"Hier is je tablet."quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Hoe leg je kind dan uit geen sociaal contact meer
Hij heeft er een hoop ervaring in, dat scheelt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Wat staat Rutte ongelofelijk voor lul, staan stampvoeten en alles
wat een sul
Weinig tot geen paniek hier in dit topic te bespeuren, behalve misschien bij de mensen die hier komen binnenvallen om te roepen dat hier allemaal paniekzaaiers zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach ja, ik denk dat de mensen die paniek roepen zelf geen idee hebben hoe er mee om te gaan. Hier is geen sprake geweest van paniek. Wel van het geloof in slechte scenario's. Dus wat we nu zien eigenlijk. Ik had liever ongelijk gehad.
Wait, what?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
wat een sul
Hahaha, omgquote:Op zondag 15 maart 2020 16:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb beloofd dat we gaan gouremetten
net kerst
Hahahahaha de lulllllllllquote:Op zondag 15 maart 2020 16:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik heb beloofd dat we gaan gourmetten
net kerst
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
wat een sul
Wat dacht je van thuis houden?quote:Op zondag 15 maart 2020 16:37 schreef Tris het volgende:
En wat gaan die kindjes doen? Gezellig samen Frikandelbroodjes en Red Bull drinken bij de ingang van de Super?
De treurige clown, wat een sukkelquote:Op zondag 15 maart 2020 16:37 schreef _I het volgende:
[..]
Hij heeft er een hoop ervaring in, dat scheelt.
Doe zelluf normaal.
Supermarkten zullen open blijven, net als apotheken bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:38 schreef Maver24 het volgende:
Wanneer gaan de winkels ook dicht ?
En bioscopen dan ??
live thuisles volgen via twitch / youtubequote:Op zondag 15 maart 2020 16:37 schreef Tris het volgende:
En wat gaan die kindjes doen? Gezellig samen Frikandelbroodjes en Red Bull drinken bij de ingang van de Super?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |