En je huis al verkocht, ik zou maar opschieten anders neem ik je huis over voor een pak rijst over een paar maanden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
Het begint zo onderhand te lijken als of we aan de vooravond van een totale systemcollapse staan..
Gelukkig heb ik wat bier en nootjes in huis..
Loopt de aorta nog??quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
Het begint zo onderhand te lijken als of we aan de vooravond van een totale systemcollapse staan..
Deze week in de verkoop hoop ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:52 schreef Xenorium het volgende:
[..]
En je huis al verkocht, ik zou maar opschieten anders neem ik je huis over voor een pak rijst over een paar maanden.
Dat is dus de reden waarom straks een overheid gaat zeggen: 'Rantsoen en gecontroleerd naar binnen!'quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:47 schreef Zeroku het volgende:
https://streamable.com/5l68u
In Duitsland is het ook wel genieten met shoppen
Ben dus niet de enige die er zo over denktquote:
Gebaseerd op>?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:52 schreef Maver24 het volgende:
Als ik een beetje kijk denk ik wel 200+ nieuwe gevallen om 14.00 erbij
je weet dat het al vrijdag isquote:
Die zouden sowieso volgende week al niet gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt stuitend om de schuimbekkende Efteling abonnementhouders nu te zien klagen over dat hun abbonement wel verlengd moet worden dan!!!
Meeste mensen denken “griepje” dus die kopen wel een huis hoor. Wel goed ontsmetten na bezichtigingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
Maargoed met heel deze kutzooi denk ik dat er weinig mensen momenteel een huis willen kopen.
Gelukkig kunnen sommigen wel nadenken inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:51 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Mooi dat bedrijven dat uit zichzelf doen, bij gebrek aan daadkracht van de overheid.
Spanje is het nieuwe Italie.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:52:23UPDATE: Coronavirus cases in Spain surpass 4,000 with 927 new cases so far today, death toll hits 92 https://t.co/eUoE2bjB9j reageer retweet
quote:13:21
"Lijkkist best via Skype kiezen": uitvaartsector neemt maatregelen
De Koninklijke Federatie van Begrafenisondernemers van België vzw, afgekort Funebra, doet een reeks aanbevelingen aan de begrafenisondernemers in het kader van de coronagezondheidscrisis. Funebra benadrukt dat bloemenwinkels, showrooms en ontmoetingsplaatsen volgens de instructies van de regering tijdens het weekend moeten sluiten. Ze dienen ook regelmatig te worden ontsmet tijdens de week.
Wat het maken van afspraken voor uitvaarten betreft, wordt aanbevolen om zoveel mogelijk informatie op te vragen en zaken te regelen via de telefoon. Alleen voor de keuze van de kist zou er eventueel nog een afspraak moeten worden gemaakt, tenzij het via Skype kan geregeld worden.
Het aantal mensen dat ter plaatse komt om de uitvaart te regelen dient zo beperkt mogelijk te zijn. In het uitvaartcentrum kan de familie beter in een grote ruimte ontvangen worden dan in een klein kantoor. "Denk eraan om zeker een meter afstand te houden", is ook hier heet motto. Lokalen en materiaal moeten grondig worden schoongemaakt (met dettol, bleekwater of een ander product) voor en na de afspraak.
Corona?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:50 schreef vosss het volgende:
Je had al een koper toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
Maargoed met heel deze kutzooi denk ik dat er weinig mensen momenteel een huis willen kopen.
Glycerine is een hell voor je kleding.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)uitverkocht-a3993677
quote:
Afgelopen half jaar elke keer naast een huis gegrepen. Paar keer overboden, 1x zelfs hoogste bod maar werd de woning aan een andere koper gegund.. Bizarre markt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:53 schreef vosss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |