SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Watquote:Op zondag 15 maart 2020 16:43 schreef Netflixed het volgende:
twitter:DominiqueHeyde twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:43:09Scholen, horeca en sportclubs dicht. Voorbereiding voor persco duurt langer. Persco om 17u30 reageer retweet
nog langer.
Zit al vanaf 13.00 naar die NOS herhalingen te luisteren, echt saai.
Ze maken er iig wel een happening van![]()
![]()
Waarom zijn de experts die donderdag het kabinet adviseerden nu bijgedraaid?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ze gaan eindelijk doorpakken.
Scholen, kinderdagverblijven en horeca dicht.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Thyfus, half 6.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
hoe kan zo iemand zo'n belangrijke functie hebben? dat moet vriendjespolitiek zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:43 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Uiteraard was het onze uit de kluiten gewassen hamstermascotte![]()
Waarom heeft iedereen zoveel wc papier ingeslagen?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn de experts die donderdag het kabinet adviseerden nu bijgedraaid?![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef monkyyy het volgende:
Waarom zijn de experts die donderdag het kabinet adviseerden nu bijgedraaid?graag op anoniem![]()
"De enige landen (zoals Japan, Hongkong en Singapore) die er tot nu toe in geslaagd zijn om de epidemie in bedwang te houden, die ‘#FlattenTheCurve’ echt hebben gerealiseerd, zijn landen 1) die getraind zijn in epidemieën (SARS, vogelgriep, et cetera), 2) die snel reagerende overheden hebben die drastisch kunnen en durven ingrijpen, en 3) wiens bevolking zeer veel burgerzin en discipline heeft, en die het collectief boven het individu plaatsen."
https://m.standaard.be/cnt/dmf20200315_04890108![]()
Gelukkig het OV nog niet dicht, want anders moet ik met de (die van mijn vriendin) auto naar het werk...En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
Weet iemand hoe het met het OV zit? Verwacht iemand dat dat er ook nog uitklapt?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Snap niet dat, na bijna 24 uur er morgen dan opnieuw een perco gehouden moet worden. Waarom is dat nou weer?Allemaal cabaretteketet!![]()
Dinsdagquote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de volgende stap denken jullie? Winkels dus dicht![]()
Persco van wie?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Ja morgen om 7quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Jojoke het volgende:
Is het bericht dat alles dicht gaat niet iets wat Rutte zou moeten mededelen?N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Dat krijg je als je je servers deelt met Netflix en Steamquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
FOK! is duidelijk niet berekend op de Coronapiek, jezusN/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef crystal_meth het volgende:
En dat met één tweet! Wat een baas, die Klaver!
Klaver is een hypocriete bokkenlul.![]()
Ja, het gaat weer vrij traagquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
FOK! is duidelijk niet berekend op de Coronapiek, jezus.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Al gepost vanmorgen maar de topics gaan zo ontzettend snel ....
Thuiszorg West-Brabant start eigen kinderopvang om personeel aan de slag te houdenquote:De West-Brabantse thuiszorgorganisatie TWB start maandag met eigen kinderopvang in de kantoren in Roosendaal en Bergen op Zoom. Aanleiding: door de coronacrisis zijn de scholen in België gesloten waardoor TWB-medewerkers in vooral de grensstreek van de Brabantse Wal opvang nodig hebben voor hun kinderen, meldt bestuurder Christ-Jan Danen.![]()
Onzin. Volgens mij zeiden ze dat de kans klein is op besmetting, vrijwel nooit klachten, etc. Daarmee hebben ze gelijk toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gek, want de experts van het RIVM zeggen dat jonge mensen alleen maar milde, grieperige klachten krijgen.![]()
Je vriendin een auto hebben maar jij nietquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Bosbeetle het volgende:
Gelukkig het OV nog niet dicht, want anders moet ik met de (die van mijn vriendin) auto naar het werk...
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mensen zien het andere mensen doen, mensen kunnen niet voor zichzelf denken en leven vooral op de autopiloot en gaan dat dan maar ook doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zoveel wc papier ingeslagen?You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Winkels dicht in 2 dagen, iedereen verplicht thuis blijven in 4-5 dagen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de volgende stap denken jullie? Winkels dus dicht![]()
Die van mij nog niet, die mailde juist vandaag hun aanvullende maatregelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna alle sportclubs waren al dicht als het goed is.So we just called him Fred![]()
Had je tussen 13.00 en nu nieuws verwacht dan bij al die herhalingen?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Watnog langer.
Zit al vanaf 13.00 naar die NOS herhalingen te luisteren, echt saai.
Ze maken er iig wel een happening van![]()
![]()
Ja anders zou ik ook behoorlijk geisoleerd zitten zonder autoquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef MPC60 het volgende:
Weet iemand hoe het met het OV zit? Verwacht iemand dat dat er ook nog uitklapt?![]()
het voelt eigenlijk zoals het vroeger was op fok.. de site ging plat tijdens piek urenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
FOK! is duidelijk niet berekend op de Coronapiek, jezus![]()
![]()
Dan wordt de noodtoestand afgekondigd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat, na bijna 24 uur er morgen dan opnieuw een perco gehouden moet worden. Waarom is dat nou weer?![]()
Ik denk dat we komende weken regelmatig een persconferentie met Mark Rutte gaan zien, waar hij ons toespreekt hoe wij met zijn allen hier doorheen moeten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef freaky40 het volgende:
Snap niet dat, na bijna 24 uur er morgen dan opnieuw een perco gehouden moet worden. Waarom is dat nou weer?![]()
Het rare is, iedereen weet wat een politiek spel betekent, dat is niet mooi.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hoe kan zo iemand zo'n belangrijke functie hebben? dat moet vriendjespolitiek zijn.
Toch dat daar een volstrekt incompetente gesjeeste geschiedenisstudent zit komt op weinigen bevreemdend over
ja ach
dan weet ik het ook niet meer![]()
Zo snel al jah ?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Winkels dicht in 2 dagen, iedereen verplicht thuis blijven in 4-5 dagen.![]()
Ik weet niet meer wat ik verwachtquote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[..]
Had je tussen 13.00 en nu nieuws verwacht dan bij al die herhalingen?![]()
![]()
Nederland schiet ook wakker.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat we komende weken regelmatig een persconferentie met Mark Rutte gaan zien, waar hij ons toespreekt hoe wij met zijn allen hier doorheen moeten.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Weet je hoe duur een auto isquote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je vriendin een auto hebben maar jij nietEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Ja dikke doei, kritiek van de rest van de wereld, inclusief de WHOquote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef HulkHeld het volgende:
Kabinet dat buigt voor de gevoelens uit de maatschappij, chapeau 4 dagen later!![]()
twitter:BNODesk twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:45:28BREAKING: UK reports 232 new cases of coronavirus and 14 new deaths, raising total to 1,372 cases and 35 dead reageer retweet
![]()
Een echte eider zou dat doen ja...quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Jojoke het volgende:
Is het bericht dat alles dicht gaat niet iets wat Rutte zou moeten mededelen?![]()
twitter:Birdyword twitterde op zondag 15-03-2020 om 07:09:43Japanese man in his 70s who tested positive for coronavirus on February 14 on the Diamond Princess now has tested positive a second time, after being confirmed negative and leaving a Tokyo medical facility on March 2.
https://t.co/5nosn5HcN5 reageer retweet![]()
Ik reed gister langs een tram en ik zag zo'n controleur in de tram staan. Ik kreeg er wel medelij mee hoor. Voor een paar kutcenten heel de dag door een besmetting riskeren.![]()
Het is goedkoper om met de wagen naar de zee te gaan, dan met het OVquote:.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Nou, tot vandaag had ik nog hoop op de England-afhandeling, erg jammer weer dit meegaan met de hysterie.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Daar werden gister nog concerten gegeven voor 10.000'en mensen. Wat een debielen daar op dat eiland.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Momo het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:45:28BREAKING: UK reports 232 new cases of coronavirus and 14 new deaths, raising total to 1,372 cases and 35 dead reageer retweet
![]()
Man, doe ff normaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het rare is, iedereen weet wat een politiek spel betekent, dat is niet mooi.
Toch dat daar een volstrekt incompetente gesjeeste geschiedenisstudent zit komt op weinigen bevreemdend over
ja ach
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot vandaag had ik nog hoop op de England-afhandeling, erg jammer weer dit meegaan met de hysterie.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef _I het volgende:
Mark is gewoon gezwicht door druk vanuit die Artsen.
Hele plan in duigen.Wilders verzekerde Rutte dat de scholen dichtgingen, omdat scholen het anders zelf zouden doen etc.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:45:45De scholen moeten wél dicht!
Rutte speelt met mensenlevens door scholen op te houden. Schandalig!
#coronavirusNederland
#corona #PVV #Wilders https://t.co/6QKO2ikfLx reageer retweet
Heeft Wilders mooi Rutte een keiharde dreun gegeven.![]()
Waarom zouden ze dat doen? Dat hebben ze in China volgens mij ook niet gedaan en bleek ook niet nodig...quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Winkels dicht in 2 dagen, iedereen verplicht thuis blijven in 4-5 dagen.![]()
Npo politiek ziggo 502 volgenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Confetti het volgende:
Bizar dat de NOS geen analisten heeft nu maar zit te te kutten met schaatsen.![]()
![]()
Normaal zou daar toch een deskundige of drie zittenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Confetti het volgende:
Bizar dat de NOS geen analisten heeft nu maar zit te te kutten met schaatsen.
Bij de staatsmediapropaganda![]()
Welke Engeland afhandeling?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot vandaag had ik nog hoop op de England-afhandeling, erg jammer weer dit meegaan met de hysterie.![]()
Als Wilders dat zo ziet is dat nog sneuer....quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]Wilders verzekerde Rutte dat de scholen dichtgingen, omdat scholen het anders zelf zouden doen etc.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:45:45De scholen moeten wél dicht!
#coronavirusNederland
Heeft Wilders mooi Rutte een keiharde dreun gegeven.Allemaal cabaretteketet!![]()
Als er een niest , dan zit er gelijk 100 man in de shit ... vandaar dat vele WC papierquote:Op zondag 15 maart 2020 16:47 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen zoveel wc papier ingeslagen?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
twitter:niubi twitterde op zondag 15-03-2020 om 00:45:21Chinese Tycoon Ren Zhiqiang Who Criticized Xi’s Response to Coronavirus Has Vanished https://t.co/E6lIYq8qun reageer retweet
![]()
![]()
Die volgen ook wel hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Dit is echt?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:Birdyword twitterde op zondag 15-03-2020 om 07:09:43Japanese man in his 70s who tested positive for coronavirus on February 14 on the Diamond Princess now has tested positive a second time, after being confirmed negative and leaving a Tokyo medical facility on March 2.
https://t.co/5nosn5HcN5 reageer retweet![]()
Of de ene motie is niet hetzelfde als de andere motie.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klaver is een hypocriete bokkenlul.
In de motie baudet-kuzu was niks opgenomen over de opvang van kinderen waar de ouders essentiële beroepen hebben (zoals artsen).
Dus klaver denk iets verder na dan zij neus lang is. Hij zoekt een constructieve oplossing ipv een motie die bedoeld is om zieltjes zoals jou te winnen![]()
Nee ik stem absoluut geen GL, hekel aan die club.![]()
Dat kut geschaats altijd ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:50 schreef Confetti het volgende:
Bizar dat de NOS geen analisten heeft nu maar zit te te kutten met schaatsen.![]()
![]()
Je kan wel alle ouderen opsluiten maar op de IC's in Nederland is nu zo'n 50% onder de 60 jaar oud...quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Mijn vriendin wordt net gebeld of ze zich wel even allemaal op school (werk) kunnen melden, even vergaderen. Nu snap ik dat er zaken moeten worden afgestemd maar dat doe je dan toch per mail door iemand van bovenaf, nee gewoon bij elkaar komen om alles door te spreken![]()
![]()
Ik vraag mij erg af of de England-afhandeling werkt, maar we zullen zien.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Dat de zorg op instorten staat bij een hoog aantal IC patiënten is volgens jou hysterie?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Nattekat het volgende:
Nou, tot vandaag had ik nog hoop op de England-afhandeling, erg jammer weer dit meegaan met de hysterie.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Allemaal de schuld van de EU waarschijnlijk volgens hunquote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar werden gister nog concerten gegeven voor 10.000'en mensen. Wat een debielen daar op dat eiland.![]()
Jeetje, nog steeds geen mailtje van mijn teamleider of we morgen naar school moeten voor een vergadering of de examenklassen of zo! Terwijl het nieuws toch al 20 minuten oud is.![]()
Wat mij betreft kunnen we meteen online vergaderen maar ik heb het vermoeden dat veel (oudere) collega's niet weten hoe dat moet![]()
![]()
Scholen gaan dicht, waarschijnlijk horeca en sportclubs ook. Om 17 uur persconferentie.
https://www.nu.nl/coronav(...)rtclubs-op-slot.html“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Een zege voor alle ouders.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]Wilders verzekerde Rutte dat de scholen dichtgingen, omdat scholen het anders zelf zouden doen etc.twitter:geertwilderspvv twitterde op donderdag 12-03-2020 om 22:45:45De scholen moeten wél dicht!
#coronavirusNederland
Horeca en niet essentiële zaken dicht.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de volgende stap denken jullie? Winkels dus dicht.![]()
Wel morgen pas toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef HulkHeld het volgende:
Mijn vriendin wordt net gebeld of ze zich wel even allemaal op school (werk) kunnen melden, even vergaderen. Nu snap ik dat er zaken moeten worden afgestemd maar dat doe je dan toch per mail door iemand van bovenaf, nee gewoon bij elkaar komen om alles door te spreken
Anders zou ik ze veel succes wensen, het is zondag.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
wordt die persconferentie nog op tv uitgezonden?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
Scholen gaan dicht, waarschijnlijk horeca en sportclubs ook. Om 17 uur persconferentie.
https://www.nu.nl/coronav(...)rtclubs-op-slot.html![]()
kinderopvang ook, persconferentie is naar 17.30 gezetquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)rtclubs-op-slot.htmlJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Wat denk je zelf. Natuurlijk moeten die (gaan) sluiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Tris het volgende:
De sportzalen die horen bij een fysiotherapeut, sluiten die ook? Weet iemand dat?
Alle plaatsen waar je los van zelf het virus kunt oppikken of doorgeven, moeten op slot.
Een virus kan je alleen bestrijden door het in te dammen en voor hen die het behoeven, te spreiden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Als je zo'n motie aanneemt win je tijd en kun je alsnog kijken hoe je het verder invult. Klaver, Jetten en Asscher stemden allemaal tegen om vervolgens bij praatprogramma's te brullen hoe de scholen zo snel mogelijk dicht moeten. Het zijn stuk voor stuk hypocrieten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of de ene motie is niet hetzelfde als de andere motie.
In de motie baudet-kuzu was niks opgenomen over de opvang van kinderen waar de ouders essentiële beroepen hebben (zoals artsen).
Dus klaver denk iets verder na dan zij neus. Zoekt een constructie oplossing ipv een motie die bedoeld is om zieltjes te winnen![]()
Morgenavond 19:00 als de Grote Leider de Natie toespreektquote:Op zondag 15 maart 2020 16:46 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer is de volgende stap denken jullie? Winkels dus dichtOrder! Ordeeeeeeeeer!![]()
twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:51:45Minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur): CBR heeft besluit genomen om per 16 maart 2020 de theorie- en praktijkexamens te annuleren. #coronavirusnl reageer retweet
![]()
17:30quote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
https://www.nu.nl/coronav(...)rtclubs-op-slot.html![]()
Mijn vriendin wel maar krijgt 20.00 officieel bericht ofzoquote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef kilon het volgende:
Jeetje, nog steeds geen mailtje van mijn teamleider of we morgen naar school moeten voor een vergadering of de examenklassen of zo! Terwijl het nieuws toch al 20 minuten oud is.![]()
Wat mij betreft kunnen we meteen online vergaderen maar ik heb het vermoeden dat veel (oudere) collega's niet weten hoe dat moet![]()
Het is beter immuniteit op te bouwen (zie ook met de griep)quote:Op zondag 15 maart 2020 16:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Immuniteit ipv preventie dmv alles en iedereen op slot gooien.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
16:18
Belgen niet welkom in Nederland: “Wij willen jullie hier niet!”
In de Nederlandse grensgemeente Hulst zijn vandaag enkele Belgen geviseerd door inwoners die de toestroom van Vlaamse ‘corona-toeristen’ beu zijn. Zaterdag was het in Hulst een drukte van jewelste. Alle parkings in en rond het centrum stonden vol met auto’s met Belgische nummerplaten.
HLNOp zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ja, je wil toch onder de mensen komen he?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja anders zou ik ook behoorlijk geisoleerd zitten zonder auto![]()
Ik vraag me af of hij dan echt 100% genezen was. Dat weten we allemaal nog niet echt denk ik? Wel eng als je in zo'n korte tijd echt twee keer besmet kan raken.quote:The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Denk wel dat mensen nu dik worden
Ik heb het over mezelfEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Weet ik niet. Zoals anderen zeggen is persco uitgesteld naar 17:30.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
wordt die persconferentie nog op tv uitgezonden?“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Ik verwacht een lockdownEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Kun je zelf ook nadenken?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Tris het volgende:
De sportzalen die horen bij een fysiotherapeut, sluiten die ook? Weet iemand dat?And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Half 6quote:Op zondag 15 maart 2020 16:56 schreef superniger het volgende:
Doe net NPO1 aan.
Zie alleen Urben Wennemars en Dionne de Graaf.
WAAR IS RUTTE?![]()
Ja morgen indd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wel morgen pas toch?
Anders zou ik ze veel succes wensen, het is zondag.![]()
quote:In Nederland is een toespraak van de premier zeer ongebruikelijk. De laatste keer was tijdens de oliecrisis in de jaren 70. Toen sprak premier Den Uyl rechtstreeks tot het volk.![]()
![]()
Als geshiedenisstudent distantieer ik mij ten stelligste van Rutte.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het rare is, iedereen weet wat een politiek spel betekent, dat is niet mooi.
ja ach
Hier werd al weken geleden melding van gemaakt, in Japanquote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij dan echt 100% genezen was. Dat weten we allemaal nog niet echt denk ik? Wel eng als je in zo'n korte tijd echt twee keer besmet kan raken.![]()
Geboortegolf over 9 maandenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Denk wel dat mensen nu dik worden
Ik heb het over mezelfWhat can change the nature of a man?![]()
Kunnen ze eindelijk de wachtrij gaan wegwerken die ze hebben met Eigen Verklaringenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:51:45Minister Cora van Nieuwenhuizen (Infrastructuur): CBR heeft besluit genomen om per 16 maart 2020 de theorie- en praktijkexamens te annuleren. #coronavirusnl reageer retweet
Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus klaver denk iets verder na dan zij neus lang is. Hij zoekt een constructieve oplossing ipv een motie die bedoeld is om zieltjes zoals jou te winnen![]()
Nee ik stem absoluut geen GL, hekel aan die club.Gisteren en eergisteren avond een hele reeks posts van dezelfde strekking gemaakt in dit topic; bijna allemaal verwijderd.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
![]()
twitter:omroepbrabant twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:54:56Gezellig weekendje Efteling voor verjaardag Bo (9) liep uit op grote teleurstelling https://t.co/h5638JdzBD reageer retweet
![]()
Eens. Daarom is dit ook zo'n belachelijke maatregel.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Het is beter immuniteit op te bouwen (zie ook met de griep)100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die rijdt zometeen de 10kmquote:Op zondag 15 maart 2020 16:56 schreef superniger het volgende:
Doe net NPO1 aan.
Zie alleen Urben Wennemars en Dionne de Graaf.
WAAR IS RUTTE?![]()
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Shit happens, wen er maar aan koter.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:54:56Gezellig weekendje Efteling voor verjaardag Bo (9) liep uit op grote teleurstelling https://t.co/h5638JdzBD reageer retweet
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Hoe komt Bo dit ooit te boven?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Houtenbeen het volgende:
![]()
![]()
Vandaag in de bouwmarkt geweest.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat iedereen de komende weken druk gaat klussen/verbouwen thuis 😂![]()
Mijn vriendin heeft net besloten dat ze lekker thuis blijft van haar werk vanwege wat ik al aangaf dat ze longpatient is, vriendin is echt heel bang en wil geen risico lopen. Begrijpelijk? Morgen werk inlichten![]()
Eens met deze held.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
En maar mensen belachelijk maken die toiletpapier hebben ingeslagen.![]()
Gelukkig heb ik 64 rollen op voorraad.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef RipCity het volgende: https://www.rtlnieuws.nl/(...)ets-van-ernst-corona HEERLIJK!
![]()
![]()
In een week van "we geven elkaar geen hand meer in dit land" naar een Lockdown.
Bizar wat dit virus teweeg brengt.Order! Ordeeeeeeeeer!![]()
Alleen de groepsseks categorie gaat op slot.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.![]()
Vanwege het hamsterenquote:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Valt veel kritiek op Rutte te hebben. Maar ik vind het wel klasse dat hij geen beslissingen maakt die goed zijn bij de volgende verkiezingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:51 schreef Smack10 het volgende:
#coronavirusNederland
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.
What can change the nature of a man?![]()
En dan na een week of 6 kijken wie er nog leeft. Is natuurlijk ook een oplossing.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef danos het volgende:
Iedereen krijgt morgen 4 flessen kit om de kozijnen af te kitten en dan wordt de woning verzegeld en dicht gelast.![]()
Oei, dit zal hij niet leuk vinden!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Galepinjo het volgende:
[..]
Als geshiedenisstudent distantieer ik mij ten stelligste van Rutte.![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Alleen de groepsseks categorie gaat op slot.![]()
![]()
Zijn er al boze reacties?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Wtfquote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
[..]
Gisteren en eergisteren avond een hele reeks posts van dezelfde strekking gemaakt in dit topic; bijna allemaal verwijderd.![]()
![]()
Nudevista.com doet het niet!quote:Op zondag 15 maart 2020 16:58 schreef banaantjeEE het volgende:
Zolang Pornhub niet sluit, ben ik een tevreden mens.![]()
![]()
En dat alles maar voor een griepje volgens de downplayers.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Eerst moesten we vooral nuchter blijven en federatie artsen de noodklok luidt en scholen etc. zelf actie ondernemen volgen de ministers ook.
Wat een incompetentie.![]()
![]()
Misschien knippen ze je internetkabel ook wel doorquote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef danos het volgende:
Iedereen krijgt morgen 4 flessen kit om de kozijnen af te kitten en dan wordt de woning verzegeld en dicht gelast.![]()
![]()
Bedankt vriendschap!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Zoiets had het ook kunnen zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 16:57 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:54:56Gezellig weekendje Efteling voor verjaardag Bo (9) liep uit op Corona infectie https://t.co/h5638JdzBD reageer retweet
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
Forum Opties Forumhop: Hop naar: