Ik noemde dat soort zooi altijd ranja. Lang niet gedronken zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee, de een noemt het siroop, de ander ranja, de ander karvan cevitam en de ander limonade. Allemaal hetzelfde volgens mij
Ama klapt geen collega's, daar is ze namelijk veel te lief voorquote:
Door die zooi zorg ik er wel voor dat mijn water inname op peil is dagelijks dus vind het wel primaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik noemde dat soort zooi altijd ranja. Lang niet gedronken zeg.
hmmja, door quarantaine ben ik wel een kilo aangekomen....quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door die zooi zorg ik er wel voor dat mijn water inname op peil is dagelijks dus vind het wel prima
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ama klapt geen collega's, daar is ze namelijk veel te lief voor
Elsenlohrin, de vijfde mystische druïde van Elhenrod, en bewaker van de Geheime Steen...quote:
hahahakutnerdjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Elsenlohrin, de vijfde mystische druïde van Elhenrod, en bewaker van de Geheime Steen...
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dacht al er zijn toch niet meer voor spek en bonen mods
Ik doe dat met ijsthee. Alleen jammer dat dat zulke diepe gaatjes veroorzaakt in m'n kiezenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door die zooi zorg ik er wel voor dat mijn water inname op peil is dagelijks dus vind het wel prima
Ik. Vrouwen zijn toch altijd lief en teder?quote:
Heh, meng jij ijsthee met water?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik doe dat met ijsthee. Alleen jammer dat dat zulke diepe gaatjes veroorzaakt in m'n kiezen
Oh okequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik. Vrouwen zijn toch altijd lief en teder?
Als ravioli blauw wordt heb je het te lang in je kast laten liggen Ettoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lekker hoor, spek en bonen en bruine suiker en ingeblikte lauwe ravioli.
Nee, maar in ijsthee zit ook water.quote:
Smurfenpasta, lekker heur.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ravioli blauw wordt heb je het te lang in je kast laten liggen Etto
Beetje zoals Mortie die maanden oude vla zit weg te kanen in tijden van corona
Of betwist jij dat?quote:
Ja dat bedoel ik natuurlijk niet he pipo de clownquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, maar in ijsthee zit ook water.
Hahahaha schattigquote:
en al zou het... boeien...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik natuurlijk niet he pipo de clown
Ik drink gewoon 1,5 liter flesjes water met een beetje siroop erin. Vind dat nooit zo ongezond eigenlijkHoewel veel mensen claimen dat het net zo ongezond is als cola, wat ik niet geloof
Niks mis mee. Zolang ze niet al te erg doorslaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en al zou het... boeien...
Gezondheidsfreaks
Ga je dan slaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben mij nog nooit in het echt ontmoet.
Gewoon kijken naar het suikerconcentraat/calorieën.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik natuurlijk niet he pipo de clown
Ik drink gewoon 1,5 liter flesjes water met een beetje siroop erin. Vind dat nooit zo ongezond eigenlijkHoewel veel mensen claimen dat het net zo ongezond is als cola, wat ik niet geloof
dat doen ze.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zolang ze niet al te erg doorslaan
Gewoon bij eerste contact meteen erop meppen? Jeetje...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso, ik sla altijd iedereen.
Zelfs al ontmoette ik je in het echt, vrouwen komen op mij altijd over als engeltjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben mij nog nooit in het echt ontmoet.
Jepquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon bij eerste contact meteen erop meppen? Jeetje...
(lol)quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koffie? Nu even niet... heb een liter op man...
Altijd? Jeetje hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs al ontmoette ik je in het echt, vrouwen komen op mij altijd over als engeltjes.
Ohja shitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet met 1.5 meter afstand
In het geval van mijn thans boven slapende heerlijkheid, klopt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs al ontmoette ik je in het echt, vrouwen komen op mij altijd over als engeltjes.
Hij is alleen F1-coureurs gewend natuurlijk. Dit pit-poesjes die ervoor staan hebben dan een goddelijke uitstralingquote:
Je kunt ook dingen smijten natuurlijk... een terrarium ofzo.quote:
Sigaretjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koffie? Nu even niet... heb een liter op man...
Is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is alleen F1-coureurs gewend natuurlijk. Dit pit-poesjes die ervoor staan hebben dan een goddelijke uitstraling
Je hebt ijsthee peach trouwens ook in Karvan Cevitam smaakquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon kijken naar het suikerconcentraat/calorieën.
Met een beetje siroop vind ik ranja al gauw te waterig. Dronk laatst ook citroenwater, ook met een klein vleugje citroen. Snapte er niks van.
Mensenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je kunt ook dingen smijten natuurlijk... een terrarium ofzo.
Dan heb ik nieuws voor je. Alle vrouwen zijn hoerenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oke geef me 20 secondenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat altijd natuurlijk...
Lekker heur
Wow..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je. Alle vrouwen zijn hoeren
Integendeel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ohja gvd, ja sorry ben stoned.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, want afstand
jeetje zeg ama...
Ja is goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga 'm klappen
over een week of 3.
quote:
Echt hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja zeg, als je zo over vrouwen praat is het niet vreemd dat je geen vriendin hebt he...
Kanonnen hee...
Hallo Tjackquote:
Als dat minder gaatjes zou veroorzaken teken ik daarvoor vriendquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ijsthee peach trouwens ook in Karvan Cevitam smaakSmaakt precies zoals ijsthee.
Ik word helaas nogal snel verleid door simpele trucjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook wel ja, maar je leert het wel drinken als je het eenmaal doetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dat minder gaatjes zou veroorzaken teken ik daarvoor vriend![]()
Probeerde laatst aan de water te gaan maar dat vind ik toch echt te saai.
wrom zo vroegquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Oke nog 1 sigaretje en dan echt maar slapen.
Nee. Ik mis het nog steeds, maar wel het beste. Jij bent de enige die hoi zegt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo Tjack
Ben je al over je COR-verlies heen?
Tjacka de Pjacka de Rjacka Ljacka Mjackaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik mis het nog steeds, maar wel het beste. Jij bent de enige die hoi zegt.
Geld?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word helaas nogal snel verleid door simpele trucjes.
Ben je nou zelf er weggegaan of?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tjacka de Pjacka de Rjacka Ljacka Mjacka
Hij zei “hallo”, geen “hoi”quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb de makkelijkste uitweg gekozen. De meeste mods denken over dat forum een stuk anders dan ik blijkbaar. Er was geen klik dus.quote:
Nee, gewoon bloedmooie ogen bijvoorbeeld.quote:
Jammer jammer, volgens mij pas je ook meer in BNWquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb de makkelijkste uitweg gekozen. De meeste mods denken over dat forum een stuk anders dan ik blijkbaar. Er was geen klik dus.
Amarantha is met Lucy in de sky een magische tapijtrit maken.quote:
Hallo Tjackaquote:
Jeetje heb geen pillen ofzo gehad hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Amarantha is met Lucy in de sky een magische tapijtrit maken.
Ja, maar ik ben nog steeds aan het werk. Ik had dus ook niet zo zin om telkens discussies aan te gaan in mijn vrije tijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer jammer, volgens mij pas je ook meer in BNW
Je kan ook gewoon zeggen dat ze zo stoned als een garnaal op sterk water is he. Blowen heeft niks poëtischquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Amarantha is met Lucy in de sky een magische tapijtrit maken.
enneh... roken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat ze zo stoned als een garnaal op sterk water is he. Blowen heeft niks poëtisch
Jij trekt het je volgens mij ook veel te veel aanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nog steeds aan het werk. Ik had dus ook niet zo zin om telkens discussies aan te gaan in mijn vrije tijd.snap je.
Oh okequote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zie je als een vriend.
Ben je gek. Mijn welvaartsbuikje barst van de junkfoodquote:
Mwa. Hangt een beetje van mijn bui af toch, maar ik geef echt om FOK! en ik vind het na die jaren nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij trekt het je volgens mij ook veel te veel aan![]()
Trek je het nog wel op je werk dan? Je wilde stoppen toch
Oh... meer dan 60 kg?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je gek. Mijn welvaartsbuikje barst van de junkfood
Hahahahquote:
en naar je vriendinquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Hangt een beetje van mijn bui af toch, maar ik geef echt om FOK! en ik vind het na die jaren nog steeds leuk.
Ja weet niet man. Ik heb wel bbz aangevraagd, maar ik word van dat nieuws wel een beetje onzeker. Stel dat ik corona op loop tijdens werk. Dat is een grote kans en ik breng het naar mijn ouders.
Hoe reageert hij er opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Mn broertje heeft het ook en ondanks dat hij jong is vind ik het echt heel naar
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Noem je haar nu een risicogroep omdat ze dik is?????
Redelijk relaxed zoals altijd. Hij zit al 10 dagen thuis.quote:
Maar hij moet niet ziekenhuisquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Redelijk relaxed zoals altijd. Hij zit al 10 dagen thuis.
Nee, dat niet. Maar wel koorts gehad en hele mikmak dus kan haast niet andersquote:
Ik ben vandaag ook thuis gebleven.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel koorts gehad en hele mikmak dus kan haast niet anders
Zit al sinds vorige week thuis uit voorzorgquote:
Was verkouden. Maja, wil eigenlijk nog werken tot dat het kan. Ik was bijna binnen gelopen door die corinacrisis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit al sinds vorige week thuis uit voorzorg
Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was verkouden. Maja, wil eigenlijk nog werken tot dat het kan. Ik was bijna binnen gelopen door die corinacrisis.
Ik kan een hoop goede mensen die thuis zitten en een connectie kan een hoop plekken die opgevuld moeten worden. Dacht 2,5 euro per uur om die gaten op te vullen. Dat was iets te veel ofzo.quote:
Ik snap hier niks van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan een hoop goede mensen die thuis zitten en een connectie kan een hoop plekken die opgevuld moeten worden. Dacht 2,5 euro per uur om die gaten op te vullen. Dat was iets te veel ofzo.
Hoe is het op de VUquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
Als morgen de maatregelen ineens ophouden zou ik wel blij zijn.
En hoe besteed je nu je vrije uurtjesquote:
Ik ben helaas niet vrij. Heb gewoon werk en deadlines en college begint weer volgende week.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hoe besteed je nu je vrije uurtjes
College gaat gewoon door?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben helaas niet vrij. Heb gewoon werk en deadlines en college begint weer volgende week.
Ja oke.quote:
Jammer dat je mijn vraag nou negeert maatquote:
Welke vraag?quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn vraag nou negeert maat
Lol watquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke vraag?
Ik was een film aan het kijken met Harry Potter als neo-nazi.
Nee dat hij moet infiltreren, maar kon hem niet serieus nemen als in een andere rol. Zeker toen zijn personage het had over zijn ongelukkige jeugdquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol wat
Is dat die ene dat hij op dat eiland zit? Beetje vage film is dat
Nee ik vroeg wat je allemaal wel niet op bol zou moeten bestellen these days
Oh vreemd. Nooit gezien denk ik.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat hij moet infiltreren, maar kon hem niet serieus nemen als in een andere rol. Zeker toen zijn personage het had over zijn ongelukkige jeugd![]()
Oh op bol.com vooral boeken bestellen om jezelf te vermaken natuurlijk.
MocroMaffiaquote:
Erg mooi.twitter:BNODesk twitterde op woensdag 25-03-2020 om 00:00:26Kentucky Governor Beshear says 1 person who attended a "coronavirus party" has tested positive for coronavirus reageer retweet
Maar je krijgt er zoveel voor terug!quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh vreemd. Nooit gezien denk ik.
Mja dure grap elke week boeken bestellen
Was @wietparkiet toevallig ook op dat feestje?quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Erg mooi.twitter:BNODesk twitterde op woensdag 25-03-2020 om 00:00:26Kentucky Governor Beshear says 1 person who attended a "coronavirus party" has tested positive for coronavirus reageer retweet
Geil cadeau!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
Heb dus als verjaardagscadeau maar een printer voor mezelf besteld
Eens. Zijn niet bijzonder veel dingen leuker qua besteding van geldquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug!
Boeken verzamelen kan ook wel verslavend zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Zijn niet bijzonder veel dingen leuker qua besteding van geld
Bij mij is mn boekenkast al tijdje vol. Liggen er wat op bureau, paar op mijn bed, boodschappentas vol naast mijn boekenkast. Heb nog een bank maar daarna houdt het ook wel op bij mijquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeken verzamelen kan ook wel verslavend zijn.
En ik heb niet eens een geschikte boekenkast.
Tijd voor een Johan Derksen huis maar dan met boeken ipv cd's.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij is mn boekenkast al tijdje vol. Liggen er wat op bureau, paar op mijn bed, boodschappentas vol naast mijn boekenkast. Heb nog een bank maar daarna houdt het ook wel op bij mij
Liever niet in Grollooquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor een Johan Derksen huis maar dan met boeken ipv cd's.
Je zou hem er tegenkomenquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar moet je alleen op vakantie gaan.
Inderdaad, dat moet je niet gewoon aan je voorbij laten gaan, daar maak je iets bijzonders van!quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dankjewel. Je moet wat heh, op je verjaardag.
Even vragen of Babel nog geselecteerd gaat worden volgend jaarquote:
Als ik Johan zou spreken doe ik dat niet over voetbal want dan ben ik de hele tijd aan het facepalmen om zijn onzin.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even vragen of Babel nog geselecteerd gaat worden volgend jaar
Precies!quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moet je niet gewoon aan je voorbij laten gaan, daar maak je iets bijzonders van!
Zou hij Netflix kijken ja? Denk dat hij of voetbal kijkt of met een sigaar mijmerend naar Americana aan het luisteren isquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Johan zou spreken doe ik dat niet over voetbal want dan ben ik de hele tijd aan het facepalmen om zijn onzin.
Zou eerder vragen wat hij zoal kijkt op Netflix met zijn vrouw en hond.
Anderhalve meter afstand bewaren tot mensen die je willen feliciteren.quote:
Die snapt ongetwijfeld niet eens hoe je Netflix bedient.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou hij Netflix kijken ja? Denk dat hij of voetbal kijkt of met een sigaar mijmerend naar Americana aan het luisteren is
Vast wel eens joh, waarschijnlijk niet zo vaak als wij doen maar hij kijkt vast ook wel eens films met zijn vrouw.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou hij Netflix kijken ja? Denk dat hij of voetbal kijkt of met een sigaar mijmerend naar Americana aan het luisteren is
Ik ben altijd benieuwd of die Valentijn wel echt een vrouw heeft. Volgens mij verzint tie dat gewoon om mee te kunnen doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel eens joh, waarschijnlijk niet zo vaak als wij doen maar hij kijkt vast ook wel eens films met zijn vrouw.
Dankjewel!quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Anderhalve meter afstand bewaren tot mensen die je willen feliciteren.
Gefeliciteerd, nu ik het er toch over heb, trouwens
quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wanneer was jij ook alweer jarig maatje
13 augustus. Maar we feliciteren hem nu allemaal alvast,hebben we dat gehadquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wanneer was jij ook alweer jarig maatje
i kzag jullie felicitaties niet ik ga niet teruglezen ben niet debielquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
13 augustus. Maar we feliciteren hem nu allemaal alvast,hebben we dat gehad
Je zit anders nog steeds in DTSquote:
Het debiele topic spelquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit anders nog steeds in DTS
Badumtss
bareback meth partyquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
Godsamme waarom moeten alle leuke en aantrekkelijke Tinder gesprekken aan de drugs zitten. Zo kan ik m’n leven toch niet beteren joh.
Moet je maar geen drugsverslaafden aantrekkelijk vinden!quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
Godsamme waarom moeten alle leuke en aantrekkelijke Tinder gesprekken aan de drugs zitten. Zo kan ik m’n leven toch niet beteren joh.
Inderdaad. Als je een Tinderfoto ziet op een festival kan je er wel vanuit gaan het weer zo'n XTC sletje isquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je maar geen drugsverslaafden aantrekkelijk vinden!
festivalfotos swipe ik standaard wegquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je een Tinderfoto ziet op een festival kan je er wel vanuit gaan het weer zo'n XTC sletje is
Kunnen best leuke dames bij zitten toch. Ik keek vooral naar bio's. Maar al lang niet meer op Tinder gezetenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
festivalfotos swipe ik standaard weg
Ik heb een betere bio nodig denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen best leuke dames bij zitten toch. Ik keek vooral naar bio's. Maar al lang niet meer op Tinder gezeten
Wegquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:22 schreef 00wildchild het volgende:
En als het moeders zijn met gewoon leuke foto’s?
Wat heb je nuquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb een betere bio nodig denk ik
Leugens. Het komt zelden voor dat ik naar rechts swipe en diegene mij niet al had gematcht (of dat even later alsnog doet).quote:
Ja dat zie je toch ook niet van tevoren. Ben zeer kritische swiper. Wil bijna Gold nemen zodat ik gewoon kan kiezen ipv dat kut swipen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je maar geen drugsverslaafden aantrekkelijk vinden!
Misschien kan je een leuke filosofische quote erin zetten @naatje_1 kan je hier vast van advies in voorzienquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon wat basico info
ben een basic bitch he
Heb je tips??
OMGGGquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je een leuke filosofische quote erin zetten @:Naatje_1 kan je hier vast van advies in voorzien
Doe eens normaal debielquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
OMGGG
IK GA EE NTWEET VAN NAATJE IN MIJN BIO ZETTEN HAHHAAHAH
Stop met drinkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
sorr ik liet me even gaan tjacka.
oh my godquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen![]()
![]()
Om maar een voorbeeld te noemen
Waar een wil is ben ik weg!quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Als je nou gewoon op zoek gaat naar een ideale schoonzoon (zoals ik) heb je dat soort problemen ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat zie je toch ook niet van tevoren. Ben zeer kritische swiper. Wil bijna Gold nemen zodat ik gewoon kan kiezen ipv dat kut swipen.
Huh is wildchild een milfquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nou gewoon op zoek gaat naar een ideale schoonzoon (zoals ik) heb je dat soort problemen ook niet
Dat sowiesoquote:
Wise men speak because they have something to say; fools because they have to say something.quote:
Je kunt nu toch ook gratis Tinderen met mensen van buiten Nederland?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
Daar heb je toch dat Tinder Gold voor nodig ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt nu toch ook gratis Tinderen met mensen van buiten Nederland?
Spreid je kansen zou ik zeggen.
https://www.nu.nl/tech/60(...)eldwijd-chatten.htmlquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je toch dat Tinder Gold voor nodig ofzo?
Oh grappig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tech/60(...)eldwijd-chatten.html
Ja wat moet ik met iemand uit het buitenland?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt nu toch ook gratis Tinderen met mensen van buiten Nederland?
Spreid je kansen zou ik zeggen.
Trouwenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja wat moet ik met iemand uit het buitenland?
Niks, gewoon praten. Doe wat ervaring op en gebruik dat voor die ene leuke man die misschien wel in Nederland woontquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja wat moet ik met iemand uit het buitenland?
Maar aan een leuke date gaat toch eerst een gesprek vooraf?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:58 schreef 00wildchild het volgende:
Ik Tinder om te daten niet om te praten.![]()
Ik ben een vrouw van 29 en kan aardig lullen. Dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar aan een leuke date gaat toch eerst een gesprek vooraf?
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
Je hebt geen pics in je fotoboek, dus nu weet ik niet of ik dit juist moet beamen of niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Zou zeggen: Snel op Tokyo zetten maar daar vallen de vrouwtjes niet op mijn type uiterlijk
Het is gewoon dat je de ''verkeerde'' mannen swipet dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw van 29 en kan aardig lullen. Dat is het probleem niet.
Daar houden ze toch vooral van smooth, haarloos en skinny. Ik ben meer baardje, lang haar, knuffelbeerlookquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt geen pics in je fotoboek, dus nu weet ik niet of ik dit juist moet beamen of niet.
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar houden ze toch vooral van smooth, haarloos en skinny. Ik ben meer baardje, lang haar, knuffelbeerlook
Bij mij werkt het niet hoorquote:
It doesn't?quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet hoorWordt gelijk gevraagd of ik Tinder plus wil aanschaffen
Dacht 1 goede match te hebben (niet perse voor relatie maar klikken op alle gebieden extreem) maar na zes maanden daten begin ik toch een klein beetje terug te krabbelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is gewoon dat je de ''verkeerde'' mannen swipet dan?
Dat is waardeloos bij die app-aankopen jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:13 schreef 00wildchild het volgende:
Tinder plus is waardeloos. Heb je echt niets aan. Behalve dus in buitenland Swipen. Wil Gold zodat ik snel door alle likes heen kan, maar wil niet in 1 keer 60 euro aan uitgeven.
Huh wtfquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe duur is tinder gold bij jullie? Want het schijnt per user te verschillen![]()
Bij mij 16,49 voor 1 maand.
Soms is er wel 50% korting of zo had ik ooit een keer. Is wel handig. Alleen jammer dat ik niet heel veel likes krijgquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:13 schreef 00wildchild het volgende:
Tinder plus is waardeloos. Heb je echt niets aan. Behalve dus in buitenland Swipen. Wil Gold zodat ik snel door alle likes heen kan, maar wil niet in 1 keer 60 euro aan uitgeven.
Oh damn. Ja voor mij 9,66, maar moet in 1 keer zes maanden aftikken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe duur is tinder gold bij jullie? Want het schijnt per user te verschillen![]()
Hoe hopelozer je bent hoe meer je moet betalen misschien. Of juist andersom.quote:
Huhquote:
Vrouw hequote:
Wat een ongelofelijk seksistische app bahquote:
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk seksistische app bah
Wel verrek, ik had me zo verheugd op een leuke Aussiequote:Op woensdag 25 maart 2020 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet hoorWordt gelijk gevraagd of ik Tinder plus wil aanschaffen
Ik moet altijd 22 euro aftikken. Daarom ga ik maar twee keer per jaar of zo.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je verwacht het niet.
Maar ja wage gap. Kapper tien euro versus 30 euro.
Handig als je op reis gaat en je alvast even wil voorbereiden.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:22 schreef moemoe het volgende:
https://www.help.tinder.c(...)15004490423-Passport
Toch wel een beetje vreemd hoor
quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:
¤ 32,99 voor 1 maandquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh damn. Ja voor mij 9,66, maar moet in 1 keer zes maanden aftikken.
quote:
Jezusquote:
Waarom dan als ik vragen mag?quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dacht 1 goede match te hebben (niet perse voor relatie maar klikken op alle gebieden extreem) maar na zes maanden daten begin ik toch een klein beetje terug te krabbelen.
Do itquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:20 schreef 00wildchild het volgende:
Omg ik kan in Nieuw - Zeeland Tinderen![]()
Ff proberen.
Ja die optie heb ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh damn. Ja voor mij 9,66, maar moet in 1 keer zes maanden aftikken.
Nou ja zeg wat een graaiersquote:
Liever 100 Corona doden in het land als met 1 Chinees hand in hand.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:30 schreef 00wildchild het volgende:
@:rozevla weet jij iets leuks voor onze bio
🤣😂😅quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:25 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Liever 100 Corona doden in het land als met 1 Chinees hand in hand.
Jezusquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Twee keer per jaar naar de kapper? Hoe dan...quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik moet altijd 22 euro aftikken. Daarom ga ik maar twee keer per jaar of zo.
Hopelijk worden we een matchquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:20 schreef 00wildchild het volgende:
Omg ik kan in Nieuw - Zeeland Tinderen![]()
Ff proberen.
Ik ook en ga om de twee maandenquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Twee keer per jaar naar de kapper? Hoe dan...
Ik moet om de 4/5 weken
Ik ook zoiets, net iets korter.quote:
Ik match ook zelden met Asians hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar houden ze toch vooral van smooth, haarloos en skinny. Ik ben meer baardje, lang haar, knuffelbeerlook
Die twee maanden zijn nu voorbij. En dan kan ik misschien in juni pas weerquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook zoiets, net iets korter.
Zag je nog lopen vorige week maandag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:17 schreef Solotovski het volgende:
Waarom is het tijdens die coronacrisis zo enorm druk op mn werk
Ik heb net de ochtendinlichtingen gelezen en ben nu aan het ontbijten. Tegelijkertijd maar even FOK!en. Vervolgens twee afspraken via Zoom. Hopelijk in de middag geen noodoverleg o.i.d.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:40 schreef Cachie het volgende:
[..]
Wat staat er voor vandaag op de planning?
Ik jou nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:42 schreef Cachie het volgende:
[..]
Zag je nog lopen vorige week maandag.
Hoef je verder niet te werken?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb net de ochtendinlichtingen gelezen en ben nu aan het ontbijten. Tegelijkertijd maar even FOK!en. Vervolgens twee afspraken via Zoom. Hopelijk in de middag geen noodoverleg o.i.d.
Dan kan ik misschien een stukje gaan fietsen, Netflixen, Gamen en een boek lezen.
Hopelijk verder niet. Sinds de Corona-uitbraak is dat voor 90% het hoofdonderwerp waar ik mee te maken heb. En verder wordt ik goed op de hoogte gehouden van de rest wat er speelt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef Cachie het volgende:
[..]
Hoef je verder niet te werken?
Ik ben ontbijt maken en ga daarna aan de slag voor mijn afstudeerstage tot een uurtje of 5. Vanavond lekker chillen en gamen.
Moeten ze wel een beetje tempo maken als ze voor 8 uur klaar willen zijnquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef Solotovski het volgende:
Max aantal mensen in de supermarkt. Gelukkig hebben ouderen voorrang
Verplicht winkelwagentje om afstand te bewaren heeft toch ook geen zinquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Moeten ze wel een beetje tempo maken als ze voor 8 uur klaar willen zijn
Och arme.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Hopelijk verder niet. Sinds de Corona-uitbraak is dat voor 90% het hoofdonderwerp waar ik mee te maken heb. En verder wordt ik goed op de hoogte gehouden van de rest wat er speelt.
Lukt het met je scriptie of maak je een beroepsproduct voor je afstudeerstage? Je werkt vanuit huis zeker?
Welke game ga je spelen?
Precies, in de lengte gaat het misschien helpen maar er kan zo maar iemand naast je komen staan (en je boodschappen weggraait als je niet oplet).quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:48 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Verplicht winkelwagentje om afstand te bewaren heeft toch ook geen zin
Maargoed
Het gaat erom dat je iemand een winkelwagen in zijn nek kan leggen als hij te dicht bij komt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies, in de lengte gaat het misschien helpen maar er kan zo maar iemand naast je komen staan (en je boodschappen weggraait als je niet oplet).
Niezen is thuisblijven maatquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, en de hooikoorts is ook goed te merken (althans de fijnstof).
Baad het niet, dan schaadt dit zeker weten ook niet. Het maakt de mensen wel bewust van de afstand. De laatste keer dat ik in de supermarkt kwam (afgelopen weekend) leek niemand zich eraan te houden..quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Precies, in de lengte gaat het misschien helpen maar er kan zo maar iemand naast je komen staan (en je boodschappen weggraait als je niet oplet).
quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je iemand een winkelwagen in zijn nek kan leggen als hij te dicht bij komt.
Ze hebben het nu nog onder controle dus dat is goed.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Cachie het volgende:
[..]
Och arme.Hopelijk valt het voor je werkgever te behappen.
Ja ik kan prima vanuit huis mijn stage doen. Bij vragen bel, mail of app ik collega’s. Kan alleen niet in het ERP-systeem omdat ik geen laptop van stage krijg. Dus dat is wat onhandig. Maar m’n scriptie lukt zo prima gelukkig. Blij dat ik niet naar school hoef.
Denk Forza Horizon of CoD WII. Game je ook?
Of de persoon in de winkelwagen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:50 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je iemand een winkelwagen in zijn nek kan leggen als hij te dicht bij komt.
Je kan beter max aantal ouderen doen. Die houden de boel alleen maar op. En hebben toch zeeën van tijdquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:45 schreef Solotovski het volgende:
Max aantal mensen in de supermarkt. Gelukkig hebben ouderen voorrang
Haha, ff dubbelvouwen jaquote:
Ja, oom Mark is daar heel strikt in!quote:
Hahahaquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, oom Mark is daar heel strikt in!
Ik schraapte mijn keel eergisteren in de AHXL en toen keek de cassiere me al beangstigend aan.
echt hequote:Op woensdag 25 maart 2020 09:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan beter max aantal ouderen doen. Die houden de boel alleen maar op. En hebben toch zeeën van tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |