Die zit alweer lekker aan een vleermuissoepjequote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef BeriBeri het volgende:
Zou de originele Patiënt 0 nog leven?
Die heeft nogal wat veroorzaakt in de wereld
Ik hoop dat die klote vleermuis t waard wasquote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef BeriBeri het volgende:
Lekker winkelen met de girlzzz nu wij niet naar de school kunnenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef jigggy het volgende:
Jahoor m’n kleding toko blijft gewoon open
En hoe.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Newone82 het volgende:
Dit gaat gigantische economische gevolgen hebben.
Dan komt de wens van Klaver iig ook uit.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Kyran het volgende:
Volgens RTL gaat er wel opvang komen voor kinderen van ouders in vitale beroepen.
Nu heeft iedereen opeens een vitaal beroepquote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Kyran het volgende:
Volgens RTL gaat er wel opvang komen voor kinderen van ouders in vitale beroepen.
Ach elke zomer ligt Nederland ook voor 6 weken op zijn gat, dus dat overleven we nu ook wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Newone82 het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Newone82 het volgende:
Door de headhunters van IS geronseldquote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef BeriBeri het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die klote vleermuis t waard was
Iedereen die vanaf nu nog vleermuis eet, zelf in een soepquote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Die zit alweer lekker aan een vleermuissoepje
Zeker en nu zijn wij er echt aan toe.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:02 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat een gelul. Rutte heeft het prima gedaan. Met die scholen is gewoon een lastig besluit.
Stel je voor dat al die maatregelen 2 weken eerder waren doorgevoerd was het gros van Nederland gaan steigeren. Zoiets moet gematigd.
Wie bepaalt wat vitaal is?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Kyran het volgende:
Dit is wel waar ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:10 schreef RipCity het volgende:
Rutte voor president!! Doet het echt goed als woordvoerder. Rustig en kalm en duidelijk!
Moet je je voorstellen dat je daar nu iemand als klaver of Jetten had staan.. Denk dat er heel weinig het beter hadden gedaan dan mark.
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En de NOS nog altijd gewoon bezig met dat kneuterige schaatsen.
Vroeg ik me ook af, zou me wel een beetje schamen als ik dat was geweestquote:Op zondag 15 maart 2020 17:08 schreef BeriBeri het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Lekker vanaf je luie reet in je plee-papier bunker mensen bekritiseren die around-the-clock aan crisis management doen. En maar moeten sturen op gemixte adviezen, die iedere dag weer veranderen, van experts en je kan het ook nooit goed doen bij de oppositie. Man man man, wat is premier toch een kutbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |