Niks, gewoon praten. Doe wat ervaring op en gebruik dat voor die ene leuke man die misschien wel in Nederland woontquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja wat moet ik met iemand uit het buitenland?
Maar aan een leuke date gaat toch eerst een gesprek vooraf?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:58 schreef 00wildchild het volgende:
Ik Tinder om te daten niet om te praten.![]()
Ik ben een vrouw van 29 en kan aardig lullen. Dat is het probleem niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maar aan een leuke date gaat toch eerst een gesprek vooraf?
Oefenen, oefenen en nog eens oefenen.
Je hebt geen pics in je fotoboek, dus nu weet ik niet of ik dit juist moet beamen of niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Zou zeggen: Snel op Tokyo zetten maar daar vallen de vrouwtjes niet op mijn type uiterlijk
Het is gewoon dat je de ''verkeerde'' mannen swipet dan?quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw van 29 en kan aardig lullen. Dat is het probleem niet.
Daar houden ze toch vooral van smooth, haarloos en skinny. Ik ben meer baardje, lang haar, knuffelbeerlookquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt geen pics in je fotoboek, dus nu weet ik niet of ik dit juist moet beamen of niet.
Wie niet waagt, wie niet wintquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar houden ze toch vooral van smooth, haarloos en skinny. Ik ben meer baardje, lang haar, knuffelbeerlook
Bij mij werkt het niet hoorquote:
It doesn't?quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet hoorWordt gelijk gevraagd of ik Tinder plus wil aanschaffen
Dacht 1 goede match te hebben (niet perse voor relatie maar klikken op alle gebieden extreem) maar na zes maanden daten begin ik toch een klein beetje terug te krabbelen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is gewoon dat je de ''verkeerde'' mannen swipet dan?
Dat is waardeloos bij die app-aankopen jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:13 schreef 00wildchild het volgende:
Tinder plus is waardeloos. Heb je echt niets aan. Behalve dus in buitenland Swipen. Wil Gold zodat ik snel door alle likes heen kan, maar wil niet in 1 keer 60 euro aan uitgeven.
Huh wtfquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe duur is tinder gold bij jullie? Want het schijnt per user te verschillen![]()
Bij mij 16,49 voor 1 maand.
Soms is er wel 50% korting of zo had ik ooit een keer. Is wel handig. Alleen jammer dat ik niet heel veel likes krijgquote:Op woensdag 25 maart 2020 02:13 schreef 00wildchild het volgende:
Tinder plus is waardeloos. Heb je echt niets aan. Behalve dus in buitenland Swipen. Wil Gold zodat ik snel door alle likes heen kan, maar wil niet in 1 keer 60 euro aan uitgeven.
Oh damn. Ja voor mij 9,66, maar moet in 1 keer zes maanden aftikken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoe duur is tinder gold bij jullie? Want het schijnt per user te verschillen![]()
Bij mij 16,49 voor 1 maand.
Hoe hopelozer je bent hoe meer je moet betalen misschien. Of juist andersom.quote:
Huhquote:
Vrouw hequote:
Wat een ongelofelijk seksistische app bahquote:
Je verwacht het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 02:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk seksistische app bah
Wel verrek, ik had me zo verheugd op een leuke Aussiequote:Op woensdag 25 maart 2020 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij mij werkt het niet hoorWordt gelijk gevraagd of ik Tinder plus wil aanschaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |