quote:
Donderdag die persco "EN NEE DE SCHOLEN GAAN NIET DICHT EN IK WIL HET ER NIET OVER HEBBEN PUNT"quote:
Maar de bijenkorf etc dan ?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Supermarkten zullen open blijven, net als apotheken bijvoorbeeld.
En de frikandelbroodjes?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Chia het volgende:
Ik hoorde in de supermarkt wel dat de energiedrank voorlopig niet bevoorraad zou kunnen worden.
Mee eens. Mijn dochter had ma+di repetities. Die heeft we zitten leren, wat niet verloren is natuurlijk. Maar die zegt zojuist, ja doei ik ga nu niet meer leren hoorquote:Op zondag 15 maart 2020 16:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hahaha, omgmij niet gezien.
Ik werk op een school, dus voor mij is het wel simpel met thuisblijven gelukkig.
Maar ik snap best dat veel ouders nu met het handen in het haar zitten... ze hadden dit vrijdag al moeten doen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Donderdag die persco "EN NEE DE SCHOLEN GAAN NIET DICHT EN IK WIL HET ER NIET OVER HEBBEN PUNT"
Tranen glinsterden
wat een sukkel
"Vandaag in dit theater ..."quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De treurige clown, wat een sukkel
Wel joh. Je zit al langer in deze reeks toch?quote:
Dan ga je juist piekuren veroorzaken denk ik. Gewoon zoveel mogelijk verspreiden.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef weetjewel5 het volgende:
gewoon supermarkten ook een paar dagen per week dicht doen.
Rutte zeker?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Donderdag die persco "EN NEE DE SCHOLEN GAAN NIET DICHT EN IK WIL HET ER NIET OVER HEBBEN PUNT"
Tranen glinsterden
wat een sukkel
Hier is inderdaad ook geen paniek, maar er realistische scenario's op basis van WETENSCHAPPELIJKE bronnen uitgedacht. Maargoed hoor nu niks meer van die schreeuwers die komen binnenvallen.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weinig tot geen paniek hier in dit topic te bespeuren, behalve misschien bij de mensen die hier komen binnenvallen om te roepen dat hier allemaal paniekzaaiers zitten.
Ja maar dan moeten ouders daadwerkelijk hun kinderen opvoeden... doe ff normaal?quote:
Bij iedereen voedselpakket bezorgenquote:Op zondag 15 maart 2020 16:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan ga je juist piekuren veroorzaken denk ik. Gewoon zoveel mogelijk verspreiden.
oh wij wel hoor, die van ons is al sinds dinsdag thuis, snot en allesquote:Op zondag 15 maart 2020 16:38 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Hahaha, omgmij niet gezien.
Ik werk op een school, dus voor mij is het wel simpel met thuisblijven gelukkig.
Maar ik snap best dat veel ouders nu met het handen in het haar zitten... ze hadden dit vrijdag al moeten doen.
Zodat de paar dagen dat ze open zijn iedereen para wordtquote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef weetjewel5 het volgende:
gewoon supermarkten ook een paar dagen per week dicht doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |