Dat denken inderdaad veel mensen. En dat zegt veel over die mensen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:12 schreef RipCity het volgende:
Volgens mij denken sommige mensen in NL dat Rutte daar als enige bepaald wat het beleid in Nederland is ofzoDus omdat hij het aan ons land loopt te vertellen heeft hij het allemaal gedaan
fok gaat al een paar dagen dood. Die heeft ook een beetje coronaquote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Xenorium het volgende:
Even tussendoor, is fok traag of ligt het aan mijn verbinding? Als ik een reply wil doen dan laadt hij echt 10 seconden ofzo (soms niet altijd).
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Lekker winkelen met de girlzzz nu wij niet naar de school kunnen
Alleen met minder dan 100 tegelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag je nog wel naar buiten om te hardlopen of te wandelen? #dtv
twitter:EllenNGNG twitterde op zondag 15-03-2020 om 08:38:32Hey ouders/verzorgers.
Voor als jullie kinderen ook veel vragen hebben over #COVIDー19, er komt vanavond om 19:00 een speciale uitzending over het coronavirus bij het @jeugdjournaal, met gebarentolk. reageer retweet
Ik heb geen idee, zeg ik dat?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
In Belgie zijn de supermarkten nooit open op een zondag
Ik hoop het niet, anders ga ik doodquote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef WeCanDoIt het volgende:
Valt onder horeca ook een afhaalrestaurant?
Dat was de maatregel van twee dagen geleden, we zijn nu alweer verder.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Alleen met minder dan 100 tegelijk
Ja he he wat anders??quote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef WeCanDoIt het volgende:
Valt onder horeca ook een afhaalrestaurant?
Ja, zolang je een mensenmassa mijdt.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag je nog wel naar buiten om te hardlopen of te wandelen? #dtv
Nou zeg, jou heb ik een tijd niet gezien hierquote:
Bron van de oorsprong?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De Vleermuizensoep was niet de oorzaak
En is niet eens een Chinese delicatesse... Het was fakenews
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |