Je hebt ijsthee peach trouwens ook in Karvan Cevitam smaakquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon kijken naar het suikerconcentraat/calorieën.
Met een beetje siroop vind ik ranja al gauw te waterig. Dronk laatst ook citroenwater, ook met een klein vleugje citroen. Snapte er niks van.
Mensenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je kunt ook dingen smijten natuurlijk... een terrarium ofzo.
Dan heb ik nieuws voor je. Alle vrouwen zijn hoerenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs al ontmoette ik je in het echt, vrouwen komen op mij altijd over als engeltjes.
Oke geef me 20 secondenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat altijd natuurlijk...
Lekker heur
Wow..quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je. Alle vrouwen zijn hoeren
Integendeel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ohja gvd, ja sorry ben stoned.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nou nee, want afstand
jeetje zeg ama...
Ja is goed.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ga 'm klappen
over een week of 3.
quote:
Echt hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja zeg, als je zo over vrouwen praat is het niet vreemd dat je geen vriendin hebt he...
Kanonnen hee...
Hallo Tjackquote:
Als dat minder gaatjes zou veroorzaken teken ik daarvoor vriendquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt ijsthee peach trouwens ook in Karvan Cevitam smaakSmaakt precies zoals ijsthee.
Ik word helaas nogal snel verleid door simpele trucjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ook wel ja, maar je leert het wel drinken als je het eenmaal doetquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als dat minder gaatjes zou veroorzaken teken ik daarvoor vriend![]()
Probeerde laatst aan de water te gaan maar dat vind ik toch echt te saai.
wrom zo vroegquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:54 schreef Amarantha het volgende:
Oke nog 1 sigaretje en dan echt maar slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |