Er komen gewoon militairen overal in Europa. Ook veel uit de VS.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En maar 66 cases vandaag, tov van 600+ gisteren. Zijn ze gestopt met testen of is de situatie zo sterk verbeterd?
Het is idd 1 van de dingen die ze onderzoeken op het moment ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Begrijp ik nou dat ze in de VS het idee hebben om via bloedtransfusies mensen immuun te maken?
iets met bloed afnemen van mensen die genezen zijn, en dan dat bloed weer geven aan mensen die ziek zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat was dat nou over bloed afnemen?
Weer weet werkt dat wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Begrijp ik nou dat ze in de VS het idee hebben om via bloedtransfusies mensen immuun te maken?
Bloed afnemen, filteren en volgens mij spuiten in gezonde mensen zodat ze weerstand opbouwen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat was dat nou over bloed afnemen?
Ja precies.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bloed afnemen, filteren en volgens mij spuiten in gezonde mensen zodat ze weerstand opbouwen.
Zonder bron wel, met bron nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Er komen gewoon militairen overal in Europa. Ook veel uit de VS.
Niet ten voorbereiding van de lockdown maar juist in combinatie met de lockdown.
Oei, misschien moet ik wel weer naar BNW.
nee, dat helpt dan voor de zieke die het krijgt om tegen het virus te vechten/onder de duim te krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Ik zat zo met mijn oren te klapperen dat ik het niet helemaal meekreeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
iets met bloed afnemen van mensen die genezen zijn, en dan dat bloed weer geven aan mensen die ziek zijn.
Ah ok, dus het zou aan zieke mensen worden toegediend - niet ter preventie ook aan gezonde?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
nee, dat helpt dan voor de zieke die het krijgt om tegen het virus te vechten/onder de duim te krijgen
Oh verlicht ons, oh wijze. Wat is er mis mee om het iig te onderzoeken?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zat zo met mijn oren te klapperen dat ik het niet helemaal meekreeg.
Ik kwam net midden in die zin over bloed de persco binnenvallenquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Is het allemaal wat lastig zonder ondertiteling ofzo?.
Trump suggereerde in zijn speech dat farma onderweg is, en dat hij dus een lockdown kan vermijdenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mikken op bestaande medicijnen die helpen om coronapatiënten beter te behandelen ligt meer voor de hand dan mikken op een vaccin. Dat eerste is een kwestie van weken, dat laatste een kwestie van maanden. Ik weet niet wat er met "snel medicijn" wordt bedoeld in deze.
jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah ok, dus het zou aan zieke mensen worden toegediend - niet ter preventie ook aan gezonde?
Neuqt talloze dames, risico groep dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nooit goed als de prins Albert besmet is!
Die persco waar iedereen het over heeft. of is dat al afgelopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |