abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192004701
Damn, ging net even boodschappen doen in de veronderstelling dat het allemaal wel meeviel(misschien wat naïef) maar het lijkt wel of de Duitsers eraan komen ofzo. Mensen die (letterlijk) vechten om laatste afbakbroodjes, volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...
PSN: Metal_Akilla
pi_192004704
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben zeker wel besmet, maar gelukkig milde klachten.

Mijn vriendin heeft het een stuk zwaarder, longontsteking en antibiotica doet bijna niks.

Huisarts zei ons dat ie vrij zeker is dat ze het heeft, maar er wordt bijna niet meer getest, dus vette pech.

Ook naar het ziekenhuis voor bloedprikken of foto's maken kon hij ons niet mee helpen, alles zat vol.
Damn! Sterkte!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 13 maart 2020 @ 14:20:20 #278
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_192004705
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waarom zou je in godsnaam aan de antibiotica gaan bij een virus? :')
Voor het geval er een bacteriële infectie bij komt
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  vrijdag 13 maart 2020 @ 14:20:21 #279
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_192004707
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Nogal logisch, aangezien het om een virus gaat en niet om een bacterie.
Toch schrijven ze het massaal voor.

Meer preventief eigenlijk, omdat bij een virale ontsteking een bacteriële op de loer ligt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_192004709
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Deze vraag werd gister in de kamer ook gesteld. Het moet geen desinformatie worden zei iemand toen.

Maar als ze stoppen met publiceren krijg je daar onherroepelijk ook gedoe mee.
Op desinformatie begint het wel te lijken. Wij prikken er nog wel doorheen. Maar veel mensen zullen denken dat het nog allemaal wel meevalt.
pi_192004713
prins bril gaat niet blij zijn dat de F1 in zandvoort niet doorgaat/is uitgesteld.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_192004715
quote:

Mijn vriendin heeft het een stuk zwaarder, longontsteking en antibiotica doet bijna niks.

Huisarts zei ons dat ie vrij zeker is dat ze het heeft, maar er wordt bijna niet meer getest, dus vette pech.
Alleen hiervoor zou je die Bruins en de top van het rivm er stante pede uit moeten schoppen

Waar zijn de tests???
pi_192004718
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

1 dode op 80 cases is nog steeds een ondergemiddelde score
Die heel vlug omhoog gaat lopen zodra de ziekenhuizen vol liggen. Geef het nog max anderhalve week.

Zie ook Italië, daar zijn ze met hun CFR al dik over de 6% en stijgende. Die kwamen ook van veel lager.

Dus zodra de ziekenhuizen vol liggen kun je pas echt je lol op. :{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 14:20:54 #284
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192004721
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Akilla het volgende:
Damn, ging net even boodschappen doen in de veronderstelling dat het allemaal wel meeviel(misschien wat naïef) maar het lijkt wel of de Duitsers eraan komen ofzo. Mensen die (letterlijk) vechten om laatste afbakbroodjes, volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..
Achterlijk gedoe....ik zou het bijna niet zo erg vinden als er wat mensen omvallen, helaas zijn het dan niet dit soort klootzakken...
Ja echt immens triest dat dit zo gaat, terwijl het echt helemaal nergens voor nodig is :'). Zal morgen nog wel erger worden, als iedereen vrij is.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192004725
quote:
volwassen kerels die ,bij een oude man, spullen uit de kar halen, ‘omdat het het laatste is en jij het toch niet overleefd’ en iedereen die er wat van zegt bijna op z’n muil slaat..
:')
pi_192004726
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef RipCity het volgende:
Alles wordt ons afgepakt! :(
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_192004729
quote:

Ook naar het ziekenhuis voor bloedprikken of foto's maken kon hij ons niet mee helpen, alles zat vol.
Heftig zeg, sterkte.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_192004731
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef Lemsterr het volgende:
Die scholen gaan echt wel dicht hoor. Dat kan toch niet anders?
Inderdaad..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192004732
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je bracht het alsof dat een algemene voorspelling was.

Niet dat het iets is om trots op te zijn maar vooralsnog zitten we op het 4 dagen = verdubbeling schema. Kan een keer 3 of 5 dagen zijn maar over het geheel klopt dat nog.

En verdubbelen gaat hard...

Er zal een moment komen dat het niet meer zo snel oploopt, als je 1000 mensen test zal je ook niet meer dan duizend diagnoses hebben.
Het was indertijd hier wel redelijk algemeen aangenomen. Mensen wilde het zelfs in de OP opnemen. Als ik het goed heb kwam jij hier toen niet/minder.

Verder kan de reden voor een terugloop op een gegeven moment ook zijn omdat het virus aan momentum verliest. Die tijd komt ook nog.
  vrijdag 13 maart 2020 @ 14:21:36 #290
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192004736
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:20 schreef Fukushima het volgende:
prins bril gaat niet blij zijn dat de F1 in zandvoort niet doorgaat/is uitgesteld.
Boeien, die zit veilig in 1 van zijn 300 woningen in Amsterdam.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Spellchecker vrijdag 13 maart 2020 @ 14:21:42 #291
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192004737
quote:
:{
pi_192004738
w
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

Alles wordt ons afgepakt? :(
wijnvoordeel levert nog...
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_192004742
quote:
:')

Ik geloof dit niet
pi_192004745
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:19 schreef Fukushima het volgende:
net de kids opgehaald en jongste zegt we waren maar met zijn 8en (normaal 28)...
Daarom; beter sluiten die scholen want dit is onbegonnen werk zo.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192004748
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:13 schreef ToT het volgende:

Toch moet men niet denken dat het voor de rest van de bevolking een onschuldig griepje is; je leest er echt heel nare verhalen over en in het buitenland zijn er helaas ook genoeg voorbeelden van dat jongere mensen er ook aan overlijden.
Nog veel en veel meer voorbeelden dat jongere mensen niet eraan overlijden of lees je wat je graag wilt lezen.
:D
pi_192004749
quote:
Leuk verzonnen
pi_192004750
quote:

Hier ook idd, maar waarom is er dan geen vingerprik/bloedtest gedaan?
werd direct getest of het bacterieel was of viraal, omdat antibiotica dan helemaal geen nut

Beterschap :*
pi_192004752
J
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ik betwijfel het een beetje, zeker omdat je ook genoeg verhalen leest van kerngezonde mensen die hier zwaar onder te lijden hebben cq overlijden (in andere landen). Het voelt aan als het downplayen van het virus en commotie niet verder doen oplopen.
Laat je niet gek maken makker
pi_192004757
quote:
Niet??? Toch? Wel? Absurd :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192004761
Rotterdam is nog vrij rustig op de kaart vergeleken met utrecht en vooral brabant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')