Ja ik heb echt geen idee... sowieso heeft hij wat uit te leggen over de voorbereiding, want die ontbrak volledigquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat meldde ik eerder ook al, via nu.nl, hoe gaat Rutte dit nou weer uitleggen?
neem je dat echt serieus?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat meldde ik eerder ook al, via nu.nl, hoe gaat Rutte dit nou weer uitleggen?
hmmm... hoop materieel idd...quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
https://www.omroepzeeland(...)-oefening-in-25-jaar
Ze hebben de oefening nav corona-virus wel aangepast / verkleind.
Dat zei Bill Gates volgens mij. Dacht in die Reddit-interviews.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is idd 1 van de dingen die ze onderzoeken op het moment ja.
sca in het noorden moet dit ook in een paar dagen kunnen maken... die maken nu luiers inlegkruisjes en wc papier en weet ik hetquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:09 schreef KingRadler het volgende:
We hadden gewoon in Nederland een fabriek moeten hebben.
WC papier genoeg maar mondkapjes
twitter:DeItaOne twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:06:57FRANCE'S MACRON SAYS IT WILL "LIKELY" BE NECESSARY TO EXTEND THIS PERIOD OF LIMITATION OF SOCIAL CONTACTS reageer retweet
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.htmlquote:
Hij schijnt ook geroepen te hebben dat het dragen van gele hesjes de verspreiding van Corona bevordert.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef Netflixed het volgende:
twitter:DeItaOne twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:06:57FRANCE'S MACRON SAYS IT WILL "LIKELY" BE NECESSARY TO EXTEND THIS PERIOD OF LIMITATION OF SOCIAL CONTACTS reageer retweet
Mooi in caps lock ook. Lekker hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:10 schreef Netflixed het volgende:
dit komt wel heel goed uit voor macron.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij schijnt ook geroepen te hebben dat het dragen van gele hesjes de verspreiding van Corona bevordert.
Lees dit eens https://www.ad.nl/dossier(...)lf-miljoen~aebbb904/ Leveranciers van mondkapjes begrijpen helemaal niets van de alarmerende berichten uit ziekenhuizen dat mondkapjes dreigen op te raken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Nou ja, het staat iig op meerdere bronnen, ik weet het ook niet zeker natuurlijk.
Oh jezus. Sterkte.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
Mijn man en ik hebben beiden de werkdiagnose corona gekregen, na nabellen vd huisarts ondersteund door de ggd qua diagnose.
Dus 2wk huisarrest en bij ergere klachten bellen.
De huisarts vertelde ook dat de testen echt zo goed als op zijn en vanaf morgen waarschijnlijk in NL alleen nog op de ic getest wordt
Sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
Mijn man en ik hebben beiden de werkdiagnose corona gekregen, na nabellen vd huisarts ondersteund door de ggd qua diagnose.
De huisarts vertelde ook dat de testen echt zo goed als op zijn en vanaf morgen waarschijnlijk in NL alleen nog op de ic getest wordt
Lijkt mij bullshit, aangezien het ministerie zelf actief op zoek is gegaan bij tientallen zo niet honderden bedrijven in Nederland naar mondkapjes. En dan zou met dit verzoek niks mee gedaan worden...quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gooi er nog wat "Thoughts and Prayers" tegenaan en het komt zeker goed!quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:53 schreef Nober het volgende:
Die dokter heeft "great hope"
Werkt vast in dat land.
ergens last van?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
Sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:13 schreef Logician2.0 het volgende:
Nou dikke poep hier.
twitter:YourMarkLubbers twitterde op maandag 16-03-2020 om 14:14:14Here is an animation of how #COVID19 spread over the last 12 days in The Netherlands.
#Anonymous
#Coronavirusnl #CoronaNederland #Covid19NL #CoronaVirus #CoronaCrisis #Netherlands https://t.co/9jUS55Lkp8 reageer retweet
Als je dit soort dingen ziet dan lijkt een lockdown haast wel onvermijdelijk. Mensen snappen er gewoon echt geen zak van. Het huidige plan van Rutte valt of staat bij een bevolking die het wel snapt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:56 schreef Fukushima het volgende:
Wil er nog iemand naar de hornbach?
In Alblasserdam dit, mijn zwager heeft even wat nodig en stuurt net deze foto
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |