Sterkte, het is echt heftig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Godver mijn vriendin heeft coronaWe wonen ''gelukkig'' niet samen..
Im duim voor hem en julliequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat wel, maar zijn ademhaling gaat heel moeizaam.
Dickie ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:38 schreef Jahr00n het volgende:
Kunnen we geen generaal aanstellen die dit zooitje even recht gaat trekken??
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Vertel. Wat voelt ze, qua verschijnselen?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Werkt ze in de zorg dat je het weet of is ze heel ziek?
Werkt niet in de zorg, is voor haar werk veel buiten en heeft afgelopen week wel met mensen gewerkt (ook brabanders). Ze is midden twintig en haar verschijnselen zijn extreme spierpijn over het HELE lichaam, 39.5 graad koorts en een vervelende keelpijn. De pijn is echt bizar zegt ze.. nog nooit zoiets gevoeld.quote:
ach misschien horen we het ooit nog eens waarom echt tegen de vlakte gingquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal wel iets met de mondkapjes zijn
Oh wouw. Wat ongelooflijk kut zeg. Heel veel beterschap.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werkt niet in de zorg, is voor haar werk veel buiten en heeft afgelopen week wel met mensen gewerkt (ook brabanders). Ze is midden twintig en haar verschijnselen zijn extreme spierpijn over het HELE lichaam, 39.5 graad koorts en een vervelende keelpijn. De pijn is echt bizar zegt ze.. nog nooit zoiets gevoeld.
Naar hoor! Beterschap voor haar en sterkte voor je.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Werkt niet in de zorg, is voor haar werk veel buiten en heeft afgelopen week wel met mensen gewerkt (ook brabanders). Ze is midden twintig en haar verschijnselen zijn extreme spierpijn over het HELE lichaam, 39.5 graad koorts en een vervelende keelpijn. De pijn is echt bizar zegt ze.. nog nooit zoiets gevoeld.
Beterschap!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, dat was dus precies de reden waarom ik zo'n grote tegenstander ben van lockdown.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef Netflixed het volgende:
twitter:DeItaOne twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:06:57FRANCE'S MACRON SAYS IT WILL "LIKELY" BE NECESSARY TO EXTEND THIS PERIOD OF LIMITATION OF SOCIAL CONTACTS reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh wouw. Wat ongelooflijk kut zeg. Heel veel beterschap.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef Noek het volgende:
[..]
Naar hoor! Beterschap voor haar en sterkte voor je.
Dank, lief!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
hoop dat ze zich snel beter voelt Blauwetijger
Sterkte. Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
En nou wel/geen pijnstillers nemen? Wat is er voor advies?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jep.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, dat was dus precies de reden waarom ik zo'n grote tegenstander ben van lockdown.
Ik denk dat dus ook. Die man heeft zich iedere dode persoonlijk aangetrokken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Mijn zwager heeft blijkbaar ook corona...
Maar pluimpje voor Bruins. We hebben dan misschien de nodige kritiek op het handelen van hem, RIVM en de rest van het kabinet. Maar het is meer dan duidelijk dat hij alles heeft gegeven wat in zijn kunnen lag om het land hier doorheen te leiden. Ten koste van zijn eigen gezondheid. Toewijding tot deze zaak was meer dan ik zelf had kunnen opbrengen denk ik.
Getest? Dus het was al heftig?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Godver mijn vriendin heeft coronaWe wonen ''gelukkig'' niet samen..
Waarom vraag je dat hier?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:41 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben marketingstudent kan ik solliciteren als stagiair bij het ministerie? Nu tijdens corona kan mijn scriptie er over gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |