SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-niet lollig proberen te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE![]()
Maar als alle gekkies hun wc-papier voor het komend half jaar nu vast in hebben geslagen, dan kan het normale volk morgen of zo toch weer gewoon normaal boodschappen doen? Of gaan die gekkies morgen weer naar de supermarkt om weer voor een half jaar pleepapier in te slaan?![]()
Ik ga er vanuit dat het dit weekend nog doorgaat en het daarna weer rustiger wordt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:15 schreef Saekerhett het volgende:
Maar als alle gekkies hun wc-papier voor het komend half jaar nu vast in hebben geslagen, dan kan het normale volk morgen of zo toch weer gewoon normaal boodschappen doen? Of gaan die gekkies morgen weer naar de supermarkt om weer voor een half jaar pleepapier in te slaan?![]()
Dan heb je over een week voor meer dan 4 jaar pleepapier in huis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:15 schreef Saekerhett het volgende:
Maar als alle gekkies hun wc-papier voor het komend half jaar nu vast in hebben geslagen, dan kan het normale volk morgen of zo toch weer gewoon normaal boodschappen doen? Of gaan die gekkies morgen weer naar de supermarkt om weer voor een half jaar pleepapier in te slaan?
Handig.
Brutal. Fucking. Metal.![]()
Het is weeral de schuld van Obama...twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 11:22:17For decades the @CDCgov looked at, and studied, its testing system, but did nothing about it. It would always be inadequate and slow for a large scale pandemic, but a pandemic would never happen, they hoped. President Obama made changes that only complicated things further..... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 11:22:19.... Their response to H1N1 Swine Flu was a full scale disaster, with thousands dying, and nothing meaningful done to fix the testing problem, until now. The changes have been made and testing will soon happen on a very large scale basis. All Red Tape has been cut, ready to go! reageer retweet
are we infinite or am I alone![]()
Even nog een overzichtje wat ik nog niet eerder had gezien (per GGD regio):
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Het zijn wel idioten allemaal, maar goed. Alsof pleepapier een eerste levensbehoefte is. Mocht het daadwerkelijk op zijn, spring je toch onder de douche of zoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:16 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het dit weekend nog doorgaat en het daarna weer rustiger wordt.![]()
![]()
https://edition.cnn.com/2(...)s-contact/index.html
"Make Brazil Great Again"....
Lekker stel samen, zeker onze Braziliaanse homohater gun je eigenlijk alleen maar het slechtsteOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ja ach, Trump.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:17 schreef crystal_meth het volgende:
Het is weeral de schuld van Obama...twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 11:22:17For decades the @:CDCgov looked at, and studied, its testing system, but did nothing about it. It would always be inadequate and slow for a large scale pandemic, but a pandemic would never happen, they hoped. President Obama made changes that only complicated things further..... reageer retweet
twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 11:22:19.... Their response to H1N1 Swine Flu was a full scale disaster, with thousands dying, and nothing meaningful done to fix the testing problem, until now. The changes have been made and testing will soon happen on a very large scale basis. All Red Tape has been cut, ready to go! reageer retweet
![]()
De Braziliaanse homohater die ook een bepaald regenwoud om zeep aan het helpen is?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:18 schreef TheVulture het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)s-contact/index.html
"Make Brazil Great Again"....
Lekker stel samen, zeker onze Braziliaanse homohater gun je eigenlijk alleen maar het slechtste
Ja, die gun ik het allerslechtste.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://www.welingelichte(...)in-de-luchtpijp.htmlquote:Ziek door Corona: “Niet weinigen worden 14 dagen lang verdoofd op hun buik gelegd met een buis in de luchtpijp”
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 12:21:00 ]![]()
Ook dat jaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Braziliaanse homohater die ook een bepaald regenwoud om zeep aan het helpen is?
Ja, die gun ik het allerslechtste.
Ik kwam net trouwens deze tegen, over echte problemen gesproken. Laten we hopen dat deze man echt nooit de sleutel van het Torentje in handen krijgt
https://www.telegraaf.nl/(...)-tijdens-coronadebatOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Geen nieuwe besmettingen in Drenthe!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
Misschien dat ze in de supermarkt nu vakkenvullers en bezorgers kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:57 schreef bypateq het volgende:
Ik ben een arme student en zojuist begonnen aan twee bijbaantjes, in de horeca en evenementensector....
Deze banen betekenen momenteel mijn enige inkomen omdat ik niet leen bij duo, normaal gesproken moet ik hier makkelijk van rond kunnen komen..
Nou ligt de evenementensector natuurlijk compleet op zn gat en het zal niet lang meer duren voordat de horeca ook volgt, ik begin hem wel een beetje te knijpen![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja
Ik kwam net trouwens deze tegen, over echte problemen gesproken. Laten we hopen dat deze man echt nooit de sleutel van het Torentje in handen krijgt
https://www.telegraaf.nl/(...)-tijdens-coronadebat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Staat nog steeds bovenaan mijn lijstje voor maart 2021quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja
https://www.telegraaf.nl/(...)-tijdens-coronadebat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Snap ook niet dat supermarkten het toestaan als mensen heek hun winkelwagentje vol proppen met enkel WC papier. Gewoon max 2 pakken p.p. ofzo moet toch niet zo lastig zijn?![]()
https://www.rtvdrenthe.nl(...)ronavirus-in-Drenthequote:
eén uur geleden
Geen nieuwe coronabesmettingen in Drenthe
RTV Drenthe RTV Drenthequote:Er zijn op dit moment geen nieuwe besmettingen bij inwoners in onze provincie vastgesteld. Dat laat GGD Drenthe weten. Het aantal mensen met corona in Drenthe blijft dus steken op 14 (gemeente Coevorden 11, gemeente Emmen 2 en gemeente Hoogeveen 1).And everything under the sun is in tune
nos
Mustafa Marghadi
@mousmar
·
12 m
9 artsen uit China met coronavirus ervaring zijn aangekomen in Italië om te helpen met de crisis. Ze hebben 31 ton aan medische apparatuur en materiaal met zich meegenomen.![]()
Rijden ze naar een andere supermarkt om meer te halenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Snap ook niet dat supermarkten het toestaan als mensen heek hun winkelwagentje vol proppen met enkel WC papier. Gewoon max 2 pakken p.p. ofzo moet toch niet zo lastig zijn?![]()
![]()
Aan de oude dame niet met 2 trayen Unicura handzeep de Kruidvat uit kwam rennen: dat je het maar nodig mag hebben![]()
![]()
Allemaal een gratis seizoenkaart van FC Emmen!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]Snel een muur rondom de provincie optrekken en onafhankelijkheid verklaren!
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Maar staat toch niks over vandaag in of kijk ik scheel?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)ronavirus-in-Drenthe
]eén uur geleden
RTV Drenthe RTV Drenthe
[..]
Edit: zie nu je edit thx![]()
dus er wordt tientallen jaren niets gedaan (volgens Trump), maar het ligt aan Obamaquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:17 schreef crystal_meth het volgende:
Het is weeral de schuld van Obama...twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 11:22:17For decades the @:CDCgov looked at, and studied, its testing system, but did nothing about it. It would always be inadequate and slow for a large scale pandemic, but a pandemic would never happen, they hoped. President Obama made changes that only complicated things further..... reageer retweet
![]()
![]()
https://www.telegraaf.nl/
Zo'n debiele voorpagina van De Televaag helpt natuurlijk ook niet mee, succes als je nog boodschappen moet doen.blablablabla![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja
https://www.telegraaf.nl/(...)-tijdens-coronadebat![]()
![]()
Hmmm, er staat per 12 maart, maar het loopt volgens mij toch iets achter? In mijn regio waren het er iig gisteren al 7 (nu 8), terwijl op het kaartje 5 staat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Even nog een overzichtje wat ik nog niet eerder had gezien (per GGD regio):
[ afbeelding ]
https://www.ggdgv.nl/gezo(...)ver-het-coronavirus/Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Het gaat wat worden net die scholen dicht. Gelukkig blijven de kinderdagverblijven en Bso’s open zodat de economie niet kaput gaat!![]()
Sauce?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef Elan het volgende:
Zo'n debiele voorpagina van De Televaag helpt natuurlijk ook niet mee, succes als je nog boodschappen moet doen.![]()
Alles voor de clicks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef Elan het volgende:
Zo'n debiele voorpagina van De Televaag helpt natuurlijk ook niet mee, succes als je nog boodschappen moet doen.![]()
Precies.. inreisverbod voor toeristen!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
Tsja, maar dan moeten ze in ieder geval meer moeite doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Rijden ze naar een andere supermarkt om meer te halen.
![]()
Mag Groningen er dan bij? De rest van Nederland is toch sowieso kut, vies en lelijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
![]()
Narcissen hebben het in mijn tuin momenteel kennelijk makkelijker dan in de Tweede Kamer.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja
https://www.telegraaf.nl/(...)-tijdens-coronadebat
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Mensen die "mensen met corona" of "hij heeft corona" ofzo schrijvenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)ronavirus-in-Drenthe
eén uur geleden
RTV Drenthe RTV Drenthe
[..]RTV Drenthe, doe eens niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Echte cijfers geven,geeft alleen onrust.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
voor de mensen die juichen geen besmetting meer erbij. We testen niet meer echt he
Natuurlijkzijn er veel meer besmettingen.![]()
Ja de regionale omroep is af en toe wat knullig hierquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die "mensen met corona" of "hij heeft corona" ofzo schrijvenRTV Drenthe, doe eens niet.
Ziekenhuizen bereiden zich voor op code zwart hoorde ik op radio 1. Code zwart staat voor we moeten kiezen wie we laten leven. In Brabant zitten sommige ziekenhuizen al op code rood. Moeten niet veel meer patiënten bijkomen op de ICquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
voor de mensen die juichen geen besmetting meer erbij. We testen niet meer echt he![]()
Al snap ik het niet als we wel de scholen dicht gooien maar vervolgens wel kdv/opvang open houden. Is gewoon bronverplaatsing dan toch of ben ik nu gekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef quirina het volgende:
Het gaat wat worden net die scholen dicht. Gelukkig blijven de kinderdagverblijven en Bso’s open zodat de economie niet kaput gaat!![]()
![]()
het is in ieder geval duidelijk. Beter dan "mensen met een sarscov2 besmetting".quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die "mensen met corona" of "hij heeft corona" ofzo schrijvenRTV Drenthe, doe eens niet.
![]()
Neem me niet kwalijk. Het is idd heel slecht nieuws. Ik zal me in dit topic van positief nieuws onthouden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:28 schreef bitterbal het volgende:
voor de mensen die juichen geen besmetting meer erbij. We testen niet meer echt he
Alvast een deel van de kinderen zal dan thuis blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Al snap ik het niet als we wel de scholen dicht gooien maar vervolgens wel kdv/opvang open houden. Is gewoon bronverplaatsing dan toch of ben ik nu gekare we infinite or am I alone![]()
Dat dit in Nederland gebeuren kan?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ziekenhuizen bereiden zich voor op code zwart hoorde ik op radio 1. Code zwart staat voor we moeten kiezen wie we laten leven. In Brabant zitten sommige ziekenhuizen al op code rood. Moeten niet veel meer patiënten bijkomen op de ICIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Alsof Truus van Facebook de redactie is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja de regionale omroep is af en toe wat knullig hierVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Mensen moeten toch werken en kunnen kinderen niet bij opa en oma als oppas laten want die gaan dood aan Corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Al snap ik het niet als we wel de scholen dicht gooien maar vervolgens wel kdv/opvang open houden. Is gewoon bronverplaatsing dan toch of ben ik nu gek![]()
laten we t gewoon realistisch houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk. Het is idd heel slecht nieuws. Ik zal me in dit topic van positief nieuws onthouden.![]()
Nou ja, nee, je voorkomt dat een deel van de kinderen door quarantaine een achterstand oplopen op de kinderen die niet ion quarantaine zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Al snap ik het niet als we wel de scholen dicht gooien maar vervolgens wel kdv/opvang open houden. Is gewoon bronverplaatsing dan toch of ben ik nu gek
Ook zou BSO alleen moeten zijn voor mensen met vitale functies, zorg/politie etc
Mensen die zelf thuis kunnen werken kunnen prima hun eigen kinderen thuis hebben![]()
Thuiswerken met kids om je heen werkt niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou ja, nee, je voorkomt dat een deel van de kinderen door quarantaine een achterstand oplopen op de kinderen die niet ion quarantaine zitten
Ook zou BSO alleen moeten zijn voor mensen met vitale functies, zorg/politie etc
Mensen die zelf thuis kunnen werken kunnen prima hun eigen kinderen thuis hebben![]()
Ja, verschil is wel dat scholen meestal veel meer kinderen hebben. En lang niet ieder kind naar kdv gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Al snap ik het niet als we wel de scholen dicht gooien maar vervolgens wel kdv/opvang open houden. Is gewoon bronverplaatsing dan toch of ben ik nu gek"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja de regionale omroep is af en toe wat knullig hierIk zal nooit vergeten dat iemand van Omroep Gelderland dacht dat maandverband voor incontinentie was!
![]()
![]()
onzin, ik doe het regelmatig...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Thuiswerken met kids om je heen werkt niet.![]()
Bodet, bidet....wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja
https://www.telegraaf.nl/(...)-tijdens-coronadebat![]()
Hoe bepaal je wat een vitale functie is? En de volgende vraag die gesteld moet worden is wie er dan al die mensen die geen vitale functie hebben gaan betalen want die kun je ook niet 2 weken zonder inkomen laten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou ja, nee, je voorkomt dat een deel van de kinderen door quarantaine een achterstand oplopen op de kinderen die niet ion quarantaine zitten
Mensen die zelf thuis kunnen werken kunnen prima hun eigen kinderen thuis hebbenDon't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Dat zal je vies tegenvallen want de meeste kinderen gaan wel degelijk naar de opvang hoor. Weet niet in welk gehucht je leeft. Maar in de grote steden moet je wel met zijn tweeen fulltime werken om alles te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:34 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja, verschil is wel dat scholen meestal veel meer kinderen hebben. En lang niet ieder kind naar kdv gaat.![]()
Als je al 3 jaar met iemand werkt mag je verwachten dat diegene je naam goed uitspreekt, Bod-eh.quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
In New York City gaan de scholen niet dicht. Niet omdat ze het onderwijs niet willen onderbreken, niet omdat de ouders aan het werk moeten blijven maar omdat heel veel kinderen op school ontbijt en lunch krijgen, eten waar thuis amper geld voor is. Ook veel dakloze kinderen die naar school gaan, kunnen nergens anders heen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Evenstar
![]()
Mja, hangt echt van je baan af hoor (en je kind). Als je moet vergaderen of vaak aan de telefoon moet hangen is het echt niet handig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
onzin, ik doe het regelmatig...
Al is de huidige situatie natuurlijk wel een noodgeval en moeten mensen niet zo piepen. Val op werk nog steeds van de ene in andere verbazing hoe egoistich, arrogant, laconiek en dom sommige mensen reageren op de situatie.![]()
Als je ff die speech van Rutte nog eens bekijkt ziet Rutte school ook als opvang. Daarom wilhij deze niet dicht.![]()
Je hebt toch wel meer dan 1 kamer in huis zeg...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:38 schreef Kyran het volgende:
Als je moet vergaderen of vaak aan de telefoon moet hangen is het echt niet handig.![]()
Dat is best triest eigenlijk, vooral omdat een ander deel van New York (Wall Street) daar medeverantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:38 schreef Felixa het volgende:
In New York gaan de scholen niet dicht. Niet omdat ze het onderwijs niet willen onderbreken, niet omdat de ouders aan het werk moeten blijven maar omdat heel veel kinderen op school ontbijt en lunch krijgen, eten waar thuis amper geld voor is. Ook veel dakloze kinderen die naar school gaan, kunnen nergens anders heen.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Haha, ik woon gewoon in de Randstad hoor. Maar de opvang stopt bij de meeste kinderen rond 9-10 jaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat zal je vies tegenvallen want de meeste kinderen gaan wel degelijk naar de opvang hoor. Weet niet in welk gehucht je leeft. Maar in de grote steden moet je wel met zijn tweeen fulltime werken om alles te kunnen betalen."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Geheel volgens voorspelling.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat dit in Nederland gebeuren kan?
Zullen gewoon de nodige bejaarden/ouderen gaan sneuvelen door deze golf.![]()
Evenstar
![]()
Met een klein kind of baby ja? Jij laat een baby van een paar maanden even alleen om een uurtje te gaan vergaderen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer dan 1 kamer in huis zeg...
Als ze wat ouder zijn en zichzelf kunnen redden zeker een optie, maar je denkt er nu echt te makkelijk over.![]()
In Vlaanderen benadrukken de politici dat de scholen niet gesloten worden.
In Wallonië zeggen ze dat de scholen gesloten worden.
In beide gevallen wordt er geen les gegeven, enkel opvang voorzien. Maar de Walen wilden de scholen sluiten, de Vlamingen niet, nu kunnen ze beide claimen dat ze gelijk hadden..![]()
![]()
are we infinite or am I alone![]()
Jouw kinderen vragen nooit je aandacht?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer dan 1 kamer in huis zeg...
Storen je nooit?
Goh.![]()
Evenstar
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Jouw kinderen vragen nooit je aandacht?
Storen je nooit?
Goh.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Thuiswerken met kids om je heen werkt niet.
Eem 0 of een , teveel naar links of naar rechts en dan gaat het in mijn werk gruwelijk mis. Moet echt wel geconcentreerd kunnen werken en dat gaat hier thuis echt niet als er 3 belhamels om mij heen aan het rennen zijn.![]()
Tja misschien heb ik het makkelijk als alleenverdiener, die van ons is nog nooit naar een KDV geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Met een klein kind of baby ja? Jij laat een baby van een paar maanden even alleen om een uurtje te gaan vergaderen?
Maar volledig offtopic hier![]()
Ja ‘The city of Dreams’ héquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:38 schreef Felixa het volgende:
In New York City gaan de scholen niet dicht. Niet omdat ze het onderwijs niet willen onderbreken, niet omdat de ouders aan het werk moeten blijven maar omdat heel veel kinderen op school ontbijt en lunch krijgen, eten waar thuis amper geld voor is. Ook veel dakloze kinderen die naar school gaan, kunnen nergens anders heen.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
10 jaar en welopgevoed, dus nee, als ik werk laat hij me met rustquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Jouw kinderen vragen nooit je aandacht?
Storen je nooit?
Goh.![]()
Dus je vrouw geeft je kind aandacht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Tja misschien heb ik het makkelijk als alleenverdiener, die van ons is nog nooit naar een KDV geweest.
Maar volledig offtopic hier![]()
Omdat je vrouw hem bezig houd .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
10 jaar en welopgevoed, dus nee, als ik werk laat hij me met rust![]()
als ik werk, ja... is dat raar?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Dus je vrouw geeft je kind aandacht.![]()
Met 3 kleintjes thuiswerken is inderdaad wel next level. Maar met ééntje moet tot op zekere hoogte wel lukken imo. Beetje afhankelijk van wat je voor werk hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Eens.
Eem 0 of een , teveel naar links of naar rechts en dan gaat het in mijn werk gruwelijk mis. Moet echt wel geconcentreerd kunnen werken en dat gaat hier thuis echt niet als er 3 belhamels om mij heen aan het rennen zijn.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ik denk dat we het lang genoeg over @Fer_de_Lance zn situatie hebben gehad jongens.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Bijzonder, Zweden er vandaag maar 38 bij.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zouden ze die specifieke cijfers over hoeveel mensen er in het ziekenhuis liggen en dan vervolgens op de IC liggen gewoon bewust buiten de media houden?
ik vind de berichten over code zwart etc best alarmerend maar daar kun je dan toch ook gewoon transparant over zijn ipv enkel totalen te noemenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
9 artsen met coronaviruservaring uit China aangekomen in Italie met 31 ton aan medische apparatuur, wat een helden zijn dat, gewoon 2 keer je leven in de waagschaal stellen om andere mensen te helpen![]()
![]()
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
hoeveel mensen hebben ze gemeten? anders zegt dit niks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Het hoesten is hier ook al begonnen.
Mijn vriendin begon ermee en sinds vanmorgen begin ik ook....
Ik ga wel gewoon werken, voor hoesten ga ik niet thuis blijven.
Voel me ook wel vermoeid en beetje spierpijn in mn nek/schouders.
Weet niet of dat 'verschijnselen' zijn of dat het gewoon verkoudheid is.
Koorts heb ik iig niet.
(woon in Zuid Holland)![]()
Kan best wel eens zijn dat we china met heel andere ogen zien na deze crisisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
9 artsen met coronaviruservaring uit China aangekomen in Italie met 31 ton aan medische apparatuur, wat een helden zijn dat, gewoon 2 keer je leven in de waagschaal stellen om andere mensen te helpen![]()
![]()
![]()
Zijn de omstandigheden m.b.t. testen hetzelfde als de dagen ervoor?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zit iedereen op Brabant te zeiken? De randstad is bijna net zo erg. Zie link.
https://localfocus2.appspot.com/5e68e7405456b![]()
De vraag is ook wel hoe vrijwillig dat is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Serieus of ben je aan het trollen? Je tikt alle boxen aan en wil gewoon de straat op?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dan ben je ook echt een idioot he. Bewust het advies vanaf bovenaf negerenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.![]()
![]()
Het enige wat transparant is is het glas van je raam.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze die specifieke cijfers over hoeveel mensen er in het ziekenhuis liggen en dan vervolgens op de IC liggen gewoon bewust buiten de media houden?
ik vind de berichten over code zwart etc best alarmerend maar daar kun je dan toch ook gewoon transparant over zijn ipv enkel totalen te noemen![]()
Ook met koorts gewoon gaan joh, wat weet de overheid er nou van als ze iedereen met hoestklachten vragen om thuis te blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Ik vraag me af of de hamsterende personen in Nederland al wanhopig genoeg zijn om ook dat Blue Band brood in te slaan.
Zowel mijn vrouw als ikzelf zullen de komende welen hoogstwaarschijnlijk thuiswerken. Heb vanochtend ons appartement in Lissabon afgezegd, zometeen even kijken wat ik met de tickets ga doen.
Ik ben heel benieuwd of dit dichter naar de zomer toe gaat afnemen..I see peas of green, red roses too....![]()
Dit. Het aantal IC/ziekenhuispatiënten is veel relevanter dan het aantal positief geteste mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
ik vind de berichten over code zwart etc best alarmerend maar daar kun je dan toch ook gewoon transparant over zijn ipv enkel totalen te noemen"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
De maatregelen zijn:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
(woon in Zuid Holland)
Iedereen in Nederland: blijf thuis bij klachten neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts.
FYI. Van de website van het RIVM..Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja serieus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus of ben je aan het trollen? Je tikt alle boxen aan en wil gewoon de straat op?
Als ik dat niet was ging ik naar ONZ.
Alle boxen? hoort beetje spierpijn daar ook bij?
Koorts heb ik ook niet.![]()
Code zwart is ook wat overdreven. Gaat om 1 ziekenhuis in NL met 8 corona patiënten die dat riepen toch ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
ik vind de berichten over code zwart etc best alarmerend maar daar kun je dan toch ook gewoon transparant over zijn ipv enkel totalen te noemen![]()
Gewoon uit jaloezie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef polderturk het volgende:
Waarom zit iedereen op Brabant te zeiken? De randstad is bijna net zo erg. Zie link.
https://localfocus2.appspot.com/5e68e7405456b“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het is dat ik thuiswerk, maar als ik je collega was had ik je keihard naar huis getrapt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
(woon in Zuid Holland)[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik heb de laatste tijd wel veel dat ik moet hoesten thuis, maar zodra ik buiten sta is het weg. Waarschijnlijk omdat de lucht erg droog is door centrale verwarming.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Je weet hoe dat gaat in China he?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
zie email 27 oktober![]()
Je moest eens weten hoeveel mensen er hoesten op mijn werk en die gewoon aan het werk zijn....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De maatregelen zijn:
Iedereen in Nederland: blijf thuis bij klachten neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts.
FYI. Van de website van het RIVM..
Hoe weet je nou zeker of het hoesten van vuile lucht of kriebelhoest is.![]()
Fijn je collega's besmetten iddquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is dat ik thuiswerk, maar als ik je collega was had ik je keihard naar huis getrapt.Echt aso.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Code zwart is gisteren in Nieuwsuur ter sprake gekomen. Dat ging inderdaad om het ziekenhuis in Breda die de meeste patiënten behandelt. Daar werd aangegeven dat het nu nog ging om toekomstmuziek, maar dat het best een reëel scenario is als de groei aanhoudt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Code zwart is ook wat overdreven. Gaat om 1 ziekenhuis in NL met 8 corona patiënten die dat riepen toch ?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn bron is een goede bron dus realistisch. Nergens hoor je mij zeggen dat de problemen opgelost zijn. of dat er morgen geen 120 bij komen in Drenthe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
laten we t gewoon realistisch houden.And everything under the sun is in tune
Door wie heb je je laten adviseren? Dreetje Hazes, of Gers?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ja serieus.
Als ik dat niet was ging ik naar ONZ.
Alle boxen? hoort beetje spierpijn daar ook bij?
Koorts heb ik ook niet.![]()
Dit is de reden dat je mensen niet moet verzoeken maar gewoon dwingende maatregelen op moet leggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
(woon in Zuid Holland)Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty![]()
Je gaat het serieus gooien op ''maar hun doen het ook''? Je bent geen klein kind meer, neem ik aan? Geef het goede voorbeeld of zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er hoesten op mijn werk en die gewoon aan het werk zijn....
Hoe weet je nou zeker of het hoesten van vuile lucht of kriebelhoest is.![]()
Verschil is dat er bijvoorbeeld in Rotterdam meer mensen wonen als Eindhoven, Tilburg en Breda bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef polderturk het volgende:
https://localfocus2.appspot.com/5e68e7405456b
Rotterdam: 644.618
Die 3 grootste steden van Brabant: 629.838In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Niet. Daarom blijf je normaal gesproken preventief thuis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er hoesten op mijn werk en die gewoon aan het werk zijn....
Hoe weet je nou zeker of het hoesten van vuile lucht of kriebelhoest is.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Spier en gewrichtspijn zijn ook symptomen van in ieder geval een griep... dus enkel een kuchje van droge lucht is inderdaad geen probleem, maar jij benoemt meerdere symptomen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Hoe weet je nou zeker of het hoesten van vuile lucht of kriebelhoest is.
Maar ga gerust naar je werk
Evenstar
![]()
Met 10 jaar kan het makkelijk ja, daar ben ik het mee eens. Vooral als je dan nog iemand thuis is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
10 jaar en welopgevoed, dus nee, als ik werk laat hij me met rust![]()
Gewoon een trollquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spier en gewrichtspijn zijn ook symptomen van in ieder geval een griep... dus enkel een kuchje van droge lucht is inderdaad geen probleem, maar jij benoemt meerdere symptomen...
Maar ga gerust naar je werk![]()
Mijn werkgever stuurt braaf alle geldende maatregelen op, maar sluit wel af met de mededeling dat we ons niet ziek moeten gaan melden bij een verkoudheidje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je gaat het serieus gooien op ''maar hun doen het ook''? Je bent geen klein kind meer, neem ik aan? Geef het goede voorbeeld of zo.
Gebruik de papieren handdoeken!![]()
Ik weet niet hoe dit allemaal gegaan is, net zomin als jij vanachter je computertje in je veilige omgeving. Wat dit ook zegt is dat het in China enorm voor uit is gegaan als ze 9 artsen en zoveel medische apparatuur kunnen missen, dus al met alquote:
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Vanuit Breda is het een half uur rijden naar Rotterdam en een half uur naar Utrecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Verschil is dat er bijvoorbeeld in Rotterdam meer mensen wonen als Eindhoven, Tilburg en Breda bij elkaar.
Rotterdam: 644.618
Die 3 grootste steden van Brabant: 629.838![]()
Kan nooit lang duren voor the Don ook geinfecteerd is dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef crystal_meth het volgende:
Vorige week vrijdag:
[ afbeelding ]
De man rechts van Ivanka, Australische minister for Home Affairs, testte vandaag positief.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ja het ging toch over sluiten van scholen? Nou ja... op die van mijn zoon zitten geen baby's of zuigelingen....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Met 10 jaar kan het makkelijk ja, daar ben ik het mee eens. Vooral als je dan nog iemand thuis is.
Maar zoals gezegd, volledig offtopic![]()
Dus Ivanka mag ook twee weken niet meer bij d'r vader in de buurt komenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef crystal_meth het volgende:
Vorige week vrijdag:
[ afbeelding ]
De man rechts van Ivanka, Australische minister for Home Affairs, testte vandaag positief.
Kleine kans om het te krijgen als je de hele dag op zolder zit natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef KingRadler het volgende:
Hebben wel al iemand gehad op Fok die Corona heeft opgelopen.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
@Logicianquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef KingRadler het volgende:
Hebben wel al iemand gehad op Fok die Corona heeft opgelopen.
toch?![]()
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 12:32:36Iran reports 1,289 new cases of coronavirus and 85 new deaths, raising total to 11,364 cases and 514 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Om die reden is het onzin dat ze bijvoorbeeld eerst alleen Brabantse stadions afsloten, in De Kuip komen zeker 10,000 mensen woonachtig in Brabant.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vanuit Breda is het een half uur rijden naar Rotterdam en een half uur naar Utrecht.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
@Logician2.0 moet je hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kreeg net deze mail van de school van mijn kinderen:Nou lekker dan, met zijn allen in de Aula.quote:Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat een ouder van een leerling van het .... besmet is met het corona-virus. Deze leerling heeft geen ziekteverschijnselen en is direct bij het vermoeden van de besmetting van de ouder in preventieve thuisisolatie gegaan.
Ik denk dat dit virus al onder ons is en dat 10% van de bevolking het al met zich mee draagt.![]()
Meerdere met symptonen geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef KingRadler het volgende:
Hebben wel al iemand gehad op Fok die Corona heeft opgelopen.
Iig wel al veel die nu thuis moeten werken
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Het is naief om te denken dat een proviciegrens een echte grens is. Er staat geen hek tussen de provicies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Om die reden is het onzin dat ze bijvoorbeeld eerst alleen Brabantse stadions afsloten, in De Kuip komen zeker 10,000 mensen woonachtig in Brabant.![]()
Grote kans, maar zat die geen/nooit symptonen gaan krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef zoost het volgende:
Kreeg net deze mail van de school van mijn kinderen:
[..]
Nou lekker dan, met zijn allen in de Aula.
Ik denk dat dit virus al onder ons is en dat 10% van de bevolking het al met zich mee draagt.
Als ik de foto's van de winkels zo eens mag geloven is heel eindhoven / tilburg inmiddels besmet
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Ja dat hokjesdenken in gemeenten/provincies is lekker nutteloos idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Om die reden is het onzin dat ze bijvoorbeeld eerst alleen Brabantse stadions afsloten, in De Kuip komen zeker 10,000 mensen woonachtig in Brabant.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wou dat ze gewoon doorpakken met de maatregelen en get it over with, ik zit hier in een lege winkel(straat) een beetje te wachten en me vooral te irriteren aan ouders die hun kids met snotneuzen nog even mee winkelen nemen. Het voelt nu wachten op de onvermijdbare lockdown.![]()
Ik heb nog even een vraag nav de bacterie die op oppervlaktes doorleeft. Wellicht kan 1 van jullie mij helpen?
Wat nou als de postbode dit virus bij zich draagt? Dan wandelt hij/zij het toch zo heel de wijk door? Of zie ik het verkeerd?![]()
Die steden zijn ook 1 grote Orgiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grote kans, maar zat die geen/nooit symptonen gaan krijgen
Als ik de foto's van de winkels zo eens mag geloven is heel eindhoven / tilburg inmiddels besmet![]()
Haha en de scholen sluiten ook gewoon niet he. Dit is dweilen met de kraan open, wat een ongelofelijke onkunde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik denk dat dit virus al onder ons is en dat 10% van de bevolking het al met zich mee draagt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
1/5e van de kuip bezoekers zijn geen brabo's natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Om die reden is het onzin dat ze bijvoorbeeld eerst alleen Brabantse stadions afsloten, in De Kuip komen zeker 10,000 mensen woonachtig in Brabant.
die zitten voornamelijk als successupporter thuis.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
inteeltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Die steden zijn ook 1 grote Orgie
Het is een virus!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik heb nog even een vraag nav de bacterie die op oppervlaktes doorleeft. Wellicht kan 1 van jullie mij helpen?
Wat nou als de postbode dit virus bij zich draagt? Dan wandelt hij/zij het toch zo heel de wijk door? Of zie ik het verkeerd?
Verder zie je het goed."We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Ja, zo'n mail kreeg ik gisteren ook van de school van onze oudste zoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik denk dat dit virus al onder ons is en dat 10% van de bevolking het al met zich mee draagt.
Geen reden tot bezorgdheid, want kind had nog geen ziekteverschijnselen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Inderdaad ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)uzes-maken~acffbd32/
Dit is ook wel kut hoor![]()
Je kan beter 1 week de nieuwe post niet aanrakenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Wat nou als de postbode dit virus bij zich draagt? Dan wandelt hij/zij het toch zo heel de wijk door? Of zie ik het verkeerd?![]()
Tjah kinderen kunnen vaak al niet meer naar school of naar de kinderopvang bij verkoudheid. Als ouder moet je toch eten halen en je kan ook niet altijd de kinderen thuislaten ofzo..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik wou dat ze gewoon doorpakken met de maatregelen en get it over with, ik zit hier in een lege winkel(straat) een beetje te wachten en me vooral te irriteren aan ouders die hun kids met snotneuzen nog even mee winkelen nemen. Het voelt nu wachten op de onvermijdbare lockdown.![]()
Of een goed excuus om tóch niet te hoeven gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit is ook wel kut hoorOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op straat wandelen lijkt mij niet waar het risico zit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Wat nou als de postbode dit virus bij zich draagt? Dan wandelt hij/zij het toch zo heel de wijk door? Of zie ik het verkeerd?
Dat is in een slecht geventileerd kantoor met een hoestende collega 1,5meter bij je vandaan. Zoals waar ik nu zit zeg maar.Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Hoogstwaarschijnlijk wel, maar ik word toch niet getest, want niet ernstig genoeg, geen risicogroep etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef KingRadler het volgende:
Hebben wel al iemand gehad op Fok die Corona heeft opgelopen."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”![]()
Hoeveel van jullie wassen meer hun handen dan normaal en heeft dit wel zin?
Als je daarna de deurklink aanraakt zitten je handen er weer onder lijkt me.
Ik kan hier maar bar weinig informatie over vinden, behalve wat je wel en niet 'moet' doen.![]()
Er zijn wel veel Feyenoordfans in Brabant. Er zijn ook Rotterdammers die naar Brabant zijn verhuisd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1/5e van de kuip bezoekers zijn geen brabo's natuurlijk
die zitten voornamelijk als successupporter thuis.![]()
Post in quarantainequote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Je kan beter 1 week de nieuwe post niet aanraken![]()
![]()
Ik was mijn handen niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef 0108daniel het volgende:
Ik kan hier maar bar weinig informatie over vinden, behalve wat je wel en niet 'moet' doen.AZ
ALKMAAR![]()
door Corona kan het wel eens afgelopen zijn met handen schudden.
Dat het straks gewoon niet meer wenselijk is,![]()
Echt diep respectquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
Ik waste mijn handen al heel vaak. Ik probeer de deurklinken met mijn ellebogen aan te raken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef 0108daniel het volgende:
Ik kan hier maar bar weinig informatie over vinden, behalve wat je wel en niet 'moet' doen.![]()
Jij komt onder een steen vandaan? Dat is het al een weekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef KingRadler het volgende:
Dat het straks gewoon niet meer wenselijk is,![]()
![]()
Evenstar
![]()
Dit, alsof die hel in China niet genoeg was. Ook nog even hier inzettenquote:![]()
![]()
Ik bedoel voor altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Jij komt onder een steen vandaan? Dat is het al een week![]()
Handen schudden is sowieso niet meer van deze tijd. Werd met name door cowboys gedaan om te laten zien dat ze geen wapen vasthielden. Lijkt me niet meer heel actueel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef KingRadler het volgende:
Dat het straks gewoon niet meer wenselijk is,Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe gewoon as usual, behalve dan mensen de hand schudden. Maar dat deed ik toch al minimaal, zo een schurft aan, van die vieze bezwete handen vastpakken. Maar doe niet meer mn handen wassen. Want kan ook averechts werken, tot de wonden letterlijk op je handen staan. Ja ooit een lange periode in het ziekenhuis doorgebracht.
Dan wat anders, iemand anders ook zo gek geweest om vannacht Bitcoins te kopen.
Ik wist gewoon dat het nieuws van Trump dat het luchtverkeer voor alle Europeanen iets zou doen met de aandelen en bitcoins. Gisternacht stond die nog op 7k, vannacht op nog maar 3580. Kort daarna voor 5000 euro aan BTC gekocht.![]()
Evenstar
![]()
Denk dat dat een prima inkoopmoment isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef funnywell het volgende:
Ik doe gewoon as usual, behalve dan mensen de hand schudden. Maar dat deed ik toch al minimaal, zo een schurft aan, van die vieze bezwete handen vastpakken. Maar doe niet meer mn handen wassen. Want kan ook averechts werken, tot de wonden letterlijk op je handen staan. Ja ooit een lange periode in het ziekenhuis doorgebracht.
Dan wat anders, iemand anders ook zo gek geweest om vannacht Bitcoins te kopen.
Ik wist gewoon dat het nieuws van Trump dat het luchtverkeer voor alle Europeanen iets zou doen met de aandelen en bitcoins. Gisternacht stond die nog op 7k, vannacht op nog maar 3580. Kort daarna voor 5000 euro aan BTC gekocht.![]()
![]()
Inderdaad een diepe buigingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit, alsof die hel in China niet genoeg was. Ook nog even hier inzetten![]()
![]()
Daar missen we niks aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Breaking: https://www.telegraaf.nl/(...)-hazes-nu-ook-gevaar
Diep respect inderdaad. Ik liep in het begin wel te haten op China, dat ze door hun domme gedrag zo'n virus moesten verspreiden. Maar ik neem dat allemaal terug.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
![]()
![]()
Wachten op de eerste in elkaar getrapte uitvaartverzorger, en terechtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit is ook wel kut hoor
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Evenstar
![]()
Karma noemen ze dat ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Breaking: https://www.telegraaf.nl/(...)-hazes-nu-ook-gevaar![]()
Hetzelfde respect als voor de oudere Japanners die destijds in Fukushima gingen helpen. Ultiem respect als je het collectieve belang boven dat van jezelf kunt stellen. Zeker als dat aan de andere kant van de wereld is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit, alsof die hel in China niet genoeg was. Ook nog even hier inzettenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Missen we toch nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Breaking: https://www.telegraaf.nl/(...)-hazes-nu-ook-gevaarFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
https://www.superguide.nl(...)-een-beetje-onzin-tvquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Breaking: https://www.telegraaf.nl/(...)-hazes-nu-ook-gevaar
André Hazes vindt coronavirus ‘een beetje onzin’"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
mwa viel wel meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hetzelfde respect als voor de oudere Japanners die destijds in Fukushima gingen helpen. Ultiem respect als je het collectieve belang boven dat van jezelf kunt stellen. Zeker als dat aan de andere kant van de wereld is.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Kinderen worden amper ziek, maar ze besmetten wel anderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja, zo'n mail kreeg ik gisteren ook van de school van onze oudste zoon.
Geen reden tot bezorgdheid, want kind had nog geen ziekteverschijnselen.![]()
Ik doe het nu veel meer (en met zeep, voordien enkel water). Gaat er ook om dat als je besmet zou zijn, je zelf minder virussen achterlaat..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef 0108daniel het volgende:
Ik kan hier maar bar weinig informatie over vinden, behalve wat je wel en niet 'moet' doen.are we infinite or am I alone![]()
alle 1 miljard chinezen over 1 kam scherenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Diep respect inderdaad. Ik liep in het begin wel te haten op China, dat ze door hun domme gedrag zo'n virus moesten verspreiden. Maar ik neem dat allemaal terug.![]()
![]()
ik zie nu wel steeds meer hulp voor italië, ik hoop alleen niet dat er straks niets meer voor de rest van de landen is.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Evenstar
![]()
Nou ja, dat de overheid in eerste instantie dom bezig was kunnen deze artsen sowieso niks aan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Diep respect inderdaad. Ik liep in het begin wel te haten op China, dat ze door hun domme gedrag zo'n virus moesten verspreiden. Maar ik neem dat allemaal terug.![]()
![]()
Cowboys, O rly?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Handen schudden is sowieso niet meer van deze tijd. Werd met name door cowboys gedaan om te laten zien dat ze geen wapen vasthielden. Lijkt me niet meer heel actueel."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Ik denk het niet. Het geluid wat uit die longen vandaan komt zou menig virus toch moeten afschrikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
denk dat hij geen onderscheid wilde maken dus dan maar alle chinezenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
alle 1 miljard chinezen over 1 kam scheren"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Maar ja, mijn koter is verkouden en mag dus niet komen. Ik werk in het ziekenhuiis, en ik kan dus nu niet werken..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef quirina het volgende:
Het gaat wat worden net die scholen dicht. Gelukkig blijven de kinderdagverblijven en Bso’s open zodat de economie niet kaput gaat!Shine bright like a diamond.![]()
Zie je vaak. Ook bij Boeing hebben ze veel mensen uit de jaren 60-80 er weer bij betrokken ivm het max gezeik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hetzelfde respect als voor de oudere Japanners die destijds in Fukushima gingen helpen. Ultiem respect als je het collectieve belang boven dat van jezelf kunt stellen. Zeker als dat aan de andere kant van de wereld is.
En in de ruimtevaart zie je t ook, die motoren zijn gedoemd zonder de kennis van de oude garde.![]()
Logisch, die zijn niet door post-it plakkende leantrutten kapot geoptimaliseerdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:06 schreef funnywell het volgende:
[..]
Zie je vaak. Ook bij Boeing hebben ze veel mensen uit de jaren 60-80 er weer bij betrokken ivm het max gezeik.
En in de ruimtevaart zie je t ook, die motoren zijn gedoemd zonder de kennis van de oude garde.![]()
Haha ja zelfs covid wil daar zn energie niet in steken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het geluid wat uit die longen vandaan komt zou menig virus toch moeten afschrikken.![]()
Zo ben ik altijd. Slechte eigenschap, maarja ik ben me er niet altijd bewust van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
alle 1 miljard chinezen over 1 kam scheren![]()
Microfoonbesmettjng? Sta er niet van te kijken ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Nee die konden nog zelf nadenken. Nu moet excel de berekeningen doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Logisch, die zijn niet door post-it plakkende leantrutten kapot geoptimaliseerd![]()
Kijk daar gaat het al helemaal mis. laat het Rutte ff wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef June. het volgende:
[..]
Maar ja, mijn koter is verkouden en mag dus niet komen. Ik werk in het ziekenhuiis, en ik kan dus nu niet werken..![]()
Misschien heeft hij wel iemand in zijn bek zitten zingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
Microfoonbesmettjng? Sta er niet van te kijken ...![]()
Spanje ook weer een stijging van 26% in aantal besmettingen, gaat heel hard daar.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zeker te weten ... minstens driequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel iemand in zijn bek zitten zingen.![]()
![]()
Yep.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Spanje ook weer een stijging van 26% in aantal besmettingen, gaat heel hard daar.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:01:13Spain has reports 812 new cases of coronavirus and 24 new deaths, raising total to 3,958 cases and 91 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Stuk minder (procentueel) dan België.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Spanje ook weer een stijging van 26% in aantal besmettingen, gaat heel hard daar.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelukkig gaan de temperaturen omhoog want zonnig Spanje..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Yep.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:01:13Spain has reports 812 new cases of coronavirus and 24 new deaths, raising total to 3,958 cases and 91 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Klopt, maar alsnog zorgelijk als dit dagelijks zo doorgaat..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stuk minder (procentueel) dan België.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Minder tests.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stuk minder (procentueel) dan België.
Als in Nederland elke 17,4 miljoende inwoner getest worden zijn er nu wellicht ook opeens 130,000 besmettingen bij.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Verwacht dat de extra maatregelen voor Brabant echt eerder gaan komen dan maandag, zeker als men aandringt op het sluiten van de horeca.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Godver, heb morgen een verjaardag in een cafe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Verwacht dat de extra maatregelen voor Brabant echt eerder gaan komen dan maandag, zeker als men aandringt op het sluiten van de horeca.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Het is sowieso raar dat ze wachten tot maandag, gezien de stijging van het aantal besmettingen in Europa en het feit dat in Brabant de meeste besmettingen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Verwacht dat de extra maatregelen voor Brabant echt eerder gaan komen dan maandag, zeker als men aandringt op het sluiten van de horeca.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:02:08De 7 lekkerste recepten met wc-papier https://t.co/GxSoksRhAE reageer retweet
![]()
Valt deze dooddoener niet ook onder lollig doen intussen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de temperaturen omhoog want zonnig Spanje..![]()
Een maand geleden zaten we bij cijfers van china zoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Minder tests.
Als in Nederland elke 17,4 miljoende inwoner getest worden zijn er nu wellicht ook opeens 130,000 besmettingen bij.
nu zijn het west europese cijfers
conclusie is dat je het gewoon nooit weet, je kan hooguit extrapoleren op basis van representatieve steekproeven, of op basis van het aantal zware bevestigde gevallen.![]()
In China zal men de produktie van noodzakelijke medische produkten waarschijnlijk aan het opvoeren zijn. Dan kan het snel gaan, want zij hebben een enorme produktiecapaciteit. 1% van hun mondmasker produktie is al meer dan wat Nederland en België samen verbruiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:04 schreef Fukushima het volgende:
ik zie nu wel steeds meer hulp voor italië, ik hoop alleen niet dat er straks niets meer voor de rest van de landen is.are we infinite or am I alone![]()
#CORONEDquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Godver, heb morgen een verjaardag in een cafe.![]()
Als dat zo was waren Friesland en Groningen ook nog schoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het geluid wat uit die longen vandaan komt zou menig virus toch moeten afschrikken.![]()
Papier-haché.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:13 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:02:08De 7 lekkerste recepten met wc-papier https://t.co/GxSoksRhAE reageer retweet
![]()
![]()
Dat, in combi met wintersport. Het noorden had een week eerder vakantie (en viert amper carnaval). Zie het verschilquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef funnywell het volgende:
En dan afvragen hoe Brabant er zoveel heeft. Heeft alles met Carnaval te maken.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Jij bent al geholpen hoor iknetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:04 schreef Fukushima het volgende:
ik zie nu wel steeds meer hulp voor italië, ik hoop alleen niet dat er straks niets meer voor de rest van de landen is.![]()
Ja er zijn in de aanloop te veel te grote fouten gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef funnywell het volgende:
En dan afvragen hoe Brabant er zoveel heeft. Heeft alles met Carnaval te maken.
Geen testen op verdachte longziektes, gewoon op zaal, tot twee keer toe nota bene
Carnaval door laten gaan terwijl een kilometer over de grens een uitbraak aan de gang was
Tja...![]()
Ja dat snap ik niet helemaal er werd toch gezegd dat het virus niet overleefd bij hogere temperaturen? Zou spanje enz dan niet vrij weinig infecties moeten hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de temperaturen omhoog want zonnig Spanje..Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Ook mijn idee. De andere keren waren de maatregelen voor het weekend, raar omdat nu na het weekend te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Verwacht dat de extra maatregelen voor Brabant echt eerder gaan komen dan maandag, zeker als men aandringt op het sluiten van de horeca.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Joh!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef funnywell het volgende:
En dan afvragen hoe Brabant er zoveel heeft. Heeft alles met Carnaval te maken.![]()
Voor extra uitleg;
Transmission modeling
The figures below show the results of our model, run forward from the putative initial importation event into Snohomish County on January 15, through May 5. The baseline scenario assumes no change in social distancing behavior for the entire time period, and thus is a worst-case scenario that will likely over-estimate the severity of the epidemic.
The 25%, 50%, 75% reduction in transmission scenarios show possible impacts on disease burden of sustained social distancing, where the distancing in the simulation starts on March 10 (a few days after the King County recommendations began). The model shows that any social distancing that results in reduced transmission rates will slow the rate of growth of the epidemic, but only large changes in contact rate can interrupt ongoing transmission.
We estimate that in the baseline scenario, on average across multiple simulations, there will have been roughly 25,000 people infected by April 7, but that this declines to roughly 9,700 total infections for a 25% reduction in contact, to 4,800 for a 50% reduction, and only 1,700 for a 75% reduction. Furthermore, by looking at the estimated active infections, only the 75% scenario shows the number of infections getting smaller over time.
Bron
Dit is een model uit een onderzoek die uitleg wat de effecten zijn van "social distancing" vanaf het interventiepunt.
Je kan zien dat "het laten verdwijnen van het virus" geen optie is, dus zorgen ze ervoor dat die onderste lijn behaald wordt. Hier zit je tegen of op de max capaciteit van je zorgstelsel en ga je "het snelst mogelijk" door de ziekte heen.
Zo weinig mogelijk aanpassingen op het sociale leven, zo groot mogelijk effect.
Dit heeft Jaap ook uitgelegd. Wij hebben een R0 van tussen de 1,5 en 2, die moet naar de 1,1-1,2 om het dragelijk te houden.
Hele link: https://institutefordisea(...)ough%20April%207.pdf
[ Bericht 7% gewijzigd door _I op 13-03-2020 13:25:33 ]![]()
Dat er in Brabant zo veel zijn is overduidelijk de schuld van China. Zonder hen geen covid. Zonder covid was Brabant nu ongeveer uit de carnavalsgriepjes dip gekropenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef funnywell het volgende:
En dan afvragen hoe Brabant er zoveel heeft. Heeft alles met Carnaval te maken.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 13:18:34 ]![]()
Was net even in de AH, vroeg aan de manager of die het al een beetje druk had, zei die met een grijns op zijn gezicht 'mag niet klagen'. De caissière die er al langer werkt dan ik leef zei dat het echt idioot druk was, voor 8 uur stonden er al mensen voor de winkel te wachten en om kwart over 8 moesten ze al 3 kassa's (van de 4) opengooien om het aan te kunnen. Ze waren ook continu aan het vullen, weinig lege schappen gezien maar het was wel erg rommelig.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Die brabo's hadden nooit de snackbars uit handen moeten gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat er in Brabant zo veel zijn is overduidelijk de schuld van China.![]()
Hier wel lege schappen. Rijst, pasta, conserven en toiletpapier waren allemaal opquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Was net even in de AH, vroeg aan de manager of die het al een beetje druk had, zei die met een grijns op zijn gezicht 'mag niet klagen'. De caissière die er al langer werkt dan ik leef zei dat het echt idioot druk was, voor 8 uur stonden er al mensen voor de winkel te wachten en om kwart over 8 moesten ze al 3 kassa's (van de 4) opengooien om het aan te kunnen. Ze waren ook continu aan het vullen, weinig lege schappen gezien maar het was wel erg rommelig.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Klinkt een beetje als kerst. Alleen is nu het wc papier op ipv slagroomquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:18 schreef LTVDK het volgende:
Was net even in de AH, vroeg aan de manager of die het al een beetje druk had, zei die met een grijns op zijn gezicht 'mag niet klagen'. De caissière die er al langer werkt dan ik leef zei dat het echt idioot druk was, voor 8 uur stonden er al mensen voor de winkel te wachten en om kwart over 8 moesten ze al 3 kassa's (van de 4) opengooien om het aan te kunnen. Ze waren ook continu aan het vullen, weinig lege schappen gezien maar het was wel erg rommelig.![]()
quote:From Monday, almost no-one will be allowed to enter or leave the Czech Republic, as it effectively closes its borders in response to the coronavirus outbreak sweeping the world.
According to a report on expats.cz, all foreign nationals without residence will be barred from entering, while all Czech citizens and holders of residence permits will be barred from leaving.
The only exceptions to the ban will be Czech nationals and holders of residence permits returning to the country - although they may face quarantine - and those who live within 50km of the borders with Austria and Germany and work in those countries.are we infinite or am I alone![]()
Zo kun je een beetje een overzicht krijgen van het lokale IQquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hier wel lege schappen. Rijst, pasta, conserven en toiletpapier waren allemaal op![]()
Alleen dan nu met leukere muziek in de winkelquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als kerst. Alleen is nu het wc papier op ipv slagroom
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Toevallig vorige week in een aanbieding online 96 rollen gekocht voor zo’n ¤17.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hier wel lege schappen. Rijst, pasta, conserven en toiletpapier waren allemaal op
Leek wat overdreven maar nu zie je het weer.![]()
![]()
edit: nevermind. reactie op verwijderde post
[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 13:22:04 ]![]()
Ik vond het zonde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:20 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het is niet waar! Zij hoort natuurlijk gewoon op de IC te liggen. Gaat het met je?![]()
![]()
Dat is wel een voordeel inderdaad. Misschien vragen of ze carnavalsmuziek op willen zetten?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen dan nu met leukere muziek in de winkel![]()
Wc papier gaat meer waard worden dan bitcoinquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toevallig vorige week in een aanbieding online 96 rollen gekocht voor zo’n ¤17.
Leek wat overdreven maar nu zie je het weer.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De erg leuke sc van COR is hier!
COR / [En Don SC #1] HATSJOE
Dit topic houden we graag serieus.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Vertel mij wat, ik weet wel in wat voor wijk in woon inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zo kun je een beetje een overzicht krijgen van het lokale IQ
Ook enorm druk. Parkeerplaats en omliggende straten helemaal vol.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Maar als de R0 lager dan 2 is, dan zou een 50% reductie in transmissie die waarde onder 1 moeten brengen, en zou het dus moeten uitdoven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:17 schreef _I het volgende:
Voor extra uitleg;
Link
[ afbeelding ]
Dit is een model uit een onderzoek die uitleg wat de effecten zijn van "social distancing" vanaf het interventiepunt.
Je kan zien dat "het laten verdwijnen van het virus" geen optie is, dus zorgen ze ervoor dat die onderste lijn behaald wordt. Hier zit je tegen of op de max capaciteit van je zorgstelsel en ga je "het snelst mogelijk" door de ziekte heen.
Zo weinig mogelijk aanpassingen op het sociale leven, zo groot mogelijk effect.
Dit heeft Jaap ook uitgelegd. Wij hebben een R0 van tussen de 1,5 en 2, die moet naar de 1,1-1,2 om het dragelijk te houden.
(link werkt niet, kan dus niet zien welke R0 ze gebruiken in die grafiek)are we infinite or am I alone![]()
Misschien kun je nog wat slijten aan ze voor een mooi prijsjequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:22 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik weet wel in wat voor wijk in woon inderdaad.
Ook enorm druk. Parkeerplaats en omliggende straten helemaal vol.![]()
Balen dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
ESF vooralsnog veilig
https://www.welingelichte(...)en-songfestival.htmlOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Maar als de R0 lager dan 2 is, dan zou een 50% reductie in transmissie die waarde onder 1 moeten brengen, en zou het dus moeten uitdoven.
(link werkt niet, kan dus niet zien welke R0 ze gebruiken in die grafiek)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet in de grafiek geen R0, je ziet het groei % over tijd, dat hangt van meer af dan alleen de R0. Het is een component, net als de incubatietijd.![]()
Voor als je moet poepenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:26 schreef Harlekien het volgende:
Waarom kopen mensen in hemelsnaam wc papier?![]()
![]()
Ze zijn bang voor Corona 2: Revenge of the Buikgriep.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:26 schreef Harlekien het volgende:
Waarom kopen mensen in hemelsnaam wc papier?Oh.![]()
De meeste mensen gebruiken het om hun kont af te vegen na het poepen, hoezo?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:26 schreef Harlekien het volgende:
Mensen die denken vandaag het laatste beetje wcpapier te hebben ingeslagen komen van de koude kermis thuis
morgen ligt er gewoon weer fully loaded toiletpapier in de schappen![]()
![]()
Omdat ze ook allemaal blikken met bonen hebben gehamsterd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:26 schreef Harlekien het volgende:
Je verwacht het niet hé!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:27 schreef VersKers het volgende:
Mensen die denken vandaag het laatste beetje wcpapier te hebben ingeslagen komen van de koude kermis thuis
morgen ligt er gewoon weer fully loaded toiletpapier in de schappenOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ah zo. Ik ben geen mens, dus heb dat niet nodig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
De meeste mensen gebruiken het om hun kont af te vegen na het poepen, hoezo?![]()
Bron?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En wederom zoals verwacht:
Universiteiten en scholen gaan waarschijnlijk in de zomervakantie de uren inhalen.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
De Bichon van de buurvrouw.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:28 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Maar in tijden van crisis kun je toch je kont met andere dingen afvegen? Mocht het nodig zijn![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omdat ze ook allemaal blikken met bonen hebben gehamsterd.![]()
![]()
Gewoon een handdoek nemenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Of niet, en dan zie ik je wel op V&A
Bieden vanaf 500 euro
Moeten ze weer van voor af aan beginnenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:27 schreef VersKers het volgende:
morgen ligt er gewoon weer fully loaded toiletpapier in de schappen![]()
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Hoor net viavia dat de Efteling morgen op slot gaat"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
NOSquote:1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Via Pardoes?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:31 schreef FritsFlits het volgende:
Hoor net viavia dat de Efteling morgen op slot gaatOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Intern. Zal later wel bekend wordenquote:"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
logischquote:Om de kans op studievertraging te beperken gaat de vereniging vandaag met het ministerie van Onderwijs om tafel om te kijken hoe het nu verder moet. Studenten kunnen rekenen op stevige maatregelen om studievertraging te beperken. "Het is zeker een optie om in de zomermaanden door te werken", zegt Duisenberg.
Bron
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2020 13:33:46 ]![]()
20 MINUTEN GELEDEN
'Studenten moeten misschien in zomermaanden doorwerken'
Universiteiten en hogescholen zijn per direct gestopt met het geven van fysieke colleges. Wel worden online lessen gegeven. Volgens Pieter Duisenberg van de vereniging van universiteiten is dat een enorme klus. "Er zal verschrikkelijk hard gewerkt moeten worden. Je vervangt niet zomaar al het fysieke onderwijs op deze manier", zegt hij.
Om de kans op studievertraging te beperken gaat de vereniging vandaag met het ministerie van Onderwijs om tafel om te kijken hoe het nu verder moet. Studenten kunnen rekenen op stevige maatregelen om studievertraging te beperken. "Het is zeker een optie om in de zomermaanden door te werken", zegt Duisenberg.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
In Iran is de indamfase mislukt, het hele land gaat echt in lockdown (uiteraard veel te laat):twitter:AFP twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:17:36#BREAKING Security forces in virus-hit Iran to clear streets within 24 hours: general https://t.co/PhHZuF7efv reageer retweet
![]()
Staat nu ook hier:
https://www.looopings.nl/(...)-coronadreiging.html"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Iran... logischquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:33 schreef zipcon het volgende:
In Iran is de indamfase mislukt, het hele land gaat echt in lockdown (uiteraard veel te laat):twitter:AFP twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:17:36#BREAKING Security forces in virus-hit Iran to clear streets within 24 hours: general https://t.co/PhHZuF7efv reageer retweet
Zulke dingen zul je hier niet meemaken![]()
![]()
Tsja, het is heel kut. Maar je zult wel moeten om vertraging te voorkomen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:33 schreef hollandia02 het volgende:
20 MINUTEN GELEDEN
'Studenten moeten misschien in zomermaanden doorwerken'
Universiteiten en hogescholen zijn per direct gestopt met het geven van fysieke colleges. Wel worden online lessen gegeven. Volgens Pieter Duisenberg van de vereniging van universiteiten is dat een enorme klus. "Er zal verschrikkelijk hard gewerkt moeten worden. Je vervangt niet zomaar al het fysieke onderwijs op deze manier", zegt hij.
Om de kans op studievertraging te beperken gaat de vereniging vandaag met het ministerie van Onderwijs om tafel om te kijken hoe het nu verder moet. Studenten kunnen rekenen op stevige maatregelen om studievertraging te beperken. "Het is zeker een optie om in de zomermaanden door te werken", zegt Duisenberg.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dat is ook wel weer een land waarbij het gaat lukken net zoals in china, ik moet hier hier nog maar eens zien of dat gaat werkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:33 schreef zipcon het volgende:
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Kunnen ze gelijk het onderwijs omvormen. Blijkbaar is het helemaal niet lastig om bijna alles 'remote' te moeten doen. Scheelt een hoop vastgoed.quote:![]()
Volgens een kennis van me die bij de politie in Düsseldorf werkt, wil Duitsland strengere grenscontroles uit gaan voeren en denken ze er zelfs aan om grenzen te sluiten.And everything under the sun is in tune
Ziet er wel gezellig uit!
Wie weet gaan we dat hier ook krijgen.. *O"twitter:Steelers_1991 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 07:50:58Look at this in Napoli.
Italians are having balcony #coronavirus balcony parties with their neighbours!
Italia, siamo con te! 🇮🇹 https://t.co/lUQIXjXBUO reageer retweet![]()
Logisch gevolg van wat men in Oost Europa al aan het doorvoeren is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Volgens een kennis van me die bij de politie in Düsseldorf werkt, wil Duitsland strengere grenscontroles uit gaan voeren en denken ze er zelfs aan om grenzen te sluiten.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nuttig. Het virus zal hier van schrikkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Volgens een kennis van me die bij de politie in Düsseldorf werkt, wil Duitsland strengere grenscontroles uit gaan voeren en denken ze er zelfs aan om grenzen te sluiten.![]()
Te laat alleen... twee weken geleden was het Schengen dit dat.. en nou is de pleuris uitgebrokenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Volgens een kennis van me die bij de politie in Düsseldorf werkt, wil Duitsland strengere grenscontroles uit gaan voeren en denken ze er zelfs aan om grenzen te sluiten.![]()
soms heb ik nog wel het gevoel dat we allemaal in plague inc. zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Volgens een kennis van me die bij de politie in Düsseldorf werkt, wil Duitsland strengere grenscontroles uit gaan voeren en denken ze er zelfs aan om grenzen te sluiten.
maar het is wel noodzakelijk denk ik.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Volgens een kennis van me die bij de politie in Düsseldorf werkt, wil Duitsland strengere grenscontroles uit gaan voeren en denken ze er zelfs aan om grenzen te sluiten.quote:De Duitse politie houdt vanwege het coronavirus meer controles langs de Duits-Nederlandse grens.
Dat meldt het ANP. Steekproefsgewijs worden auto’s gestopt en wordt de inzittenden gevraagd of ze gezondheidsklachten hebben en waar ze vandaan komen. In verdachte gevallen worden de gezondheidsautoriteiten ingeschakeld.
https://limburg24.nl/meer(...)vanwege-coronavirus/Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Ik hoop het niet. Fabriek van ons hoofdkantoor staat in Duitsland. Als we geen spullen meer krijgen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef ondeugend het volgende:
Volgens een kennis van me die bij de politie in Düsseldorf werkt, wil Duitsland strengere grenscontroles uit gaan voeren en denken ze er zelfs aan om grenzen te sluiten.Of zou het niet voor vracht gaan gelden?
Je zal wel moeten. Er mogen geen nieuwe introducties zijn als je wil weten hoe je maatregelen werken. Zal elk land wel gaan handhaven binnenkort.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Nuttig. Het virus zal hier van schrikken
We zijn niet in oorlog, dus het hoeft geen zwaar bewapend leger te zijn. Grensposten lijken mij logisch.![]()
Controles he, niet potdichtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Fabriek van ons hoofdkantoor staat in Duitsland. Als we geen spullen meer krijgen...Of zou het niet voor vracht gaan gelden?
![]()
Ik heb geen idee. Maar het is een goede optie dat het gaat gebeuren. Er wordt op hoog niveau over gesprokenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Fabriek van ons hoofdkantoor staat in Duitsland. Als we geen spullen meer krijgen...Of zou het niet voor vracht gaan gelden?
Verkoop je cocaine?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Anders denk ik wel dat het door het grenscontrole komt.![]()
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:32:41New coronavirus measures:
- Czech Republic closing borders on Monday morning
- Madrid decrees the closure of bars, clubs and restaurants
- France bans gatherings with more than 100 people reageer retweetOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
wij hebben vestigingen in meerdere landen in europa, materiaal kopen we in italië.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
dit kost nu eenmaal veel geld, het is niet anders denk ikEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Was jij ook voor deze maatregel toen Pim het voorstelde?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:38 schreef _I het volgende:
[..]
Je zal wel moeten. Er mogen geen nieuwe introducties zijn als je wil weten hoe je maatregelen werken. Zal elk land wel gaan handhaven binnenkort.
We zijn niet in oorlog, dus het hoeft geen zwaar bewapend leger te zijn. Grensposten lijken mij logisch.![]()
Hier hoor je na 20 seconden gepraat op balkons de onderbuurman ineens schreeuwen: "HOU JE PLEURISMUIL BAKFIETS" waarna 10 minuten later de politie erbij moet komen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:36 schreef Markesh het volgende:
Ziet er wel gezellig uit!
Wie weet gaan we dat hier ook krijgen.. *O"twitter:Steelers_1991 twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 07:50:58Look at this in Napoli.
Italians are having balcony #coronavirus balcony parties with their neighbours!
Italia, siamo con te! 🇮🇹 https://t.co/lUQIXjXBUO reageer retweet![]()
nog 20 minuutjes volhouden makkerquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef AToontje87 het volgende:
Komt er vandaag nog een update door het RIVM omtrent het aantal nieuwe gevallen?![]()
Ja, om 2 uur.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef AToontje87 het volgende:
Komt er vandaag nog een update door het RIVM omtrent het aantal nieuwe gevallen?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
nog 20 minuutjes volhouden makkerDank u!quote:![]()
Woon jij boven mij?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hier hoor je na 20 seconden gepraat op balkons de onderbuurman ineens schreeuwen: "HOU JE PLEURISMUIL BAKFIETS" waarna 10 minuten later de politie erbij moet komen.![]()
Help me even. Ik ben even kwijt wanneer de mooie debater Pim zijn hoofd heeft gebroken over een pandemie?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Was jij ook voor deze maatregel toen Pim het voorstelde?![]()
Daar is ie dan
https://www.ed.nl/dossier(...)eind-maart~aa098e3a/Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ontwijken is ook wijkenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:41 schreef _I het volgende:
[..]
Help me even. Ik ben even kwijt wanneer de mooie debater Pim zijn hoofd heeft gebroken over een pandemie?![]()
7 MINUTEN GELEDEN
EU maakt 37 miljard vrij
De EU maakt 37 miljard euro vrij voor om de economische impact van de coronacrisis op de lidstaten te verzachten. Dat maakte de voorzitter van de Europese Commissie Ursula von der Leyen vandaag bekend in een persconferentie.
"Ik ben ervan overtuigd dat we deze schok kunnen opvangen", zei ze. Maar daarvoor moet de EU volgens haar wel samenwerken. Het coronavirus is namelijk niet tegen te houden, hoogsten in te dammen, zei ze. En reisverboden zoals landen nu instellen, zijn volgens Vond der Leyen niet effectief.
https://nos.nl/liveblog/2(...)tbal-stilgelegd.htmlIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mn kaartjesquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:41 schreef Zorro het volgende:
Daar is ie dan
https://www.ed.nl/dossier(...)eind-maart~aa098e3a/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: