Ja dat bedoel ik natuurlijk niet he pipo de clownquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, maar in ijsthee zit ook water.
Hahahaha schattigquote:
en al zou het... boeien...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik natuurlijk niet he pipo de clown
Ik drink gewoon 1,5 liter flesjes water met een beetje siroop erin. Vind dat nooit zo ongezond eigenlijkHoewel veel mensen claimen dat het net zo ongezond is als cola, wat ik niet geloof
Niks mis mee. Zolang ze niet al te erg doorslaanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en al zou het... boeien...
Gezondheidsfreaks
Ga je dan slaan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben mij nog nooit in het echt ontmoet.
Gewoon kijken naar het suikerconcentraat/calorieën.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik natuurlijk niet he pipo de clown
Ik drink gewoon 1,5 liter flesjes water met een beetje siroop erin. Vind dat nooit zo ongezond eigenlijkHoewel veel mensen claimen dat het net zo ongezond is als cola, wat ik niet geloof
dat doen ze.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee. Zolang ze niet al te erg doorslaan
Gewoon bij eerste contact meteen erop meppen? Jeetje...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sowieso, ik sla altijd iedereen.
Zelfs al ontmoette ik je in het echt, vrouwen komen op mij altijd over als engeltjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben mij nog nooit in het echt ontmoet.
Jepquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon bij eerste contact meteen erop meppen? Jeetje...
(lol)quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koffie? Nu even niet... heb een liter op man...
Altijd? Jeetje hahaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs al ontmoette ik je in het echt, vrouwen komen op mij altijd over als engeltjes.
Ohja shitquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dat kan helemaal niet met 1.5 meter afstand
In het geval van mijn thans boven slapende heerlijkheid, klopt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs al ontmoette ik je in het echt, vrouwen komen op mij altijd over als engeltjes.
Hij is alleen F1-coureurs gewend natuurlijk. Dit pit-poesjes die ervoor staan hebben dan een goddelijke uitstralingquote:
Je kunt ook dingen smijten natuurlijk... een terrarium ofzo.quote:
Sigaretjequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koffie? Nu even niet... heb een liter op man...
Is ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij is alleen F1-coureurs gewend natuurlijk. Dit pit-poesjes die ervoor staan hebben dan een goddelijke uitstraling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |