kleffe troep.
Thuisbezorgd staat ook niet gelijk aan fastfood. In een beetje stad kan je gewoon Thais, Surinaams, Indiaas, pokebowls bestellenquote:Op maandag 20 april 2020 21:05 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Denk niet dat je gelukkig wordt van elke dag fastfood
Is dat voor pokemons?quote:Op maandag 20 april 2020 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thuisbezorgd staat ook niet gelijk aan fastfood. In een beetje stad kan je gewoon Thais, Surinaams, Indiaas, pokerbowls bestellen
Dat snap ik. Maar dat hebben we nog niet voorbij zien komen in huize Bradgequote:Op maandag 20 april 2020 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Thuisbezorgd staat ook niet gelijk aan fastfood. In een beetje stad kan je gewoon Thais, Surinaams, Indiaas, pokebowls bestellen
pokequote:
Hij mist watquote:Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat hebben we nog niet voorbij zien komen in huize Bradge
Ja dat zeg ik. Pokemon voedselquote:
Hij heeft wel al italiaans besteld. En natuurlijk hollandse visquote:Op maandag 20 april 2020 21:11 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dat hebben we nog niet voorbij zien komen in huize Bradge
Is een Hawaiaans gerecht oorspronkelijk met rauwe vis, maar inmiddels zo populair dat er verschillende soorten zijnquote:
Vooral andere lekkere keukensquote:
keukendiscipline. Klinkt als Ellie Lust met haar ether disciplinequote:
Een Ellie voor dit topicquote:Op maandag 20 april 2020 21:20 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
keukendiscipline. Klinkt als Ellie Lust met haar ether discipline
quote:Op maandag 20 april 2020 21:22 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Een Ellie voor dit topic
[ afbeelding ]
dus nu maak ik ook geen kans meer bij jouquote:
Nou dat zou ik als geluk bestempelen maar okequote:Op maandag 20 april 2020 21:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
dus nu maak ik ook geen kans meer bij jou
Hoezo geluk? Ben je zo onaardig dan?quote:Op maandag 20 april 2020 21:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou dat zou ik als geluk bestempelen maar oke
Nee maar net als jij heb ik een penerquote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hoezo geluk? Ben je zo onaardig dan?
Kan ook lekker zijn tochquote:Op maandag 20 april 2020 21:38 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nee maar net als jij heb ik een pener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |