die gaan morgen allemaal naar de ikea of de bijenkorf funshoppen. Of naar de primarkt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef Pvt.Webster het volgende:
Scholen dicht... En verder nog alles open.
Lekker handig. Alle ouders en kinderen morgen lekker naar buiten met dat weer.
Mijn pleegdochter heeft mazzel, die loopt stage op een basisschool. Mijn eigen dochter moet wel gewoon stage lopen, die loopt stage in ouderenzorginstelling. Zal dus vooral afhangen van waar ze stage lopen denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
De scholen dicht. Hoe zit het met stagiairs? Vriendin van me moet verplicht komen want ze vertrouwen de stagiairs niet met thuiswerken en documenten meegeven.
Omdat ze stage loopt bij een overheidsinstelling en het verwerken van allerlei documenten haar taak is.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef Fred het volgende:
[..]
Waarom zou je als stagair documenten mee moeten nemen?
Hoe leg je kind dan uit geen sociaal contact meerquote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja mij dochter komt net gillend de woonkamer in
Dan laat je de scholen open..en zeg je gewoon iedereen thyuis blijvenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:22 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat scholen dicht ook betekent dat bedrijven dicht moeten en veel zorgpersoneel niet meer aan het werk kan.
Ach ja, ik denk dat de mensen die paniek roepen zelf geen idee hebben hoe er mee om te gaan. Hier is geen sprake geweest van paniek. Wel van het geloof in slechte scenario's. Dus wat we nu zien eigenlijk. Ik had liever ongelijk gehad.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef Revanches het volgende:
[..]
Word doodmoe van die lui die hier komen trollen met hun 'paniektopic' terwijl er wetenschappelijke bronnen en gegevens over de zorg regelmatig worden gedeeld.
Haha, dat snap ik. Het klonk zo stellig. Zou wat zijn. In de hele wereld ongeveer de scholen dicht.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Maar dit kan wel de hand forceren van de overheid.
twitter:RoelSchrein twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:35:18Kabinet: scholen, horeca en sportclubs gaan dicht #coronavirus https://t.co/YdIYbB1LXc reageer retweet
Mijne vanaf boven;quote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja mijn dochter komt net gillend de woonkamer in
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Netflixed het volgende:
twitter:RoelSchrein twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:35:18Kabinet: scholen, horeca en sportclubs gaan dicht #coronavirus https://t.co/YdIYbB1LXc reageer retweet
Dat gaat de wassen neus worden... want ze vinden elkaar toch, zeker als het mooi weer is volgende week.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hoe leg je kind dan uit geen sociaal contact meer
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat de mensen die paniek roepen zelf geen idee hebben hoe er mee om te gaan. Hier is geen sprake geweest van paniek. Wel van het geloof in slechte scenario's. Dus wat we nu zien eigenlijk. Ik had liever ongelijk gehad.
Ik mag toch aannemen dat voor kinderen van mensen met functies in de zorgsector iets geregeld gaat worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:34 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij gaan ook grote problemen krijgen qua bezetting.
De schouders er maar onder dan, rare tijden dit.
Ja ik zit net mijn leidinggevende te appen of ik vast deze week thuis kan werkenquote:
Dat is op meerdere manieren raar:quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
Omdat ze stage loopt bij een overheidsinstelling en het verwerken van allerlei documenten haar taak is.
Ik heb beloofd dat we gaan gourmettenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mijne vanaf boven;
JA WE ZIJN GESLOTEN!!! STAAT IN DE GROEPSAPP, KIJK MAAR OP NOS KIJK OP NOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |