Nee. Ik mis het nog steeds, maar wel het beste. Jij bent de enige die hoi zegt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hallo Tjack
Ben je al over je COR-verlies heen?
Tjacka de Pjacka de Rjacka Ljacka Mjackaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik mis het nog steeds, maar wel het beste. Jij bent de enige die hoi zegt.
Geld?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word helaas nogal snel verleid door simpele trucjes.
Ben je nou zelf er weggegaan of?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tjacka de Pjacka de Rjacka Ljacka Mjacka
Hij zei “hallo”, geen “hoi”quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb de makkelijkste uitweg gekozen. De meeste mods denken over dat forum een stuk anders dan ik blijkbaar. Er was geen klik dus.quote:
Nee, gewoon bloedmooie ogen bijvoorbeeld.quote:
Jammer jammer, volgens mij pas je ook meer in BNWquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb de makkelijkste uitweg gekozen. De meeste mods denken over dat forum een stuk anders dan ik blijkbaar. Er was geen klik dus.
Amarantha is met Lucy in de sky een magische tapijtrit maken.quote:
Hallo Tjackaquote:
Jeetje heb geen pillen ofzo gehad hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Amarantha is met Lucy in de sky een magische tapijtrit maken.
Ja, maar ik ben nog steeds aan het werk. Ik had dus ook niet zo zin om telkens discussies aan te gaan in mijn vrije tijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer jammer, volgens mij pas je ook meer in BNW
Je kan ook gewoon zeggen dat ze zo stoned als een garnaal op sterk water is he. Blowen heeft niks poėtischquote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Amarantha is met Lucy in de sky een magische tapijtrit maken.
enneh... roken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat ze zo stoned als een garnaal op sterk water is he. Blowen heeft niks poėtisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |