Eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:33 schreef quirina het volgende:
[..]
Thuiswerken met kids om je heen werkt niet.
Tja misschien heb ik het makkelijk als alleenverdiener, die van ons is nog nooit naar een KDV geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Met een klein kind of baby ja? Jij laat een baby van een paar maanden even alleen om een uurtje te gaan vergaderen?
Ja ‘The city of Dreams’ héquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:38 schreef Felixa het volgende:
In New York City gaan de scholen niet dicht. Niet omdat ze het onderwijs niet willen onderbreken, niet omdat de ouders aan het werk moeten blijven maar omdat heel veel kinderen op school ontbijt en lunch krijgen, eten waar thuis amper geld voor is. Ook veel dakloze kinderen die naar school gaan, kunnen nergens anders heen.
10 jaar en welopgevoed, dus nee, als ik werk laat hij me met rustquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:41 schreef quirina het volgende:
[..]
Jouw kinderen vragen nooit je aandacht?
Storen je nooit?
Goh.
Dus je vrouw geeft je kind aandacht.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Tja misschien heb ik het makkelijk als alleenverdiener, die van ons is nog nooit naar een KDV geweest.
Maar volledig offtopic hier
Omdat je vrouw hem bezig houd .quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
10 jaar en welopgevoed, dus nee, als ik werk laat hij me met rust
als ik werk, ja... is dat raar?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:43 schreef quirina het volgende:
[..]
Dus je vrouw geeft je kind aandacht.
Met 3 kleintjes thuiswerken is inderdaad wel next level. Maar met ééntje moet tot op zekere hoogte wel lukken imo. Beetje afhankelijk van wat je voor werk hebt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:42 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Eens.
Eem 0 of een , teveel naar links of naar rechts en dan gaat het in mijn werk gruwelijk mis. Moet echt wel geconcentreerd kunnen werken en dat gaat hier thuis echt niet als er 3 belhamels om mij heen aan het rennen zijn.
hoeveel mensen hebben ze gemeten? anders zegt dit niks.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef hollandia02 het volgende:
Bijzonder, Zweden er vandaag maar 38 bij.
[ afbeelding ]
Kan best wel eens zijn dat we china met heel andere ogen zien na deze crisisquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
9 artsen met coronaviruservaring uit China aangekomen in Italie met 31 ton aan medische apparatuur, wat een helden zijn dat, gewoon 2 keer je leven in de waagschaal stellen om andere mensen te helpen![]()
![]()
Zijn de omstandigheden m.b.t. testen hetzelfde als de dagen ervoor?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef hollandia02 het volgende:
Bijzonder, Zweden er vandaag maar 38 bij.
[ afbeelding ]
De vraag is ook wel hoe vrijwillig dat is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TLC het volgende:
9 artsen met coronaviruservaring uit China aangekomen in Italie met 31 ton aan medische apparatuur, wat een helden zijn dat, gewoon 2 keer je leven in de waagschaal stellen om andere mensen te helpen![]()
![]()
Serieus of ben je aan het trollen? Je tikt alle boxen aan en wil gewoon de straat op?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Het hoesten is hier ook al begonnen.
Mijn vriendin begon ermee en sinds vanmorgen begin ik ook....
Ik ga wel gewoon werken, voor hoesten ga ik niet thuis blijven.
Voel me ook wel vermoeid en beetje spierpijn in mn nek/schouders.
Weet niet of dat 'verschijnselen' zijn of dat het gewoon verkoudheid is.
Koorts heb ik iig niet.
Dan ben je ook echt een idioot he. Bewust het advies vanaf bovenaf negerenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
Het enige wat transparant is is het glas van je raam.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze die specifieke cijfers over hoeveel mensen er in het ziekenhuis liggen en dan vervolgens op de IC liggen gewoon bewust buiten de media houden?
ik vind de berichten over code zwart etc best alarmerend maar daar kun je dan toch ook gewoon transparant over zijn ipv enkel totalen te noemen
Ook met koorts gewoon gaan joh, wat weet de overheid er nou van als ze iedereen met hoestklachten vragen om thuis te blijven.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
Dit. Het aantal IC/ziekenhuispatiënten is veel relevanter dan het aantal positief geteste mensen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Zouden ze die specifieke cijfers over hoeveel mensen er in het ziekenhuis liggen en dan vervolgens op de IC liggen gewoon bewust buiten de media houden?
ik vind de berichten over code zwart etc best alarmerend maar daar kun je dan toch ook gewoon transparant over zijn ipv enkel totalen te noemen
De maatregelen zijn:quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:46 schreef 0108daniel het volgende:
Koorts heb ik iig niet.
(woon in Zuid Holland)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |