Jij trekt het je volgens mij ook veel te veel aanquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nog steeds aan het werk. Ik had dus ook niet zo zin om telkens discussies aan te gaan in mijn vrije tijd.snap je.
Oh okequote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zie je als een vriend.
Ben je gek. Mijn welvaartsbuikje barst van de junkfoodquote:
Mwa. Hangt een beetje van mijn bui af toch, maar ik geef echt om FOK! en ik vind het na die jaren nog steeds leuk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij trekt het je volgens mij ook veel te veel aan![]()
Trek je het nog wel op je werk dan? Je wilde stoppen toch
Oh... meer dan 60 kg?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je gek. Mijn welvaartsbuikje barst van de junkfood
Hahahahquote:
en naar je vriendinquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Hangt een beetje van mijn bui af toch, maar ik geef echt om FOK! en ik vind het na die jaren nog steeds leuk.
Ja weet niet man. Ik heb wel bbz aangevraagd, maar ik word van dat nieuws wel een beetje onzeker. Stel dat ik corona op loop tijdens werk. Dat is een grote kans en ik breng het naar mijn ouders.
Hoe reageert hij er opquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:07 schreef Fok-it het volgende:
Mn broertje heeft het ook en ondanks dat hij jong is vind ik het echt heel naar
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Noem je haar nu een risicogroep omdat ze dik is?????
Redelijk relaxed zoals altijd. Hij zit al 10 dagen thuis.quote:
Maar hij moet niet ziekenhuisquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Redelijk relaxed zoals altijd. Hij zit al 10 dagen thuis.
Nee, dat niet. Maar wel koorts gehad en hele mikmak dus kan haast niet andersquote:
Ik ben vandaag ook thuis gebleven.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel koorts gehad en hele mikmak dus kan haast niet anders
Zit al sinds vorige week thuis uit voorzorgquote:
Was verkouden. Maja, wil eigenlijk nog werken tot dat het kan. Ik was bijna binnen gelopen door die corinacrisis.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit al sinds vorige week thuis uit voorzorg
Hoe dat dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was verkouden. Maja, wil eigenlijk nog werken tot dat het kan. Ik was bijna binnen gelopen door die corinacrisis.
Ik kan een hoop goede mensen die thuis zitten en een connectie kan een hoop plekken die opgevuld moeten worden. Dacht 2,5 euro per uur om die gaten op te vullen. Dat was iets te veel ofzo.quote:
Ik snap hier niks van.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan een hoop goede mensen die thuis zitten en een connectie kan een hoop plekken die opgevuld moeten worden. Dacht 2,5 euro per uur om die gaten op te vullen. Dat was iets te veel ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |