SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doden in Nederland
....
17-03 43 (+19)
18-03 58 (+15)
* De debatten zijn te volgen op:
-Ziggo kanaal 502
-KPN kanaal 81
-NOS.nl
-https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
-NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:51 schreef D_A het volgende:
[..]
Fantastic work, bla, Amazing people, blaja dat is het wel ongeveer
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Ja, ik beweer ook niet dat dat niet zo was. Maar een groot probleem was toen dat je een hoop uitgemergelde, zieke en verzwakte mensen had door de oorlog.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
moa, na de eerste symptomen was je binnen 24 uur dood, soms
Het trof vooral de groep van 14 - 40 jaar oud, die hadden of, in een verkeerde volgorde, of gewoon de verkeerde versies van griep gehad.
De effecten waren gruwelijk, het bracht schade toe aan de oogzenuw waardoor mensen alleen een grauwe wereld nog zagen, mochten ze het al overleefd hebben.
Zware parkinson was ook een nawerking.
De spaansegriep was gruwelijk
bron... wiki"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Heeft iemand het volledige plaatje nog?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:34 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is nog niet zeker toch of het nog lang niet over is?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Mikken op bestaande medicijnen die helpen om coronapatiënten beter te behandelen ligt meer voor de hand dan mikken op een vaccin. Dat eerste is een kwestie van weken, dat laatste een kwestie van maanden. Ik weet niet wat er met "snel medicijn" wordt bedoeld in deze.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
https://www.ninefornews.n(...)Ryr7ul9x2HBFrvvNEJMQ
Het is een mooi mokkel maar ze is zo tering dom.
https://www.facebook.com/mykillerbodymotivation/
Deelt bovenstaandeGo hard or go home![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft iemand het volledige plaatje nog?![]()
![]()
Gaan we Ad Hominem bezigen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:37 schreef MissButterflyy het volgende: [..] Nee, helemaal niet. Hou toch eens op met je domme gezwets. Als mensenmassa’s van schrik hun huis niet meer uit durven hebben we pas echt een probleem.
Wil je zeggen dat het gevaarlijk is als mensen allemaal binnen blijven? Doe normaal joh. Blijkbaar ben jij 1 van de wegkijkers.
Bleef iedereen maar binnen.
Maar dat snap jij ongetwijfeld niet![]()
Klopt, en toen kwam die Spaanse griep er ook nog eens overheen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:52 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja, ik beweer ook niet dat dat niet zo was. Maar een groot probleem was toen dat je een hoop uitgemergelde, zieke en verzwakte mensen had door de oorlog.
Plus dat we nu wel veel meer kennis hebben van hygiëne en preventie.
Zo erg als toen zal het nooit worden.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
En maar 66 cases vandaag, tov van 600+ gisteren. Zijn ze gestopt met testen of is de situatie zo sterk verbeterd?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
In the UK veel militair transport momenteel.
Voorbereiding op de lock down daar.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Wil er nog iemand naar de hornbach?
In Alblasserdam dit, mijn zwager heeft even wat nodig en stuurt net deze foto
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
ja sorry is 2 dagen oud. laten we maar gelijk in lockdown gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen zitten we al op 9.5k doden.![]()
Daar is mijn hoop ook een beetje op gevestigd. Een bestaand medicijn dat ervoor zorgt dat de symptomen een stuk milder verlopen. Misschien dat zoiets al laat in de zomer beschikbaar kan zijn als je geluk hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mikken op bestaande medicijnen die helpen om coronapatiënten beter te behandelen ligt meer voor de hand dan mikken op een vaccin. Dat eerste is een kwestie van weken, dat laatste een kwestie van maanden. Ik weet niet wat er met "snel medicijn" wordt bedoeld in deze.![]()
Nieuwe lading planken zijn binnen gekomen. Alvast voorbereidenquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:56 schreef Fukushima het volgende:
Wil er nog iemand naar de hornbach?
In Alblasserdam dit, mijn zwager heeft even wat nodig en stuurt net deze foto
[ afbeelding ]![]()
Wat was dat nou over bloed afnemen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Prins van Monaco besmet.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
okquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:56 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ja sorry is 2 dagen oud. laten we maar gelijk in lockdown gaan.Allah Al Watan Al Malik![]()
Als je wil horen hoe erg in paniek het bedrijfsleven is moet je dit interview met Bill Ackman bekijken. Pure angst en tegen huilen aan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:33 schreef Fukushima het volgende:
[..]
bedrijfsleven is overal in paniek, wij zitten over heel europa en het is echt heel erg
Overal sluiten fabrieken en bedrijven.
https://www.cnbc.com/2020(...)hut-it-down-now.htmlOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
hij heeft the100 season 2 gezienquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Begrijp ik nou dat ze in de VS het idee hebben om via bloedtransfusies mensen immuun te maken?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Er komen gewoon militairen overal in Europa. Ook veel uit de VS.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En maar 66 cases vandaag, tov van 600+ gisteren. Zijn ze gestopt met testen of is de situatie zo sterk verbeterd?
Niet ten voorbereiding van de lockdown maar juist in combinatie met de lockdown.
Oei, misschien moet ik wel weer naar BNW.![]()
Het is idd 1 van de dingen die ze onderzoeken op het moment ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Begrijp ik nou dat ze in de VS het idee hebben om via bloedtransfusies mensen immuun te maken?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
iets met bloed afnemen van mensen die genezen zijn, en dan dat bloed weer geven aan mensen die ziek zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat was dat nou over bloed afnemen?Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Weer weet werkt dat wel.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef kwiwi het volgende:
Begrijp ik nou dat ze in de VS het idee hebben om via bloedtransfusies mensen immuun te maken?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Bloed afnemen, filteren en volgens mij spuiten in gezonde mensen zodat ze weerstand opbouwen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat was dat nou over bloed afnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |