Hij beweert de kapsalon slechts half te hebben opgegetenquote:Op maandag 20 april 2020 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ah kut hij is niet meer online. Vroeg me af of hij die shormapizza en de kapsalon allebei had opgegeten want da's wel heel veel voor 1 maaltijd. Ik hou het op een kapsalon met 6 kipnuggets en dan zit ik tsjokvol.
Dat zou me niets verbazen, want die kapsalon zag er niet erg appetijtelijk uitquote:Op maandag 20 april 2020 20:13 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Hij beweert de kapsalon slechts half te hebben opgegeten
Het was ook echt geen lekkere kapsalon.quote:Op maandag 20 april 2020 20:14 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat zou me niets verbazen, want die kapsalon zag er niet erg appetijtelijk uit
Sow @praadje SOW!!quote:Op maandag 20 april 2020 20:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat jij een gewaardeerde user bent
Had je ooit wel eens eerder een kapsalon laten bezorgen van die toko?quote:Op maandag 20 april 2020 20:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het was ook echt geen lekkere kapsalon.
Nee, maar wel eens een frietje besteld enz. Dat was altijd prima. Ik ben van mening dat als je iets niet fatsoenlijk kan maken dat je het niet op de kaart moet hebben staan. En dat zo'n restaurant dan vooral bekend staat als sparerib toko maakt dan niet uit.quote:Op maandag 20 april 2020 20:31 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Had je ooit wel eens eerder een kapsalon laten bezorgen van die toko?
Goed punt inderdaad. Het zal je verbazen hoeveel restaurants een kapsalon weten te verneuken.quote:Op maandag 20 april 2020 20:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, maar wel eens een frietje besteld enz. Dat was altijd prima. Ik ben van mening dat als je iets niet fatsoenlijk kan maken dat je het niet op de kaart moet hebben staan. En dat zo'n restaurant dan vooral bekend staat als sparerib toko maakt dan niet uit.
Hoort patat van een kapsalon slap te zijn?quote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad. Het zal je verbazen hoeveel restaurants een kapsalon weten te verneuken.
Nee. Ook niet super crunchy. Maar een beetje stevig.quote:Op maandag 20 april 2020 20:41 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hoort patat van een kapsalon slap te zijn?
Ben niet zo'n kenner
De kapsalon die ik voor hem besteld had zag er echt super goed uit! Zo heb ik hem nog nooit gezien. Hier is t allemaal een kleffe bendequote:Op maandag 20 april 2020 20:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Goed punt inderdaad. Het zal je verbazen hoeveel restaurants een kapsalon weten te verneuken.
Moet je jezelf eens horenquote:Op maandag 20 april 2020 20:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De kapsalon die ik voor hem besteld had zag er echt super goed uit! Zo heb ik hem nog nooit gezien. Hier is t allemaal een kleffe bende
quote:Op maandag 20 april 2020 20:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
De kapsalon die ik voor hem besteld had zag er echt super goed uit!
Wat? Ik heb een keer vanuit een grapje (in overleg met bradge) een kapsalonnetje besteld met een gezonde kroket. Wat zeik je. Ben je jaloers ofzo?quote:Op maandag 20 april 2020 20:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet je jezelf eens horen
De kapsalon die ik voor hem had besteld blablabla man man man
Alsof je hem haute cuisine hebt geleverdquote:Op maandag 20 april 2020 20:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat? Ik heb een keer vanuit een grapje (in overleg met bradge) een kapsalonnetje besteld met een gezonde kroket. Wat zeik je. Ben je jaloers ofzo?
Ja wat? Hij zat al weken aan de noedels, crackers en broccoli. Dan is een kapsalonnetje wel even lekker toch?quote:Op maandag 20 april 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alsof je hem haute cuisine hebt geleverd
Een fucking kapsalon.
Vergeleken met noodles is dat ook welquote:Op maandag 20 april 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een fucking kapsalon.
Wat is jouw favoriete late night snack?quote:Op maandag 20 april 2020 20:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een fucking kapsalon.
Die ik besteld had was echt met liefde gemaakt ja. Geen kleffe troep.quote:Op maandag 20 april 2020 21:00 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Vergeleken met noodles is dat ook wel
Brood met pindakaas.quote:Op maandag 20 april 2020 21:00 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete late night snack?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |