Jij bent van de Telegraafquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
5 patiënten overleden, 190 nieuwe patiënten, in totaal 804 positief geteste personen
5 patiënten overleden, 190 nieuwe patiënten, in totaal 804 positief geteste personen
Dat ligt nog op schema voor wederom een verdubbeling van 600 naar 1200 personen op maandag.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
En met het eerste geval op 16 november ook een hele enge timing.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net deze doorgestuurd gekregen:
Opzich had ie wel een punt ja.
Benauwdheid = luchtwegklachten...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik was aan het werk (basisonderwijs) maar halverwege naar huis gegaan...
Stond vanmorgen op met lichte benauwdheid. Gewoon gaan werken, want dit stond niet in de adviezen om thuis te blijven. Echter werd het alleen maar erger en daarbovenop heb spierpijn in mijn nek. Heb de huisarts gebeld om 12u. Ik moest meteen naar huis en moet zo ook bij haar langs.
Lig nu voor pampus op de bank met een denken, heb het zo koud en ben moe. Dit zijn niet de symptomen voor Covid toch?
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Denk dat we zeker de 500 topics gaan halen. (Iedereen gaat zich straks vervelend en komt hier gezellig meedoen)
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.
Waar lees je dat? Ik lees op twitter welgeteld 3 vragen van abonnementhouders. Geen schuimbekkend geklaag...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt stuitend om de schuimbekkende Efteling abonnementhouders nu te zien klagen over dat hun abbonement wel verlengd moet worden dan!!!
Ditquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Za het volgende:
Extra maatregelen gaarne, gelijk aan die van België.
Heb je geen thermometer? Klinkt gewoon als stress.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik was aan het werk (basisonderwijs) maar halverwege naar huis gegaan...
Stond vanmorgen op met lichte benauwdheid. Gewoon gaan werken, want dit stond niet in de adviezen om thuis te blijven. Echter werd het alleen maar erger en daarbovenop heb spierpijn in mijn nek. Heb de huisarts gebeld om 12u. Ik moest meteen naar huis en moet zo ook bij haar langs.
Lig nu voor pampus op de bank met een denken, heb het zo koud en ben moe. Dit zijn niet de symptomen voor Covid toch?
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Denk dat we zeker de 500 topics gaan halen. (Iedereen gaat zich straks vervelend en komt hier gezellig meedoen)
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.
Instagram bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Ik lees op twitter welgeteld 3 vragen van abonnementhouders. Geen schuimbekkend geklaag...
Hoezo troll, zij willen dat ik langskom..quote:
Dat is een stijging van 30% en een verdubbeling in het aantal doden in 24u tijd..quote:
waar staan de cijfersquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Verdubbeling van het aantal doden in 1 dag
Mja met deze aantallen is dat erg makkelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef LTVDK het volgende:
Verdubbeling van het aantal doden in 1 dag
Eens, alhoewel we wel de zware gevallen testen, dus het kan duiden op meer zware gevallen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik snap niet goed waarom jullie zo hyper worden van de cijfers. We testen bijna niemand. Die cijfers zeggen helemaal niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |