Stuk minder (procentueel) dan België.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Spanje ook weer een stijging van 26% in aantal besmettingen, gaat heel hard daar.
Gelukkig gaan de temperaturen omhoog want zonnig Spanje..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef Felixa het volgende:
[..]
Yep.twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:01:13Spain has reports 812 new cases of coronavirus and 24 new deaths, raising total to 3,958 cases and 91 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Klopt, maar alsnog zorgelijk als dit dagelijks zo doorgaat..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stuk minder (procentueel) dan België.
Minder tests.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stuk minder (procentueel) dan België.
Godver, heb morgen een verjaardag in een cafe.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Verwacht dat de extra maatregelen voor Brabant echt eerder gaan komen dan maandag, zeker als men aandringt op het sluiten van de horeca.
Het is sowieso raar dat ze wachten tot maandag, gezien de stijging van het aantal besmettingen in Europa en het feit dat in Brabant de meeste besmettingen zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Verwacht dat de extra maatregelen voor Brabant echt eerder gaan komen dan maandag, zeker als men aandringt op het sluiten van de horeca.
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:02:08De 7 lekkerste recepten met wc-papier https://t.co/GxSoksRhAE reageer retweet
Valt deze dooddoener niet ook onder lollig doen intussen?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de temperaturen omhoog want zonnig Spanje..
Een maand geleden zaten we bij cijfers van china zoquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Minder tests.
Als in Nederland elke 17,4 miljoende inwoner getest worden zijn er nu wellicht ook opeens 130,000 besmettingen bij.
In China zal men de produktie van noodzakelijke medische produkten waarschijnlijk aan het opvoeren zijn. Dan kan het snel gaan, want zij hebben een enorme produktiecapaciteit. 1% van hun mondmasker produktie is al meer dan wat Nederland en België samen verbruiken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:04 schreef Fukushima het volgende:
ik zie nu wel steeds meer hulp voor italië, ik hoop alleen niet dat er straks niets meer voor de rest van de landen is.
#CORONEDquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Godver, heb morgen een verjaardag in een cafe.
Als dat zo was waren Friesland en Groningen ook nog schoon.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:05 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Het geluid wat uit die longen vandaan komt zou menig virus toch moeten afschrikken.
Papier-haché.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:13 schreef Momo het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 13:02:08De 7 lekkerste recepten met wc-papier https://t.co/GxSoksRhAE reageer retweet
Dat, in combi met wintersport. Het noorden had een week eerder vakantie (en viert amper carnaval). Zie het verschilquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef funnywell het volgende:
En dan afvragen hoe Brabant er zoveel heeft. Heeft alles met Carnaval te maken.
Jij bent al geholpen hoor iknetquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:04 schreef Fukushima het volgende:
ik zie nu wel steeds meer hulp voor italië, ik hoop alleen niet dat er straks niets meer voor de rest van de landen is.
Ja er zijn in de aanloop te veel te grote fouten gemaaktquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef funnywell het volgende:
Ja dat snap ik niet helemaal er werd toch gezegd dat het virus niet overleefd bij hogere temperaturen? Zou spanje enz dan niet vrij weinig infecties moeten hebben?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Gelukkig gaan de temperaturen omhoog want zonnig Spanje..
Ook mijn idee. De andere keren waren de maatregelen voor het weekend, raar omdat nu na het weekend te doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Joh!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef funnywell het volgende:
Dat er in Brabant zo veel zijn is overduidelijk de schuld van China. Zonder hen geen covid. Zonder covid was Brabant nu ongeveer uit de carnavalsgriepjes dip gekropenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef funnywell het volgende:
Die brabo's hadden nooit de snackbars uit handen moeten gevenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 13:17 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat er in Brabant zo veel zijn is overduidelijk de schuld van China.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |