Damn! Sterkte!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben zeker wel besmet, maar gelukkig milde klachten.
Mijn vriendin heeft het een stuk zwaarder, longontsteking en antibiotica doet bijna niks.
Huisarts zei ons dat ie vrij zeker is dat ze het heeft, maar er wordt bijna niet meer getest, dus vette pech.
Ook naar het ziekenhuis voor bloedprikken of foto's maken kon hij ons niet mee helpen, alles zat vol.
Voor het geval er een bacteriële infectie bij komtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam aan de antibiotica gaan bij een virus?
Toch schrijven ze het massaal voor.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Nogal logisch, aangezien het om een virus gaat en niet om een bacterie.
Op desinformatie begint het wel te lijken. Wij prikken er nog wel doorheen. Maar veel mensen zullen denken dat het nog allemaal wel meevalt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Deze vraag werd gister in de kamer ook gesteld. Het moet geen desinformatie worden zei iemand toen.
Maar als ze stoppen met publiceren krijg je daar onherroepelijk ook gedoe mee.
Alleen hiervoor zou je die Bruins en de top van het rivm er stante pede uit moeten schoppenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Mijn vriendin heeft het een stuk zwaarder, longontsteking en antibiotica doet bijna niks.
Huisarts zei ons dat ie vrij zeker is dat ze het heeft, maar er wordt bijna niet meer getest, dus vette pech.
Die heel vlug omhoog gaat lopen zodra de ziekenhuizen vol liggen. Geef het nog max anderhalve week.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
1 dode op 80 cases is nog steeds een ondergemiddelde score
Ja echt immens triest dat dit zo gaat, terwijl het echt helemaal nergens voor nodig isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
Damn, ging net even boodschappen doen in de veronderstelling dat het allemaal wel meeviel(misschien wat naïef) maar het lijkt wel of de Duitsers eraan komen ofzo. Mensen die (letterlijk) vechten om laatste afbakbroodjes, volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..
Alles wordt ons afgepakt!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef RipCity het volgende:
twitter:TourdeFrance21 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:18:42Official: Giro d’Italia postponed. #Giro #Cycling #velo #Covid_19 #Giro2020 reageer retweet
Heftig zeg, sterkte.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Ook naar het ziekenhuis voor bloedprikken of foto's maken kon hij ons niet mee helpen, alles zat vol.
Inderdaad..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef Lemsterr het volgende:
Die scholen gaan echt wel dicht hoor. Dat kan toch niet anders?
Het was indertijd hier wel redelijk algemeen aangenomen. Mensen wilde het zelfs in de OP opnemen. Als ik het goed heb kwam jij hier toen niet/minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bracht het alsof dat een algemene voorspelling was.
Niet dat het iets is om trots op te zijn maar vooralsnog zitten we op het 4 dagen = verdubbeling schema. Kan een keer 3 of 5 dagen zijn maar over het geheel klopt dat nog.
En verdubbelen gaat hard...
Er zal een moment komen dat het niet meer zo snel oploopt, als je 1000 mensen test zal je ook niet meer dan duizend diagnoses hebben.
Boeien, die zit veilig in 1 van zijn 300 woningen in Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Fukushima het volgende:
prins bril gaat niet blij zijn dat de F1 in zandvoort niet doorgaat/is uitgesteld.
Damn, ging net even boodschappen doen in de veronderstelling dat het allemaal wel meeviel(misschien wat naïef) maar het lijkt wel of de Duitsers eraan komen ofzo. Mensen die (letterlijk) vechten om laatste afbakbroodjes, volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...
wijnvoordeel levert nog...quote:
Daarom; beter sluiten die scholen want dit is onbegonnen werk zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef Fukushima het volgende:
net de kids opgehaald en jongste zegt we waren maar met zijn 8en (normaal 28)...
Nog veel en veel meer voorbeelden dat jongere mensen niet eraan overlijden of lees je wat je graag wilt lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef ToT het volgende:
Toch moet men niet denken dat het voor de rest van de bevolking een onschuldig griepje is; je leest er echt heel nare verhalen over en in het buitenland zijn er helaas ook genoeg voorbeelden van dat jongere mensen er ook aan overlijden.
Leuk verzonnenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
Hier ook idd, maar waarom is er dan geen vingerprik/bloedtest gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Laat je niet gek maken makkerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik betwijfel het een beetje, zeker omdat je ook genoeg verhalen leest van kerngezonde mensen die hier zwaar onder te lijden hebben cq overlijden (in andere landen). Het voelt aan als het downplayen van het virus en commotie niet verder doen oplopen.
Niet??? Toch? Wel? Absurdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |