Idd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Kyran het volgende:
Morgen zitten al die krijsparadijsen vol, hoop dat ze dat ook even dichtgooien.
Lekker nu al afmeldenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef Maver24 het volgende:
Mijn vriendin heeft net besloten dat ze lekker thuis blijft van haar werk vanwege wat ik al aangaf dat ze longpatient is, vriendin is echt heel bang en wil geen risico lopen. Begrijpelijk? Morgen werk inlichten
Inderdaad. Als we straks niet meer kunnen eten, hebben we dat toch niet meer nodig.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zoveel wc papier ingeslagen?
Ik heb hem in deze crisis inderdaad nog geen beslissingen zien nemen die het goed gaan doen bij de volgende verkiezingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Valt veel kritiek op Rutte te hebben. Maar ik vind het wel klasse dat hij geen beslissingen maakt die goed zijn bij de volgende verkiezingen.
jeps lekker makkelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vanaf je luie reet in je plee-papier bunker mensen bekritiseren die around-the-clock aan crisis management doen. En maar moeten sturen op gemixte adviezen, die iedere dag weer veranderen, van experts en je kan het ook nooit goed doen bij de oppositie. Man man man, wat is premier toch een kutbaan.
We?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef _I het volgende:
@:greys @:kyran
Mag er in de OP dat we geen adviezen geven of mensen wel of niet moeten gaan werken?
Die heeft het te druk met series kijken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
De tering wat is FOK! sloom
Die Danny krijgt nu genoeg geld binnen, investeer eens wat
ben je blij met het besluit? Je had toch goed in geschat :pquote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef Kyran het volgende:
Wij hebben een paar extra hamsters nodig voor de servers!
Haha, genotquote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
Zoals het in veel landen is gebeurd toch? NL is daar echt geen uitzondering inquote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb hem in deze crisis inderdaad nog geen beslissingen zien nemen die het goed gaan doen bij de volgende verkiezingen.
Veel te laks, veel te veel "hopen dat het overwaait" mentaliteit.
Alles zit in de bitcoin.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe is het eigenlijk met onze andere Grote Leider? Is er al iets bekend over de coronatesten van de 2 ministers die Willem en Maxima hebben ontvangen in Indonesië?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Morgenavond 19:00 als de Grote Leider de Natie toespreekt
Wat een gelul. Rutte heeft het prima gedaan. Met die scholen is gewoon een lastig besluit.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb hem in deze crisis inderdaad nog geen beslissingen zien nemen die het goed gaan doen bij de volgende verkiezingen.
Veel te laks, veel te veel "hopen dat het overwaait" mentaliteit.
En wie zou die servers moeten deployen, ohja misschien wel mensen met kinderen, nou dat kan je dus vergeten de komende x weken.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |