twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:00:50BREAKING: Spain's health ministry says number of cases of coronavirus has risen to 4,209 with 120 dead, or 1,063 new cases and 53 new deaths since midnight https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Er zijn sinds gisteren 5 nieuwe patiënten overleden aan COVID-19. Dit betrof allen oudere patiënten met onderliggend lijden.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat is een stijging van 30% en een verdubbeling in het aantal doden in 24u tijd..
Dat zou betekenen dat we ongeveer dinsdag op 10.000 zitten. Dan hoop ik maar dat deze maatregelen effect hebben, want begint pas over een dag of 10 echt effectief te werken.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom die cijfers nog publiceren? Ze zijn niet relevant. Waarschijnlijker dat we op 5.000 zitten.
quote:5 patiënten overleden, 190 nieuwe patiënten, in totaal 804 positief geteste personen
Per vandaag zijn 190 nieuwe mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal positief geteste mensen op 804. Van de bevestigde personen werken er 179 in de zorg; zij worden vaker dan andere groepen getest.
Er zijn sinds gisteren 5 nieuwe patiënten overleden aan COVID-19. Dit betrof allen oudere patiënten met onderliggend lijden. In totaal zijn er nu 10 mensen gestorven aan de ziekte.
In totaal zijn 115 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
Voor pampus op de bank en dan naar de huisarts?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:00 schreef PinkLow het volgende:
Ik was aan het werk (basisonderwijs) maar halverwege naar huis gegaan...
Stond vanmorgen op met lichte benauwdheid. Gewoon gaan werken, want dit stond niet in de adviezen om thuis te blijven. Echter werd het alleen maar erger en daarbovenop heb spierpijn in mijn nek. Heb de huisarts gebeld om 12u. Ik moest meteen naar huis en moet zo ook bij haar langs.
Lig nu voor pampus op de bank met een denken, heb het zo koud en ben moe. Dit zijn niet de symptomen voor Covid toch?
Ik maak mij zorgen?!
Over dat voorspellen:
Denk dat we zeker de 500 topics gaan halen. (Iedereen gaat zich straks vervelend en komt hier gezellig meedoen)
Er 300 nieuwe besmettingen bij komen vandaag.
valt niet echt meequote:
Dit zeggen ze gvd elke keer, alsof dat het minder erg maakt ofzo..quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn sinds gisteren 5 nieuwe patiënten overleden aan COVID-19. Dit betrof allen oudere patiënten met onderliggend lijden.
Leuk om te zien dat jij ook inmiddels nieuws aan het plaatsen bent Stijn!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 14:00:50BREAKING: Spain's health ministry says number of cases of coronavirus has risen to 4,209 with 120 dead, or 1,063 new cases and 53 new deaths since midnight https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Toch knap dat de meeste nieuwe gevallen dan ziekenhuis/zorgpersoneel isquote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Predator40 het volgende:
[..]
valt niet echt mee
vooral als je al meeneemt dat ziekenhuispersoneel niet meer getest word en familie/vrienden van positieve gevallen.
Daar zit wat in ja. Er worden vrijwel alleen nog patienten getest die in het ziekenhuis liggen. Daar komen meer en zwaardere gevallen uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Eens, alhoewel we wel de zware gevallen testen, dus het kan duiden op meer zware gevallen.
Ik volg Spanje wel meer dan alleen om voetbal, gekkie.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat jij ook inmiddels nieuws aan het plaatsen bent Stijn!
Ja, uiteraard maakt het dat minder erg. Dat zegt dat het virus an sich geen doden heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit zeggen ze gvd elke keer, alsof dat het minder erg maakt ofzo..
Echt een bijzonder taalgebruik elke keer ja, in feite zeggen ze gewoon: 'Ja die was toch al aan het creperen dus is niet zo erg'.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit zeggen ze gvd elke keer, alsof dat het minder erg maakt ofzo..
Wij (ETZ) testen geen personeel meer. Zelfs het personeel dat positief was getest niet meer. Symptomen over? 24 uur wachten en hop, terug aan het werk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Toch knap dat de meeste nieuwe gevallen dan ziekenhuis/zorgpersoneel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |