Alsof Truus van Facebook de redactie is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja de regionale omroep is af en toe wat knullig hier
Mensen moeten toch werken en kunnen kinderen niet bij opa en oma als oppas laten want die gaan dood aan Corona.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Al snap ik het niet als we wel de scholen dicht gooien maar vervolgens wel kdv/opvang open houden. Is gewoon bronverplaatsing dan toch of ben ik nu gek
laten we t gewoon realistisch houden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk. Het is idd heel slecht nieuws. Ik zal me in dit topic van positief nieuws onthouden.
Nou ja, nee, je voorkomt dat een deel van de kinderen door quarantaine een achterstand oplopen op de kinderen die niet ion quarantaine zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Al snap ik het niet als we wel de scholen dicht gooien maar vervolgens wel kdv/opvang open houden. Is gewoon bronverplaatsing dan toch of ben ik nu gek
Thuiswerken met kids om je heen werkt niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou ja, nee, je voorkomt dat een deel van de kinderen door quarantaine een achterstand oplopen op de kinderen die niet ion quarantaine zitten
Ook zou BSO alleen moeten zijn voor mensen met vitale functies, zorg/politie etc
Mensen die zelf thuis kunnen werken kunnen prima hun eigen kinderen thuis hebben
Ja, verschil is wel dat scholen meestal veel meer kinderen hebben. En lang niet ieder kind naar kdv gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja de regionale omroep is af en toe wat knullig hier
onzin, ik doe het regelmatig...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Thuiswerken met kids om je heen werkt niet.
Bodet, bidet....wat maakt het uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja
Ik kwam net trouwens deze tegen, over echte problemen gesproken. Laten we hopen dat deze man echt nooit de sleutel van het Torentje in handen krijgt
https://www.telegraaf.nl/(...)-tijdens-coronadebat
Hoe bepaal je wat een vitale functie is? En de volgende vraag die gesteld moet worden is wie er dan al die mensen die geen vitale functie hebben gaan betalen want die kun je ook niet 2 weken zonder inkomen laten.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou ja, nee, je voorkomt dat een deel van de kinderen door quarantaine een achterstand oplopen op de kinderen die niet ion quarantaine zitten
Ook zou BSO alleen moeten zijn voor mensen met vitale functies, zorg/politie etc
Mensen die zelf thuis kunnen werken kunnen prima hun eigen kinderen thuis hebben
Dat zal je vies tegenvallen want de meeste kinderen gaan wel degelijk naar de opvang hoor. Weet niet in welk gehucht je leeft. Maar in de grote steden moet je wel met zijn tweeen fulltime werken om alles te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:34 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja, verschil is wel dat scholen meestal veel meer kinderen hebben. En lang niet ieder kind naar kdv gaat.
Als je al 3 jaar met iemand werkt mag je verwachten dat diegene je naam goed uitspreekt, Bod-eh.quote:
Mja, hangt echt van je baan af hoor (en je kind). Als je moet vergaderen of vaak aan de telefoon moet hangen is het echt niet handig.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
onzin, ik doe het regelmatig...
Je hebt toch wel meer dan 1 kamer in huis zeg...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:38 schreef Kyran het volgende:
Als je moet vergaderen of vaak aan de telefoon moet hangen is het echt niet handig.
Dat is best triest eigenlijk, vooral omdat een ander deel van New York (Wall Street) daar medeverantwoordelijk voor is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:38 schreef Felixa het volgende:
In New York gaan de scholen niet dicht. Niet omdat ze het onderwijs niet willen onderbreken, niet omdat de ouders aan het werk moeten blijven maar omdat heel veel kinderen op school ontbijt en lunch krijgen, eten waar thuis amper geld voor is. Ook veel dakloze kinderen die naar school gaan, kunnen nergens anders heen.
Haha, ik woon gewoon in de Randstad hoor. Maar de opvang stopt bij de meeste kinderen rond 9-10 jaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:36 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat zal je vies tegenvallen want de meeste kinderen gaan wel degelijk naar de opvang hoor. Weet niet in welk gehucht je leeft. Maar in de grote steden moet je wel met zijn tweeen fulltime werken om alles te kunnen betalen.
Geheel volgens voorspelling.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat dit in Nederland gebeuren kan?
Met een klein kind of baby ja? Jij laat een baby van een paar maanden even alleen om een uurtje te gaan vergaderen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer dan 1 kamer in huis zeg...
Jouw kinderen vragen nooit je aandacht?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:39 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meer dan 1 kamer in huis zeg...
Dit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Jouw kinderen vragen nooit je aandacht?
Storen je nooit?
Goh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |