i kzag jullie felicitaties niet ik ga niet teruglezen ben niet debielquote:Op woensdag 25 maart 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
13 augustus. Maar we feliciteren hem nu allemaal alvast,hebben we dat gehad
Je zit anders nog steeds in DTSquote:
Het debiele topic spelquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zit anders nog steeds in DTS
Badumtss
bareback meth partyquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
Godsamme waarom moeten alle leuke en aantrekkelijke Tinder gesprekken aan de drugs zitten. Zo kan ik m’n leven toch niet beteren joh.
Moet je maar geen drugsverslaafden aantrekkelijk vinden!quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
Godsamme waarom moeten alle leuke en aantrekkelijke Tinder gesprekken aan de drugs zitten. Zo kan ik m’n leven toch niet beteren joh.
Inderdaad. Als je een Tinderfoto ziet op een festival kan je er wel vanuit gaan het weer zo'n XTC sletje isquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je maar geen drugsverslaafden aantrekkelijk vinden!
festivalfotos swipe ik standaard wegquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je een Tinderfoto ziet op een festival kan je er wel vanuit gaan het weer zo'n XTC sletje is
Kunnen best leuke dames bij zitten toch. Ik keek vooral naar bio's. Maar al lang niet meer op Tinder gezetenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
festivalfotos swipe ik standaard weg
Ik heb een betere bio nodig denk ikquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen best leuke dames bij zitten toch. Ik keek vooral naar bio's. Maar al lang niet meer op Tinder gezeten
Wegquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:22 schreef 00wildchild het volgende:
En als het moeders zijn met gewoon leuke foto’s?
Wat heb je nuquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb een betere bio nodig denk ik
Leugens. Het komt zelden voor dat ik naar rechts swipe en diegene mij niet al had gematcht (of dat even later alsnog doet).quote:
Ja dat zie je toch ook niet van tevoren. Ben zeer kritische swiper. Wil bijna Gold nemen zodat ik gewoon kan kiezen ipv dat kut swipen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet je maar geen drugsverslaafden aantrekkelijk vinden!
Misschien kan je een leuke filosofische quote erin zetten @naatje_1 kan je hier vast van advies in voorzienquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon wat basico info
ben een basic bitch he
Heb je tips??
OMGGGquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je een leuke filosofische quote erin zetten @:Naatje_1 kan je hier vast van advies in voorzien
Doe eens normaal debielquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
OMGGG
IK GA EE NTWEET VAN NAATJE IN MIJN BIO ZETTEN HAHHAAHAH
Stop met drinkenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
sorr ik liet me even gaan tjacka.
oh my godquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen![]()
![]()
Om maar een voorbeeld te noemen
Waar een wil is ben ik weg!quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen![]()
![]()
Om maar een voorbeeld te noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |