Zijn de omstandigheden m.b.t. testen hetzelfde als de dagen ervoor?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef hollandia02 het volgende:
Bijzonder, Zweden er vandaag maar 38 bij.
[ afbeelding ]
De vraag is ook wel hoe vrijwillig dat is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
9 artsen met coronaviruservaring uit China aangekomen in Italie met 31 ton aan medische apparatuur, wat een helden zijn dat, gewoon 2 keer je leven in de waagschaal stellen om andere mensen te helpen![]()
![]()
Serieus of ben je aan het trollen? Je tikt alle boxen aan en wil gewoon de straat op?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Het hoesten is hier ook al begonnen.
Mijn vriendin begon ermee en sinds vanmorgen begin ik ook....
Ik ga wel gewoon werken, voor hoesten ga ik niet thuis blijven.
Voel me ook wel vermoeid en beetje spierpijn in mn nek/schouders.
Weet niet of dat 'verschijnselen' zijn of dat het gewoon verkoudheid is.
Koorts heb ik iig niet.
Dan ben je ook echt een idioot he. Bewust het advies vanaf bovenaf negerenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
Het enige wat transparant is is het glas van je raam.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze die specifieke cijfers over hoeveel mensen er in het ziekenhuis liggen en dan vervolgens op de IC liggen gewoon bewust buiten de media houden?
ik vind de berichten over code zwart etc best alarmerend maar daar kun je dan toch ook gewoon transparant over zijn ipv enkel totalen te noemen
Ook met koorts gewoon gaan joh, wat weet de overheid er nou van als ze iedereen met hoestklachten vragen om thuis te blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
Dit. Het aantal IC/ziekenhuispatiënten is veel relevanter dan het aantal positief geteste mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze die specifieke cijfers over hoeveel mensen er in het ziekenhuis liggen en dan vervolgens op de IC liggen gewoon bewust buiten de media houden?
ik vind de berichten over code zwart etc best alarmerend maar daar kun je dan toch ook gewoon transparant over zijn ipv enkel totalen te noemen
De maatregelen zijn:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
(woon in Zuid Holland)
Ja serieus.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Serieus of ben je aan het trollen? Je tikt alle boxen aan en wil gewoon de straat op?
Code zwart is ook wat overdreven. Gaat om 1 ziekenhuis in NL met 8 corona patiënten die dat riepen toch ?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon uit jaloezie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef polderturk het volgende:
Waarom zit iedereen op Brabant te zeiken? De randstad is bijna net zo erg. Zie link.
https://localfocus2.appspot.com/5e68e7405456b
Het is dat ik thuiswerk, maar als ik je collega was had ik je keihard naar huis getrapt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
(woon in Zuid Holland)
Je weet hoe dat gaat in China he?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
9 artsen met coronaviruservaring uit China aangekomen in Italie met 31 ton aan medische apparatuur, wat een helden zijn dat, gewoon 2 keer je leven in de waagschaal stellen om andere mensen te helpen![]()
![]()
Je moest eens weten hoeveel mensen er hoesten op mijn werk en die gewoon aan het werk zijn....quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De maatregelen zijn:
Iedereen in Nederland: blijf thuis bij klachten neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts.
FYI. Van de website van het RIVM..
Fijn je collega's besmetten iddquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Het is dat ik thuiswerk, maar als ik je collega was had ik je keihard naar huis getrapt.
Code zwart is gisteren in Nieuwsuur ter sprake gekomen. Dat ging inderdaad om het ziekenhuis in Breda die de meeste patiënten behandelt. Daar werd aangegeven dat het nu nog ging om toekomstmuziek, maar dat het best een reëel scenario is als de groei aanhoudt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Code zwart is ook wat overdreven. Gaat om 1 ziekenhuis in NL met 8 corona patiënten die dat riepen toch ?
Mijn bron is een goede bron dus realistisch. Nergens hoor je mij zeggen dat de problemen opgelost zijn. of dat er morgen geen 120 bij komen in Drenthe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:32 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
laten we t gewoon realistisch houden.
Door wie heb je je laten adviseren? Dreetje Hazes, of Gers?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Ja serieus.
Als ik dat niet was ging ik naar ONZ.
Alle boxen? hoort beetje spierpijn daar ook bij?
Koorts heb ik ook niet.
Dit is de reden dat je mensen niet moet verzoeken maar gewoon dwingende maatregelen op moet leggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
(woon in Zuid Holland)
Je gaat het serieus gooien op ''maar hun doen het ook''? Je bent geen klein kind meer, neem ik aan? Geef het goede voorbeeld of zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er hoesten op mijn werk en die gewoon aan het werk zijn....
Hoe weet je nou zeker of het hoesten van vuile lucht of kriebelhoest is.
Verschil is dat er bijvoorbeeld in Rotterdam meer mensen wonen als Eindhoven, Tilburg en Breda bij elkaar.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef polderturk het volgende:
Waarom zit iedereen op Brabant te zeiken? De randstad is bijna net zo erg. Zie link.
https://localfocus2.appspot.com/5e68e7405456b
Niet. Daarom blijf je normaal gesproken preventief thuis.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er hoesten op mijn werk en die gewoon aan het werk zijn....
Spier en gewrichtspijn zijn ook symptomen van in ieder geval een griep... dus enkel een kuchje van droge lucht is inderdaad geen probleem, maar jij benoemt meerdere symptomen...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Met 10 jaar kan het makkelijk ja, daar ben ik het mee eens. Vooral als je dan nog iemand thuis is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
10 jaar en welopgevoed, dus nee, als ik werk laat hij me met rust
Gewoon een trollquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spier en gewrichtspijn zijn ook symptomen van in ieder geval een griep... dus enkel een kuchje van droge lucht is inderdaad geen probleem, maar jij benoemt meerdere symptomen...
Maar ga gerust naar je werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |