Erg mooi.twitter:BNODesk twitterde op woensdag 25-03-2020 om 00:00:26Kentucky Governor Beshear says 1 person who attended a "coronavirus party" has tested positive for coronavirus reageer retweet
Maar je krijgt er zoveel voor terug!quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh vreemd. Nooit gezien denk ik.
Mja dure grap elke week boeken bestellen
Was @wietparkiet toevallig ook op dat feestje?quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Erg mooi.twitter:BNODesk twitterde op woensdag 25-03-2020 om 00:00:26Kentucky Governor Beshear says 1 person who attended a "coronavirus party" has tested positive for coronavirus reageer retweet
Geil cadeau!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
Heb dus als verjaardagscadeau maar een printer voor mezelf besteld
Eens. Zijn niet bijzonder veel dingen leuker qua besteding van geldquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug!
Boeken verzamelen kan ook wel verslavend zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Zijn niet bijzonder veel dingen leuker qua besteding van geld
Bij mij is mn boekenkast al tijdje vol. Liggen er wat op bureau, paar op mijn bed, boodschappentas vol naast mijn boekenkast. Heb nog een bank maar daarna houdt het ook wel op bij mijquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeken verzamelen kan ook wel verslavend zijn.
En ik heb niet eens een geschikte boekenkast.
Tijd voor een Johan Derksen huis maar dan met boeken ipv cd's.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij is mn boekenkast al tijdje vol. Liggen er wat op bureau, paar op mijn bed, boodschappentas vol naast mijn boekenkast. Heb nog een bank maar daarna houdt het ook wel op bij mij
Liever niet in Grollooquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor een Johan Derksen huis maar dan met boeken ipv cd's.
Je zou hem er tegenkomenquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar moet je alleen op vakantie gaan.
Inderdaad, dat moet je niet gewoon aan je voorbij laten gaan, daar maak je iets bijzonders van!quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dankjewel. Je moet wat heh, op je verjaardag.
Even vragen of Babel nog geselecteerd gaat worden volgend jaarquote:
Als ik Johan zou spreken doe ik dat niet over voetbal want dan ben ik de hele tijd aan het facepalmen om zijn onzin.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Even vragen of Babel nog geselecteerd gaat worden volgend jaar
Precies!quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad, dat moet je niet gewoon aan je voorbij laten gaan, daar maak je iets bijzonders van!
Zou hij Netflix kijken ja? Denk dat hij of voetbal kijkt of met een sigaar mijmerend naar Americana aan het luisteren isquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik Johan zou spreken doe ik dat niet over voetbal want dan ben ik de hele tijd aan het facepalmen om zijn onzin.
Zou eerder vragen wat hij zoal kijkt op Netflix met zijn vrouw en hond.
Anderhalve meter afstand bewaren tot mensen die je willen feliciteren.quote:
Die snapt ongetwijfeld niet eens hoe je Netflix bedient.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou hij Netflix kijken ja? Denk dat hij of voetbal kijkt of met een sigaar mijmerend naar Americana aan het luisteren is
Vast wel eens joh, waarschijnlijk niet zo vaak als wij doen maar hij kijkt vast ook wel eens films met zijn vrouw.quote:Op woensdag 25 maart 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou hij Netflix kijken ja? Denk dat hij of voetbal kijkt of met een sigaar mijmerend naar Americana aan het luisteren is
Ik ben altijd benieuwd of die Valentijn wel echt een vrouw heeft. Volgens mij verzint tie dat gewoon om mee te kunnen doenquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast wel eens joh, waarschijnlijk niet zo vaak als wij doen maar hij kijkt vast ook wel eens films met zijn vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |