Overwerkt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel net in. Waarom is ie afgetreden?
Live uitzenden? Waar?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
lockdown dus want anders krijgen ze niet de aanwijzing het live uit te zenden
Als je echt ziek bent is het ook moeilijk daadkrachtig en zeker over te komen...quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Kyran het volgende:
Wat betreft Bruins, moedig besluit en denk ook dat het een goed besluit is. Hij heeft zich vast voor 100% ingezet, daar twijfel ik niet aan, maar hij kwam nou ook niet bepaald daadkrachtig en zeker van zijn zaak over.
Ben benieuwd wie hem gaat vervangen.
Nou ja, dat is wel vrij snel geoordeeld wmb. Die man kreeg geen kans om te groeien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Kyran het volgende:
Wat betreft Bruins, moedig besluit en denk ook dat het een goed besluit is. Hij heeft zich vast voor 100% ingezet, daar twijfel ik niet aan, maar hij kwam nou ook niet bepaald daadkrachtig en zeker van zijn zaak over.
twitter:noorlanderarjan twitterde op donderdag 19-03-2020 om 17:26:07Minister Bruins stopt op doktersadvies. Oververmoeidheid, terwijl hij keihard aan het werk zou moeten in de coronacrisis. De verantwoordelijkheid voor de zorg is nu voorlopig voor Hugo de Jonge reageer retweet
.quote:Zoóó check die ogen dan; coke much?
Daarom, verstandig besluit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je echt ziek bent is het ook moeilijk daadkrachtig en zeker over te komen...
Daarnaast moet je gewoon 100 procent fit zijn momenteel. Geen tijd voor op halve kracht werken. Prima besluit van hem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:25 schreef Kyran het volgende:
@Rewimoquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef bitterbal het volgende:
hoe gaat het met de duitse vriend van de fokker rewino dacht ik?
@:rewino ?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:21 schreef Coelho het volgende:
[..]
Nee, meestal maken ze een verstandige keuze
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef Nielsch het volgende:
net de eerste corona-besmetting in mijn kennissenkring gemeld.
sterkte!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef Nielsch het volgende:
gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef Nielsch het volgende:
Nou ja het is niet een alledaagse situatie hé Lenny.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Na een paar dagen onder druk te hebben gestaan?
Arme man.
Helemaal mee eens, dus ook daarom prima besluit. Beetje blijven hangen op je post, terwijl je je niet 100% kan inzetten is gewoon geen optie. Toch zie je het vaak gebeuren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Daarnaast moet je gewoon 100 procent fit zijn momenteel. Geen tijd voor op halve kracht werken. Prima besluit van hem.
Dat klopt. Maar dit hoort toch gewoon bij zijn taken. Dat hij ook crisissituaties aan kan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou ja het is niet een alledaagse situatie hé Lenny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |