Ze snappen het best, ze vinden alleen dat ZIJ er niet aan mee hoeven te doen. Dat moeten anderen natuurlijk wél... Mensen zijn nu eenmaal erg egoïstisch.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:16 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen ziet dan lijkt een lockdown haast wel onvermijdelijk. Mensen snappen er gewoon echt geen zak van. Het huidige plan van Rutte valt of staat bij een bevolking die het wel snapt.
Het wandelen en joggen moet gewoon kunnen toch? Doe je zelf toch ook? Die afstand moet men alleen wel houden inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
Ik vrees inmiddels ook dat dit niet meer goedkomt. Net een half uurtje buiten gelopen, ik trok het niet meer na 4 dagen nonstop binnen zitten...
Viel me op hoe ontzettend veel mensen nog buiten aan het wandelen (en joggen, veel joggers!) waren. En hoe het merendeel van de mensen als ze mij passeerden, dat rakelings deden.
Enige afstand houden? Nope. Men lijkt het nog steeds niet te beseffen.
Dus ja, ik vrees het nu ook. We're fucked.
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:18:08Minister Bruins stapt op
https://t.co/1aR4d5iMRU reageer retweet
het zou pas interessant zijn als het een NL fabrikant was, het is gewoon een groothandel die er wel brood in ziet en een fabrikant kent in China, veel bla bla dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Nou ja, het staat iig op meerdere bronnen, ik weet het ook niet zeker natuurlijk.
twitter:RTLnieuws twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:18:08Minister Bruins stapt op
https://t.co/1aR4d5iMRU reageer retweet
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
Dan ben je wel echt een slapzak om in deze tijden op te stappen
gezondheid is ook belangrijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
Moet prima kunnen inderdaad en gewoon zorgen dat je zo loopt dat jij degene bent die de regie heeft over de onderlinge afstand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Het wandelen en joggen moet gewoon kunnen toch? Doe je zelf toch ook? Die afstand moet men alleen wel houden inderdaad.
Juist een moedige beslissing. Om te erkennen dat je momenteel niet de juiste man op de juiste plek bent om deze crisis het hoofd te bieden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
Een ontzettend moedig besluit. Als hij fysiek niet in staat is 24/7 met de volle aandacht te werken op dit moment is het beter als het overgenomen wordt door iemand die dat wel kan.quote:
en dat doen veel van die mensen dus niet. veel mensen die "gezellig" aan het wandelen en joggen zijn met anderen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:18 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Die afstand moet men alleen wel houden inderdaad.
Lijkt me erg realistisch dit jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat ze iemand van buiten de regeringspartijen aanwijzen als nieuwe minister? (Thierry Baudet bijvoorbeeld)
Staatssecretaris Snel werd 1 dag voor zijn benoeming lid van D66.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Is het wel eens gebeurd dat ze iemand van buiten de regeringspartijen aanwijzen als nieuwe minister? (Thierry Baudet bijvoorbeeld)
Baudetquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Nee, meestal maken ze een verstandige keuzequote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Juist moedig. Maar dat snap je misschien pas als je zelf ook een serieuze baan hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
We weten niet wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:19 schreef tompsv18 het volgende:
link?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Trump slacht de pers echt AF!
En terecht, met hun "racisme" gelul toen hij china blokkeerde.
Schippers lijkt mij wel iemand die het hoofd koel kan houden inderdaad onder grote stress.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Jojoke het volgende:
Ze moeten even snel een extra minister invliegen. De Jonge kan het ook niet alleen. Misschien kunnen ze Schippers tijdelijk vragen. Ik denk dat dat wel een goede crisismanager is.
Gaat niet gebeuren, maar Baudet heeft tot dusver blijk gegeven van een vooruitziende blik.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef Jano9 het volgende:
Vanavond om 20:00 klappen voor Bruins. Zeer moedig besluit.
Ik wil ook Schippers zij communicatief heel sterkquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Jojoke het volgende:
Ze moeten even snel een extra minister invliegen. De Jonge kan het ook niet alleen. Misschien kunnen ze Schippers tijdelijk vragen. Ik denk dat dat wel een goede crisismanager is.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Bron?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef HeatWave het volgende:
Trump slacht de pers echt AF!
En terecht, met hun "racisme" gelul toen hij china blokkeerde.
Het kan. Maar ik zou nu eerder voor iemand gaan die al is ingewerkt in het coronadossier. Dus een Jaap van Dissel, een Aura Timen of een hoge ambtenaar. Of het chefsache maken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
Helemaal eens.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een ontzettend moedig besluit. Als hij fysiek niet in staat is 24/7 met de volle aandacht te werken op dit moment is het beter als het overgenomen wordt door iemand die dat wel kan.
12-03: 2 totaal (+1)quote:Eén nieuwe patiënt werd gevonden via een peilstation van het Nivel. Nivel doet samen met het RIVM onderzoek naar griepachtige verschijnselen. Samen testen zij bij 40 huisartsenpraktijken hoe vaak deze verschijnselen voorkomen en welke virussen deze klachten veroorzaken. Sinds enkele weken wordt bij dit onderzoek ook getest op het nieuwe coronavirus.
19-03: 17 totaal (+9 volgens RIVM, maar waar zijn die andere 6 vandaan getoverd?)quote:Er is een nieuwe patiënt in de provincie Utrecht gevonden middels de Nivel Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg peilstations. Dat brengt het totaal op 2 patiënten via de Nivel peilstations.
.... right!quote:Door de NIVEL Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg -peilstations zijn afgelopen week 9 infecties gerapporteerd, waarmee dit totaal 17 wordt.
Dan gaat haar man meteen mondkapjes verkopen aan de regering.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:23 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Ik wil ook Schippers zij communicatief heel sterk
Dit is toch achter gesloten deuren? Waarom zouden we er dan iets over horen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef Maver24 het volgende:
Iemand al info rondom het crisisberaad? We horen er niks over
Natuurlijk hoor je daar niks over, denk nou even na.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef Maver24 het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:20 schreef Noek het volgende:
Ah, FOK! zal zo wel gebeld worden om die positie collectief te betreden. Wij weten immers meer of net zoveel als Bruins.
De eerstverantwoordelijke minister is net afgetreden. Ik verwacht nu niks, morgen zullen ze de draad wel oppakken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef Maver24 het volgende:
Dus we gaan keihard Italië achterna??quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:16 schreef Oostwoud het volgende:
Vergelijking Nederland en Italië
[ afbeelding ]
https://i.imgur.com/TmLpG8U.jpgtwitter:YourMarkLubbers twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:14:14Here is an animation of how #COVID19 spread over the last 12 days in The Netherlands.
#Anonymous
#Coronavirusnl #CoronaNederland #Covid19NL #CoronaVirus #CoronaCrisis #Netherlands https://t.co/9jUS55Lkp8 reageer retweet
Half zeven persconferentie erover. Moet wenselijk live uitgezonden worden hoort de NOS meneer net.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dit is toch achter gesloten deuren? Waarom zouden we er dan iets over horen?
Alles is tijdelijkquote:
Normaal lekt het 1 en ander wel uitquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dit is toch achter gesloten deuren? Waarom zouden we er dan iets over horen?
eerder uitgeput, hoge bloeddruk en oververmoeidheidquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:24 schreef KingRoland het volgende:
Kut hij zal waarschijnlijk toch corona hebben
Heel veel sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
Mijn man en ik hebben beiden de werkdiagnose corona gekregen, na nabellen vd huisarts ondersteund door de ggd qua diagnose.
Dus 2wk huisarrest en bij ergere klachten bellen.
De huisarts vertelde ook dat de testen echt zo goed als op zijn en vanaf morgen waarschijnlijk in NL alleen nog op de ic getest wordt
Bron?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Half zeven persconferentie erover. Moet wenselijk live uitgezonden worden hoort de NOS meneer net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |