Hij zoekt meer uitdaging.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel net in. Waarom is ie afgetreden?
Of hij weet wat wij nog niet weten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Kyran het volgende:
Wat betreft Bruins, moedig besluit en denk ook dat het een goed besluit is. Hij heeft zich vast voor 100% ingezet, daar twijfel ik niet aan, maar hij kwam nou ook niet bepaald daadkrachtig en zeker van zijn zaak over.
Ben benieuwd wie hem gaat vervangen.
Ook Trump heeft leuke kanten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha trump, pers zit te dicht op elkaar, beter als 80% weg gaat, die vind ik toch niet aardig lacht hij
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niet geweldig. Zijn temperatuur is onder controle maar hij heeft een zware longontsteking. Zuurstofgehalte in zijn bloed is erg laag en ze overwegen intubatie. Dat betekent dat hij dan naar de IC moet en in slaap wordt gebracht. Hij is dus echt flink ziek.
Fijn dat je ernaar vraagt.
Ik weet dat we daar veilig van uit mogen gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Of hij weet wat wij nog niet weten.
Zal wel iets met de mondkapjes zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Of hij weet wat wij nog niet weten.
Nou drie weekjes niet ballen maat. Sterkte ermee!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Godver mijn vriendin heeft coronaWe wonen ''gelukkig'' niet samen..
goffer, sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Vertel. Wat voelt ze, qua verschijnselen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Werkt ze in de zorg dat je het weet of is ze heel ziek?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Staat z’n opvolger al klaar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:33 schreef Schuimpjes het volgende:
Chef politieke redactie Telegraaftwitter:IngeLengton twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:19:03Persconferentie rond 18.30 uur verwacht. reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaat lukken, heb haar vanmiddag een thermometer en wat boodschappen gebracht. Kusje op haar wang gegeven en weer weg. Nog geen 10 sec. binnen. Ben sowieso besmetquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:37 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nou drie weekjes niet ballen maat. Sterkte ermee!
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:30 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha trump, pers zit te dicht op elkaar, beter als 80% weg gaat, die vind ik toch niet aardig lacht hij
Daar gaan we al.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef Netflixed het volgende:
twitter:DeItaOne twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:06:57FRANCE'S MACRON SAYS IT WILL "LIKELY" BE NECESSARY TO EXTEND THIS PERIOD OF LIMITATION OF SOCIAL CONTACTS reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat wel, maar zijn ademhaling gaat heel moeizaam.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Welgoed teken dat de temp zakt toch? Ik blijf duimen
Nieuwe vriendin zoekenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |