Logisch gevolg van wat men in Oost Europa al aan het doorvoeren is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Volgens een kennis van me die bij de politie in Düsseldorf werkt, wil Duitsland strengere grenscontroles uit gaan voeren en denken ze er zelfs aan om grenzen te sluiten.
Nuttig. Het virus zal hier van schrikkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Volgens een kennis van me die bij de politie in Düsseldorf werkt, wil Duitsland strengere grenscontroles uit gaan voeren en denken ze er zelfs aan om grenzen te sluiten.
Te laat alleen... twee weken geleden was het Schengen dit dat.. en nou is de pleuris uitgebrokenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
soms heb ik nog wel het gevoel dat we allemaal in plague inc. zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
quote:De Duitse politie houdt vanwege het coronavirus meer controles langs de Duits-Nederlandse grens.
Dat meldt het ANP. Steekproefsgewijs worden auto’s gestopt en wordt de inzittenden gevraagd of ze gezondheidsklachten hebben en waar ze vandaan komen. In verdachte gevallen worden de gezondheidsautoriteiten ingeschakeld.
https://limburg24.nl/meer(...)vanwege-coronavirus/
Ik hoop het niet. Fabriek van ons hoofdkantoor staat in Duitsland. Als we geen spullen meer krijgen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Je zal wel moeten. Er mogen geen nieuwe introducties zijn als je wil weten hoe je maatregelen werken. Zal elk land wel gaan handhaven binnenkort.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nuttig. Het virus zal hier van schrikken
Controles he, niet potdichtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Fabriek van ons hoofdkantoor staat in Duitsland. Als we geen spullen meer krijgen...Of zou het niet voor vracht gaan gelden?
Ik heb geen idee. Maar het is een goede optie dat het gaat gebeuren. Er wordt op hoog niveau over gesprokenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Fabriek van ons hoofdkantoor staat in Duitsland. Als we geen spullen meer krijgen...Of zou het niet voor vracht gaan gelden?
Verkoop je cocaine?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:32:41New coronavirus measures:
- Czech Republic closing borders on Monday morning
- Madrid decrees the closure of bars, clubs and restaurants
- France bans gatherings with more than 100 people reageer retweet
wij hebben vestigingen in meerdere landen in europa, materiaal kopen we in italië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Was jij ook voor deze maatregel toen Pim het voorstelde?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef _I het volgende:
[..]
Je zal wel moeten. Er mogen geen nieuwe introducties zijn als je wil weten hoe je maatregelen werken. Zal elk land wel gaan handhaven binnenkort.
We zijn niet in oorlog, dus het hoeft geen zwaar bewapend leger te zijn. Grensposten lijken mij logisch.
Hier hoor je na 20 seconden gepraat op balkons de onderbuurman ineens schreeuwen: "HOU JE PLEURISMUIL BAKFIETS" waarna 10 minuten later de politie erbij moet komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef Markesh het volgende:
Ziet er wel gezellig uit!
Wie weet gaan we dat hier ook krijgen.. *O"twitter:Steelers_1991 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 07:50:58Look at this in Napoli.
Italians are having balcony #coronavirus balcony parties with their neighbours!
Italia, siamo con te! 🇮🇹 https://t.co/lUQIXjXBUO reageer retweet
nog 20 minuutjes volhouden makkerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef AToontje87 het volgende:
Komt er vandaag nog een update door het RIVM omtrent het aantal nieuwe gevallen?
Ja, om 2 uur.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef AToontje87 het volgende:
Komt er vandaag nog een update door het RIVM omtrent het aantal nieuwe gevallen?
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
nog 20 minuutjes volhouden makker
Dank u!quote:
Woon jij boven mij?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier hoor je na 20 seconden gepraat op balkons de onderbuurman ineens schreeuwen: "HOU JE PLEURISMUIL BAKFIETS" waarna 10 minuten later de politie erbij moet komen.
Help me even. Ik ben even kwijt wanneer de mooie debater Pim zijn hoofd heeft gebroken over een pandemie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Was jij ook voor deze maatregel toen Pim het voorstelde?
Ontwijken is ook wijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:41 schreef _I het volgende:
[..]
Help me even. Ik ben even kwijt wanneer de mooie debater Pim zijn hoofd heeft gebroken over een pandemie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |