SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Niks Rollercoaster meer.
Nog maar een keer dan, bevestiging Efteling op slot:
https://www.ed.nl/dossier(...)eind-maart~aa098e3a/Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
13 besmettingen erbij in Gelderland-Zuid, stijging van 50 procent
Corona in Gelderland-Zuid groeit snel. Het aantal besmettingen met het coronavirus in Gelderland-Zuid is gisteren toegenomen met 13 gevallen. Het totaal positieve tests is daarmee gestegen van 23 naar 36, een stijging van 50 procent binnen één dag. Dat meldt de GGD Gelderland-Zuid.
De nieuwe besmettingen zijn geconstateerd in Berg en Dal (1), Buren (1), Culemborg (1), Druten (1), Neder-Betuwe (2), Nijmegen (4), West Betuwe (1), West Maas en Waal (1) en Wijchen (1).
Dat er in één dag dertien nieuwe gevallen bijkomen in Gelderland-Zuid is een grote verandering ten opzichte van eerdere dagen. Afgelopen week werden per dag één tot vijf nieuwe besmettingen geconstateerd.
Bron![]()
Dus je mag nog wel 3 dagen in Bosrijk chillen maar niet het park in.twitter:Efteling twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:28:49Update coronavirus: in afstemming met de Brabantse Veiligheidsregio’s hebben we besloten om de gehele Efteling per 14 maart te sluiten. Hotels en resorts sluiten per 17 maart. Lees meer via https://t.co/FXjCofAQ4q https://t.co/TeTgYnKMJq reageer retweet
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Ik ontwijk niets.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:41 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ontwijken is ook wijken
Ik gaf geen mening, ik zei dat je niet anders kon. Nergens heb ik verteld wat ik er zelf van vind. Dat doe ik bijna niet. Ik beschouw meestal.
En ik heb ook nooit gezegd dat ik achter het gedachtegoed van Pim of Geert stond.
Dus.. Ik ontwijk niets.![]()
M'n pa (60+, risicopatient) is met pensioen maar brengt nog wel 24 uur per week bloemen rond in regio rijnmond. Krijg 'm maar niet overtuigd dat hij gewoon even twee weken thuis moet gaan zitten. Die gaat gewoon met wat extra zeep en handschoenen iedereen langs en ik krijg hem niet op andere ideeën. Superfrustrerend dit.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:43 schreef Zorro het volgende:
Niks Rollercoaster meer.
Nog maar een keer dan, bevestiging Efteling op slot:
https://www.ed.nl/dossier(...)eind-maart~aa098e3a/quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
Staat nu ook hier:
https://www.looopings.nl/(...)-coronadreiging.html
Maar wel wijs besluit dat ze dicht gaan. Niet alleen vanwege de gezondheidsrisico's maar ook imago. Zeker als andere horecapunten ook sluiten en ook Disney"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
4 nieuwe in Rotterdam Rijnmond. 20 stuks totaal in Rotterdam 😫😫😫
In de regio Rotterdam-Rijnmond zijn vier nieuwe besmettingen met het coronavirus. Dit blijkt uit laboratoriumonderzoek. De nieuwe positieve testen zijn vastgesteld in Rotterdam en Goeree-Overflakkee.
Inmiddels telt onze regio 35 positief geteste personen. Hierbij is één persoon opgeteld die momenteel verblijft in een andere regio, maar woonachtig is in de gemeente Rotterdam. Zie de tabel hieronder voor het actuele overzicht![]()
Eigenwijs is ook wijsquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:45 schreef Cara het volgende:
M'n pa (60+, risicopatient) is met pensioen maar brengt nog wel 24 uur per week bloemen rond in regio rijnmond. Krijg 'm maar niet overtuigd dat hij gewoon even twee weken thuis moet gaan zitten. Die gaat gewoon met wat extra zeep en handschoenen iedereen langs en ik krijg hem niet op andere ideeën. Superfrustrerend dit.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dan liever dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier hoor je na 20 seconden gepraat op balkons de onderbuurman ineens schreeuwen: "HOU JE PLEURISMUIL BAKFIETS" waarna 10 minuten later de politie erbij moet komen.twitter:SimoItaliaX twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 06:59:45🇮🇹 Italy, Naples 💪 Italian
💥🎶"People like us never give up!!"🎶💥
#coronavirusitalla #coronavirus #Italy #Italia #CoronaVirusitaly #China #CoronavirusUSA #CORONAVIRUSENFRANCE #Coronavirusmadrid #CoronaVirusUpdate #Covid_19 #cuarentena #lockdown #PandemiaCoronavirus https://t.co/9LeibCBBVm reageer retweet![]()
Hier is een chirurg besmet die gisteren klachten kreeg en afgelopen maandag, dinsdag en woensdag nog heeft gewerkt. 5 leden van zijn team hebben ook klachten en wachten nu de resultaten van de test af.
https://www.lc.nl/friesla(...)getest-25456853.html![]()
Scholen in Baarn en Soest vanaf maandag dicht
Drie middelbare scholen - het Baarnsch Lyceum, het Griftlandcollege in Soest en de Waldheimmavo in Baarn - hebben besloten vanaf maandag geen fysieke les meer te geven. Zij vinden het niet meer reëel om de scholen open te houden, zeker nu het advies is om niet meer dan honderd mensen bij elkaar te laten komen.
"Elke pauze en leswisseling lopen er 1400 leerlingen bij ons door de gangen. We willen recht doen aan de veiligheid van de leerlingen", zegt rector Kees Versteeg van het Griftlandcollege.
De school gaat proberen zoveel mogelijk digitaal les te geven. De gebouwen blijven wel open. "Dat is met name voor de examenklassen, zodat zij daar wel terecht kunnen bij vragen aan docenten."
https://nos.nl/liveblog/2(...)tbal-stilgelegd.htmlIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik mis #Coroned en #forum.fok.nlquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:47 schreef Markesh het volgende:
[..]
Dan liever dit.twitter:SimoItaliaX twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 06:59:45🇮🇹 Italy, Naples 💪 Italian
💥🎶"People like us never give up!!"🎶💥
#coronavirusitalla #coronavirus #Italy #Italia #CoronaVirusitaly #China #CoronavirusUSA #CORONAVIRUSENFRANCE #Coronavirusmadrid #CoronaVirusUpdate #Covid_19 #cuarentena #lockdown #PandemiaCoronavirus https://t.co/9LeibCBBVm reageer retweet![]()
Ik ben er niet zo zeker van dat India in staat is te doen wat China deed. Hoeveel rellen hebben ze daar gehad het laatste jaar? Die konden ze niet voorkomen, dus of ze de bevolking nu wel onder controle kunnen houden...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:35 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dat is ook wel weer een land waarbij het gaat lukken net zoals in china, ik moet hier hier nog maar eens zien of dat gaat werkenare we infinite or am I alone![]()
Echt stuitend om de schuimbekkende Efteling abonnementhouders nu te zien klagen over dat hun abbonement wel verlengd moet worden dan!!!
Operationele, fabricage en logistieke afdelingen zijn ook nog open in Italie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Fabriek van ons hoofdkantoor staat in Duitsland. Als we geen spullen meer krijgen...Of zou het niet voor vracht gaan gelden?
De supply chain moet blijven doorgaan. Ook daar.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Lijkt wel Domino D-Day nu er steeds meer bedrijven en instanties aangeven te zullen sluitenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:47 schreef hollandia02 het volgende:
Scholen in Baarn en Soest vanaf maandag dicht
Drie middelbare scholen - het Baarnsch Lyceum, het Griftlandcollege in Soest en de Waldheimmavo in Baarn - hebben besloten vanaf maandag geen fysieke les meer te geven. Zij vinden het niet meer reëel om de scholen open te houden, zeker nu het advies is om niet meer dan honderd mensen bij elkaar te laten komen."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Het begint zo onderhand te lijken als of we aan de vooravond van een totale systemcollapse staan..
Gelukkig heb ik wat bier en nootjes in huis..
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Krijg vandaag ook al de hele dag mails van diverse webshops dat ze nu vanwege het coronavirus gratis verzending aanbieden om zo min mogelijk mensen in de winkel te krijgen.
Zulke dingen dus:quote:Gratis verzenden bij ***.nl! Bij elke bestelling met een bestelwaarde van ¤75,- of meer vervallen de verzendkosten. Deze actie is geldig van 13 maart 2020 (12:00 uur) t/m 15 maart 2020 (23:59 uur)
Door de aanhoudende berichten over bewust minder contact, vermijden van contante betalingen en de voorzichtigheid die
aangeraden wordt hebben we besloten de GRATIS verzending voor iedereen bij te stellen naar een bestelwaarde van ¤75,=.
Met deze maatregel willen we het online aankopen stimuleren en het fysieke contact met collega's in de winkel verminderen.
We hopen op deze manier voorlopig de signalen serieus te bekijken en ons klantenbestand een passende optie te bieden.
Op deze manier dus ook voor klanten die normaal langskomen de drukte in onze fysieke winkel te beperken.
Uiteraard zijn we iedere klant in onze winkel behulpzaam en zorgen we voor een bijzonder schone winkel waarbij hygiëne een belangrijke rol speelt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Mooi dat bedrijven dat uit zichzelf doen, bij gebrek aan daadkracht van de overheid.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Lijkt wel Domino D-Day nu er steeds meer bedrijven en instanties aangeven te zullen sluiten![]()
Ik heb een Eftelingabo en kom er al m'n hele leven. Belachelijk dat mensen nu gaan klagen. Kortzichtig volk. Alsof de Efteling het leuk vindt het park te sluitenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt stuitend om de schuimbekkende Efteling abonnementhouders nu te zien klagen over dat hun abbonement wel verlengd moet worden dan!!!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Er is geen F1 dus die hoef je nu helemaal niet te hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
Het begint zo onderhand te lijken als of we aan de vooravond van een totale systemcollapse staan..
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
En je huis al verkocht, ik zou maar opschieten anders neem ik je huis over voor een pak rijst over een paar maanden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
Loopt de aorta nog??quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
![]()
Deze week in de verkoop hoop ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:52 schreef Xenorium het volgende:
[..]
En je huis al verkocht, ik zou maar opschieten anders neem ik je huis over voor een pak rijst over een paar maanden.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Dat is dus de reden waarom straks een overheid gaat zeggen: 'Rantsoen en gecontroleerd naar binnen!'quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:47 schreef Zeroku het volgende:
https://streamable.com/5l68u
In Duitsland is het ook wel genieten met shoppen
Mensen hou je toch rustig.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ben dus niet de enige die er zo over denktquote:
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Gebaseerd op>?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Als ik een beetje kijk denk ik wel 200+ nieuwe gevallen om 14.00 erbijIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Maargoed met heel deze kutzooi denk ik dat er weinig mensen momenteel een huis willen kopen.
vosss is de naam,
je weet dat het al vrijdag isquote:Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Die zouden sowieso volgende week al niet gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt stuitend om de schuimbekkende Efteling abonnementhouders nu te zien klagen over dat hun abbonement wel verlengd moet worden dan!!!![]()
![]()
Meeste mensen denken “griepje” dus die kopen wel een huis hoor. Wel goed ontsmetten na bezichtigingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
Maargoed met heel deze kutzooi denk ik dat er weinig mensen momenteel een huis willen kopen.![]()
Gelukkig kunnen sommigen wel nadenken inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:51 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Mooi dat bedrijven dat uit zichzelf doen, bij gebrek aan daadkracht van de overheid."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Spanje is het nieuwe Italie.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:52:23UPDATE: Coronavirus cases in Spain surpass 4,000 with 927 new cases so far today, death toll hits 92 https://t.co/eUoE2bjB9j reageer retweet
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 13:54:46 ]![]()
Uit de HLN feed gaat de social distancing in overdrive, graag rouwen op afstand:quote:13:21
"Lijkkist best via Skype kiezen": uitvaartsector neemt maatregelen
De Koninklijke Federatie van Begrafenisondernemers van België vzw, afgekort Funebra, doet een reeks aanbevelingen aan de begrafenisondernemers in het kader van de coronagezondheidscrisis. Funebra benadrukt dat bloemenwinkels, showrooms en ontmoetingsplaatsen volgens de instructies van de regering tijdens het weekend moeten sluiten. Ze dienen ook regelmatig te worden ontsmet tijdens de week.
Wat het maken van afspraken voor uitvaarten betreft, wordt aanbevolen om zoveel mogelijk informatie op te vragen en zaken te regelen via de telefoon. Alleen voor de keuze van de kist zou er eventueel nog een afspraak moeten worden gemaakt, tenzij het via Skype kan geregeld worden.
Het aantal mensen dat ter plaatse komt om de uitvaart te regelen dient zo beperkt mogelijk te zijn. In het uitvaartcentrum kan de familie beter in een grote ruimte ontvangen worden dan in een klein kantoor. "Denk eraan om zeker een meter afstand te houden", is ook hier heet motto. Lokalen en materiaal moeten grondig worden schoongemaakt (met dettol, bleekwater of een ander product) voor en na de afspraak.![]()
Corona?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
Je had al een koper toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
Maargoed met heel deze kutzooi denk ik dat er weinig mensen momenteel een huis willen kopen.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ik zet in op 750.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Glycerine is een hell voor je kleding.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uitverkocht-a3993677![]()
(vraag het aan elke willekeurige ouder waarvan het kind ooit bellenblaas gehad heeft)![]()
quote:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Afgelopen half jaar elke keer naast een huis gegrepen. Paar keer overboden, 1x zelfs hoogste bod maar werd de woning aan een andere koper gegund.. Bizarre markt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
Maargoed met heel deze kutzooi denk ik dat er weinig mensen momenteel een huis willen kopen.
Als ik je bericht goed interpreteer staat jouw huis dus te koop? Veel sterkte!"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Liters witte wijn en vodka... wij gaan lallend tenonderquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
Morgen maar even wat verf, rollers en plinten kopen voordat heel NL in quarantaine moet
Tics van je petten.![]()
Wordt een mooie pilot dit voor veel bedrijven. İk benieuwd wat het doet met de productiviteit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De realisatie van een maatschappij waarin iedereen die wel thuis kan werken het ook mag doen en eindelijk zich realiseert dat de huidige techniek de oude mindset al lang heeft ingehaald.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
heywoodu
![]()
Volgende dag barstende koppijn, kotsmisselijk én geen fuck te doen. Nee dank je.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Liters witte wijn en vodka... wij gaan lallend tenonderVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Iedereen hondsberoerd van de Corona en ik op de IC vanwege leverfalenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende dag barstende koppijn, kotsmisselijk én geen fuck te doen. Nee dank je.![]()
Logisch want reserveringenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:44 schreef hollandia02 het volgende:
Dus je mag nog wel 3 dagen in Bosrijk chillen maar niet het park in.twitter:Efteling twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:28:49Update coronavirus: in afstemming met de Brabantse Veiligheidsregio’s hebben we besloten om de gehele Efteling per 14 maart te sluiten. Hotels en resorts sluiten per 17 maart. Lees meer via https://t.co/FXjCofAQ4q https://t.co/TeTgYnKMJq reageer retweet
![]()
Zojuist naar de Albert Heijn en de Hoogvliet gegaan. Met het hamsteren viel het reuze mee, maar het was wel bovengemiddeld druk in beide vestigingen.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Hier moet ik om huilen. Wow.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef Markesh het volgende:
Ziet er wel gezellig uit!
Wie weet gaan we dat hier ook krijgen.. *O"twitter:Steelers_1991 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 07:50:58Look at this in Napoli.
Italians are having balcony #coronavirus balcony parties with their neighbours!
Italia, siamo con te! 🇮🇹 https://t.co/lUQIXjXBUO reageer retweet![]()
nog 3 minute....In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
4 valt nog mee toch. De effect van alle maatregelen krijg je toch pas op zijn vroegst volgende week.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:45 schreef Maver24 het volgende:
4 nieuwe in Rotterdam Rijnmond. 20 stuks totaal in Rotterdam 😫😫😫
In de regio Rotterdam-Rijnmond zijn vier nieuwe besmettingen met het coronavirus. Dit blijkt uit laboratoriumonderzoek. De nieuwe positieve testen zijn vastgesteld in Rotterdam en Goeree-Overflakkee.
Inmiddels telt onze regio 35 positief geteste personen. Hierbij is één persoon opgeteld die momenteel verblijft in een andere regio, maar woonachtig is in de gemeente Rotterdam. Zie de tabel hieronder voor het actuele overzichtMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Een potentiële, maar die heeft afgehaakt. Is wel een populaire buurt verder, dus normaliter zonder deze corona kutzooi zou ik het waarschijnlijk binnen 3 dagen kwijt zijn. Maarja, nu is alles onzeker. Hoe staan we er voor over 2 weken? Niemand die het weet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Corona?
[..]
Je had al een koper toch?De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Het zou de verkeersinfarcten wel grotendeels oplossen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Iedereen thuiswerken, klimaatprobleem opgelost.
Daarom alleen al zou er wel wat meer thuis gewerkt mogen worden als je beroep het toelaat.![]()
Bij webshops komen toch nooit mensen in de winkel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
Krijg vandaag ook al de hele dag mails van diverse webshops dat ze nu vanwege het coronavirus gratis verzending aanbieden om zo min mogelijk mensen in de winkel te krijgen.
Zulke dingen dus:
[..]![]()
Mag ik langs komen met een klapstoeltje?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:57 schreef Slayage het volgende:
Zojuist naar de Albert Heijn en de Hoogvliet gegaan. Met het hamsteren viel het reuze mee, maar het was wel bovengemiddeld druk in beide vestigingen.
Misschien toch ergens wat 'sense'. Laat het daar beginnen en morgen eindigen met dit idiote gedrag.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Lol, je woont toch niet bij mij in de buurt? Ik heb ook een AH en een Hoogvlietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:57 schreef Slayage het volgende:
Zojuist naar de Albert Heijn en de Hoogvliet gegaan. Met het hamsteren viel het reuze mee, maar het was wel bovengemiddeld druk in beide vestigingen.![]()
![]()
Toename zal nog wel net iets hoger zijn dan gisteren. Dat helpt ook om mensen overtuigd te houden van het nut van de maatregelen.![]()
Klagende studenten en leraren incoming in 3...2...1...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tsja, het is heel kut. Maar je zult wel moeten om vertraging te voorkomen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hoezo geen fuck te doen? De wijn is nog niet op hoor!!!! Gewoon verder zuipen!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende dag barstende koppijn, kotsmisselijk én geen fuck te doen. Nee dank je.
vosss is de naam,
Ik was aan het werk (basisonderwijs) maar halverwege naar huis gegaan...
Stond vanmorgen op met lichte benauwdheid. Gewoon gaan werken, want dit stond niet in de adviezen om thuis te blijven. Echter werd het alleen maar erger en daarbovenop heb spierpijn in mijn nek. Heb de huisarts gebeld om 12u. Ik moest meteen naar huis en moet zo ook bij haar langs.
Lig nu voor pampus op de bank met een denken, heb het zo koud en ben moe. Dit zijn niet de symptomen voor Covid toch?
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Denk dat we zeker de 500 topics gaan halen. (Iedereen gaat zich straks vervelend en komt hier gezellig meedoen)
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Zit dat in bellenblaas produkt? Ik weet dat je het gebruikt als je reuzenbellen van een meter wil maken, dan neem je zetmeel, glycerine, en afwasmiddel. Maar voor gewone bellen volstaat afwasmiddel en water.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Glycerine is een hell voor je kleding.![]()
(vraag het aan elke willekeurige ouder waarvan het kind ooit bellenblaas gehad heeft)are we infinite or am I alone![]()
2 lage dagen. Denk een grote stijging na alle ophef gisteren, zou logisch zijn om je achterstand nu weg te werken en te melden, mensen verwachten het.
923![]()
5 patiënten overleden, 190 nieuwe patiënten, in totaal 804 positief geteste personen
5 patiënten overleden, 190 nieuwe patiënten, in totaal 804 positief geteste personen
![]()
Plus de overheid doen beseffen dat verdere maatregelen SNEL moeten worden doorgevoerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:59 schreef -0- het volgende:
Toename zal nog wel net iets hoger zijn dan gisteren. Dat helpt ook om mensen overtuigd te houden van het nut van de maatregelen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Op afstand is veel minder effectief dan op een kantoor. Het zorgt ook voor minder empathie met collega's etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom alleen al zou er wel wat meer thuis gewerkt mogen worden als je beroep het toelaat.![]()
De huisarts kan beter iemand bij jou langs sturen, want straks besmet je haar en de hele wachtruimte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Stond vanmorgen op met lichte benauwdheid. Gewoon gaan werken, want dit stond niet in de adviezen om thuis te blijven. Echter werd het alleen maar erger en daarbovenop heb spierpijn in mijn nek. Heb de huisarts gebeld om 12u. Ik moest meteen naar huis en moet zo ook bij haar langs.
Lig nu voor pampus op de bank met een denken, heb het zo koud.
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Denk dat we zeker de 500 topics gaan halen. (Iedereen gaat zich straks vervelend en komt hier gezellig meedoen)
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.![]()
trollquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Lig nu voor pampus op de bank met een denken, heb het zo koud en ben moe. Dit zijn niet de symptomen voor Covid toch?
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
@RIVM
Sinds gisteren zijn er vijf patiënten overleden aan #COVID-19. Er zijn 190 nieuwe patiënten bij het RIVM gemeld. Meer info: https://rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
#coronavirus #COVID19![]()
Jij bent van de Telegraafquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
5 patiënten overleden, 190 nieuwe patiënten, in totaal 804 positief geteste personen![]()
Dat ligt nog op schema voor wederom een verdubbeling van 600 naar 1200 personen op maandag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
5 patiënten overleden, 190 nieuwe patiënten, in totaal 804 positief geteste personen![]()
804, we breken recordsOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
En met het eerste geval op 16 november ook een hele enge timing.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net deze doorgestuurd gekregen:
Opzich had ie wel een punt ja.![]()
Benauwdheid = luchtwegklachten...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.![]()
Waar lees je dat? Ik lees op twitter welgeteld 3 vragen van abonnementhouders. Geen schuimbekkend geklaag...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt stuitend om de schuimbekkende Efteling abonnementhouders nu te zien klagen over dat hun abbonement wel verlengd moet worden dan!!!Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat![]()
Ditquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Za het volgende:
Extra maatregelen gaarne, gelijk aan die van België.![]()
Heb je geen thermometer? Klinkt gewoon als stress.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ik snap niet goed waarom jullie zo hyper worden van de cijfers. We testen bijna niemand. Die cijfers zeggen helemaal niks.![]()
804 valt me oprecht alleszins mee.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Instagram bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik lees op twitter welgeteld 3 vragen van abonnementhouders. Geen schuimbekkend geklaag...“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Vanuit Duitsland zijn er een half miljoen mondkapjes onderweg naar Nederland. De lading komt vrijdag aan, zegt minister Bruno Bruins voor Medische Zorg donderdag.
Duitsland heeft een exportverbod voor mondkapjes ingesteld, maar maakt voor volgens Bruins nu een uitzondering. Door de uitbraak van het nieuwe coronavirus hebben onder anderen verpleegkundigen en artsen veel mondmaskers en andere beschermingsmiddelen nodig en dreigen er tekorten te ontstaan.
Lees ook: GGD gaat mondkapjes beter verdelen over zorgverleners
‘Snel nog meer vrachten’
Nederland heeft zelf geen mondkapjesfabrikanten. Volgens Bruins volgen er snel “nog meer vrachten” maskers uit Duitsland. Ook worden tachtig beademingsapparaten van Defensie klaargemaakt voor gebruik.
https://www.hartvannederl(...)pjes-naar-nederland/![]()
Verdubbeling van het aantal doden in 1 dag
_____
Hoezo troll, zij willen dat ik langskom..quote:Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
Dat is een stijging van 30% en een verdubbeling in het aantal doden in 24u tijd..quote:
waar staan de cijfersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Verdubbeling van het aantal doden in 1 dag![]()
Mja met deze aantallen is dat erg makkelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Verdubbeling van het aantal doden in 1 dagOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Eens, alhoewel we wel de zware gevallen testen, dus het kan duiden op meer zware gevallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap niet goed waarom jullie zo hyper worden van de cijfers. We testen bijna niemand. Die cijfers zeggen helemaal niks.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
_____
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:00:50BREAKING: Spain's health ministry says number of cases of coronavirus has risen to 4,209 with 120 dead, or 1,063 new cases and 53 new deaths since midnight https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Er zijn sinds gisteren 5 nieuwe patiënten overleden aan COVID-19. Dit betrof allen oudere patiënten met onderliggend lijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is een stijging van 30% en een verdubbeling in het aantal doden in 24u tijd..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat zou betekenen dat we ongeveer dinsdag op 10.000 zitten. Dan hoop ik maar dat deze maatregelen effect hebben, want begint pas over een dag of 10 echt effectief te werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom die cijfers nog publiceren? Ze zijn niet relevant. Waarschijnlijker dat we op 5.000 zitten.![]()
In Spanje 1000 nieuwe gevallen en 53 nieuwe dodenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:5 patiënten overleden, 190 nieuwe patiënten, in totaal 804 positief geteste personen
Per vandaag zijn 190 nieuwe mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal positief geteste mensen op 804. Van de bevestigde personen werken er 179 in de zorg; zij worden vaker dan andere groepen getest.
Er zijn sinds gisteren 5 nieuwe patiënten overleden aan COVID-19. Dit betrof allen oudere patiënten met onderliggend lijden. In totaal zijn er nu 10 mensen gestorven aan de ziekte.
In totaal zijn 115 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.![]()
Voor pampus op de bank en dan naar de huisarts?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.
Ik zou maar buiten wachten als ik jou was ...![]()
valt niet echt meequote:
vooral als je al meeneemt dat ziekenhuispersoneel niet meer getest word en familie/vrienden van positieve gevallen.woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen![]()
Dit zeggen ze gvd elke keer, alsof dat het minder erg maakt ofzo..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn sinds gisteren 5 nieuwe patiënten overleden aan COVID-19. Dit betrof allen oudere patiënten met onderliggend lijden.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Leuk om te zien dat jij ook inmiddels nieuws aan het plaatsen bent Stijn!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:00:50BREAKING: Spain's health ministry says number of cases of coronavirus has risen to 4,209 with 120 dead, or 1,063 new cases and 53 new deaths since midnight https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
![]()
Toch knap dat de meeste nieuwe gevallen dan ziekenhuis/zorgpersoneel isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
valt niet echt mee
vooral als je al meeneemt dat ziekenhuispersoneel niet meer getest word en familie/vrienden van positieve gevallen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Daar zit wat in ja. Er worden vrijwel alleen nog patienten getest die in het ziekenhuis liggen. Daar komen meer en zwaardere gevallen uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Eens, alhoewel we wel de zware gevallen testen, dus het kan duiden op meer zware gevallen.
Dan lijkt het straks ook dat we een enorm sterftecijfer hebben, wat eigenlijk wel meevalt.![]()
Ik volg Spanje wel meer dan alleen om voetbal, gekkie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat jij ook inmiddels nieuws aan het plaatsen bent Stijn!♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Ja, uiteraard maakt het dat minder erg. Dat zegt dat het virus an sich geen doden heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit zeggen ze gvd elke keer, alsof dat het minder erg maakt ofzo..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt een bijzonder taalgebruik elke keer ja, in feite zeggen ze gewoon: 'Ja die was toch al aan het creperen dus is niet zo erg'.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit zeggen ze gvd elke keer, alsof dat het minder erg maakt ofzo..Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Wij (ETZ) testen geen personeel meer. Zelfs het personeel dat positief was getest niet meer. Symptomen over? 24 uur wachten en hop, terug aan het werk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch knap dat de meeste nieuwe gevallen dan ziekenhuis/zorgpersoneel is![]()
Het is gewoon informatiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit zeggen ze gvd elke keer, alsof dat het minder erg maakt ofzo..![]()
30% gevallen erbij, dit is een versnelling van gister. Toen was het 22% meerYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Kom op, enorm snugger is het niet om met benauwdheidsklachten te gaan werkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Hoezo troll, zij willen dat ik langskom..![]()
![]()
Dit slaat natuurlijk nergens op. Scorebordjournalistiek.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef monkyyy het volgende:
30% gevallen erbij, dit is een versnelling van gister. Toen was het 22% meer![]()
Vertel dat maar aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, uiteraard maakt het dat minder erg. Dat zegt dat het virus an sich geen doden heeft gemaakt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In werkelijkheid hebben al duizenden Nederlanders Corona. Er wordt amper getest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef monkyyy het volgende:
30% gevallen erbij, dit is een versnelling van gister. Toen was het 22% meer![]()
En dan zitten daar niet de nietgeteste zieken bij ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:05 schreef Anton91 het volgende:
190 Corona cases erbij... Dat gaat hard!![]()
kan je toch gewoon statistiek op bedrijven?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar zit wat in ja. Er worden vrijwel alleen nog patienten getest die in het ziekenhuis liggen. Daar komen meer en zwaardere gevallen uit.
Dan lijkt het straks ook dat we een enorm sterftecijfer hebben, wat eigenlijk wel meevalt.![]()
8% moet dus meer zijn handen wassen of geen handen schuddenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef monkyyy het volgende:
In principe zeer vergelijkbaar met hoever we er in zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe verhouden deze getallen zich tegenover Italië?![]()
Dat kan met deze testmethodiek bijna niet anders, tienduizenden denk ik zelfs.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
In werkelijkheid hebben al duizenden Nederlanders Corona. Er wordt amper getest.blablablabla![]()
Ik post feiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Scorebordjournalistiek.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
De niet geteste mensen zaten er nooit al bijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef maily het volgende:
[..]
En dan zitten daar niet de nietgeteste zieken bij ...![]()
![]()
Opzich is het logisch dat de gevallen nog drastisch toenemen toch? In acht neming van een gemiddelde incubatietijd van 2 weken, is het toch aannemelijk dat pas na 2 weken van ingaan van de maatregelen er positief resultaat te zien is?![]()
Als in: als 15% wordt opgenomen, dan reken maar op 85% dat ook nog positief is maar rondloopt zonder getest te zijn?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
kan je toch gewoon statistiek op bedrijven?![]()
Ja inmiddels zeker.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan met deze testmethodiek bijna niet anders, tienduizenden denk ik zelfs.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Een dag of 3 geleden werd voorspeld dat we nu rond de 7500 besmettingen zouden zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef monkyyy het volgende:
Wow 80, ik denk toch dat 8000 meer realistisch zou zijn. Faal zeg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef Za het volgende:
Vanuit Duitsland zijn er een half miljoen mondkapjes onderweg naar Nederland. De lading komt vrijdag aan, zegt minister Bruno Bruins voor Medische Zorg donderdag.
Duitsland heeft een exportverbod voor mondkapjes ingesteld, maar maakt voor volgens Bruins nu een uitzondering. Door de uitbraak van het nieuwe coronavirus hebben onder anderen verpleegkundigen en artsen veel mondmaskers en andere beschermingsmiddelen nodig en dreigen er tekorten te ontstaan.
Lees ook: GGD gaat mondkapjes beter verdelen over zorgverleners
‘Snel nog meer vrachten’
Nederland heeft zelf geen mondkapjesfabrikanten. Volgens Bruins volgen er snel “nog meer vrachten” maskers uit Duitsland. Ook worden tachtig beademingsapparaten van Defensie klaargemaakt voor gebruik.
https://www.hartvannederl(...)pjes-naar-nederland/![]()
"Het kabinet hoopt de komende dagen het aantal nieuwe vastgestelde besmettingen te zien dalen." @nu.nl
Sure..![]()
![]()
![]()
Nee klopt, achteraf gezien heel stom.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op, enorm snugger is het niet om met benauwdheidsklachten te gaan werkenJe kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.![]()
heywoodu
![]()
Maar het seizoen begint waarschijnlijk op z'n vroegst pas eind mei.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:07 schreef Collide het volgende:
GP van Zandvoort word de eerste race van dit jaarVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Ook opgeschortquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:07 schreef Collide het volgende:
GP van Zandvoort word de eerste race van dit jaar![]()
![]()
Twee weken geleden zaten we nog 'maar' op 2 gevallen of zo"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit zeggen ze gvd elke keer, alsof dat het minder erg maakt ofzo..
Zo storend.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:07 schreef Collide het volgende:
GP van Zandvoort word de eerste race van dit jaarzitten we ook....als de RIVM voldoende testquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een dag of 3 geleden werd voorspeld dat we nu rond de 7500 besmettingen zouden zittenwoensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Cijfers kloppen niet, (tenminste het kaartje), iemand het cvs bestand? Ik weet namelijk dat er hier 1 is, vanuit de media gister gemeld.![]()
Die moeten er ook zijn. Ik denk niet dat Defensie 8k van die apparaten klaar heeft staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Wow 80, ik denk toch dat 8000 meer realistisch zou zijn. Faal zeg.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Is een allergie onderliggend lijden?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn sinds gisteren 5 nieuwe patiënten overleden aan COVID-19. Dit betrof allen oudere patiënten met onderliggend lijden.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Als ze minder testkits hebben gaat dat wel lukken ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Jauke het volgende:
"Het kabinet hoopt de komende dagen het aantal nieuwe vastgestelde besmettingen te zien dalen." @:nu.nl
Sure..![]()
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Ja in veel bellenblaas wat je zo in de winkel koopt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Zit dat in bellenblaas produkt? Ik weet dat je het gebruikt als je reuzenbellen van een meter wil maken, dan neem je zetmeel, glycerine, en afwasmiddel. Maar voor gewone bellen volstaat afwasmiddel en water.![]()
zou er niet op rekenen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:07 schreef Collide het volgende:
Gemiddelde incubatietijd is wel korter dan 2 weken. Mediaan lag geloof ik afhankelijk van het onderzoek op 3 - 5.5 dag. Met Het grootste deel 2 - 10 dagen en uitschieters van 0 tot 24 dagen, waarbij die utischieters aan de bovenkant twijfelachtig zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef AToontje87 het volgende:
Opzich is het logisch dat de gevallen nog drastisch toenemen toch? In acht neming van een gemiddelde incubatietijd van 2 weken, is het toch aannemelijk dat pas na 2 weken van ingaan van de maatregelen er positief resultaat te zien is?
Effect van de maatregelen zou vanaf dinsdag/woensdag dus moeten gaan blijken.![]()
En als ze het niet zeggen komen er honderden vragen met HOE WAT WAAROM GAAT IEDEREEN DOOD? Het is gewoon nuttige informatie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Is ter nuancering van de doodsoorzaak, dus snap dat wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar 1 nieuw geval in Groningen
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ja, dit. Ik stoor me daar ook aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
ah NOG strengere criteria.....fixed, het daaltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Jauke het volgende:
"Het kabinet hoopt de komende dagen het aantal nieuwe vastgestelde besmettingen te zien dalen." @:nu.nl
Sure..
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Ik ben geen statisticus, maar ik weet wel uit ervaring dat je zelfs uit een vertekende populatie een aardige schatting kunt maken door hier rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als in: als 15% wordt opgenomen, dan reken maar op 85% dat ook nog positief is maar rondloopt zonder getest te zijn?
Je kan corrigeren voor die vertekening
Zeker op basis van gegevens uit andere landen qua infectiviteit en voorkomen van de ziekte![]()
Dat zeg je iedere keer... geen idee wie dat dan zei.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Een dag of 3 geleden werd voorspeld dat we nu rond de 7500 besmettingen zouden zitten
Verdubbeling iedere 4 dagen, dus donderdag 600 en maandag 1200
En uiteraard kan dat naar boven afwijken.![]()
Bezuidenhout den haag in the housequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:59 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Lol, je woont toch niet bij mij in de buurt? Ik heb ook een AH en een Hoogvliet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Bij 1 vandaag ging men paar dagen terug al uit van besmettingen in Brabant tot 50.000quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:08 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Wow 80, ik denk toch dat 8000 meer realistisch zou zijn. Faal zeg.![]()
Krijgen jullie ook dat debiele hoax forward bericht van ‘Stanford University’ telkens doorgestuurd? Vermoeiend...
Lijkt wel de Hyves/ketting brief tijd weer :’)Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Zegt natuurlijk wel iets over de ernst van de ziekte voor de rest van de bevolking. Niet minder erg maar wel relevant te weten voor wie er mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
![]()
Sluit ik me wel bij aan.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
En terecht. Ze proberen geen totale chaos te zaaien. De ziekenhuizen bereiden zich voor op een catastrofe. Dit is niet meer tegen te houden. Als je tussen de lijnen leest wat de overheid zegt dan weet je dat gewoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef theNull het volgende:
Cijfers kloppen niet, (tenminste het kaartje), iemand het cvs bestand? Ik weet namelijk dat er hier 1 is, vanuit de media gister gemeld.![]()
Pedro Sanchez gaat de staat van beleg aankondigen in Spanje om 15.30 zo verwacht El Pais
De cijfers van vandaag zijn dramatisch
https://elpais.com/espana(...)stado-de-alarma.html![]()
Raziop kwam meerdere malen daarmee. Elke dag +80% was de voorspellingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zeg je iedere keer... geen idee wie dat dan zei.
Verdubbeling iedere 4 dagen, dus donderdag 600 en maandag 1200
En uiteraard kan dat naar boven afwijken.![]()
joh echt? Had ik nog niet gelezen hier.quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
totaal van 10, ik dacht dat het op 5 was blijven hangen, maar er zijn dus 5 bijquote:
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik lees het steeds meer als een soort ondermijning van wat er werkelijk aan de hand is. Dit Corona virus is wel net de druppel die deze mensen doet overlijden, nu verwoorden ze het inderdaad alsof die mensen toch al weken aan de morfine lagen en al niet meer te redden waren.. zeer irritant.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En als ze het niet zeggen komen er honderden vragen met HOE WAT WAAROM GAAT IEDEREEN DOOD? Het is gewoon nuttige informatie.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
welke "maatregelen" ???quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Gemiddelde incubatietijd is wel korter dan 2 weken. Mediaan lag geloof ik afhankelijk van het onderzoek op 3 - 5.5 dag. Met Het grootste deel 2 - 10 dagen en uitschieters van 0 tot 24 dagen, waarbij die utischieters aan de bovenkant twijfelachtig zijn.
Effect van de maatregelen zou vanaf dinsdag/woensdag dus moeten gaan blijken.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
https://www.gptoday.net/n(...)andvoort-in-mei-2020quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:07 schreef Collide het volgende:
Dan zouden we vele malen hoger zitten denk ik persoonlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
zitten we ook....als de RIVM voldoende test![]()
Bij mij goed zichtbaar hoor.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Allemachtigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef riazop het volgende:
Pedro Sanchez gaat de staat van beleg aankondigen in Spanje om 15.30 zo verwacht El Pais
https://elpais.com/espana(...)stado-de-alarma.html![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
22% van de gevallen betreft zorgmedewerkers, stijging van 75% t.o.v. gisteren.
Snap nu wel waarom ze geen zorgpersoneel meer willen testen ja....
Gewoon naar werk, ook met klachten en vooral niet testen.
Goed bezig!![]()
Ja, tuurlijk zit je dan hoger. Het RIVM geeft zelf aan dat ze bepaalde groepen mensen bewust niet eens meer testen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dan zouden we vele malen hoger zitten denk ik persoonlijkOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het brengt dingen wel meer in perspectief.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zo weet je dat ouderen met name beschermd moeten worden, maar dat het relatief minder erg is voor de rest van de bevolking.
Ik sta er wel achter dat ze dit er steeds bij vermelden, om paniek te voorkomen.
Toch moet men niet denken dat het voor de rest van de bevolking een onschuldig griepje is; je leest er echt heel nare verhalen over en in het buitenland zijn er helaas ook genoeg voorbeelden van dat jongere mensen er ook aan overlijden.![]()
Je bracht het alsof dat een algemene voorspelling was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Raziop kwam meerdere malen daarmee. Elke dag +80% was de voorspelling
Niet dat het iets is om trots op te zijn maar vooralsnog zitten we op het 4 dagen = verdubbeling schema. Kan een keer 3 of 5 dagen zijn maar over het geheel klopt dat nog.
En verdubbelen gaat hard...
Er zal een moment komen dat het niet meer zo snel oploopt, als je 1000 mensen test zal je ook niet meer dan duizend diagnoses hebben.![]()
? Het aantal doden staat nog steeds op 5quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is een stijging van 30% en een verdubbeling in het aantal doden in 24u tijd..Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Oef. Dat geldt dus voor het hele land? M'n tante is op vakantie in het zuidenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef riazop het volgende:
https://elpais.com/espana(...)stado-de-alarma.html
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Volgens mij niet, maar verwacht van het weekend wel wat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef byah het volgende:
Is er nog geen nieuwe persconferentie gepland?![]()
Nee, 5 nieuwe dodenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
? Het aantal doden staat nog steeds op 5![]()
Brabant overigens +83 naar 356 besmettingen..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nee. Vandaag zijn er 5 extra, het totaal staat op 10.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
? Het aantal doden staat nog steeds op 5Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zien we dat in Italië niet terug dan? Daar blijft het naar toenemen. Zowel besmettingen als dodenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Gemiddelde incubatietijd is wel korter dan 2 weken. Mediaan lag geloof ik afhankelijk van het onderzoek op 3 - 5.5 dag. Met Het grootste deel 2 - 10 dagen en uitschieters van 0 tot 24 dagen, waarbij die utischieters aan de bovenkant twijfelachtig zijn.
Effect van de maatregelen zou vanaf dinsdag/woensdag dus moeten gaan blijken.![]()
Ah ik las het verkeerd, excuusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Vandaag zijn er 5 extra, het totaal staat op 10.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ah, dat geeft me een veilig gevoel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij (ETZ) testen geen personeel meer. Zelfs het personeel dat positief was getest niet meer. Symptomen over? 24 uur wachten en hop, terug aan het werk."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Ik zit nu thuis met symptomen die door het rivm zijn omschreven als reden om thuis te zitten.
Moet ik mij nu ook aan de regels voor thuisquarantaine houden? Want wij hebben maar 1 badkamer en 1 slaapkamer dus moet m'n vriendin maar beneden gaan leven ofzo?![]()
Op naar Formule 1 allen!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.gptoday.net/n(...)andvoort-in-mei-2020|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gedeeltelijke lockdown probeerden ze gisteren nog in paar voorsteden van Barcelona, maar is nu geen optie meerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oef. Dat geldt dus voor het hele land? M'n tante is op vakantie in het zuiden![]()
Advocaat van de duivel:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef Kyran het volgende:
22% van de gevallen betreft zorgmedewerkers, stijging van 75% t.o.v. gisteren.
Snap nu wel waarom ze geen zorgpersoneel meer willen testen ja....
Gewoon naar werk, ook met klachten en vooral niet testen.
Goed bezig!
Dat laatste zeggen ze niet echt. Ziek? Thuisblijven en 24 uur wachten. Wat maakt het dan uit of het uiteindelijk Corona is geweest of iets anders?
Er ligt hier nog geen zorgpersoneel opgenomen. Die moeten dus even thuis uitzieken en dan gaat het wel weer.![]()
Legervoertuigen die strategische kruispunten bewaken enzo straks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef riazop het volgende:
https://elpais.com/espana(...)stado-de-alarma.htmlAnd what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat is dan toch echt je eigen interpretatie. Het RIVM geeft gewoon feitelijkheden weerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik lees het steeds meer als een soort ondermijning van wat er werkelijk aan de hand is. Dit Corona virus is wel net de druppel die deze mensen doet overlijden, nu verwoorden ze het inderdaad alsof die mensen toch al weken aan de morfine lagen en al niet meer te redden waren.. zeer irritant.![]()
Heel veel beterschap.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Nee, je leest het bericht niet goed, 5 doden erbij. 10 in totaalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
? Het aantal doden staat nog steeds op 5In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Corona mag niet meer oversteken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Legervoertuigen die strategische kruispunten bewaken enzo straks.![]()
De echt zware maatregelen voor de rest van Italie zijn ook nog niet zo lang ingesteld geloof ik. De regio waar die wel ingesteld waren schijnt een daling van het aantal gevallen te laten zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom zien we dat in Italië niet terug dan? Daar blijft het naar toenemen. Zowel besmettingen als doden![]()
Die kans is wel grootquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er al mensen op FOK! besmet met Corona?![]()
100% zeker, alleen wordt niemand getest..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
![]()
Dan vallen onze (9?) doden nog wel mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik betwijfel het een beetje, zeker omdat je ook genoeg verhalen leest van kerngezonde mensen die hier zwaar onder te lijden hebben cq overlijden (in andere landen). Het voelt aan als het downplayen van het virus en commotie niet verder doen oplopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is dan toch echt je eigen interpretatie. Het RIVM geeft gewoon feitelijkheden weer“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
10. Maar dit is het begin nog maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan vallen onze (9?) doden nog wel mee.![]()
Evenstar
![]()
Beleid vanuit RIVM is zonder koorts gewoon werken toch? Dat zeiden ze gisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel:
Dat laatste zeggen ze niet echt. Ziek? Thuisblijven en 24 uur wachten. Wat maakt het dan uit of het uiteindelijk Corona is geweest of iets anders?
Er ligt hier nog geen zorgpersoneel opgenomen. Die moeten dus even thuis uitzieken en dan gaat het wel weer.![]()
https://www.bbc.com/news/world-europe-51852320quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom zien we dat in Italië niet terug dan? Daar blijft het naar toenemen. Zowel besmettingen als doden
Two weeks after the first 10 towns in northern Italy were declared a "red zone" and put under lockdown, he said they had no new infections.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Neuh, zitten allemaal veilig op hun zolderkamerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zeker wel, maar de kans dat ze mochten testen is gewoon in NL erg laagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Wilde geen handshake waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Server heeft ook corona![]()
Oh, dat beleid volgen wij niet. Geloof ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beleid vanuit RIVM is zonder koorts gewoon werken toch? Dat zeiden ze gisteren.
Zal eens kijken.![]()
Hier ook niet zichtbaarquote:In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Geef het een weekje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan vallen onze (9?) doden nog wel mee.![]()
1 dode op 80 cases is nog steeds een ondergemiddelde scorequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, je leest het bericht niet goed, 5 doden erbij. 10 in totaal![]()
Evenstar
![]()
UMCU wel, alleen testen ze hier wel voordat je mag werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat beleid volgen wij niet. Geloof ik.
Zal eens kijken.![]()
Hier staat 7 bij Friesland. En Omrop Friesland zegt 9.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Er ontbreken nog 28 gevallen, woonplaats wordt niet vermeld door RIVM.![]()
M'n gemeente nog steeds coronavrijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Er ontbreken nog 28 gevallen, woonplaats wordt niet vermeld door RIVM.![]()
![]()
Das toch die club die carnaval vieren ook prima vond?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beleid vanuit RIVM is zonder koorts gewoon werken toch? Dat zeiden ze gisteren.![]()
officieel dan misschienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
M'n gemeente nog steeds coronavrij![]()
Hier zijn ze net de straat aan het openbrekenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:17 schreef byah het volgende:
Oplevering van mijn nieuwbouwhuis is vertraagd door Corona (ze moeten alleen nog de straat leggen)
Riool eruit, alles... zal je zien dat ze halverwege zeggen... dikke doei, ik heb een nare kuch![]()
Ik ben zeker wel besmet, maar gelukkig milde klachten.
Mijn vriendin heeft het een stuk zwaarder, longontsteking en antibiotica doet bijna niks.
Huisarts zei ons dat ie vrij zeker is dat ze het heeft, maar er wordt bijna niet meer getest, dus vette pech.
Ook naar het ziekenhuis voor bloedprikken of foto's maken kon hij ons niet mee helpen, alles zat vol."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Deze vraag werd gister in de kamer ook gesteld. Het moet geen desinformatie worden zei iemand toen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom die cijfers nog publiceren? Ze zijn niet relevant. Waarschijnlijker dat we op 5.000 zitten.
Maar als ze stoppen met publiceren krijg je daar onherroepelijk ook gedoe mee.zie email 27 oktober![]()
Heeft het lang geduurd? Misschien dat je dan geld terug kunt krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:17 schreef byah het volgende:
Oplevering van mijn nieuwbouwhuis is vertraagd door Corona (ze moeten alleen nog de straat leggen)![]()
![]()
Ook zijn afspraken gemaakt over wanneer zorgmedewerkers wel of niet naar huis worden gestuurd. Ze worden naar huis gestuurd is als zij klachten hebben die acuut veranderen. Het gaat dan om mensen met hoestklachten die acuut verergeren, koorts hebben, die rillerig zijn of ineens een griepgevoel hebben. Ze mogen pas weer werken als ze 24 uur klachtenvrij zijn. Bij (mild) hoesten of neusverkoudheid blijven medewerkers gewoon werken. Binnen het ROAZ spraken de betrokken ziekenhuizen af om intensiever samen te werken om de virusproblematiek aan te pakken. Dit besluit is een van de uitkomsten van het overleg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
UMCU wel, alleen testen ze hier wel voordat je mag werken.![]()
Gaat steeds harder nuquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Gedeeltelijke lockdown probeerden ze gisteren nog in paar voorsteden van Barcelona, maar is nu geen optie meer"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
twitter:TourdeFrance21 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:18:42Official: Giro d’Italia postponed. #Giro #Cycling #velo #Covid_19 #Giro2020 reageer retweet
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Nogal logisch, aangezien het om een virus gaat en niet om een bacterie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Mijn vriendin heeft het een stuk zwaarder, longontsteking en antibiotica doet bijna niks.
Huisarts zei ons dat ie vrij zeker is dat ze het heeft, maar er wordt bijna niet meer getest, dus vette pech.
Ook naar het ziekenhuis voor bloedprikken of foto's maken kon hij ons niet mee helpen, alles zat vol.![]()
Ik roep hier al dagen dat dat MAANDAG voor vrijwel alle europese landen gaat gelden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef Lemsterr het volgende:
Die scholen gaan echt wel dicht hoor. Dat kan toch niet anders?
het besef zinkt per uur dieper in , bij zowel leiders,als volk![]()
net de kids opgehaald en jongste zegt we waren maar met zijn 8en (normaal 28)...Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Waarom zou je in godsnaam aan de antibiotica gaan bij een virus?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Mijn vriendin heeft het een stuk zwaarder, longontsteking en antibiotica doet bijna niks.![]()
![]()
Damn, ging net even boodschappen doen in de veronderstelling dat het allemaal wel meeviel(misschien wat naïef) maar het lijkt wel of de Duitsers eraan komen ofzo. Mensen die (letterlijk) vechten om laatste afbakbroodjes, volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...PSN: Metal_Akilla![]()
Damn! Sterkte!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Ook naar het ziekenhuis voor bloedprikken of foto's maken kon hij ons niet mee helpen, alles zat vol.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Voor het geval er een bacteriële infectie bij komtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam aan de antibiotica gaan bij een virus?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Toch schrijven ze het massaal voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Nogal logisch, aangezien het om een virus gaat en niet om een bacterie.
Meer preventief eigenlijk, omdat bij een virale ontsteking een bacteriële op de loer ligt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Op desinformatie begint het wel te lijken. Wij prikken er nog wel doorheen. Maar veel mensen zullen denken dat het nog allemaal wel meevalt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Deze vraag werd gister in de kamer ook gesteld. Het moet geen desinformatie worden zei iemand toen.
Maar als ze stoppen met publiceren krijg je daar onherroepelijk ook gedoe mee.![]()
prins bril gaat niet blij zijn dat de F1 in zandvoort niet doorgaat/is uitgesteld.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Alleen hiervoor zou je die Bruins en de top van het rivm er stante pede uit moeten schoppenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Waar zijn de tests???![]()
Die heel vlug omhoog gaat lopen zodra de ziekenhuizen vol liggen. Geef het nog max anderhalve week.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
1 dode op 80 cases is nog steeds een ondergemiddelde score
Zie ook Italië, daar zijn ze met hun CFR al dik over de 6% en stijgende. Die kwamen ook van veel lager.
Dus zodra de ziekenhuizen vol liggen kun je pas echt je lol op.
vosss is de naam,
Ja echt immens triest dat dit zo gaat, terwijl het echt helemaal nergens voor nodig isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
Damn, ging net even boodschappen doen in de veronderstelling dat het allemaal wel meeviel(misschien wat naïef) maar het lijkt wel of de Duitsers eraan komen ofzo. Mensen die (letterlijk) vechten om laatste afbakbroodjes, volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken.... Zal morgen nog wel erger worden, als iedereen vrij is.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..![]()
![]()
Alles wordt ons afgepakt!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef RipCity het volgende:
twitter:TourdeFrance21 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:18:42Official: Giro d’Italia postponed. #Giro #Cycling #velo #Covid_19 #Giro2020 reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Heftig zeg, sterkte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Ook naar het ziekenhuis voor bloedprikken of foto's maken kon hij ons niet mee helpen, alles zat vol.When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?![]()
Inderdaad..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef Lemsterr het volgende:
Die scholen gaan echt wel dicht hoor. Dat kan toch niet anders?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het was indertijd hier wel redelijk algemeen aangenomen. Mensen wilde het zelfs in de OP opnemen. Als ik het goed heb kwam jij hier toen niet/minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bracht het alsof dat een algemene voorspelling was.
Niet dat het iets is om trots op te zijn maar vooralsnog zitten we op het 4 dagen = verdubbeling schema. Kan een keer 3 of 5 dagen zijn maar over het geheel klopt dat nog.
En verdubbelen gaat hard...
Er zal een moment komen dat het niet meer zo snel oploopt, als je 1000 mensen test zal je ook niet meer dan duizend diagnoses hebben.
Verder kan de reden voor een terugloop op een gegeven moment ook zijn omdat het virus aan momentum verliest. Die tijd komt ook nog.![]()
Boeien, die zit veilig in 1 van zijn 300 woningen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Fukushima het volgende:
prins bril gaat niet blij zijn dat de F1 in zandvoort niet doorgaat/is uitgesteld.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...![]()
![]()
wwijnvoordeel levert nog...quote:Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...
Ik geloof dit niet![]()
Daarom; beter sluiten die scholen want dit is onbegonnen werk zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef Fukushima het volgende:
net de kids opgehaald en jongste zegt we waren maar met zijn 8en (normaal 28)...“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nog veel en veel meer voorbeelden dat jongere mensen niet eraan overlijden of lees je wat je graag wilt lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
Toch moet men niet denken dat het voor de rest van de bevolking een onschuldig griepje is; je leest er echt heel nare verhalen over en in het buitenland zijn er helaas ook genoeg voorbeelden van dat jongere mensen er ook aan overlijden.
![]()
![]()
Leuk verzonnenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...![]()
Hier ook idd, maar waarom is er dan geen vingerprik/bloedtest gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Ook naar het ziekenhuis voor bloedprikken of foto's maken kon hij ons niet mee helpen, alles zat vol.
werd direct getest of het bacterieel was of viraal, omdat antibiotica dan helemaal geen nut
Beterschap![]()
![]()
JLaat je niet gek maken makkerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik betwijfel het een beetje, zeker omdat je ook genoeg verhalen leest van kerngezonde mensen die hier zwaar onder te lijden hebben cq overlijden (in andere landen). Het voelt aan als het downplayen van het virus en commotie niet verder doen oplopen.![]()
Niet??? Toch? Wel? Absurdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: