Die racisten die door de jaren heen tijdens voetbalwedstrijden bananen het veld op gooiden, hadden misschien het beste met de spelers voor, zodat de wedstrijden nu niet afgelast hoefden te worden!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, straks even bananen en wc rollen op straat gooien![]()
![]()
Gaat spannend gevecht worden want waar gaan ze voor...bananen of wc rollen en wie wint
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:31 schreef RAVW het volgende:
[..]
die tip kreeg ik ook mee en ik pakte vandaag bij de lidl de laatste tros
[ link | afbeelding ]
Ik ook. Anders is het heel lang in deze omstandigheden leven en dan verandert alles.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb ook liefst zo snel mogelijk en niet weken/maanden dooretteren.
Dan maar even doorbijten.
Word doodmoe van die lui die hier komen trollen met hun 'paniektopic' terwijl er wetenschappelijke bronnen en gegevens over de zorg regelmatig worden gedeeld.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn de voorspellingen in deze reeks toch vrij nauwkeurig uitgekomen.
Of eigenlijk zijn we nog vrij voorzichtig geweest met onze voorspellingen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Die racisten die door de jaren heen tijdens voetbalwedstrijden bananen het veld op gooiden, hadden misschien het beste met de spelers voor, zodat de wedstrijden nu niet afgelast hoefden te worden!
De kinderen nu :-)quote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja mij dochter komt net gillend de woonkamer in
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja mij dochter komt net gillend de woonkamer in
Waarom zou je als stagair documenten mee moeten nemen?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
De scholen dicht. Hoe zit het met stagiairs? Vriendin van me moet verplicht komen want ze vertrouwen de stagiairs niet met thuiswerken en documenten meegeven.
Allemaal alleenstaande ouders?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah scholen dicht dat betekend dat het team op ons werk gehalveerd is, wordt nog druk.
begrijpelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 16:32 schreef Sapstengel het volgende:
De scholen dicht. Hoe zit het met stagiairs? Vriendin van me moet verplicht komen want ze vertrouwen de stagiairs niet met thuiswerken en documenten meegeven.
Neem aan dat ze met een tussenoplossing komen en uitzendkrachten aannemen als oppas.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah scholen dicht dat betekend dat het team op ons werk gehalveerd is, wordt nog druk.
Wij gaan ook grote problemen krijgen qua bezetting.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:33 schreef Bosbeetle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |