Misschien kan je een leuke filosofische quote erin zetten @naatje_1 kan je hier vast van advies in voorzienquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon wat basico info
ben een basic bitch he
Heb je tips??
OMGGGquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je een leuke filosofische quote erin zetten @:Naatje_1 kan je hier vast van advies in voorzien
Doe eens normaal debielquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
OMGGG
IK GA EE NTWEET VAN NAATJE IN MIJN BIO ZETTEN HAHHAAHAH
Stop met drinkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
sorr ik liet me even gaan tjacka.
oh my godquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen![]()
![]()
Om maar een voorbeeld te noemen
Waar een wil is ben ik weg!quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen![]()
![]()
Om maar een voorbeeld te noemen
Als je nou gewoon op zoek gaat naar een ideale schoonzoon (zoals ik) heb je dat soort problemen ook nietquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja dat zie je toch ook niet van tevoren. Ben zeer kritische swiper. Wil bijna Gold nemen zodat ik gewoon kan kiezen ipv dat kut swipen.
Huh is wildchild een milfquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je nou gewoon op zoek gaat naar een ideale schoonzoon (zoals ik) heb je dat soort problemen ook niet
Dat sowiesoquote:
Wise men speak because they have something to say; fools because they have to say something.quote:
Je kunt nu toch ook gratis Tinderen met mensen van buiten Nederland?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
Godsamme waarom moeten alle leuke en aantrekkelijke Tinder gesprekken aan de drugs zitten. Zo kan ik m’n leven toch niet beteren joh.
Daar heb je toch dat Tinder Gold voor nodig ofzo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt nu toch ook gratis Tinderen met mensen van buiten Nederland?
Spreid je kansen zou ik zeggen.
https://www.nu.nl/tech/60(...)eldwijd-chatten.htmlquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je toch dat Tinder Gold voor nodig ofzo?
Oh grappig.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/tech/60(...)eldwijd-chatten.html
Ja wat moet ik met iemand uit het buitenland?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je kunt nu toch ook gratis Tinderen met mensen van buiten Nederland?
Spreid je kansen zou ik zeggen.
Trouwenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:58 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja wat moet ik met iemand uit het buitenland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |