En terecht. Ze proberen geen totale chaos te zaaien. De ziekenhuizen bereiden zich voor op een catastrofe. Dit is niet meer tegen te houden. Als je tussen de lijnen leest wat de overheid zegt dan weet je dat gewoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef theNull het volgende:
Cijfers kloppen niet, (tenminste het kaartje), iemand het cvs bestand? Ik weet namelijk dat er hier 1 is, vanuit de media gister gemeld.
Raziop kwam meerdere malen daarmee. Elke dag +80% was de voorspellingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zeg je iedere keer... geen idee wie dat dan zei.
Verdubbeling iedere 4 dagen, dus donderdag 600 en maandag 1200
En uiteraard kan dat naar boven afwijken.
joh echt? Had ik nog niet gelezen hier.quote:
totaal van 10, ik dacht dat het op 5 was blijven hangen, maar er zijn dus 5 bijquote:
Ik lees het steeds meer als een soort ondermijning van wat er werkelijk aan de hand is. Dit Corona virus is wel net de druppel die deze mensen doet overlijden, nu verwoorden ze het inderdaad alsof die mensen toch al weken aan de morfine lagen en al niet meer te redden waren.. zeer irritant.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef butz0rs het volgende:
[..]
En als ze het niet zeggen komen er honderden vragen met HOE WAT WAAROM GAAT IEDEREEN DOOD? Het is gewoon nuttige informatie.
welke "maatregelen" ???quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Gemiddelde incubatietijd is wel korter dan 2 weken. Mediaan lag geloof ik afhankelijk van het onderzoek op 3 - 5.5 dag. Met Het grootste deel 2 - 10 dagen en uitschieters van 0 tot 24 dagen, waarbij die utischieters aan de bovenkant twijfelachtig zijn.
Effect van de maatregelen zou vanaf dinsdag/woensdag dus moeten gaan blijken.
https://www.gptoday.net/n(...)andvoort-in-mei-2020quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:07 schreef Collide het volgende:
GP van Zandvoort word de eerste race van dit jaar
Dan zouden we vele malen hoger zitten denk ik persoonlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:09 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
zitten we ook....als de RIVM voldoende test
Bij mij goed zichtbaar hoor.quote:
Allemachtigquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef riazop het volgende:
Pedro Sanchez gaat de staat van beleg aankondigen in Spanje om 15.30 zo verwacht El Pais
De cijfers van vandaag zijn dramatisch
https://elpais.com/espana(...)stado-de-alarma.html
Ja, tuurlijk zit je dan hoger. Het RIVM geeft zelf aan dat ze bepaalde groepen mensen bewust niet eens meer testen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dan zouden we vele malen hoger zitten denk ik persoonlijk
Het brengt dingen wel meer in perspectief.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit zeggen ze gvd elke keer, alsof dat het minder erg maakt ofzo..
Je bracht het alsof dat een algemene voorspelling was.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Raziop kwam meerdere malen daarmee. Elke dag +80% was de voorspelling
? Het aantal doden staat nog steeds op 5quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is een stijging van 30% en een verdubbeling in het aantal doden in 24u tijd..
Oef. Dat geldt dus voor het hele land? M'n tante is op vakantie in het zuidenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef riazop het volgende:
Pedro Sanchez gaat de staat van beleg aankondigen in Spanje om 15.30 zo verwacht El Pais
Volgens mij niet, maar verwacht van het weekend wel wat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef byah het volgende:
Is er nog geen nieuwe persconferentie gepland?
Nee, 5 nieuwe dodenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
? Het aantal doden staat nog steeds op 5
Nee. Vandaag zijn er 5 extra, het totaal staat op 10.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom zien we dat in Italië niet terug dan? Daar blijft het naar toenemen. Zowel besmettingen als dodenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Gemiddelde incubatietijd is wel korter dan 2 weken. Mediaan lag geloof ik afhankelijk van het onderzoek op 3 - 5.5 dag. Met Het grootste deel 2 - 10 dagen en uitschieters van 0 tot 24 dagen, waarbij die utischieters aan de bovenkant twijfelachtig zijn.
Effect van de maatregelen zou vanaf dinsdag/woensdag dus moeten gaan blijken.
Ah ik las het verkeerd, excuusquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Vandaag zijn er 5 extra, het totaal staat op 10.
Ah, dat geeft me een veilig gevoel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij (ETZ) testen geen personeel meer. Zelfs het personeel dat positief was getest niet meer. Symptomen over? 24 uur wachten en hop, terug aan het werk.
Op naar Formule 1 allen!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.gptoday.net/n(...)andvoort-in-mei-2020
Gedeeltelijke lockdown probeerden ze gisteren nog in paar voorsteden van Barcelona, maar is nu geen optie meerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oef. Dat geldt dus voor het hele land? M'n tante is op vakantie in het zuiden
Advocaat van de duivel:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef Kyran het volgende:
22% van de gevallen betreft zorgmedewerkers, stijging van 75% t.o.v. gisteren.
Snap nu wel waarom ze geen zorgpersoneel meer willen testen ja....
Gewoon naar werk, ook met klachten en vooral niet testen.
Goed bezig!
Legervoertuigen die strategische kruispunten bewaken enzo straks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:11 schreef riazop het volgende:
Dat is dan toch echt je eigen interpretatie. Het RIVM geeft gewoon feitelijkheden weerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik lees het steeds meer als een soort ondermijning van wat er werkelijk aan de hand is. Dit Corona virus is wel net de druppel die deze mensen doet overlijden, nu verwoorden ze het inderdaad alsof die mensen toch al weken aan de morfine lagen en al niet meer te redden waren.. zeer irritant.
Heel veel beterschap.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik was aan het werk (basisonderwijs) maar halverwege naar huis gegaan...
Stond vanmorgen op met lichte benauwdheid. Gewoon gaan werken, want dit stond niet in de adviezen om thuis te blijven. Echter werd het alleen maar erger en daarbovenop heb spierpijn in mijn nek. Heb de huisarts gebeld om 12u. Ik moest meteen naar huis en moet zo ook bij haar langs.
Lig nu voor pampus op de bank met een denken, heb het zo koud en ben moe. Dit zijn niet de symptomen voor Covid toch?
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Denk dat we zeker de 500 topics gaan halen. (Iedereen gaat zich straks vervelend en komt hier gezellig meedoen)
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.
Nee, je leest het bericht niet goed, 5 doden erbij. 10 in totaalquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Corona mag niet meer oversteken?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Legervoertuigen die strategische kruispunten bewaken enzo straks.
De echt zware maatregelen voor de rest van Italie zijn ook nog niet zo lang ingesteld geloof ik. De regio waar die wel ingesteld waren schijnt een daling van het aantal gevallen te laten zien.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom zien we dat in Italië niet terug dan? Daar blijft het naar toenemen. Zowel besmettingen als doden
Die kans is wel grootquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er al mensen op FOK! besmet met Corona?
100% zeker, alleen wordt niemand getest..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er al mensen op FOK! besmet met Corona?
Dan vallen onze (9?) doden nog wel mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:00:50BREAKING: Spain's health ministry says number of cases of coronavirus has risen to 4,209 with 120 dead, or 1,063 new cases and 53 new deaths since midnight https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik betwijfel het een beetje, zeker omdat je ook genoeg verhalen leest van kerngezonde mensen die hier zwaar onder te lijden hebben cq overlijden (in andere landen). Het voelt aan als het downplayen van het virus en commotie niet verder doen oplopen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat is dan toch echt je eigen interpretatie. Het RIVM geeft gewoon feitelijkheden weer
10. Maar dit is het begin nog maar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan vallen onze (9?) doden nog wel mee.
Beleid vanuit RIVM is zonder koorts gewoon werken toch? Dat zeiden ze gisteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel:
Dat laatste zeggen ze niet echt. Ziek? Thuisblijven en 24 uur wachten. Wat maakt het dan uit of het uiteindelijk Corona is geweest of iets anders?
Er ligt hier nog geen zorgpersoneel opgenomen. Die moeten dus even thuis uitzieken en dan gaat het wel weer.
https://www.bbc.com/news/world-europe-51852320quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Waarom zien we dat in Italië niet terug dan? Daar blijft het naar toenemen. Zowel besmettingen als doden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |