SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef D_A het volgende:
[..]
Fantastic work, bla, Amazing people, blaja dat is het wel ongeveer
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ja, ik beweer ook niet dat dat niet zo was. Maar een groot probleem was toen dat je een hoop uitgemergelde, zieke en verzwakte mensen had door de oorlog.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
moa, na de eerste symptomen was je binnen 24 uur dood, soms
Het trof vooral de groep van 14 - 40 jaar oud, die hadden of, in een verkeerde volgorde, of gewoon de verkeerde versies van griep gehad.
De effecten waren gruwelijk, het bracht schade toe aan de oogzenuw waardoor mensen alleen een grauwe wereld nog zagen, mochten ze het al overleefd hebben.
Zware parkinson was ook een nawerking.
De spaansegriep was gruwelijk
bron... wiki"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Heeft iemand het volledige plaatje nog?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is nog niet zeker toch of het nog lang niet over is?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Mikken op bestaande medicijnen die helpen om coronapatiënten beter te behandelen ligt meer voor de hand dan mikken op een vaccin. Dat eerste is een kwestie van weken, dat laatste een kwestie van maanden. Ik weet niet wat er met "snel medicijn" wordt bedoeld in deze.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
https://www.ninefornews.n(...)Ryr7ul9x2HBFrvvNEJMQ
Het is een mooi mokkel maar ze is zo tering dom.
https://www.facebook.com/mykillerbodymotivation/
Deelt bovenstaandeGo hard or go home![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft iemand het volledige plaatje nog?![]()
![]()
Gaan we Ad Hominem bezigen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:37 schreef MissButterflyy het volgende: [..] Nee, helemaal niet. Hou toch eens op met je domme gezwets. Als mensenmassa’s van schrik hun huis niet meer uit durven hebben we pas echt een probleem.
Wil je zeggen dat het gevaarlijk is als mensen allemaal binnen blijven? Doe normaal joh. Blijkbaar ben jij 1 van de wegkijkers.
Bleef iedereen maar binnen.
Maar dat snap jij ongetwijfeld niet![]()
Klopt, en toen kwam die Spaanse griep er ook nog eens overheen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:52 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja, ik beweer ook niet dat dat niet zo was. Maar een groot probleem was toen dat je een hoop uitgemergelde, zieke en verzwakte mensen had door de oorlog.
Plus dat we nu wel veel meer kennis hebben van hygiëne en preventie.
Zo erg als toen zal het nooit worden.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
En maar 66 cases vandaag, tov van 600+ gisteren. Zijn ze gestopt met testen of is de situatie zo sterk verbeterd?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
In the UK veel militair transport momenteel.
Voorbereiding op de lock down daar.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Wil er nog iemand naar de hornbach?
In Alblasserdam dit, mijn zwager heeft even wat nodig en stuurt net deze foto
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
ja sorry is 2 dagen oud. laten we maar gelijk in lockdown gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen zitten we al op 9.5k doden.![]()
Daar is mijn hoop ook een beetje op gevestigd. Een bestaand medicijn dat ervoor zorgt dat de symptomen een stuk milder verlopen. Misschien dat zoiets al laat in de zomer beschikbaar kan zijn als je geluk hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mikken op bestaande medicijnen die helpen om coronapatiënten beter te behandelen ligt meer voor de hand dan mikken op een vaccin. Dat eerste is een kwestie van weken, dat laatste een kwestie van maanden. Ik weet niet wat er met "snel medicijn" wordt bedoeld in deze.![]()
Nieuwe lading planken zijn binnen gekomen. Alvast voorbereidenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:56 schreef Fukushima het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat was dat nou over bloed afnemen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Prins van Monaco besmet.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
okquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:56 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja sorry is 2 dagen oud. laten we maar gelijk in lockdown gaan.Allah Al Watan Al Malik![]()
Als je wil horen hoe erg in paniek het bedrijfsleven is moet je dit interview met Bill Ackman bekijken. Pure angst en tegen huilen aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bedrijfsleven is overal in paniek, wij zitten over heel europa en het is echt heel erg
Overal sluiten fabrieken en bedrijven.
https://www.cnbc.com/2020(...)hut-it-down-now.htmlOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
hij heeft the100 season 2 gezienquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Begrijp ik nou dat ze in de VS het idee hebben om via bloedtransfusies mensen immuun te maken?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Er komen gewoon militairen overal in Europa. Ook veel uit de VS.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En maar 66 cases vandaag, tov van 600+ gisteren. Zijn ze gestopt met testen of is de situatie zo sterk verbeterd?
Niet ten voorbereiding van de lockdown maar juist in combinatie met de lockdown.
Oei, misschien moet ik wel weer naar BNW.![]()
Het is idd 1 van de dingen die ze onderzoeken op het moment ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Begrijp ik nou dat ze in de VS het idee hebben om via bloedtransfusies mensen immuun te maken?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
iets met bloed afnemen van mensen die genezen zijn, en dan dat bloed weer geven aan mensen die ziek zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat was dat nou over bloed afnemen?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Weer weet werkt dat wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Begrijp ik nou dat ze in de VS het idee hebben om via bloedtransfusies mensen immuun te maken?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Bloed afnemen, filteren en volgens mij spuiten in gezonde mensen zodat ze weerstand opbouwen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat was dat nou over bloed afnemen?![]()
Ja precies.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bloed afnemen, filteren en volgens mij spuiten in gezonde mensen zodat ze weerstand opbouwen.![]()
Zonder bron wel, met bron nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Er komen gewoon militairen overal in Europa. Ook veel uit de VS.
Niet ten voorbereiding van de lockdown maar juist in combinatie met de lockdown.
Oei, misschien moet ik wel weer naar BNW.![]()
nee, dat helpt dan voor de zieke die het krijgt om tegen het virus te vechten/onder de duim te krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Begrijp ik nou dat ze in de VS het idee hebben om via bloedtransfusies mensen immuun te maken?![]()
Is het allemaal wat lastig zonder ondertiteling ofzo?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik zat zo met mijn oren te klapperen dat ik het niet helemaal meekreeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
iets met bloed afnemen van mensen die genezen zijn, en dan dat bloed weer geven aan mensen die ziek zijn.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ah ok, dus het zou aan zieke mensen worden toegediend - niet ter preventie ook aan gezonde?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nee, dat helpt dan voor de zieke die het krijgt om tegen het virus te vechten/onder de duim te krijgen![]()
Oh verlicht ons, oh wijze. Wat is er mis mee om het iig te onderzoeken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat zo met mijn oren te klapperen dat ik het niet helemaal meekreeg.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik vind die 180 graden draai van rutte wel grappig over hert immuniteit. Dat het de bedoeling was om het aantal infecties langzaam naar beneden te brengen in plaats van in 1x. Wat een afgang en nu zie je allemaal mensen nog bij elkaar komen vanwege zijn toespraak.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik kwam net midden in die zin over bloed de persco binnenvallenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Is het allemaal wat lastig zonder ondertiteling ofzo?.
![]()
![]()
Trump suggereerde in zijn speech dat farma onderweg is, en dat hij dus een lockdown kan vermijdenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mikken op bestaande medicijnen die helpen om coronapatiënten beter te behandelen ligt meer voor de hand dan mikken op een vaccin. Dat eerste is een kwestie van weken, dat laatste een kwestie van maanden. Ik weet niet wat er met "snel medicijn" wordt bedoeld in deze.![]()
jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dus het zou aan zieke mensen worden toegediend - niet ter preventie ook aan gezonde?![]()
Neuqt talloze dames, risico groep dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nooit goed als de prins Albert besmet is!![]()
Die persco waar iedereen het over heeft. of is dat al afgelopenquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
De inkoper in NL zit natuurlijk thuis te niksen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)lf-miljoen~aebbb904/Vakman pur sang![]()
if you been exposed to coronavirus, and you are better. you don't have the virus in your blood, we can collect the blood; this is a possible treatment, this is not a proven threatment; i just want to empasise that. collect the blood, concentrate that and have the ability, if it's virus free, be able to give that to other patients, and the imune response can potentially provide a benefit to patients.
iets in die strekking was hetIk heb het recht om te bepalen!![]()
Misschien moet er nog gewoon een tweede minister verantwoordelijk worden voor deze crisis waarbij de een verantwoordelijk wordt voor de patientenzorg en de ander voor de bestrijding ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:04 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Die moet een woordvoerder krijgen
Dit op de schouders van één minister laten rusten gaat niet. Dat heeft gisteren bewezen.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Dat begrijp ik ook... dit is te grootquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Misschien moet er nog gewoon een tweede minister verantwoordelijk worden voor deze crisis waarbij de een verantwoordelijk wordt voor de patientenzorg en de ander voor de bestrijding ofzo.
Dit op de schouders van één minister laten rusten gaat niet. Dat heeft gisteren bewezen.![]()
Opvallend inderdaad, kan puur toeval zijn, maar het zal vast uitgezocht gaan worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als het alleen carnaval was geweest, dan zouden heel Brabant en Limburg dit soort aantallen zien. Bovendien, carnaval was dit jaar erg rustig vanwege de storm en daardoor afgelaste activiteiten en optochten.
Wat mij persoonlijk ook opviel, is dat het gebied rond Uden, waar nu de piek ligt, hetzelfde gebied is waar Q-koorts en vee gerelateerde MRSA voorkwamen. Beide ziektes die door dieren veroorzaakt werden. Weet niet of het toeval is, maar zou het niet kunnen zijn dat mensen in die regio door een hogere blootstelling aan deeltjes van dieren door de vele veebedrijven een soort van overgevoeligheid hebben?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook opvallend is in beide gevallen die ring als het ware om Eindhoven (+Veldhoven en omgeving), die als grootste stad van Brabant maar relatief weinig Corona gevallen telt.![]()
Ja, dat meldde ik eerder ook al, via nu.nl, hoe gaat Rutte dit nou weer uitleggen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)lf-miljoen~aebbb904/
?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
wat een lulverhaal inderdaadquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
De inkoper in NL zit natuurlijk thuis te niksen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)lf-miljoen~aebbb904/![]()
Test kits worden nog maar zelden gebruikt omdat ze bijna op zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En maar 66 cases vandaag, tov van 600+ gisteren. Zijn ze gestopt met testen of is de situatie zo sterk verbeterd?![]()
https://www.omroepzeeland(...)-oefening-in-25-jaarquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zonder bron wel, met bron niet
Ze hebben de oefening nav corona-virus wel aangepast / verkleind.![]()
Ja ik heb echt geen idee... sowieso heeft hij wat uit te leggen over de voorbereiding, want die ontbrak volledigquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat meldde ik eerder ook al, via nu.nl, hoe gaat Rutte dit nou weer uitleggen?
maar dit is ook weer raar
wat moet je daar nu mee?![]()
neem je dat echt serieus?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat meldde ik eerder ook al, via nu.nl, hoe gaat Rutte dit nou weer uitleggen?![]()
hmmm... hoop materieel idd...quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
https://www.omroepzeeland(...)-oefening-in-25-jaar
Ze hebben de oefening nav corona-virus wel aangepast / verkleind.
wat wij niet hebben
wat moet ik er nu allemaal va denken... potverdikkie... dit is echt allemaal zo surreëel...![]()
We hadden gewoon in Nederland een fabriek moeten hebben. (productielijn die opgestart kan worden bij Nood)
WC papier genoeg maar mondkapjes![]()
Dat zei Bill Gates volgens mij. Dacht in die Reddit-interviews.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is idd 1 van de dingen die ze onderzoeken op het moment ja.![]()
sca in het noorden moet dit ook in een paar dagen kunnen maken... die maken nu luiers inlegkruisjes en wc papier en weet ik hetquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:09 schreef KingRadler het volgende:
We hadden gewoon in Nederland een fabriek moeten hebben.
WC papier genoeg maar mondkapjes![]()
twitter:DeItaOne twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:06:57FRANCE'S MACRON SAYS IT WILL "LIKELY" BE NECESSARY TO EXTEND THIS PERIOD OF LIMITATION OF SOCIAL CONTACTS reageer retweet
![]()
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.htmlquote:
Nou ja, het staat iig op meerdere bronnen, ik weet het ook niet zeker natuurlijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Hij schijnt ook geroepen te hebben dat het dragen van gele hesjes de verspreiding van Corona bevordert.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef Netflixed het volgende:
twitter:DeItaOne twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:06:57FRANCE'S MACRON SAYS IT WILL "LIKELY" BE NECESSARY TO EXTEND THIS PERIOD OF LIMITATION OF SOCIAL CONTACTS reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Mooi in caps lock ook. Lekker hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef Netflixed het volgende:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
dit komt wel heel goed uit voor macron.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij schijnt ook geroepen te hebben dat het dragen van gele hesjes de verspreiding van Corona bevordert.![]()
Nou dikke poep hier.
Mijn man en ik hebben beiden de werkdiagnose corona gekregen, na nabellen vd huisarts ondersteund door de ggd qua diagnose.
Dus 2wk huisarrest en bij ergere klachten bellen.
De huisarts vertelde ook dat de testen echt zo goed als op zijn en vanaf morgen waarschijnlijk in NL alleen nog op de ic getest wordt![]()
![]()
Lees dit eens https://www.ad.nl/dossier(...)lf-miljoen~aebbb904/ Leveranciers van mondkapjes begrijpen helemaal niets van de alarmerende berichten uit ziekenhuizen dat mondkapjes dreigen op te raken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Nou ja, het staat iig op meerdere bronnen, ik weet het ook niet zeker natuurlijk.![]()
Oh jezus. Sterkte.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
Mijn man en ik hebben beiden de werkdiagnose corona gekregen, na nabellen vd huisarts ondersteund door de ggd qua diagnose.
De huisarts vertelde ook dat de testen echt zo goed als op zijn en vanaf morgen waarschijnlijk in NL alleen nog op de ic getest wordt![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
De huisarts vertelde ook dat de testen echt zo goed als op zijn en vanaf morgen waarschijnlijk in NL alleen nog op de ic getest wordtOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Lijkt mij bullshit, aangezien het ministerie zelf actief op zoek is gegaan bij tientallen zo niet honderden bedrijven in Nederland naar mondkapjes. En dan zou met dit verzoek niks mee gedaan worden...quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat meldde ik eerder ook al, via nu.nl, hoe gaat Rutte dit nou weer uitleggen?![]()
Eindupdate hier in BG
105 (+11)
3 (+0) overleden
1 kritiek
2800 testen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gooi er nog wat "Thoughts and Prayers" tegenaan en het komt zeker goed!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Nober het volgende:
Die dokter heeft "great hope"
Werkt vast in dat land.![]()
ergens last van?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
Sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
De huisarts vertelde ook dat de testen echt zo goed als op zijn en vanaf morgen waarschijnlijk in NL alleen nog op de ic getest wordtOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
De huisarts vertelde ook dat de testen echt zo goed als op zijn en vanaf morgen waarschijnlijk in NL alleen nog op de ic getest wordtIk heb het recht om te bepalen!![]()
Hele lijsten met maatregelen, wetgeving, onderzoek naar medicijnen.
Wat hoort de TDS fokker: great, prayers, wat een dom land.
TDS is erger dan corona.
Get woke, go broke!![]()
Vergelijking Nederland en Italië
https://i.imgur.com/TmLpG8U.jpgtwitter:YourMarkLubbers twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:14:14Here is an animation of how #COVID19 spread over the last 12 days in The Netherlands.
#Anonymous
#Coronavirusnl #CoronaNederland #Covid19NL #CoronaVirus #CoronaCrisis #Netherlands https://t.co/9jUS55Lkp8 reageer retweetIk ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Als je dit soort dingen ziet dan lijkt een lockdown haast wel onvermijdelijk. Mensen snappen er gewoon echt geen zak van. Het huidige plan van Rutte valt of staat bij een bevolking die het wel snapt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:56 schreef Fukushima het volgende:
[ afbeelding ]Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Er gebeuren rare dingen / het is net of er een onzichtbare kracht is die dingen tegen aan het houden is.
Ik mis de daadkracht bij Rutte.
Het is van het komt wel goed mentaliteit![]()
Veel beterschapquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
![]()
Nou dikke poep hier.
Veel sterkte. Mijn zus is nu herstellend. Gaat langzaam maar ze is uiteindelijk 3 dagen echt heel ziek geweest.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
De huisarts vertelde ook dat de testen echt zo goed als op zijn en vanaf morgen waarschijnlijk in NL alleen nog op de ic getest wordt
Ik vind het trouwens raar dat de tests hier op zijn en ze in Israël er letterlijk 100.000 binnen heeft kunnen vliegen vannacht.![]()
En tov Zuid Korea. Hoe doen we het dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:16 schreef Oostwoud het volgende:
[ afbeelding ]
https://i.imgur.com/TmLpG8U.jpgtwitter:YourMarkLubbers twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:14:14Here is an animation of how #COVID19 spread over the last 12 days in The Netherlands.
#Anonymous
#Coronavirusnl #CoronaNederland #Covid19NL #CoronaVirus #CoronaCrisis #Netherlands https://t.co/9jUS55Lkp8 reageer retweet![]()
Ze snappen het best, ze vinden alleen dat ZIJ er niet aan mee hoeven te doen. Dat moeten anderen natuurlijk wél... Mensen zijn nu eenmaal erg egoïstisch.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen ziet dan lijkt een lockdown haast wel onvermijdelijk. Mensen snappen er gewoon echt geen zak van. Het huidige plan van Rutte valt of staat bij een bevolking die het wel snapt.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Bruintje kan het niet meer trekken.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het wandelen en joggen moet gewoon kunnen toch? Doe je zelf toch ook? Die afstand moet men alleen wel houden inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vrees inmiddels ook dat dit niet meer goedkomt. Net een half uurtje buiten gelopen, ik trok het niet meer na 4 dagen nonstop binnen zitten...
Viel me op hoe ontzettend veel mensen nog buiten aan het wandelen (en joggen, veel joggers!) waren. En hoe het merendeel van de mensen als ze mij passeerden, dat rakelings deden.
Enige afstand houden? Nope. Men lijkt het nog steeds niet te beseffen.
Dus ja, ik vrees het nu ook. We're fucked.![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Minister Bruins treedt af
Minister Bruins voor Medische Zorg heeft vandaag ontslag aangevraagd bij de Koning. Minister De Jonge van Volksgezondheid neemt zijn taken over.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:18:08Minister Bruins stapt op
https://t.co/1aR4d5iMRU reageer retweet![]()
het zou pas interessant zijn als het een NL fabrikant was, het is gewoon een groothandel die er wel brood in ziet en een fabrikant kent in China, veel bla bla dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Nou ja, het staat iig op meerdere bronnen, ik weet het ook niet zeker natuurlijk.![]()
Bruins afgetreden. Vind ik een ultieme blijk van klasse van die man.
Nu snel doorschakelen naar iemand die er al midden in zat, dus de SG of een Van Dissel oid aanstellen als minister als je het mij vraagt.zie email 27 oktober![]()
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:18:08Minister Bruins stapt op
https://t.co/1aR4d5iMRU reageer retweetI´m back.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
Dan ben je wel echt een slapzak om in deze tijden op te stappen![]()
![]()
Jammer voor Bruins. Hoop dat hij zijn rust pakt en een andere mooie baan kan vinden.
Is toch maar een klote taak geweest![]()
Misschien is Bruins ziek? Hij zag er niet goed uit. Niet zo zeer corona, maar iets anders wat hij eerder nog niet wilde delen?![]()
Wat een verstandig besluit
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
gezondheid is ook belangrijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
Ah, FOK! zal zo wel gebeld worden om die positie collectief te betreden. Wij weten immers meer of net zoveel als Bruins.Go hard or go home![]()
Moet prima kunnen inderdaad en gewoon zorgen dat je zo loopt dat jij degene bent die de regie heeft over de onderlinge afstand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Het wandelen en joggen moet gewoon kunnen toch? Doe je zelf toch ook? Die afstand moet men alleen wel houden inderdaad.![]()
Juist een moedige beslissing. Om te erkennen dat je momenteel niet de juiste man op de juiste plek bent om deze crisis het hoofd te bieden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
Blijft vreemd, super mooi weer hier.
Iedereen buiten, zelf zo ook maar eens hardlopen.
Tegelijk een gigantisch financiële crisis en een hell-house in de ziekenhuizen.![]()
Een ontzettend moedig besluit. Als hij fysiek niet in staat is 24/7 met de volle aandacht te werken op dit moment is het beter als het overgenomen wordt door iemand die dat wel kan.quote:![]()
en dat doen veel van die mensen dus niet. veel mensen die "gezellig" aan het wandelen en joggen zijn met anderen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Die afstand moet men alleen wel houden inderdaad.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat ze iemand van buiten de regeringspartijen aanwijzen als nieuwe minister? (Thierry Baudet bijvoorbeeld)Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Trump slacht de pers echt AF!
En terecht, met hun "racisme" gelul toen hij china blokkeerde.
Get woke, go broke!![]()
Lijkt me erg realistisch dit jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat ze iemand van buiten de regeringspartijen aanwijzen als nieuwe minister? (Thierry Baudet bijvoorbeeld)![]()
Bruins ontslag????De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Staatssecretaris Snel werd 1 dag voor zijn benoeming lid van D66.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat ze iemand van buiten de regeringspartijen aanwijzen als nieuwe minister? (Thierry Baudet bijvoorbeeld)Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Baudetquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat ze iemand van buiten de regeringspartijen aanwijzen als nieuwe minister? (Thierry Baudet bijvoorbeeld)![]()
![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Stoorzendert op 19-03-2020 17:22:11 ]“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nee, meestal maken ze een verstandige keuzequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Ze moeten even snel een extra minister invliegen. De Jonge kan het ook niet alleen. Misschien kunnen ze Schippers tijdelijk vragen. Ik denk dat dat wel een goede crisismanager is.![]()
Juist moedig. Maar dat snap je misschien pas als je zelf ook een serieuze baan hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
De Jonge gaat dit niet alleen kunnen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
We weten niet wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
Dan ben je wel echt een slapzak om in deze tijden op te stappen
Hij is gisteren in gestort en ze zullen hem wel onderzocht hebben. Wie weet wat er uit die onderzoeken is gekomen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
link?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Schippers lijkt mij wel iemand die het hoofd koel kan houden inderdaad onder grote stress.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Jojoke het volgende:
Ze moeten even snel een extra minister invliegen. De Jonge kan het ook niet alleen. Misschien kunnen ze Schippers tijdelijk vragen. Ik denk dat dat wel een goede crisismanager is.![]()
Gaat niet gebeuren, maar Baudet heeft tot dusver blijk gegeven van een vooruitziende blik.quote:Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef Jano9 het volgende:
Vanavond om 20:00 klappen voor Bruins. Zeer moedig besluit.![]()
![]()
Ik wil ook Schippers zij communicatief heel sterkquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Jojoke het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
zakenkabinetGODYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Bron?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Het kan. Maar ik zou nu eerder voor iemand gaan die al is ingewerkt in het coronadossier. Dus een Jaap van Dissel, een Aura Timen of een hoge ambtenaar. Of het chefsache maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat ze iemand van buiten de regeringspartijen aanwijzen als nieuwe minister? (Thierry Baudet bijvoorbeeld)zie email 27 oktober![]()
Helemaal eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een ontzettend moedig besluit. Als hij fysiek niet in staat is 24/7 met de volle aandacht te werken op dit moment is het beter als het overgenomen wordt door iemand die dat wel kan.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Aantal bevestigde patiënten: 2460 (+409 & +20% t.o.v. gisteren)
Trend blijft doorzetten. Nog steeds in een exponentiële groei, zonder dat einde in zicht is. Het RIVM heeft in drie weken tijd drie keer de richtlijnen m.b.t. het testen verscherpt. In eerste instantie werden familieleden niet meer getest, daarna werden alleen nog maar risicogroepen getest en nu testen ze vooral nog maar bij een (mogelijke) ziekenhuisopname. De trend blijft alsnog overeind en dat is best verontrustend.
12-03: 614
19:03: 2460
Ondanks dat ze vanaf 12-03 minder zijn gaan testen is het aantal x4 gegaan in een week tijd.
Aantal overleden patiënten: 76 (+18 & +31% t.o.v. gisteren)
Afgelopen drie dagen een stijging van 80%, 35% en 31%. Hoewel het lijkt alsof de daling is ingezet is de verwachting wel dat het aantal doden nog flink zal toenemen. Met name als de piek die volgende week pas wordt verwacht doorzet.
Aantal patiënten die opgenomen zijn (geweest): 489 (+81 & +20% t.o.v. gisteren)
Ook het aantal opgenomen patiënten blijven exponentieel stijgen en het levert een "leuke" vergelijking op met het aantal bevestigde patiënten.
12-03: 86
19-03: 489
Waar je bij het aantal bevestigde patiënten tussen 12-03 en 19-03 ziet dat het x4 is gegaan zie je bij het aantal opgenomen patiënten een toename van x5.7 in diezelfde periode.
Aantal patiënten op IC: 177 en vandaag nog geen nieuwe getallen bekend.
Ben heel benieuwd naar de getallen van de komende dage. NVIC zelf dat er verwacht wordt dat 500 tot 1000 extra patiënten op de IC's worden opgenomen in de volgende week.
Ik vind het belachelijk dat ze zo'n grote marge hebben. Een marge van 500 lijkt misschien klein, maar bij een verdubbeling krijg je dus 1000 tot 2000 en bij nog een verdubbeling 2000 tot 4000. Ik zeg absoluut niet dat wij 4000 IC patiënten gaan krijgen, maar het laat wel zien hoe belachelijk groot die marge is. Als je dat combineert met het feit dat de maatregelen die je vandaag neemt pas over minstens een week zichtbaar zijn is het best wel iets gevaarlijks. Nu snap ik al helemaal niet meer waarom ze geen striktere maatregelen nemen. Zij hebben geen enkel idee wat precies op hun afkomt.
Het RIVM gooit opeens ook weer met de NIVEL-peilstation cijfers. Het lijkt er op dat ze dit één keer per week doen, maar er klopt weinig van volgens mij.
05-03: 1 totaal12-03: 2 totaal (+1)quote:Eén nieuwe patiënt werd gevonden via een peilstation van het Nivel. Nivel doet samen met het RIVM onderzoek naar griepachtige verschijnselen. Samen testen zij bij 40 huisartsenpraktijken hoe vaak deze verschijnselen voorkomen en welke virussen deze klachten veroorzaken. Sinds enkele weken wordt bij dit onderzoek ook getest op het nieuwe coronavirus.19-03: 17 totaal (+9 volgens RIVM, maar waar zijn die andere 6 vandaan getoverd?)quote:Er is een nieuwe patiënt in de provincie Utrecht gevonden middels de Nivel Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg peilstations. Dat brengt het totaal op 2 patiënten via de Nivel peilstations..... right!quote:Door de NIVEL Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg -peilstations zijn afgelopen week 9 infecties gerapporteerd, waarmee dit totaal 17 wordt.![]()
Dan gaat haar man meteen mondkapjes verkopen aan de regering.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik wil ook Schippers zij communicatief heel sterkI´m back.![]()
Dit is toch achter gesloten deuren? Waarom zouden we er dan iets over horen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al info rondom het crisisberaad? We horen er niks over![]()
Hoop maar dat het goed met hem gaat/komt. Zielig. Die man kon deze zware portefeuille echt niet meer aan.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Natuurlijk hoor je daar niks over, denk nou even na.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al info rondom het crisisberaad? We horen er niks over![]()
Hugo neemt het overYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef Noek het volgende:
Ah, FOK! zal zo wel gebeld worden om die positie collectief te betreden. Wij weten immers meer of net zoveel als Bruins.
Al die kennis hier...Ik doe het ff rustig aan.![]()
Geef Bruins groot gelijk.
Er is in dit gedoe geen goed of fout. Geen bewezen methode die werkt. En ondertussen krijg je de volle laag vanuit alle hoeken een heel Fok natuurlijk.![]()
De eerstverantwoordelijke minister is net afgetreden. Ik verwacht nu niks, morgen zullen ze de draad wel oppakken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al info rondom het crisisberaad? We horen er niks overzie email 27 oktober![]()
Dus we gaan keihard Italië achterna??quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:16 schreef Oostwoud het volgende:
[ afbeelding ]
#Anonymous
#Coronavirusnl #CoronaNederland #Covid19NL #CoronaVirus #CoronaCrisis #Netherlands https://t.co/9jUS55Lkp8 reageer retweet![]()
Half zeven persconferentie erover. Moet wenselijk live uitgezonden worden hoort de NOS meneer net.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dit is toch achter gesloten deuren? Waarom zouden we er dan iets over horen?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Evenstar
![]()
Wat betreft Bruins, moedig besluit en denk ook dat het een goed besluit is. Hij heeft zich vast voor 100% ingezet, daar twijfel ik niet aan, maar hij kwam nou ook niet bepaald daadkrachtig en zeker van zijn zaak over.
Ben benieuwd wie hem gaat vervangen.![]()
Alles is tijdelijkquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Normaal lekt het 1 en ander wel uitquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dit is toch achter gesloten deuren? Waarom zouden we er dan iets over horen?![]()
eerder uitgeput, hoge bloeddruk en oververmoeidheidquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef KingRoland het volgende:
Kut hij zal waarschijnlijk toch corona hebbenPWBF![]()
Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
De huisarts vertelde ook dat de testen echt zo goed als op zijn en vanaf morgen waarschijnlijk in NL alleen nog op de ic getest wordtIk doe het ff rustig aan.![]()
Bron?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Half zeven persconferentie erover. Moet wenselijk live uitgezonden worden hoort de NOS meneer net.![]()
Overwerkt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel net in. Waarom is ie afgetreden?![]()
Live uitzenden? Waar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
lockdown dus want anders krijgen ze niet de aanwijzing het live uit te zenden![]()
Als je echt ziek bent is het ook moeilijk daadkrachtig en zeker over te komen...quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Kyran het volgende:
Wat betreft Bruins, moedig besluit en denk ook dat het een goed besluit is. Hij heeft zich vast voor 100% ingezet, daar twijfel ik niet aan, maar hij kwam nou ook niet bepaald daadkrachtig en zeker van zijn zaak over.
Ben benieuwd wie hem gaat vervangen.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nou ja, dat is wel vrij snel geoordeeld wmb. Die man kreeg geen kans om te groeien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Kyran het volgende:
Ben benieuwd wie hem gaat vervangen.I´m back.![]()
twitter:noorlanderarjan twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:26:07Minister Bruins stopt op doktersadvies. Oververmoeidheid, terwijl hij keihard aan het werk zou moeten in de coronacrisis. De verantwoordelijkheid voor de zorg is nu voorlopig voor Hugo de Jonge reageer retweet
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Dag of 2, 3 geleden zag ik een filmpje van Hugo de Jonge hier op het forum, en mijn eerste (en enige) reactie was:.quote:Zoóó check die ogen dan; coke much?
Gonna be a fun ride ppl![]()
Daarom, verstandig besluit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je echt ziek bent is het ook moeilijk daadkrachtig en zeker over te komen...![]()
Daarnaast moet je gewoon 100 procent fit zijn momenteel. Geen tijd voor op halve kracht werken. Prima besluit van hem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Kyran het volgende:
Ben benieuwd wie hem gaat vervangen.![]()
@Rewimoquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
hoe gaat het met de duitse vriend van de fokker rewino dacht ik?
@:rewino ?zie email 27 oktober![]()
Als hij ook Corona heeft wordt het wel eng![]()
Ik gok op een hoge bloeddruk of hartklachten.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
In deze tijd moet er een minister of meerdere ministers verantwoordelijk zijn voor dit dossier die op de volle 100% kunnen functioneren. Een stapje terugdoen is geen optie.
Een moeilijk besluit voor hem, maar wel de juiste keuze.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nee, meestal maken ze een verstandige keuze![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef Nielsch het volgende:
net de eerste corona-besmetting in mijn kennissenkring gemeld.kut voor je
![]()
17:28
Zeker veertig Nederlanders die momenteel aan boord zijn van de MSC Splendida, vliegen dinsdag terug naar Nederland. Dat zeggen opvarenden Cees en Ineke in 't Veld. Het cruiseschip zou aanvankelijk aanmeren op meerdere plekken in Griekenland en Italië, maar vanwege het nieuwe coronavirus staan die landen dat niet toe. Het schip is nu onderweg naar Marseille, waar alle 1600 opvarenden van boord moeten.
"We varen via de Rode Zee en het Suezknaal richting Marseille", zegt Ineke. Daar wacht volgens haar een vliegtuig van Air France, die tientallen Nederlanders naar Amsterdam vliegt. Volgens Ineke en Cees gaat het om veertig mensen, die hun reis hebben geboekt bij Stip Reizen. "Maar er zijn ook reizigers die via Kras hebben geboekt". Of zij met hetzelfde vliegtuig teruggaan is onduidelijk. In totaal zouden zestig Nederlanders aanwezig zijn op het schip
https://www.ad.nl/dossier(...)ven-geldig~a3523299/In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef Nielsch het volgende:
net de eerste corona-besmetting in mijn kennissenkring gemeld.Ik heb het recht om te bepalen!![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef Nielsch het volgende:
net de eerste corona-besmetting in mijn kennissenkring gemeld.
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Nou ja het is niet een alledaagse situatie hé Lenny.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Na een paar dagen onder druk te hebben gestaan?
Arme man.![]()
Evenstar
![]()
Helemaal mee eens, dus ook daarom prima besluit. Beetje blijven hangen op je post, terwijl je je niet 100% kan inzetten is gewoon geen optie. Toch zie je het vaak gebeuren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daarnaast moet je gewoon 100 procent fit zijn momenteel. Geen tijd voor op halve kracht werken. Prima besluit van hem.![]()
Dat klopt. Maar dit hoort toch gewoon bij zijn taken. Dat hij ook crisissituaties aan kan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja het is niet een alledaagse situatie hé Lenny.![]()
hahaha trump, pers zit te dicht op elkaar, beter als 80% weg gaat, die vind ik toch niet aardig lacht hij
Als Schippers het wilt en voert het goed uit, dan stelt ze zich gelijk kandidaat voor de eerste vrouwelijk MP.![]()
Ow er is zelfs een topic op GS over geweest: https://www.geenstijl.nl/5150675/wauw/quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef myShizzle het volgende:
Dag of 2, 3 geleden zag ik een filmpje van Hugo de Jonge hier op het forum, en mijn eerste (en enige) reactie was:
[..]
.
Gonna be a fun ride ppl![]()
![]()
Ik hoop het wel maar heb die hoop al laten varen. Als ze verstandig zijn doen ze het wel voor het weekend ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
lockdown dus want anders krijgen ze niet de aanwijzing het live uit te zenden![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan gaat haar man meteen mondkapjes verkopen aan de regering.Geld moet rollen je weetz
![]()
![]()
Evenstar
![]()
Nou ja, ga maar in zijn schoenen staan. Een foute advies van het RIVM, een foute beslissing en je hebt een paar duizend doden op je geweten ......quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Na een paar dagen onder druk te hebben gestaan?
Arme man.![]()
Lol.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, dus ook daarom prima besluit. Beetje blijven hangen op je post, terwijl je je niet 100% kan inzetten is gewoon geen optie. Toch zie je het vaak gebeuren.
De geheel fitte Trump geeft in elk geval China weer een flinke veeg uit de pan.Ik doe het ff rustig aan.![]()
komt wel goed, zie hem alleen op het rugbyveld en dat ligt nu toch helemaal op z'n gat...quote:PWBF![]()
Was wel te verwachten van Bruins na gisteren. Oververmoeidheid gaat niet zomaar over en dit blijft nog wel even duren.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou het graag doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, ga maar in zijn schoenen staan. Een foute advies van het RIVM, een foute beslissing en je hebt een paar duizend doden op je geweten ......![]()
Ben ik wel met je eens hoor, blijkbaar niet geschikt ervoor. Maar dat zijn weinig mensen denk ik.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dit hoort toch gewoon bij zijn taken. Dat hij ook crisissituaties aan kan.![]()
Als dit echt is, mag er wel iemand aftreden voor intense stupiditeit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)lf-miljoen~aebbb904/
?'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Holy fuck, die gast spoort echt niet haha.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha trump, pers zit te dicht op elkaar, beter als 80% weg gaat, die vind ik toch niet aardig lacht hij![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef Maver24 het volgende:
Half7 persconferentie? Is dat al bevestigd? Gaat dat over het crisis overleg?![]()
Zij is toch degene die een vreselijk slecht voor je lichaam boek/video heeft ''geschreven''.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Noek het volgende:
https://www.ninefornews.n(...)Ryr7ul9x2HBFrvvNEJMQ
Het is een mooi mokkel maar ze is zo tering dom.
https://www.facebook.com/mykillerbodymotivation/
Deelt bovenstaande![]()
Chef politieke redactie Telegraaftwitter:IngeLengton twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:19:03Persconferentie rond 18.30 uur verwacht. reageer retweet
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Evenstar
![]()
Zal wel alleen om Bruins gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Chef politieke redactie Telegraaftwitter:IngeLengton twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:19:03Persconferentie rond 18.30 uur verwacht. reageer retweet
![]()
Rewimo
![]()
Nederduitse/Mevrouw qltel![]()
Niet geweldig. Zijn temperatuur is onder controle maar hij heeft een zware longontsteking. Zuurstofgehalte in zijn bloed is erg laag en ze overwegen intubatie. Dat betekent dat hij dan naar de IC moet en in slaap wordt gebracht. Hij is dus echt flink ziek.quote:
Fijn dat je ernaar vraagt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Nog niet bekend, maar waarschijnlijk oververmoeidheid.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel net in. Waarom is ie afgetreden?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij zoekt meer uitdaging.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel net in. Waarom is ie afgetreden?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Of hij weet wat wij nog niet weten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Kyran het volgende:
Ben benieuwd wie hem gaat vervangen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ook Trump heeft leuke kanten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha trump, pers zit te dicht op elkaar, beter als 80% weg gaat, die vind ik toch niet aardig lacht hijOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet geweldig. Zijn temperatuur is onder controle maar hij heeft een zware longontsteking. Zuurstofgehalte in zijn bloed is erg laag en ze overwegen intubatie. Dat betekent dat hij dan naar de IC moet en in slaap wordt gebracht. Hij is dus echt flink ziek.
Fijn dat je ernaar vraagt.![]()
Welgoed teken dat de temp zakt toch? Ik blijf duimen![]()
![]()
Trump krabbelt nu al terug met z’n gratis geld voor iedereenEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik weet dat we daar veilig van uit mogen gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Of hij weet wat wij nog niet weten.Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Zal wel iets met de mondkapjes zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Of hij weet wat wij nog niet weten.![]()
Nou drie weekjes niet ballen maat. Sterkte ermee!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Godver mijn vriendin heeft coronaWe wonen ''gelukkig'' niet samen..
![]()
goffer, sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Vertel. Wat voelt ze, qua verschijnselen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Werkt ze in de zorg dat je het weet of is ze heel ziek?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Go hard or go home![]()
Staat z’n opvolger al klaar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef Schuimpjes het volgende:
zie email 27 oktober![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
hoe oud is ze?![]()
Gaat lukken, heb haar vanmiddag een thermometer en wat boodschappen gebracht. Kusje op haar wang gegeven en weer weg. Nog geen 10 sec. binnen. Ben sowieso besmetquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nou drie weekjes niet ballen maat. Sterkte ermee!
En altijd het laatste woord.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha trump, pers zit te dicht op elkaar, beter als 80% weg gaat, die vind ik toch niet aardig lacht hijspijker op de kop rammen
![]()
![]()
![]()
![]()
Trump!![]()
![]()
Daar gaan we al.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef Netflixed het volgende:
Frankrijk moet er aan wennen. 3 jaar in quarantaine met staat van beleg.
macron gaat even laten zien 'wie er de baas is' aan de gele h(o)estjes.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Beterschap!
![]()
Rewimo
![]()
Dat wel, maar zijn ademhaling gaat heel moeizaam.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Welgoed teken dat de temp zakt toch? Ik blijf duimenMost people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!![]()
Nieuwe vriendin zoekenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
Rewimo
![]()
Sterkte, het is echt heftig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Im duim voor hem en julliequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wel, maar zijn ademhaling gaat heel moeizaam.![]()
Dickie ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:38 schreef Jahr00n het volgende:
Kunnen we geen generaal aanstellen die dit zooitje even recht gaat trekken??![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel. Wat voelt ze, qua verschijnselen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Werkt ze in de zorg dat je het weet of is ze heel ziek?Werkt niet in de zorg, is voor haar werk veel buiten en heeft afgelopen week wel met mensen gewerkt (ook brabanders). Ze is midden twintig en haar verschijnselen zijn extreme spierpijn over het HELE lichaam, 39.5 graad koorts en een vervelende keelpijn. De pijn is echt bizar zegt ze.. nog nooit zoiets gevoeld.quote:En altijd het laatste woord.![]()
ach misschien horen we het ooit nog eens waarom echt tegen de vlakte gingquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal wel iets met de mondkapjes zijn
maar zal toch niet zo zijn dat hij even een 80.000 mondkapjes aan china cadeau heb gedaan 2 weken geleden en dan nu in deze hell beland zijn"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Oh wouw. Wat ongelooflijk kut zeg. Heel veel beterschap.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werkt niet in de zorg, is voor haar werk veel buiten en heeft afgelopen week wel met mensen gewerkt (ook brabanders). Ze is midden twintig en haar verschijnselen zijn extreme spierpijn over het HELE lichaam, 39.5 graad koorts en een vervelende keelpijn. De pijn is echt bizar zegt ze.. nog nooit zoiets gevoeld.![]()
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Naar hoor! Beterschap voor haar en sterkte voor je.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werkt niet in de zorg, is voor haar werk veel buiten en heeft afgelopen week wel met mensen gewerkt (ook brabanders). Ze is midden twintig en haar verschijnselen zijn extreme spierpijn over het HELE lichaam, 39.5 graad koorts en een vervelende keelpijn. De pijn is echt bizar zegt ze.. nog nooit zoiets gevoeld.Go hard or go home![]()
Mijn zwager heeft blijkbaar ook corona...
Maar pluimpje voor Bruins. We hebben dan misschien de nodige kritiek op het handelen van hem, RIVM en de rest van het kabinet. Maar het is meer dan duidelijk dat hij alles heeft gegeven wat in zijn kunnen lag om het land hier doorheen te leiden. Ten koste van zijn eigen gezondheid. Toewijding tot deze zaak was meer dan ik zelf had kunnen opbrengen denk ik.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik ben marketingstudent kan ik solliciteren als stagiair bij het ministerie? Nu tijdens corona kan mijn scriptie er over gaangraag op anoniem![]()
Evenstar
![]()
Beterschap!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werkt niet in de zorg, is voor haar werk veel buiten en heeft afgelopen week wel met mensen gewerkt (ook brabanders). Ze is midden twintig en haar verschijnselen zijn extreme spierpijn over het HELE lichaam, 39.5 graad koorts en een vervelende keelpijn. De pijn is echt bizar zegt ze.. nog nooit zoiets gevoeld.
Weet niet wanneer je haar voor het laatst hebt gezien/gesproken etc, maar let ook goed op jezelfd de komende tijd (ook qua contacten)![]()
Hopen dat zij snel van de klachten af is in ieder geval![]()
![]()
Nou, dat was dus precies de reden waarom ik zo'n grote tegenstander ben van lockdown.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef Netflixed het volgende:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh wouw. Wat ongelooflijk kut zeg. Heel veel beterschap.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Naar hoor! Beterschap voor haar en sterkte voor je.Dank, lief!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze zich snel beter voelt Blauwetijger
En altijd het laatste woord.![]()
Sterkte. Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werkt niet in de zorg, is voor haar werk veel buiten en heeft afgelopen week wel met mensen gewerkt (ook brabanders). Ze is midden twintig en haar verschijnselen zijn extreme spierpijn over het HELE lichaam, 39.5 graad koorts en een vervelende keelpijn. De pijn is echt bizar zegt ze.. nog nooit zoiets gevoeld.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
En nou wel/geen pijnstillers nemen? Wat is er voor advies?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werkt niet in de zorg, is voor haar werk veel buiten en heeft afgelopen week wel met mensen gewerkt (ook brabanders). Ze is midden twintig en haar verschijnselen zijn extreme spierpijn over het HELE lichaam, 39.5 graad koorts en een vervelende keelpijn. De pijn is echt bizar zegt ze.. nog nooit zoiets gevoeld.![]()
Ja, alle direct/indirect getroffenen heel veel sterkte.
Wie had dit verdorie kunnen denken een maandje geleden?
Bah.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Jep.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, dat was dus precies de reden waarom ik zo'n grote tegenstander ben van lockdown.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik denk dat dus ook. Die man heeft zich iedere dode persoonlijk aangetrokken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn zwager heeft blijkbaar ook corona...
Maar pluimpje voor Bruins. We hebben dan misschien de nodige kritiek op het handelen van hem, RIVM en de rest van het kabinet. Maar het is meer dan duidelijk dat hij alles heeft gegeven wat in zijn kunnen lag om het land hier doorheen te leiden. Ten koste van zijn eigen gezondheid. Toewijding tot deze zaak was meer dan ik zelf had kunnen opbrengen denk ik."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Getest? Dus het was al heftig?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Groot fan van User Wotte![]()
Waarom vraag je dat hier?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben marketingstudent kan ik solliciteren als stagiair bij het ministerie? Nu tijdens corona kan mijn scriptie er over gaanWie dit leest is een lezer van dit![]()
Ze heeft huisarts gebeld en die testen niks. Enige is dat ze aan de pijnstillers mag (paracetamol) en pas wordt behandeld als ze ademhaling/longproblemen krijgt. Het advies is rusten/slapen en uitzieken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En nou wel/geen pijnstillers nemen? Wat is er voor advies?En altijd het laatste woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |