Klagende studenten en leraren incoming in 3...2...1...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tsja, het is heel kut. Maar je zult wel moeten om vertraging te voorkomen.
Hoezo geen fuck te doen? De wijn is nog niet op hoor!!!! Gewoon verder zuipen!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende dag barstende koppijn, kotsmisselijk én geen fuck te doen. Nee dank je.
Zit dat in bellenblaas produkt? Ik weet dat je het gebruikt als je reuzenbellen van een meter wil maken, dan neem je zetmeel, glycerine, en afwasmiddel. Maar voor gewone bellen volstaat afwasmiddel en water.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Glycerine is een hell voor je kleding.![]()
(vraag het aan elke willekeurige ouder waarvan het kind ooit bellenblaas gehad heeft)
Plus de overheid doen beseffen dat verdere maatregelen SNEL moeten worden doorgevoerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:59 schreef -0- het volgende:
Toename zal nog wel net iets hoger zijn dan gisteren. Dat helpt ook om mensen overtuigd te houden van het nut van de maatregelen.
Op afstand is veel minder effectief dan op een kantoor. Het zorgt ook voor minder empathie met collega's etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom alleen al zou er wel wat meer thuis gewerkt mogen worden als je beroep het toelaat.
De huisarts kan beter iemand bij jou langs sturen, want straks besmet je haar en de hele wachtruimte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik was aan het werk (basisonderwijs) maar halverwege naar huis gegaan...
Stond vanmorgen op met lichte benauwdheid. Gewoon gaan werken, want dit stond niet in de adviezen om thuis te blijven. Echter werd het alleen maar erger en daarbovenop heb spierpijn in mijn nek. Heb de huisarts gebeld om 12u. Ik moest meteen naar huis en moet zo ook bij haar langs.
Lig nu voor pampus op de bank met een denken, heb het zo koud.
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Denk dat we zeker de 500 topics gaan halen. (Iedereen gaat zich straks vervelend en komt hier gezellig meedoen)
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.
trollquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik was aan het werk (basisonderwijs) maar halverwege naar huis gegaan...
Stond vanmorgen op met lichte benauwdheid. Gewoon gaan werken, want dit stond niet in de adviezen om thuis te blijven. Echter werd het alleen maar erger en daarbovenop heb spierpijn in mijn nek. Heb de huisarts gebeld om 12u. Ik moest meteen naar huis en moet zo ook bij haar langs.
Lig nu voor pampus op de bank met een denken, heb het zo koud en ben moe. Dit zijn niet de symptomen voor Covid toch?
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Denk dat we zeker de 500 topics gaan halen. (Iedereen gaat zich straks vervelend en komt hier gezellig meedoen)
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |