SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Watquote:Op zondag 15 maart 2020 16:43 schreef Netflixed het volgende:
twitter:DominiqueHeyde twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:43:09Scholen, horeca en sportclubs dicht. Voorbereiding voor persco duurt langer. Persco om 17u30 reageer retweet
nog langer.
Zit al vanaf 13.00 naar die NOS herhalingen te luisteren, echt saai.
Ze maken er iig wel een happening van![]()
![]()
Waarom zijn de experts die donderdag het kabinet adviseerden nu bijgedraaid?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ze gaan eindelijk doorpakken.
Scholen, kinderdagverblijven en horeca dicht.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Thyfus, half 6.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
hoe kan zo iemand zo'n belangrijke functie hebben? dat moet vriendjespolitiek zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Uiteraard was het onze uit de kluiten gewassen hamstermascotte![]()
Waarom heeft iedereen zoveel wc papier ingeslagen?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn de experts die donderdag het kabinet adviseerden nu bijgedraaid?![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn de experts die donderdag het kabinet adviseerden nu bijgedraaid?graag op anoniem![]()
"De enige landen (zoals Japan, Hongkong en Singapore) die er tot nu toe in geslaagd zijn om de epidemie in bedwang te houden, die ‘#FlattenTheCurve’ echt hebben gerealiseerd, zijn landen 1) die getraind zijn in epidemieën (SARS, vogelgriep, et cetera), 2) die snel reagerende overheden hebben die drastisch kunnen en durven ingrijpen, en 3) wiens bevolking zeer veel burgerzin en discipline heeft, en die het collectief boven het individu plaatsen."
https://m.standaard.be/cnt/dmf20200315_04890108![]()
Gelukkig het OV nog niet dicht, want anders moet ik met de (die van mijn vriendin) auto naar het werk...En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Weet iemand hoe het met het OV zit? Verwacht iemand dat dat er ook nog uitklapt?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Snap niet dat, na bijna 24 uur er morgen dan opnieuw een perco gehouden moet worden. Waarom is dat nou weer?Allemaal cabaretteketet!![]()
Dinsdagquote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de volgende stap denken jullie? Winkels dus dicht![]()
Persco van wie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Ja morgen om 7quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Jojoke het volgende:
Is het bericht dat alles dicht gaat niet iets wat Rutte zou moeten mededelen?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Dat krijg je als je je servers deelt met Netflix en Steamquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
FOK! is duidelijk niet berekend op de Coronapiek, jezusN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef crystal_meth het volgende:
En dat met één tweet! Wat een baas, die Klaver!
Klaver is een hypocriete bokkenlul.![]()
Ja, het gaat weer vrij traagquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
FOK! is duidelijk niet berekend op de Coronapiek, jezus.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Al gepost vanmorgen maar de topics gaan zo ontzettend snel ....
Thuiszorg West-Brabant start eigen kinderopvang om personeel aan de slag te houdenquote:De West-Brabantse thuiszorgorganisatie TWB start maandag met eigen kinderopvang in de kantoren in Roosendaal en Bergen op Zoom. Aanleiding: door de coronacrisis zijn de scholen in België gesloten waardoor TWB-medewerkers in vooral de grensstreek van de Brabantse Wal opvang nodig hebben voor hun kinderen, meldt bestuurder Christ-Jan Danen.![]()
Onzin. Volgens mij zeiden ze dat de kans klein is op besmetting, vrijwel nooit klachten, etc. Daarmee hebben ze gelijk toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, want de experts van het RIVM zeggen dat jonge mensen alleen maar milde, grieperige klachten krijgen.![]()
Je vriendin een auto hebben maar jij nietquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig het OV nog niet dicht, want anders moet ik met de (die van mijn vriendin) auto naar het werk...
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mensen zien het andere mensen doen, mensen kunnen niet voor zichzelf denken en leven vooral op de autopiloot en gaan dat dan maar ook doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zoveel wc papier ingeslagen?You can learn anything, the secret lies in discipline.
Winkels dicht in 2 dagen, iedereen verplicht thuis blijven in 4-5 dagen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de volgende stap denken jullie? Winkels dus dicht![]()
Die van mij nog niet, die mailde juist vandaag hun aanvullende maatregelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna alle sportclubs waren al dicht als het goed is.So we just called him Fred![]()
Had je tussen 13.00 en nu nieuws verwacht dan bij al die herhalingen?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Watnog langer.
Zit al vanaf 13.00 naar die NOS herhalingen te luisteren, echt saai.
Ze maken er iig wel een happening van![]()
![]()
Ja anders zou ik ook behoorlijk geisoleerd zitten zonder autoquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef MPC60 het volgende:
Weet iemand hoe het met het OV zit? Verwacht iemand dat dat er ook nog uitklapt?![]()
het voelt eigenlijk zoals het vroeger was op fok.. de site ging plat tijdens piek urenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
FOK! is duidelijk niet berekend op de Coronapiek, jezus![]()
![]()
Dan wordt de noodtoestand afgekondigd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat, na bijna 24 uur er morgen dan opnieuw een perco gehouden moet worden. Waarom is dat nou weer?![]()
Ik denk dat we komende weken regelmatig een persconferentie met Mark Rutte gaan zien, waar hij ons toespreekt hoe wij met zijn allen hier doorheen moeten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat, na bijna 24 uur er morgen dan opnieuw een perco gehouden moet worden. Waarom is dat nou weer?![]()
Het rare is, iedereen weet wat een politiek spel betekent, dat is niet mooi.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hoe kan zo iemand zo'n belangrijke functie hebben? dat moet vriendjespolitiek zijn.
Toch dat daar een volstrekt incompetente gesjeeste geschiedenisstudent zit komt op weinigen bevreemdend over
ja ach
dan weet ik het ook niet meer![]()
Zo snel al jah ?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Winkels dicht in 2 dagen, iedereen verplicht thuis blijven in 4-5 dagen.![]()
Ik weet niet meer wat ik verwachtquote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Had je tussen 13.00 en nu nieuws verwacht dan bij al die herhalingen?![]()
![]()
Nederland schiet ook wakker.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat we komende weken regelmatig een persconferentie met Mark Rutte gaan zien, waar hij ons toespreekt hoe wij met zijn allen hier doorheen moeten.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Weet je hoe duur een auto isquote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je vriendin een auto hebben maar jij nietEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ja dikke doei, kritiek van de rest van de wereld, inclusief de WHOquote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef HulkHeld het volgende:
Kabinet dat buigt voor de gevoelens uit de maatschappij, chapeau 4 dagen later!![]()
twitter:BNODesk twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:45:28BREAKING: UK reports 232 new cases of coronavirus and 14 new deaths, raising total to 1,372 cases and 35 dead reageer retweet
![]()
Een echte eider zou dat doen ja...quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Jojoke het volgende:
Is het bericht dat alles dicht gaat niet iets wat Rutte zou moeten mededelen?![]()
twitter:Birdyword twitterde op zondag 15-03-2020 om 07:09:43Japanese man in his 70s who tested positive for coronavirus on February 14 on the Diamond Princess now has tested positive a second time, after being confirmed negative and leaving a Tokyo medical facility on March 2.
https://t.co/5nosn5HcN5 reageer retweet![]()
Ik reed gister langs een tram en ik zag zo'n controleur in de tram staan. Ik kreeg er wel medelij mee hoor. Voor een paar kutcenten heel de dag door een besmetting riskeren.![]()
Het is goedkoper om met de wagen naar de zee te gaan, dan met het OVquote:.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Nou, tot vandaag had ik nog hoop op de England-afhandeling, erg jammer weer dit meegaan met de hysterie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Daar werden gister nog concerten gegeven voor 10.000'en mensen. Wat een debielen daar op dat eiland.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Momo het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:45:28BREAKING: UK reports 232 new cases of coronavirus and 14 new deaths, raising total to 1,372 cases and 35 dead reageer retweet
![]()
Man, doe ff normaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het rare is, iedereen weet wat een politiek spel betekent, dat is niet mooi.
Toch dat daar een volstrekt incompetente gesjeeste geschiedenisstudent zit komt op weinigen bevreemdend over
ja ach
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot vandaag had ik nog hoop op de England-afhandeling, erg jammer weer dit meegaan met de hysterie.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef _I het volgende:
Mark is gewoon gezwicht door druk vanuit die Artsen.
Hele plan in duigen.Wilders verzekerde Rutte dat de scholen dichtgingen, omdat scholen het anders zelf zouden doen etc.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:45:45De scholen moeten wél dicht!
Rutte speelt met mensenlevens door scholen op te houden. Schandalig!
#coronavirusNederland
#corona #PVV #Wilders https://t.co/6QKO2ikfLx reageer retweet
Heeft Wilders mooi Rutte een keiharde dreun gegeven.![]()
Waarom zouden ze dat doen? Dat hebben ze in China volgens mij ook niet gedaan en bleek ook niet nodig...quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Winkels dicht in 2 dagen, iedereen verplicht thuis blijven in 4-5 dagen.![]()
Npo politiek ziggo 502 volgenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Confetti het volgende:
Bizar dat de NOS geen analisten heeft nu maar zit te te kutten met schaatsen.![]()
![]()
Normaal zou daar toch een deskundige of drie zittenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Confetti het volgende:
Bizar dat de NOS geen analisten heeft nu maar zit te te kutten met schaatsen.
Bij de staatsmediapropaganda![]()
Welke Engeland afhandeling?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot vandaag had ik nog hoop op de England-afhandeling, erg jammer weer dit meegaan met de hysterie.![]()
Als Wilders dat zo ziet is dat nog sneuer....quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]Wilders verzekerde Rutte dat de scholen dichtgingen, omdat scholen het anders zelf zouden doen etc.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:45:45De scholen moeten wél dicht!
#coronavirusNederland
Heeft Wilders mooi Rutte een keiharde dreun gegeven.Allemaal cabaretteketet!![]()
Als er een niest , dan zit er gelijk 100 man in de shit ... vandaar dat vele WC papierquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zoveel wc papier ingeslagen?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
twitter:niubi twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:45:21Chinese Tycoon Ren Zhiqiang Who Criticized Xi’s Response to Coronavirus Has Vanished https://t.co/E6lIYq8qun reageer retweet
![]()
![]()
Die volgen ook wel hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:Birdyword twitterde op zondag 15-03-2020 om 07:09:43Japanese man in his 70s who tested positive for coronavirus on February 14 on the Diamond Princess now has tested positive a second time, after being confirmed negative and leaving a Tokyo medical facility on March 2.
https://t.co/5nosn5HcN5 reageer retweet![]()
Of de ene motie is niet hetzelfde als de andere motie.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klaver is een hypocriete bokkenlul.
In de motie baudet-kuzu was niks opgenomen over de opvang van kinderen waar de ouders essentiële beroepen hebben (zoals artsen).
Dus klaver denk iets verder na dan zij neus lang is. Hij zoekt een constructieve oplossing ipv een motie die bedoeld is om zieltjes zoals jou te winnen![]()
Nee ik stem absoluut geen GL, hekel aan die club.![]()
Dat kut geschaats altijd ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Confetti het volgende:
Bizar dat de NOS geen analisten heeft nu maar zit te te kutten met schaatsen.![]()
![]()
Je kan wel alle ouderen opsluiten maar op de IC's in Nederland is nu zo'n 50% onder de 60 jaar oud...quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vriendin wordt net gebeld of ze zich wel even allemaal op school (werk) kunnen melden, even vergaderen. Nu snap ik dat er zaken moeten worden afgestemd maar dat doe je dan toch per mail door iemand van bovenaf, nee gewoon bij elkaar komen om alles door te spreken![]()
![]()
Ik vraag mij erg af of de England-afhandeling werkt, maar we zullen zien.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat de zorg op instorten staat bij een hoog aantal IC patiënten is volgens jou hysterie?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot vandaag had ik nog hoop op de England-afhandeling, erg jammer weer dit meegaan met de hysterie.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Allemaal de schuld van de EU waarschijnlijk volgens hunquote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar werden gister nog concerten gegeven voor 10.000'en mensen. Wat een debielen daar op dat eiland.![]()
Jeetje, nog steeds geen mailtje van mijn teamleider of we morgen naar school moeten voor een vergadering of de examenklassen of zo! Terwijl het nieuws toch al 20 minuten oud is.![]()
Wat mij betreft kunnen we meteen online vergaderen maar ik heb het vermoeden dat veel (oudere) collega's niet weten hoe dat moet![]()
![]()
Scholen gaan dicht, waarschijnlijk horeca en sportclubs ook. Om 17 uur persconferentie.
https://www.nu.nl/coronav(...)rtclubs-op-slot.html“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Een zege voor alle ouders.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]Wilders verzekerde Rutte dat de scholen dichtgingen, omdat scholen het anders zelf zouden doen etc.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:45:45De scholen moeten wél dicht!
#coronavirusNederland
Horeca en niet essentiële zaken dicht.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de volgende stap denken jullie? Winkels dus dicht.![]()
Wel morgen pas toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef HulkHeld het volgende:
Mijn vriendin wordt net gebeld of ze zich wel even allemaal op school (werk) kunnen melden, even vergaderen. Nu snap ik dat er zaken moeten worden afgestemd maar dat doe je dan toch per mail door iemand van bovenaf, nee gewoon bij elkaar komen om alles door te spreken
Anders zou ik ze veel succes wensen, het is zondag.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
wordt die persconferentie nog op tv uitgezonden?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
Scholen gaan dicht, waarschijnlijk horeca en sportclubs ook. Om 17 uur persconferentie.
https://www.nu.nl/coronav(...)rtclubs-op-slot.html![]()
kinderopvang ook, persconferentie is naar 17.30 gezetquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)rtclubs-op-slot.htmlJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Wat denk je zelf. Natuurlijk moeten die (gaan) sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Tris het volgende:
De sportzalen die horen bij een fysiotherapeut, sluiten die ook? Weet iemand dat?
Alle plaatsen waar je los van zelf het virus kunt oppikken of doorgeven, moeten op slot.
Een virus kan je alleen bestrijden door het in te dammen en voor hen die het behoeven, te spreiden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Als je zo'n motie aanneemt win je tijd en kun je alsnog kijken hoe je het verder invult. Klaver, Jetten en Asscher stemden allemaal tegen om vervolgens bij praatprogramma's te brullen hoe de scholen zo snel mogelijk dicht moeten. Het zijn stuk voor stuk hypocrieten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of de ene motie is niet hetzelfde als de andere motie.
In de motie baudet-kuzu was niks opgenomen over de opvang van kinderen waar de ouders essentiële beroepen hebben (zoals artsen).
Dus klaver denk iets verder na dan zij neus. Zoekt een constructie oplossing ipv een motie die bedoeld is om zieltjes te winnen![]()
Morgenavond 19:00 als de Grote Leider de Natie toespreektquote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de volgende stap denken jullie? Winkels dus dichtOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:51:45Minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur): CBR heeft besluit genomen om per 16 maart 2020 de theorie- en praktijkexamens te annuleren. #coronavirusnl reageer retweet
![]()
17:30quote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)rtclubs-op-slot.html![]()
Mijn vriendin wel maar krijgt 20.00 officieel bericht ofzoquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef kilon het volgende:
Jeetje, nog steeds geen mailtje van mijn teamleider of we morgen naar school moeten voor een vergadering of de examenklassen of zo! Terwijl het nieuws toch al 20 minuten oud is.![]()
Wat mij betreft kunnen we meteen online vergaderen maar ik heb het vermoeden dat veel (oudere) collega's niet weten hoe dat moet![]()
Het is beter immuniteit op te bouwen (zie ook met de griep)quote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Immuniteit ipv preventie dmv alles en iedereen op slot gooien.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
16:18
Belgen niet welkom in Nederland: “Wij willen jullie hier niet!”
In de Nederlandse grensgemeente Hulst zijn vandaag enkele Belgen geviseerd door inwoners die de toestroom van Vlaamse ‘corona-toeristen’ beu zijn. Zaterdag was het in Hulst een drukte van jewelste. Alle parkings in en rond het centrum stonden vol met auto’s met Belgische nummerplaten.
HLNOp zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ja, je wil toch onder de mensen komen he?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja anders zou ik ook behoorlijk geisoleerd zitten zonder auto![]()
Ik vraag me af of hij dan echt 100% genezen was. Dat weten we allemaal nog niet echt denk ik? Wel eng als je in zo'n korte tijd echt twee keer besmet kan raken.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Denk wel dat mensen nu dik worden
Ik heb het over mezelfEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Weet ik niet. Zoals anderen zeggen is persco uitgesteld naar 17:30.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
wordt die persconferentie nog op tv uitgezonden?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik verwacht een lockdownEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Kun je zelf ook nadenken?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Tris het volgende:
De sportzalen die horen bij een fysiotherapeut, sluiten die ook? Weet iemand dat?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Half 6quote:Op zondag 15 maart 2020 16:56 schreef superniger het volgende:
Doe net NPO1 aan.
Zie alleen Urben Wennemars en Dionne de Graaf.
WAAR IS RUTTE?![]()
Ja morgen indd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel morgen pas toch?
Anders zou ik ze veel succes wensen, het is zondag.![]()
quote:In Nederland is een toespraak van de premier zeer ongebruikelijk. De laatste keer was tijdens de oliecrisis in de jaren 70. Toen sprak premier Den Uyl rechtstreeks tot het volk.![]()
![]()
Als geshiedenisstudent distantieer ik mij ten stelligste van Rutte.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het rare is, iedereen weet wat een politiek spel betekent, dat is niet mooi.
ja ach
Hier werd al weken geleden melding van gemaakt, in Japanquote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij dan echt 100% genezen was. Dat weten we allemaal nog niet echt denk ik? Wel eng als je in zo'n korte tijd echt twee keer besmet kan raken.![]()
Geboortegolf over 9 maandenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Denk wel dat mensen nu dik worden
Ik heb het over mezelfWhat can change the nature of a man?![]()
Kunnen ze eindelijk de wachtrij gaan wegwerken die ze hebben met Eigen Verklaringenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:51:45Minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur): CBR heeft besluit genomen om per 16 maart 2020 de theorie- en praktijkexamens te annuleren. #coronavirusnl reageer retweet
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus klaver denk iets verder na dan zij neus lang is. Hij zoekt een constructieve oplossing ipv een motie die bedoeld is om zieltjes zoals jou te winnen![]()
Nee ik stem absoluut geen GL, hekel aan die club.Gisteren en eergisteren avond een hele reeks posts van dezelfde strekking gemaakt in dit topic; bijna allemaal verwijderd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
![]()
twitter:omroepbrabant twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:54:56Gezellig weekendje Efteling voor verjaardag Bo (9) liep uit op grote teleurstelling https://t.co/h5638JdzBD reageer retweet
![]()
Eens. Daarom is dit ook zo'n belachelijke maatregel.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het is beter immuniteit op te bouwen (zie ook met de griep)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die rijdt zometeen de 10kmquote:Op zondag 15 maart 2020 16:56 schreef superniger het volgende:
Doe net NPO1 aan.
Zie alleen Urben Wennemars en Dionne de Graaf.
WAAR IS RUTTE?![]()
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Shit happens, wen er maar aan koter.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:54:56Gezellig weekendje Efteling voor verjaardag Bo (9) liep uit op grote teleurstelling https://t.co/h5638JdzBD reageer retweet
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Hoe komt Bo dit ooit te boven?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
Vandaag in de bouwmarkt geweest.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat iedereen de komende weken druk gaat klussen/verbouwen thuis 😂![]()
Mijn vriendin heeft net besloten dat ze lekker thuis blijft van haar werk vanwege wat ik al aangaf dat ze longpatient is, vriendin is echt heel bang en wil geen risico lopen. Begrijpelijk? Morgen werk inlichten![]()
Eens met deze held.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
En maar mensen belachelijk maken die toiletpapier hebben ingeslagen.![]()
Gelukkig heb ik 64 rollen op voorraad.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef RipCity het volgende: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ets-van-ernst-corona HEERLIJK!
![]()
![]()
In een week van "we geven elkaar geen hand meer in dit land" naar een Lockdown.
Bizar wat dit virus teweeg brengt.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Alleen de groepsseks categorie gaat op slot.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.![]()
Vanwege het hamsterenquote:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Valt veel kritiek op Rutte te hebben. Maar ik vind het wel klasse dat hij geen beslissingen maakt die goed zijn bij de volgende verkiezingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Smack10 het volgende:
#coronavirusNederland
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.
What can change the nature of a man?![]()
En dan na een week of 6 kijken wie er nog leeft. Is natuurlijk ook een oplossing.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef danos het volgende:
Iedereen krijgt morgen 4 flessen kit om de kozijnen af te kitten en dan wordt de woning verzegeld en dicht gelast.![]()
Oei, dit zal hij niet leuk vinden!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Als geshiedenisstudent distantieer ik mij ten stelligste van Rutte.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Alleen de groepsseks categorie gaat op slot.![]()
![]()
Zijn er al boze reacties?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wtfquote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
[..]
Gisteren en eergisteren avond een hele reeks posts van dezelfde strekking gemaakt in dit topic; bijna allemaal verwijderd.![]()
![]()
Nudevista.com doet het niet!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.![]()
![]()
En dat alles maar voor een griepje volgens de downplayers.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Eerst moesten we vooral nuchter blijven en federatie artsen de noodklok luidt en scholen etc. zelf actie ondernemen volgen de ministers ook.
Wat een incompetentie.![]()
![]()
Misschien knippen ze je internetkabel ook wel doorquote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef danos het volgende:
Iedereen krijgt morgen 4 flessen kit om de kozijnen af te kitten en dan wordt de woning verzegeld en dicht gelast.![]()
![]()
Bedankt vriendschap!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Zoiets had het ook kunnen zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:54:56Gezellig weekendje Efteling voor verjaardag Bo (9) liep uit op Corona infectie https://t.co/h5638JdzBD reageer retweet
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Idd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Kyran het volgende:
Morgen zitten al die krijsparadijsen vol, hoop dat ze dat ook even dichtgooien.![]()
![]()
Lekker nu al afmeldenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin heeft net besloten dat ze lekker thuis blijft van haar werk vanwege wat ik al aangaf dat ze longpatient is, vriendin is echt heel bang en wil geen risico lopen. Begrijpelijk? Morgen werk inlichten![]()
Lekker vanaf je luie reet in je plee-papier bunker mensen bekritiseren die around-the-clock aan crisis management doen. En maar moeten sturen op gemixte adviezen, die iedere dag weer veranderen, van experts en je kan het ook nooit goed doen bij de oppositie. Man man man, wat is premier toch een kutbaan.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Inderdaad. Als we straks niet meer kunnen eten, hebben we dat toch niet meer nodig.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zoveel wc papier ingeslagen?![]()
Ik heb hem in deze crisis inderdaad nog geen beslissingen zien nemen die het goed gaan doen bij de volgende verkiezingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Valt veel kritiek op Rutte te hebben. Maar ik vind het wel klasse dat hij geen beslissingen maakt die goed zijn bij de volgende verkiezingen.
Veel te laks, veel te veel "hopen dat het overwaait" mentaliteit.![]()
jeps lekker makkelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vanaf je luie reet in je plee-papier bunker mensen bekritiseren die around-the-clock aan crisis management doen. En maar moeten sturen op gemixte adviezen, die iedere dag weer veranderen, van experts en je kan het ook nooit goed doen bij de oppositie. Man man man, wat is premier toch een kutbaan.![]()
We?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef _I het volgende:
@:greys @:kyran
Mag er in de OP dat we geen adviezen geven of mensen wel of niet moeten gaan werken?
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Die heeft het te druk met series kijken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
De tering wat is FOK! sloom
Die Danny krijgt nu genoeg geld binnen, investeer eens watOp zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
ben je blij met het besluit? Je had toch goed in geschat :pquote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef Kyran het volgende:
Wij hebben een paar extra hamsters nodig voor de servers!![]()
Haha, genotquote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
Die Danny krijgt nu genoeg geld binnen, investeer eens wat![]()
Zoals het in veel landen is gebeurd toch? NL is daar echt geen uitzondering inquote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb hem in deze crisis inderdaad nog geen beslissingen zien nemen die het goed gaan doen bij de volgende verkiezingen.
Veel te laks, veel te veel "hopen dat het overwaait" mentaliteit.![]()
Waar de fuck is mijn journaal?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Alles zit in de bitcoin.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
Die Danny krijgt nu genoeg geld binnen, investeer eens wat![]()
Hoe is het eigenlijk met onze andere Grote Leider? Is er al iets bekend over de coronatesten van de 2 ministers die Willem en Maxima hebben ontvangen in Indonesië?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Morgenavond 19:00 als de Grote Leider de Natie toespreekt![]()
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Wat een gelul. Rutte heeft het prima gedaan. Met die scholen is gewoon een lastig besluit.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb hem in deze crisis inderdaad nog geen beslissingen zien nemen die het goed gaan doen bij de volgende verkiezingen.
Veel te laks, veel te veel "hopen dat het overwaait" mentaliteit.
Stel je voor dat al die maatregelen 2 weken eerder waren doorgevoerd was het gros van Nederland gaan steigeren. Zoiets moet gematigd.En altijd het laatste woord.![]()
En wie zou die servers moeten deployen, ohja misschien wel mensen met kinderen, nou dat kan je dus vergeten de komende x weken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
Die Danny krijgt nu genoeg geld binnen, investeer eens watEven a broken clock is right twice a day.![]()
Je zou zeggen dat daar van te leren viel.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zoals het in veel landen is gebeurd toch? NL is daar echt geen uitzondering in![]()
Jesus wat een paniek op RTL.
BREAKING
Dikke hoofdletters
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Nee dat past niet in crisisbeheersing... wat wel dichtgaat zijn de zg. niet essentiële winkels en locaties waar "volk" zich kan ophouden.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de volgende stap denken jullie? Winkels dus dicht
Winkels waar je je dagelijkse producten moet halen, blijven gewoon open, In specifieke gevallen kan ik indenken dat men het aantal aanwezige mensen gaat reguleren. Je wilt geen over elkaar buitelende paniekzaaiers hebben. Gelukkig zijn er veelal zat supermarkten en zijn de openingstijden lang. In het begin, wat we ws al hebben gehad, gaan mensen nog even een voorraadje leggen. Niet echt nodig, vandaag in de diverse supermarkten en alles m.u.v. een paar artikelen, waren inclusief de bruinebonen weer helemaal op peil. Het moet gewoon even indalen.
Een paar weken stilstand zodat het virus niet en-masse onze kwetsbaren gaat uitroeien omdat we allemaal haast hebben."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hopelijk koopt Danny nu wel spoedig extra servercapaciteit in.
Dit is niet te doenOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
Nou, mijn leerlingen zijn dolblij.
Nu nog even officiele mededeling van de teamleider om te weten wat ik nou wel en niet moet doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ben geen Belg.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
gaan we vanaaf nog naar lockdownfeestjes?![]()
Begrijpelijk ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin heeft net besloten dat ze lekker thuis blijft van haar werk vanwege wat ik al aangaf dat ze longpatient is, vriendin is echt heel bang en wil geen risico lopen. Begrijpelijk? Morgen werk inlichten
Wettelijk mag het echter niet, tenzij ze al ziek is.
Aan de andere kant verwacht ik niet dat er actief door een bedrijfsarts op gecontroleerd gaat worden.![]()
Voor iets dat iedereen al van mijlenver zag aankomenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef TigerXtrm het volgende:
BREAKING
Dikke hoofdletters.
De lockdownfeestjes...
3
2
1
CORONAAAAAAAAAAAAIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja, als in FOK! Net als dat er in R&P geen diagnoses worden gesteld. Kijk naar de criteria van de overheid, maar om de zoveel topics iemand die advies wil over zn werk.quote:![]()
![]()
WE GAAN DOOD!!1!!!11!!!1!quote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef TigerXtrm het volgende:
BREAKING
Dikke hoofdletters![]()
Allemaal een nekschot. Echt. Gewoon allemaal. Wat een mongolenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:04 schreef hollandia02 het volgende:
De lockdownfeestjes...
3
2
1
CORONAAAAAAAAAAAA
BREAKINGquote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Voor iets dat iedereen al van mijlenver zag aankomen.
RUTTE GAAT LAND TOESPREKEN
Amazing.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Onze boss of all bosses heeft helaas al 5 dagen niet op FOK! gepost.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit is niet te doenMisschien moeten bepaalde minder belangrijke subfora gesloten worden om ruimte te creëren?
F1, ESF en VBL kunnen dicht bijvoorbeeld. Dat gaat toch niet meer door.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Die heeft hij waarschijnlijk juist net verkocht nadat Utopia dicht ging.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef Schuimpjes het volgende:
Dit is niet te doen![]()
Amphia ontkent wederom dat ze het niet aan kunnen, goed signaal.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een enorme liefhebber van geschiedenis, behalve die van mezelfquote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Als geshiedenisstudent distantieer ik mij ten stelligste van Rutte.![]()
![]()
Werkt die Iraakse generaal nu als perswoordvoerder voor het Amphia?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Amphia ontkent wederom dat ze het niet aan kunnen, goed signaal.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Daar komt toch niemand kijken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En de NOS nog altijd gewoon bezig met dat kneuterige schaatsen.Oh.![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
"Blij" is een groot woord. Ronduit kut dat het nodig is, maar wel de enige manier om te voorkomen dat de zorg na twee weken overspoelt raakt.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je blij met het besluit? Je had toch goed in geschat :p
Daarnaast krijgen wij het op werk straks belachelijk druk als collega's thuis gaan blijven, omdat hun kinderen thuis moeten blijven. Ben benieuwd of ze iets gaan regelen voor medewerkers in de zorg en andere belangrijke functies.
Hoop ook dat ze echt al het overige gaan sluiten. Alleen supermarkten en apotheken open, niet naar buiten als het niet noodzakelijk is (rondje lopen, hond uitlaten is natuurlijk wat anders en moet gewoon doorgaan, maar wel sociale contacten zoveel mogelijk mijden).
Daarna moeten ze echt even heel rustig gaan nadenken en berekenen wat de beste manier is op het normale leven weer rustig op te bouwen. Balans vinden tussen zorg niet overbelasten, immuniteit opbouwen en economie zo goed mogelijk op gang houden. Lastig.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En de NOS nog altijd gewoon bezig met dat kneuterige schaatsen.![]()
Wanneer hebben ze dat eigenlijk opgenomen?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En de NOS nog altijd gewoon bezig met dat kneuterige schaatsen.
Er staat zoveel publiek
So we just called him Fred![]()
Schaatsen is een actquote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom zou je daaraan twijfelen?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Werkt die Iraakse generaal nu als perswoordvoerder voor het Amphia?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Tja, er is nog geen persconferentie geweest, moet je dan gaan voorbeschouwingen op een voorbeschouwing van die persconferentie?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
24/7 Corona analyseren lijkt me ook wat overbodig![]()
Dat is gewoon een ziek ziekenhuis, always has and always will bequote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef TheVulture het volgende:
Amphia ontkent wederom dat ze het niet aan kunnen, goed signaal.
Excuus voor het 'hihaho'-gehalte![]()
Een weekje terugquote:Op zondag 15 maart 2020 17:07 schreef Fred het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze dat eigenlijk opgenomen?
Er staat zoveel publiek![]()
![]()
Schaatsen kan ook gewoon doorgaan in deze tijd, daar komt toch nooit meer dan 100 man publiek op afquote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
![]()
Je kunt wel even vooruit. Met de kerst waren er nog 9,6 miljoen video´s, nu al meer dan 11 miljoen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.
Daar verspreidt het nog sneller dan het Coronavirus![]()
Ze heeft deze longklachten al heel lang. Chronische aandoening. Bij de kortste inspanning heeft ze al last. Ik zeg thuisblijvenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja.
Wettelijk mag het echter niet, tenzij ze al ziek is.
Aan de andere kant verwacht ik niet dat er actief door een bedrijfsarts op gecontroleerd gaat worden.![]()
Het was met een glimlachquote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben een enorme liefhebber van geschiedenis, behalve die van mezelf![]()
![]()
In Belgie wordt het OV gehalveerd.
Zeer goede maatregel. Iedereen kruipt dan lekker knus bij elkaar op de rijdende treinen
Wat wil je dan ? Wat moeten ze anders doen..... oud nieuws herhalen om de sensatie uit te melken. Ik vind het wel prima. Lekker tijd volmaken. Wennemars die heerlijk nuchter is.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Je kunt ergens anders of niet kijken."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
twitter:RoelSchrein twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:08:22Kinderopvang gaat ook dicht, blijft wel open voor kinderen van ouders met vitale beroepen #coronacrisis reageer retweet
![]()
Ja die had maar een griepjequote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef BeriBeri het volgende:
Zou de originele Patiënt 0 nog leven?
Die heeft nogal wat veroorzaakt in de wereld
*uit lurkstand herrezen*![]()
Ha, heb ik ook gestudeerd en ik sluit me hier volledig bij aan.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Als geshiedenisstudent distantieer ik mij ten stelligste van Rutte.
Juist van geschiedenis kun je leren. En dat heeft Rutte blijkbaar niet gedaan.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik heb ze alle 11 al es gezien.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je kunt wel even vooruit. Met de kerst waren er nog 9,6 miljoen video´s, nu al meer dan 11 miljoen.
Daar verspreidt het nog sneller dan het CoronavirusIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zei het net tegen een collega. Het is nu eigenlijk een roes, maar als je het even laat bezinken (beter niet doen haha) is dit toch wel echt bizar.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef Friday12 het volgende:
Het voelt wel een beetje of je in een spel/film zit op het moment"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Volgens RTL gaat er wel opvang komen voor kinderen van ouders in vitale beroepen.![]()
Die zit alweer lekker aan een vleermuissoepjequote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef BeriBeri het volgende:
Die heeft nogal wat veroorzaakt in de wereld![]()
ZZPers gaan niet gecompenseerd worden, aldus minister Wiebes.
Dit omdat ZZPers er zelf voor hebben gekozen dit risico te nemen.![]()
Ik hoop dat die klote vleermuis t waard wasquote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef BeriBeri het volgende:
Die heeft nogal wat veroorzaakt in de wereldN/A
Lekker winkelen met de girlzzz nu wij niet naar de school kunnenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef jigggy het volgende:
Jahoor m’n kleding toko blijft gewoon open![]()
En hoe.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Newone82 het volgende:
Dit gaat gigantische economische gevolgen hebben.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Rutte voor president!! Doet het echt goed als woordvoerder. Rustig en kalm en duidelijk!
Moet je je voorstellen dat je daar nu iemand als klaver of Jetten had staan.. Denk dat er heel weinig het beter hadden gedaan dan mark.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dan komt de wens van Klaver iig ook uit.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Kyran het volgende:
Volgens RTL gaat er wel opvang komen voor kinderen van ouders in vitale beroepen.![]()
Nu heeft iedereen opeens een vitaal beroepquote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Kyran het volgende:
![]()
Ach elke zomer ligt Nederland ook voor 6 weken op zijn gat, dus dat overleven we nu ook wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Newone82 het volgende:
Dit gaat gigantische economische gevolgen hebben.So we just called him Fred![]()
BesanBedankt Hansquote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Newone82 het volgende:
Dit gaat gigantische economische gevolgen hebben.![]()
Door de headhunters van IS geronseldquote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef BeriBeri het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die klote vleermuis t waard wasIedereen die vanaf nu nog vleermuis eet, zelf in een soepquote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Die zit alweer lekker aan een vleermuissoepje![]()
![]()
Zeker en nu zijn wij er echt aan toe.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat een gelul. Rutte heeft het prima gedaan. Met die scholen is gewoon een lastig besluit.
Stel je voor dat al die maatregelen 2 weken eerder waren doorgevoerd was het gros van Nederland gaan steigeren. Zoiets moet gematigd.
Ik ben benieuwd hoe mensen reageren die banen hebben die niet thuis kunnen werken. Bij ons op kantoor kwam behoorlijk wat weerstand en zaten veel mensen enorm in de emotie![]()
Wie bepaalt wat vitaal is?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Kyran het volgende:
Volgens RTL gaat er wel opvang komen voor kinderen van ouders in vitale beroepen.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Dit is wel waar ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef RipCity het volgende:
Rutte voor president!! Doet het echt goed als woordvoerder. Rustig en kalm en duidelijk!
Moet je je voorstellen dat je daar nu iemand als klaver of Jetten had staan.. Denk dat er heel weinig het beter hadden gedaan dan mark.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
![]()
Vroeg ik me ook af, zou me wel een beetje schamen als ik dat was geweestquote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef BeriBeri het volgende:
![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vanaf je luie reet in je plee-papier bunker mensen bekritiseren die around-the-clock aan crisis management doen. En maar moeten sturen op gemixte adviezen, die iedere dag weer veranderen, van experts en je kan het ook nooit goed doen bij de oppositie. Man man man, wat is premier toch een kutbaan.![]()
![]()
Ik gok dat het vanavond al echt losgaat in de supermarkten, ze zijn hier tot 20:00/22:00 open.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Even tussendoor, is fok traag of ligt het aan mijn verbinding? Als ik een reply wil doen dan laadt hij echt 10 seconden ofzo (soms niet altijd).![]()
Fok! is al heel lang traag. Sinds COR bestaat zo'n beetjequote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Xenorium het volgende:
Even tussendoor, is fok traag of ligt het aan mijn verbinding? Als ik een reply wil doen dan laadt hij echt 10 seconden ofzo.![]()
Het CBR laat zojuist weten dat alle praktijk- en theorie-examens vanaf morgen worden opgeschort.
GodverEn altijd het laatste woord.![]()
FOK is fokking traagquote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Xenorium het volgende:
Even tussendoor, is fok traag of ligt het aan mijn verbinding? Als ik een reply wil doen dan laadt hij echt 10 seconden ofzo (soms niet altijd).![]()
Die lul had 10 jaar geleden al moeten aftredenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef RipCity het volgende:
Moet je je voorstellen dat je daar nu iemand als klaver of Jetten had staan.. Denk dat er heel weinig het beter hadden gedaan dan mark.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
jeps. veel nul uren contracten. ik ookquote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Newone82 het volgende:
Al die horeca mensen die nu thuis komen te zitten.![]()
Zal dat ook niet zo zijn voor scholen?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef Netflixed het volgende:
twitter:RoelSchrein twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:08:22Kinderopvang gaat ook dicht, blijft wel open voor kinderen van ouders met vitale beroepen #coronacrisis reageer retweet
![]()
Die kunnen toch prima gaan bezorgen?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Newone82 het volgende:
Al die horeca mensen die nu thuis komen te zitten.So we just called him Fred![]()
Het ging toch helemaal niet om een vleermuis, maar een schubdier?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die klote vleermuis t waard was
Linkje hieronder:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200207_04838907Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Volgens mij denken sommige mensen in NL dat Rutte daar als enige bepaald wat het beleid in Nederland is ofzoDus omdat hij het aan ons land loopt te vertellen heeft hij het allemaal gedaan
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Horeca wat dicht gaat. Besef alleen eens hoeveel geld daar in om gaat.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef Fred het volgende:
[..]
Ach elke zomer ligt Nederland ook voor 6 weken op zijn gat, dus dat overleven we nu ook wel.![]()
De meesten denken van wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen opeens een vitaal beroepAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
De Vleermuizensoep was niet de oorzaakquote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die klote vleermuis t waard was
En is niet eens een Chinese delicatesse... Het was fakenews![]()
quote:https://www.bredavandaag.(...)t-amphia-ziekenhuis#quote:De gemeente bekijkt momenteel de mogelijkheden om facilitaire medewerkers in te zetten in het Amphia. Dat laat burgemeester Paul Depla zaterdagmiddag weten. Op deze manier hoopt Depla het grote tekort aan ziekenhuispersoneel een beetje in te dammen.https://www.omroepbrabant(...)nog-niet-aan-de-ordequote:Het Amphia verwacht de komende dagen net zo'n toestroom van mensen als in Italië, zegt de student. Daar dreigen de ziekenhuizen overbelast te raken door de vele coronapatiënten.
"Ze willen mensen opvangen bij de poort om zo veel mogelijk zieken op tijd te helpen. Mensen die niet te ziek zijn, worden naar huis gestuurd", legt de student uit. "Op die manier moet de zorg worden ontlast. Patiënten die niet acuut aan de beademing moeten, worden dan bij ons beoordeeld."
Mogelijk wordt hij ook voor andere 'hand- en spandiensten' ingezet. "Heel simpele dingen zoals testuitslagen rondbrengen of patiënten naar de afdelingen brengen."Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Yep, vriendin van me liep net dr werk binnen, gaan wel dicht, maar vanavond blijven ze nog wel open.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Newone82 het volgende:
Al die horeca mensen die nu thuis komen te zitten.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat is kutquote:Op zondag 15 maart 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. veel nul uren contracten. ik ook![]()
Gaat idd heel lastig worden om het doorsnee volk tot medewerking te bewegen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
"Blij" is een groot woord. Ronduit kut dat het nodig is, maar wel de enige manier om te voorkomen dat de zorg na twee weken overspoelt raakt.
Daarnaast krijgen wij het op werk straks belachelijk druk als collega's thuis gaan blijven, omdat hun kinderen thuis moeten blijven. Ben benieuwd of ze iets gaan regelen voor medewerkers in de zorg en andere belangrijke functies.
Hoop ook dat ze echt al het overige gaan sluiten. Alleen supermarkten en apotheken open, niet naar buiten als het niet noodzakelijk is (rondje lopen, hond uitlaten is natuurlijk wat anders en moet gewoon doorgaan, maar wel sociale contacten zoveel mogelijk mijden).
Daarna moeten ze echt even heel rustig gaan nadenken en berekenen wat de beste manier is op het normale leven weer rustig op te bouwen. Balans vinden tussen zorg niet overbelasten, immuniteit opbouwen en economie zo goed mogelijk op gang houden. Lastig.Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..![]()
Volgens mij hebben we dan ook meer mensen nodig in in de distributie van voedsel. Ook het thuisbezorgen enzo, veel van die horeca mensen kunnen daar aan de slag.![]()
In Belgie zijn de supermarkten nooit open op een zondagquote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Ik gok dat het vanavond al echt losgaat in de supermarkten, ze zijn hier tot 20:00/22:00 open.
Dat denken inderdaad veel mensen. En dat zegt veel over die mensen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:12 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij denken sommige mensen in NL dat Rutte daar als enige bepaald wat het beleid in Nederland is ofzoDus omdat hij het aan ons land loopt te vertellen heeft hij het allemaal gedaan
![]()
fok gaat al een paar dagen dood. Die heeft ook een beetje coronaquote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Xenorium het volgende:
De economische gevolgen zijn gigantisch, maar dat geldt voor de hele wereld. Gelukkig heeft Wopke de laatste tijd veel geld gespaard, dat komt nu goed uit.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker winkelen met de girlzzz nu wij niet naar de school kunnen![]()
![]()
Alleen met minder dan 100 tegelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag je nog wel naar buiten om te hardlopen of te wandelen? #dtvOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
UK death toll rises to 35
Fourteen more people have died from the coronavirus in the UK, raising the death toll to 35, the UK's health department says.
There have been a total of 1,372 positive tests for coronavirus in the UK as of Sunday, up from 1,140 on Saturday, the department added.
__
Enige land wat nog geen maatregelen heeft tho.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
twitter:EllenNGNG twitterde op zondag 15-03-2020 om 08:38:32Hey ouders/verzorgers.
Voor als jullie kinderen ook veel vragen hebben over #COVIDー19, er komt vanavond om 19:00 een speciale uitzending over het coronavirus bij het @jeugdjournaal, met gebarentolk. reageer retweet![]()
Ik heb geen idee, zeg ik dat?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
In Belgie zijn de supermarkten nooit open op een zondagA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik hoop het niet, anders ga ik doodquote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef WeCanDoIt het volgende:
Valt onder horeca ook een afhaalrestaurant?
Dat was de maatregel van twee dagen geleden, we zijn nu alweer verder.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Alleen met minder dan 100 tegelijkOh.![]()
Ja he he wat anders??quote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef WeCanDoIt het volgende:
Valt onder horeca ook een afhaalrestaurant?![]()
Ja, zolang je een mensenmassa mijdt.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag je nog wel naar buiten om te hardlopen of te wandelen? #dtvOp zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Nou zeg, jou heb ik een tijd niet gezien hierquote:
wat leuk
Heb je nog verbijsterend wijze nuanceringen zoals vorige week?![]()
Bron van de oorsprong?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De Vleermuizensoep was niet de oorzaak
En is niet eens een Chinese delicatesse... Het was fakenews![]()
Benieuwd hoeveel mensen hun kind toch naar de opvang willen brengen omdat ze zelf denken een vitaal beroep te hebben.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Rip aan alle mensen die niet kunnen kokenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef WeCanDoIt het volgende:
Valt onder horeca ook een afhaalrestaurant?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties Forumhop: Hop naar: