Neuh, zitten allemaal veilig op hun zolderkamerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er al mensen op FOK! besmet met Corona?
Zeker wel, maar de kans dat ze mochten testen is gewoon in NL erg laagquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn er al mensen op FOK! besmet met Corona?
Wilde geen handshake waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Server heeft ook corona
Oh, dat beleid volgen wij niet. Geloof ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beleid vanuit RIVM is zonder koorts gewoon werken toch? Dat zeiden ze gisteren.
Hier ook niet zichtbaarquote:
Geef het een weekje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dan vallen onze (9?) doden nog wel mee.
1 dode op 80 cases is nog steeds een ondergemiddelde scorequote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, je leest het bericht niet goed, 5 doden erbij. 10 in totaal
UMCU wel, alleen testen ze hier wel voordat je mag werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat beleid volgen wij niet. Geloof ik.
Zal eens kijken.
Hier staat 7 bij Friesland. En Omrop Friesland zegt 9.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Er ontbreken nog 28 gevallen, woonplaats wordt niet vermeld door RIVM.
M'n gemeente nog steeds coronavrijquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Er ontbreken nog 28 gevallen, woonplaats wordt niet vermeld door RIVM.
Das toch die club die carnaval vieren ook prima vond?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Beleid vanuit RIVM is zonder koorts gewoon werken toch? Dat zeiden ze gisteren.
officieel dan misschienquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:17 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
M'n gemeente nog steeds coronavrij
Hier zijn ze net de straat aan het openbrekenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:17 schreef byah het volgende:
Oplevering van mijn nieuwbouwhuis is vertraagd door Corona (ze moeten alleen nog de straat leggen)
Deze vraag werd gister in de kamer ook gesteld. Het moet geen desinformatie worden zei iemand toen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom die cijfers nog publiceren? Ze zijn niet relevant. Waarschijnlijker dat we op 5.000 zitten.
Heeft het lang geduurd? Misschien dat je dan geld terug kunt krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:17 schreef byah het volgende:
Oplevering van mijn nieuwbouwhuis is vertraagd door Corona (ze moeten alleen nog de straat leggen)
Ook zijn afspraken gemaakt over wanneer zorgmedewerkers wel of niet naar huis worden gestuurd. Ze worden naar huis gestuurd is als zij klachten hebben die acuut veranderen. Het gaat dan om mensen met hoestklachten die acuut verergeren, koorts hebben, die rillerig zijn of ineens een griepgevoel hebben. Ze mogen pas weer werken als ze 24 uur klachtenvrij zijn. Bij (mild) hoesten of neusverkoudheid blijven medewerkers gewoon werken. Binnen het ROAZ spraken de betrokken ziekenhuizen af om intensiever samen te werken om de virusproblematiek aan te pakken. Dit besluit is een van de uitkomsten van het overleg.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
UMCU wel, alleen testen ze hier wel voordat je mag werken.
Gaat steeds harder nuquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:14 schreef riazop het volgende:
[..]
Gedeeltelijke lockdown probeerden ze gisteren nog in paar voorsteden van Barcelona, maar is nu geen optie meer
twitter:TourdeFrance21 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:18:42Official: Giro d’Italia postponed. #Giro #Cycling #velo #Covid_19 #Giro2020 reageer retweet
Nogal logisch, aangezien het om een virus gaat en niet om een bacterie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben zeker wel besmet, maar gelukkig milde klachten.
Mijn vriendin heeft het een stuk zwaarder, longontsteking en antibiotica doet bijna niks.
Huisarts zei ons dat ie vrij zeker is dat ze het heeft, maar er wordt bijna niet meer getest, dus vette pech.
Ook naar het ziekenhuis voor bloedprikken of foto's maken kon hij ons niet mee helpen, alles zat vol.
Ik roep hier al dagen dat dat MAANDAG voor vrijwel alle europese landen gaat gelden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef Lemsterr het volgende:
Die scholen gaan echt wel dicht hoor. Dat kan toch niet anders?
Waarom zou je in godsnaam aan de antibiotica gaan bij een virus?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:18 schreef DustPuppy het volgende:
Mijn vriendin heeft het een stuk zwaarder, longontsteking en antibiotica doet bijna niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |