Ja serieus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus of ben je aan het trollen? Je tikt alle boxen aan en wil gewoon de straat op?
Code zwart is ook wat overdreven. Gaat om 1 ziekenhuis in NL met 8 corona patiënten die dat riepen toch ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze die specifieke cijfers over hoeveel mensen er in het ziekenhuis liggen en dan vervolgens op de IC liggen gewoon bewust buiten de media houden?
ik vind de berichten over code zwart etc best alarmerend maar daar kun je dan toch ook gewoon transparant over zijn ipv enkel totalen te noemen
Gewoon uit jaloezie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef polderturk het volgende:
Waarom zit iedereen op Brabant te zeiken? De randstad is bijna net zo erg. Zie link.
https://localfocus2.appspot.com/5e68e7405456b
Het is dat ik thuiswerk, maar als ik je collega was had ik je keihard naar huis getrapt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Het hoesten is hier ook al begonnen.
Mijn vriendin begon ermee en sinds vanmorgen begin ik ook....
Ik ga wel gewoon werken, voor hoesten ga ik niet thuis blijven.
Voel me ook wel vermoeid en beetje spierpijn in mn nek/schouders.
Weet niet of dat 'verschijnselen' zijn of dat het gewoon verkoudheid is.
Koorts heb ik iig niet.
(woon in Zuid Holland)
Je weet hoe dat gaat in China he?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
9 artsen met coronaviruservaring uit China aangekomen in Italie met 31 ton aan medische apparatuur, wat een helden zijn dat, gewoon 2 keer je leven in de waagschaal stellen om andere mensen te helpen![]()
![]()
Je moest eens weten hoeveel mensen er hoesten op mijn werk en die gewoon aan het werk zijn....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De maatregelen zijn:
Iedereen in Nederland: blijf thuis bij klachten neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts.
FYI. Van de website van het RIVM..
Fijn je collega's besmetten iddquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is dat ik thuiswerk, maar als ik je collega was had ik je keihard naar huis getrapt.
Code zwart is gisteren in Nieuwsuur ter sprake gekomen. Dat ging inderdaad om het ziekenhuis in Breda die de meeste patiënten behandelt. Daar werd aangegeven dat het nu nog ging om toekomstmuziek, maar dat het best een reëel scenario is als de groei aanhoudt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Code zwart is ook wat overdreven. Gaat om 1 ziekenhuis in NL met 8 corona patiënten die dat riepen toch ?
Mijn bron is een goede bron dus realistisch. Nergens hoor je mij zeggen dat de problemen opgelost zijn. of dat er morgen geen 120 bij komen in Drenthe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
laten we t gewoon realistisch houden.
Door wie heb je je laten adviseren? Dreetje Hazes, of Gers?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ja serieus.
Als ik dat niet was ging ik naar ONZ.
Alle boxen? hoort beetje spierpijn daar ook bij?
Koorts heb ik ook niet.
Dit is de reden dat je mensen niet moet verzoeken maar gewoon dwingende maatregelen op moet leggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Het hoesten is hier ook al begonnen.
Mijn vriendin begon ermee en sinds vanmorgen begin ik ook....
Ik ga wel gewoon werken, voor hoesten ga ik niet thuis blijven.
Voel me ook wel vermoeid en beetje spierpijn in mn nek/schouders.
Weet niet of dat 'verschijnselen' zijn of dat het gewoon verkoudheid is.
Koorts heb ik iig niet.
(woon in Zuid Holland)
Je gaat het serieus gooien op ''maar hun doen het ook''? Je bent geen klein kind meer, neem ik aan? Geef het goede voorbeeld of zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er hoesten op mijn werk en die gewoon aan het werk zijn....
Hoe weet je nou zeker of het hoesten van vuile lucht of kriebelhoest is.
Verschil is dat er bijvoorbeeld in Rotterdam meer mensen wonen als Eindhoven, Tilburg en Breda bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef polderturk het volgende:
Waarom zit iedereen op Brabant te zeiken? De randstad is bijna net zo erg. Zie link.
https://localfocus2.appspot.com/5e68e7405456b
Niet. Daarom blijf je normaal gesproken preventief thuis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er hoesten op mijn werk en die gewoon aan het werk zijn....
Spier en gewrichtspijn zijn ook symptomen van in ieder geval een griep... dus enkel een kuchje van droge lucht is inderdaad geen probleem, maar jij benoemt meerdere symptomen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Met 10 jaar kan het makkelijk ja, daar ben ik het mee eens. Vooral als je dan nog iemand thuis is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
10 jaar en welopgevoed, dus nee, als ik werk laat hij me met rust
Gewoon een trollquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spier en gewrichtspijn zijn ook symptomen van in ieder geval een griep... dus enkel een kuchje van droge lucht is inderdaad geen probleem, maar jij benoemt meerdere symptomen...
Maar ga gerust naar je werk
Mijn werkgever stuurt braaf alle geldende maatregelen op, maar sluit wel af met de mededeling dat we ons niet ziek moeten gaan melden bij een verkoudheidje.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je gaat het serieus gooien op ''maar hun doen het ook''? Je bent geen klein kind meer, neem ik aan? Geef het goede voorbeeld of zo.
Ik weet niet hoe dit allemaal gegaan is, net zomin als jij vanachter je computertje in je veilige omgeving. Wat dit ook zegt is dat het in China enorm voor uit is gegaan als ze 9 artsen en zoveel medische apparatuur kunnen missen, dus al met alquote:
Vanuit Breda is het een half uur rijden naar Rotterdam en een half uur naar Utrecht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Verschil is dat er bijvoorbeeld in Rotterdam meer mensen wonen als Eindhoven, Tilburg en Breda bij elkaar.
Rotterdam: 644.618
Die 3 grootste steden van Brabant: 629.838
Kan nooit lang duren voor the Don ook geinfecteerd is dus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef crystal_meth het volgende:
Vorige week vrijdag:
[ afbeelding ]
De man rechts van Ivanka, Australische minister for Home Affairs, testte vandaag positief.
Ja het ging toch over sluiten van scholen? Nou ja... op die van mijn zoon zitten geen baby's of zuigelingen....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Met 10 jaar kan het makkelijk ja, daar ben ik het mee eens. Vooral als je dan nog iemand thuis is.
Dus Ivanka mag ook twee weken niet meer bij d'r vader in de buurt komenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef crystal_meth het volgende:
Vorige week vrijdag:
[ afbeelding ]
De man rechts van Ivanka, Australische minister for Home Affairs, testte vandaag positief.
Kleine kans om het te krijgen als je de hele dag op zolder zit natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef KingRadler het volgende:
Hebben wel al iemand gehad op Fok die Corona heeft opgelopen.
@Logicianquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef KingRadler het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 12:32:36Iran reports 1,289 new cases of coronavirus and 85 new deaths, raising total to 11,364 cases and 514 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Om die reden is het onzin dat ze bijvoorbeeld eerst alleen Brabantse stadions afsloten, in De Kuip komen zeker 10,000 mensen woonachtig in Brabant.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
Vanuit Breda is het een half uur rijden naar Rotterdam en een half uur naar Utrecht.
@Logician2.0 moet je hebben.quote:
Nou lekker dan, met zijn allen in de Aula.quote:Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat een ouder van een leerling van het .... besmet is met het corona-virus. Deze leerling heeft geen ziekteverschijnselen en is direct bij het vermoeden van de besmetting van de ouder in preventieve thuisisolatie gegaan.
Meerdere met symptonen geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef KingRadler het volgende:
Het is naief om te denken dat een proviciegrens een echte grens is. Er staat geen hek tussen de provicies.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Om die reden is het onzin dat ze bijvoorbeeld eerst alleen Brabantse stadions afsloten, in De Kuip komen zeker 10,000 mensen woonachtig in Brabant.
Grote kans, maar zat die geen/nooit symptonen gaan krijgenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef zoost het volgende:
Kreeg net deze mail van de school van mijn kinderen:
[..]
Nou lekker dan, met zijn allen in de Aula.
Ik denk dat dit virus al onder ons is en dat 10% van de bevolking het al met zich mee draagt.
Ja dat hokjesdenken in gemeenten/provincies is lekker nutteloos idd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Om die reden is het onzin dat ze bijvoorbeeld eerst alleen Brabantse stadions afsloten, in De Kuip komen zeker 10,000 mensen woonachtig in Brabant.
Die steden zijn ook 1 grote Orgiequote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grote kans, maar zat die geen/nooit symptonen gaan krijgen
Als ik de foto's van de winkels zo eens mag geloven is heel eindhoven / tilburg inmiddels besmet
Haha en de scholen sluiten ook gewoon niet he. Dit is dweilen met de kraan open, wat een ongelofelijke onkunde.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef zoost het volgende:
[..]
Ik denk dat dit virus al onder ons is en dat 10% van de bevolking het al met zich mee draagt.
1/5e van de kuip bezoekers zijn geen brabo's natuurlijkquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
inteeltquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Die steden zijn ook 1 grote Orgie
Het is een virus!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik heb nog even een vraag nav de bacterie die op oppervlaktes doorleeft. Wellicht kan 1 van jullie mij helpen?
Wat nou als de postbode dit virus bij zich draagt? Dan wandelt hij/zij het toch zo heel de wijk door? Of zie ik het verkeerd?
Ja, zo'n mail kreeg ik gisteren ook van de school van onze oudste zoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:53 schreef zoost het volgende:
[..]
Inderdaad ....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)uzes-maken~acffbd32/
Dit is ook wel kut hoor
Je kan beter 1 week de nieuwe post niet aanrakenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ik heb nog even een vraag nav de bacterie die op oppervlaktes doorleeft. Wellicht kan 1 van jullie mij helpen?
Wat nou als de postbode dit virus bij zich draagt? Dan wandelt hij/zij het toch zo heel de wijk door? Of zie ik het verkeerd?
Tjah kinderen kunnen vaak al niet meer naar school of naar de kinderopvang bij verkoudheid. Als ouder moet je toch eten halen en je kan ook niet altijd de kinderen thuislaten ofzo..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef cemeteryslut het volgende:
Ik wou dat ze gewoon doorpakken met de maatregelen en get it over with, ik zit hier in een lege winkel(straat) een beetje te wachten en me vooral te irriteren aan ouders die hun kids met snotneuzen nog even mee winkelen nemen. Het voelt nu wachten op de onvermijdbare lockdown.
Of een goed excuus om tóch niet te hoeven gaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit is ook wel kut hoor
Op straat wandelen lijkt mij niet waar het risico zit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:55 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk wel, maar ik word toch niet getest, want niet ernstig genoeg, geen risicogroep etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:51 schreef KingRadler het volgende:
Er zijn wel veel Feyenoordfans in Brabant. Er zijn ook Rotterdammers die naar Brabant zijn verhuisd.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
1/5e van de kuip bezoekers zijn geen brabo's natuurlijk
die zitten voornamelijk als successupporter thuis.
Post in quarantainequote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Je kan beter 1 week de nieuwe post niet aanraken
Ik was mijn handen niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef 0108daniel het volgende:
Hoeveel van jullie wassen meer hun handen dan normaal en heeft dit wel zin?
Als je daarna de deurklink aanraakt zitten je handen er weer onder lijkt me.
Ik kan hier maar bar weinig informatie over vinden, behalve wat je wel en niet 'moet' doen.
Echt diep respectquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
9 artsen met coronaviruservaring uit China aangekomen in Italie met 31 ton aan medische apparatuur, wat een helden zijn dat, gewoon 2 keer je leven in de waagschaal stellen om andere mensen te helpen![]()
![]()
Ik waste mijn handen al heel vaak. Ik probeer de deurklinken met mijn ellebogen aan te raken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef 0108daniel het volgende:
Ik kan hier maar bar weinig informatie over vinden, behalve wat je wel en niet 'moet' doen.
Jij komt onder een steen vandaan? Dat is het al een weekquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef KingRadler het volgende:
door Corona kan het wel eens afgelopen zijn met handen schudden.
Dat het straks gewoon niet meer wenselijk is,
Dit, alsof die hel in China niet genoeg was. Ook nog even hier inzettenquote:
Ik bedoel voor altijdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Jij komt onder een steen vandaan? Dat is het al een week
Handen schudden is sowieso niet meer van deze tijd. Werd met name door cowboys gedaan om te laten zien dat ze geen wapen vasthielden. Lijkt me niet meer heel actueel.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:58 schreef KingRadler het volgende:
door Corona kan het wel eens afgelopen zijn met handen schudden.
Dat het straks gewoon niet meer wenselijk is,
Denk dat dat een prima inkoopmoment isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:00 schreef funnywell het volgende:
Ik doe gewoon as usual, behalve dan mensen de hand schudden. Maar dat deed ik toch al minimaal, zo een schurft aan, van die vieze bezwete handen vastpakken. Maar doe niet meer mn handen wassen. Want kan ook averechts werken, tot de wonden letterlijk op je handen staan. Ja ooit een lange periode in het ziekenhuis doorgebracht.
Dan wat anders, iemand anders ook zo gek geweest om vannacht Bitcoins te kopen.
Ik wist gewoon dat het nieuws van Trump dat het luchtverkeer voor alle Europeanen iets zou doen met de aandelen en bitcoins. Gisternacht stond die nog op 7k, vannacht op nog maar 3580. Kort daarna voor 5000 euro aan BTC gekocht.
Inderdaad een diepe buigingquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit, alsof die hel in China niet genoeg was. Ook nog even hier inzetten
Daar missen we niks aan.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Breaking: https://www.telegraaf.nl/(...)-hazes-nu-ook-gevaar
Diep respect inderdaad. Ik liep in het begin wel te haten op China, dat ze door hun domme gedrag zo'n virus moesten verspreiden. Maar ik neem dat allemaal terug.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
![]()
Wachten op de eerste in elkaar getrapte uitvaartverzorger, en terechtquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Dit is ook wel kut hoor
Karma noemen ze dat ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Hetzelfde respect als voor de oudere Japanners die destijds in Fukushima gingen helpen. Ultiem respect als je het collectieve belang boven dat van jezelf kunt stellen. Zeker als dat aan de andere kant van de wereld is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit, alsof die hel in China niet genoeg was. Ook nog even hier inzetten
Missen we toch nietquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
https://www.superguide.nl(...)-een-beetje-onzin-tvquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
mwa viel wel meequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hetzelfde respect als voor de oudere Japanners die destijds in Fukushima gingen helpen. Ultiem respect als je het collectieve belang boven dat van jezelf kunt stellen. Zeker als dat aan de andere kant van de wereld is.
Kinderen worden amper ziek, maar ze besmetten wel anderen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:56 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja, zo'n mail kreeg ik gisteren ook van de school van onze oudste zoon.
Geen reden tot bezorgdheid, want kind had nog geen ziekteverschijnselen.
Ik doe het nu veel meer (en met zeep, voordien enkel water). Gaat er ook om dat als je besmet zou zijn, je zelf minder virussen achterlaat..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:57 schreef 0108daniel het volgende:
alle 1 miljard chinezen over 1 kam scherenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Diep respect inderdaad. Ik liep in het begin wel te haten op China, dat ze door hun domme gedrag zo'n virus moesten verspreiden. Maar ik neem dat allemaal terug.
Nou ja, dat de overheid in eerste instantie dom bezig was kunnen deze artsen sowieso niks aan doenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Diep respect inderdaad. Ik liep in het begin wel te haten op China, dat ze door hun domme gedrag zo'n virus moesten verspreiden. Maar ik neem dat allemaal terug.
Cowboys, O rly?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Handen schudden is sowieso niet meer van deze tijd. Werd met name door cowboys gedaan om te laten zien dat ze geen wapen vasthielden. Lijkt me niet meer heel actueel.
Ik denk het niet. Het geluid wat uit die longen vandaan komt zou menig virus toch moeten afschrikken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
denk dat hij geen onderscheid wilde maken dus dan maar alle chinezenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
alle 1 miljard chinezen over 1 kam scheren
Maar ja, mijn koter is verkouden en mag dus niet komen. Ik werk in het ziekenhuiis, en ik kan dus nu niet werken..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:27 schreef quirina het volgende:
Het gaat wat worden net die scholen dicht. Gelukkig blijven de kinderdagverblijven en Bso’s open zodat de economie niet kaput gaat!
Zie je vaak. Ook bij Boeing hebben ze veel mensen uit de jaren 60-80 er weer bij betrokken ivm het max gezeik.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hetzelfde respect als voor de oudere Japanners die destijds in Fukushima gingen helpen. Ultiem respect als je het collectieve belang boven dat van jezelf kunt stellen. Zeker als dat aan de andere kant van de wereld is.
Logisch, die zijn niet door post-it plakkende leantrutten kapot geoptimaliseerdquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:06 schreef funnywell het volgende:
[..]
Zie je vaak. Ook bij Boeing hebben ze veel mensen uit de jaren 60-80 er weer bij betrokken ivm het max gezeik.
En in de ruimtevaart zie je t ook, die motoren zijn gedoemd zonder de kennis van de oude garde.
Haha ja zelfs covid wil daar zn energie niet in steken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het geluid wat uit die longen vandaan komt zou menig virus toch moeten afschrikken.
Zo ben ik altijd. Slechte eigenschap, maarja ik ben me er niet altijd bewust van.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:04 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
alle 1 miljard chinezen over 1 kam scheren
Microfoonbesmettjng? Sta er niet van te kijken ...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Nee die konden nog zelf nadenken. Nu moet excel de berekeningen doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Logisch, die zijn niet door post-it plakkende leantrutten kapot geoptimaliseerd
Kijk daar gaat het al helemaal mis. laat het Rutte ff wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef June. het volgende:
[..]
Maar ja, mijn koter is verkouden en mag dus niet komen. Ik werk in het ziekenhuiis, en ik kan dus nu niet werken..
Misschien heeft hij wel iemand in zijn bek zitten zingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
Microfoonbesmettjng? Sta er niet van te kijken ...
Zeker te weten ... minstens driequote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel iemand in zijn bek zitten zingen.
Yep.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Spanje ook weer een stijging van 26% in aantal besmettingen, gaat heel hard daar.
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:01:13Spain has reports 812 new cases of coronavirus and 24 new deaths, raising total to 3,958 cases and 91 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |